پسر مرد اردیبهشتی

طالع بینی و خصوصیات مرد متولد اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت ماه

خصوصیات مرد و پسر متولد اردیبهشت

Son of May
پسر و مرد اردیبهشت

اردیبهشت

همانطور که در وب سایت نام فارسی و معنی نام ماه ها اشاره شد، در منابع زبانی ایران باستان معنی ماه اردیبهشت این چنین است:

معنی ماه اردیبهشت

اردیبهشت یعنی:

اردیبهشت نام دومین ماه سال و روز دوم هر ماه در گاهشماری اعتدالی خورشیدی است. در اوستا اشاوهیشتا و در پهلوی اشاوهیشت و در فارسی اردیبهشت گفته شده که واژه ای است مرکب از دو جزء:
جزء اول (اشا) از جمله لغاتی است که معنی آن بسیار منبسط است، راستی و  درستی، تقدس، قانون و آئین ایزدی، پاکی و بسیار هم در اوستا به کار برده  شده است. جزء دیگر این کلمه که واژه (وهیشت)، صفت عالی است به معنای بهترین، بهشت فارسی به معنی فردوس (= پردیس که اسم دخترانه هم هست) از همین کلمه است. در مجموع این کلمه به  بهترین راستی و درستی است. در عالم روحانی نماینده صفت راستی و پاکی و تقدس اهورامزداست و در عالم مادی نگهبانی کلیه آتش های روی زمین به او سپرده  شده است. در معنی ترکیب لغت اردیبهشت (مانند بهشت) هم آمده است.

خصوصیات کلی مرد اردیبهشت ماهی

مرد اردیبهشت در یک نگاه

هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز و نوازش نرمش از خود نشان نمی دهد! در خانواده پدری است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است. وای به روزی که برنجد  وای اگر قهر کند. مرد متولد اردیبهشت دیر ناراحت می شود اما اگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد!

او زن شوخ و شنگ، ظریف و زنانه، عاقل و سیاستمدار و مطیع و خانه دار را در حد پرستش دوست دارد.

لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام، اهل عمل، حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد. شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیز شده باشید که آدمی است محتاط و مصمم،ضمنا اصلا رویایی نیست و احکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد اردیبهشتی ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نماید.

او وقتی هم که فهمید شما همانی هستید که می خواهد  وقتی تصمیم گرفت که شما را بدست بیاورد، آن وقت جوزای عاشق پیشه هم در مقابلش لنگ می اندازد، او حتی کاری می کند که اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشی مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بکنند. این موجود آرام و مصمم و اهل عمل می تواند هر روز صبح برای شما یک دسته گل سرخ فوق العاده زیبا بفرستد و این کار را آنقدر ادامه بدهد و تا اینکه در مقابلش تسلیم بشوید و حاضر به ازدواج با او بشوید. او حتی ممکن است یک شعر عاشقانه هم بگوید و یا یک قطعه شاعرانه هم بنویسد ولی از فرط کمرویی آن را بدون امضا برایتان ارسال نماید.

در ادامه خصوصیت مردان متولد اردیبهشت و شخصیت شناسی مرد اردیبهشت را خواهید خواند:

پسر اردیبهشتی و عشق

مرد اردیبهشت می تواند یک عاشق بیقرار، صمیمی و حامی معشوق باشد. طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می برید، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد. او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است. وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.

پسر اردیبهشتی دوست دارد شما را در یک پالتوی پوست قیمتی و زیبا ببیند. او ممکن است در یک روز بهاری از پیر زنی که در خارج شهر گل بنفشه می فروشد، یک دسته گل برایتان بخرد و چند برابر قیمت آن به وی پول بپردازد، فقط به این علت که شباهت زیادی بین او و مادرش دیده است (اما این را یقین داشته باشید که شما او را هرگز یاد مادر و خواهرش نمی اندازید، مگر به هنگام حمایت از شما قرار بگیرد) موسیقی شدیدا بر روح او تاثیر دارد و احساسات عاشقانه ای را بر می انگیزد. او مسلما به آهنگ بخصوص، که عشقش را در خاطرش زنده می سازد، دلبستگی فراوان دارد، عشقی که هیچ بعید نیست خود شما باشید.

اگر شما می خواهید دلایل بیشتری از وجود عشق در اعماق روح او به دست بیاورید، به هدایایی که در روز تولدتان و یا روز عید برایتان می خرد و مقایسه آن را با امکاناتش توجه کنید. چند بار دیده و شنیده اید که او اظهار تمایل کرده است با هم تنها باشید؟ زیر نور مهتاب به گردش بروید  و در خیابان های خلوت زیر نور ستارگان به قدم زدن بپردازید. وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می کند، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می هد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست. او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد و هرگز اولین روزی که با شما آشنا شده است را از خاطر نمی برد. آیا باز هم دلایل بیشتری از حقیقی بودن عشق او می خواهید؟

مرد متولد اردیبهشت مثل یک دلو (مرد متولد بهمن) شدیدا رویایی نیست، او هرگز قاپ شما را نمی دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگی در قصر شاه پریان و خوابیدن بر روی بستری از گل های سرخ را نمی دهد. اما بر عکس این امکان خیلی وجود دارد که نامزدش که به دیدنش آمده است، به سر میز کارش ببرد و نقشه منزلی را که در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساکن بشود، به وی نشان بدهد و توضیح بدهد که برای این کار چقدر پول دارد و از چه امکانات عملی می تواند استفاده کند.

او احتمالا قبل از آنکه به فکر نامزدی بیفتد، مقداری از اسباب و اثاثیه خانه را تهیه کرده و پیش قسط خرید یک آپارتمان را هم داده است. او همیشه کارش از روی حساب است. وقتی شما را از خانه پدر و مادرتان بر می دارد و به منزل خود می برد، بدون اینکه گفته باشد شمار را به یک قصر افسانه ای می برد، می توانید مطمئن باشید که فکر پرداخت اقساط آن را کرده است.

او تقریبا هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمی گذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری دلتان خواست در آن انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهرتان همیشه فکر همه چیز را می کند، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رویاهای طلایی زندگی در ابرها را در سر داشته اید؟ و یا لااقل آنقدر کار منزل و مخصوصا رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریبا مجالی پیدا نمی کنید برای آرزو های طلایی بر آورده نشده خود اشک حسرت بریزید. این است خصوصیت یک مرد متولد اردیبهشت برای زنی که روی خصوصیات خوب یک شوهرش تکیه می کند و چقدر جای تاسف خواهد بود اگر چنین نکند. یک مرد متولد اردیبهشت نقشه کارهای فردای خود را با کمال دقت و احتیاط برنامه ریزی می کند، او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره خواهد کرد.

وسوسه دیگران و یا رویدادهای ظاهری فریب هرگز نمی توانند او را از تعقیب هدفی که برای خود تعیین کرده است، منصرف سازد. با وجود یک چنین دوراندیشی، اگر وضع مالی اش اجازه بدهد، خیلی راحت تر از متولد ماههای دیگر با رفتن زن و بچه اش به تعطیلات کنار دریا و یا سفرهای تفریحی موافقت می کند.

زود رنج و بد خشم

طبیعی است که او نقاط ضعفی هم دارد. چه چیز و یا چه کسی را می شناسید که بی عیب باشد؟ از یک نظر شما باید همیشه سعی بر آن داشته باشید که زنی باشید با تمام ظرافت های زنانه. اگر شما نظریه قاطعی در سر دارید، سعی نکنید آن را به زور پیش ببرید و یا راجع به قدرت فکری خود در مقابل دیگران با او به جدل بر نخیزید. او در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است (که البته در این حالت هم باز یک پله بالاتر را برای خود خالی نگاه می دارد).

وقتی در جمع هستید و با او می رقصید، بگذارید او “فرد برتر” باشد. وقتی در جمع دوستان و یا اقوام راجع به موضوعی ابراز عقیده می کند، شما مانند یک ناظر بیطرف رفتار کنید و از او حمایت نکنید تا غوغا برپا شود. یکی از این دو عکس العمل را از او خواهید دید: اگر او یک اردیبهشتی خالص باشد، که اغلب هم همینطور است، همان جا کاری خواهد کرد که واقعا موجب تعجبتان شود و حتی ممکن است بعد از مراجعت به منزل عملی از وی سر بزند که اصلا انتظارش را نداشته باشید و چه بسا که برای این کار صبر هم نمی کند به منزل برسد، اما اگر خیلی صاف و ساده نباشد، آن وقت ممکن است اخم هایش را در هم بکشد و تمام شب را در گوشه ای بنشیند و دیگر با هیچکس صحبتی نکند و به این کار خود با چنان حالت بدی ادامه بدهد که آرزوی کنید ای کاش زمین دهان باز کرده و شما را در خود فرو می برد. رفتار او (بهتر است بگویم کناره گیری مطلق او از جمع) در این گونه مواقع چنان خواهد بود که شرکت کنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد کرد. او خیلی راحت می تواند عیش یک مجلس را از بین ببرد اما چه در مورد اول  و چه در مورد دوم، هرگز به شما نمی گوید که علت این رفتارش چه بوده است. او صمیمانه توقع دارد که شما خودتان بدانید چه باید بکنید، او می خواهد که زن مورد علاقه اش در همه حال پشتیبان و حامی او باشد و برایش فداکاری کند.

خشم مرد اردیبهشت

در مواقع خشم و رنجش طبیعی است که شما سعی می کنید او را آرام کنید اما سعی شما هر قدر هم زیاد باشد، تا او به انتهای خط نرسد، عملا بی فایده و بی ثمر خواهد بود. این کار درست مثل جابجا کردن صخره جبل الطارق است. در حقیقت اگر شما سعی کنید که او را به حال عادی برگردانید، متوجه می شوید که ای کاش این کار را نمی کردید و می گذاشتید که اوقات تلخی اش سیر عادی خود را طی می کرد و به انتهای خط می رسید، بیشتر سر به سرش بگذارید و بیشتر اذیتش کنید تا ناگهان از یک ثور آرام و متین موجودی خشمگین و منهدم کننده به وجود بیاید و چیز هایی را با فریادهای رعد آسا بگوید که تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود.

مرد متولد اردیبهشت هرگز از خانه اش قهر نمی کند ولو اینکه شما او را به شدت عصبانی کرده باشید، اما ممکن است رفتا شما طوری باشد که او سعی کند حتی المقدور در خانه نباشد و یا بدتر اینکه ممکن است بدون اینکه از ظاهرش خیلی معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جای دیگری. به همین ترتیب قهر کردن شما هم نمی تواند کوچکترین تاثیری روی او بگذارد. اگر او دچار خشم شد و رنجش عمیق پیدا کرد، شما مجبورید تا زمانی که همسرش هستید، با او در یک منزل و زیر یک سقف زندگی کنید و روی یک تختخواب کنار هم بخوابید  ولی هیچوقت مالک قلب و روح او نخواهید شد.

دخالت های مادر زن آخرین چیزی است که اصلا قادر به تحملش نمی باشد. به احتمال زیاد اولین قهر شما از منزل او، آخرینش هم می باشد. یک بار که این تجربه صورت گرفت، هم خوتان وهم پدر و مادرتان می فهمند که با این چاقو نمی توان سر گاوی را برید.

رفتار شکنجه آسا

مرد اردیبهشتی برای زن بسیار تند خویش راه حل بسیار جالبی پیدا می کند، حتی المقدور با او از خانه خارج نمی شود  و در منزل هم کمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. او چهار پنچم ساعات بیداری اش را در خارج از منزل می گذارند. در این مورد فشار غیر قابل مقاومت زنش به جسم غیر منقولی، یعنی او، برخورد کرده است. این زن می تواند هر جا دلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد. وقتی از او پرسیدم که آیا زنت را واقعا دوست داری؟ جواب مثبت داد و گفت که زندگی شان جریان عادی و طبیعی دارد، احترام یکدیگر را نگاه می داریم، اما تا زمانی که او نداند نسبت به من چه رفتاری باید داشته باشد و تا زمانی که نتواند جلوی پرخاشگری را بگیرد و بالاخره تا وقتی کاملا درک نکند که کی مرد است و کی زن  وضع به همین منوال خواهد بود. یک چنین سرنوشتی در انتظار تمام زنانی که همسر مرد متولد اردیبهشت می شوند، نشسته است. وای به حال آن ها اگر در جمع به مرد خود توهین کنند، مثلا در رستوران جلوی دوست و آشنا صورت غذا را از دست او بیرون بکشند و یا بالای حرف او حرفی بزنند. در این مورد شما نباید یک اردیبهشتی را سرزنش کنید. خلق خوی او به راستی با علامت برجی که در آن به دنیا آمده تشابه دارد.

اگرچه او با تمام قدرت از ازدواج خود مراقبت به عمل می آورد و مانع از هم پاشیدن آن می گردد  ولی شما ممکن است خود را خیلی خوشبخت نبینید و اگر نمی خواهید چنین باشد، سر به سرش نگذارید و با وی لجبازی نکنید.

مرد اردیبهشت ماهی چه زنی را دوست می دارد

یک مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد که حلقه ای به بینی اش انداخته شود و به این طرف و آن طرف کشیده شود، اما این حرف مفهومش این نیست که خواهان زنی می باشد که خود را مثل کنه به او بچسبانید. او خیلی مرد عمل است و بیش از آن خواهان آزادی است که اجازه بدهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان کند. او می خواهد که زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد. یک چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می کند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی که مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی که شادمانه و ظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراکند، نظاره می کند. در این حالت او بسان کسی است که بچه گربه ای کوچک و دوست داشتنی را که با کلاف رنگارنگ پشم بازی کند و از حرکات او خوشش می آید، اما بچه گربه ای که باید خوب بداند وقتی نخ کشیده شد وقت آن است که کلاف را رها کند و به صدای ارباب خود گوش دهد.

مرد اردیبهشت، مهربان ترین مرد

مسلما هیچ مردی مهربان تر، صمیمی تر و شکیبا تر از یک متولد برج اردیبهشت نیست به شرط آنکه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد. او در این دنیا برای زنی که دوستش دارد هر کاری ممکن است بکند مگر اینکه روی پایش بیفتد. از متولد اردیبهشتی گاهی حرکاتی سر می زند که انسان را به یاد دلقک های سیرک می اندازد، قلب بی ریای او جایی برای کینه توزی و دوز و کلک چیدن ندارد اما یادتان نرود که دلقک سیرک بعد از اتمام برنامه دیگر دلقک نیست.

برای آنکه دیگ بخار یک اردیبهشتی به جوش بیاید، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است که وقتی به جوش آمد و ترکید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد. همین حالت در مورد امور عشقی وی نیز صادق است. ممکن است مدتها با دختری رفت و آمد داشته باشد و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند، اما وقتی تصمیمش را گرفت، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می کند که باید معقول و محتاط باشد. یک اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب کرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی که ممکن است سر راهش قرار بگیرند، بی اعتنا می ماند. هر قدر دوستان و اطرافیانش موانع کاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، او در انجام دادنش مصمم تر می گردد و این دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند، خوب می دانند که تصمیم او چه مفهوم دارد. طبیعی است که یک چنین آدمی در معرض رویدادهای ناگوار قرار دارد با اینکه سنی از وی بگذرد و تجربیات بیشتری کسب کند، از سوی دیگر به راحتی برای کسی که از موانع نمی هراسد، احتمال کسب موفقیت هم خیلی زیاد است.

متولد ماه اردیبهشت
خصوصیات اردیبهشتی ها

مرد اردیبهشت و ثروت

از نظر مالی وضع مالی متولد این ماه معمولا عالی است. کمتر مرد متولد اردیبهشت را می توان دید که برای روز های دیگر چیزی ننهاده باشد و اغلب ایشان کسانی هستند که از ثروت بهره کافی دارند. برخی از آن ها هم فکر اقتصادی قوی دارند و در کارهای تجارتی موفقیت بسیار بدست می آورد و به احتمال خیلی زیاد عاشق طبیعت، فوتبال ماهیگیری هستند و اگر این چنین نباشد، به گلکاری، درست کردن باغچه ها و مسافرت و پیاده روی علاقمندی می دهند. او مطالعه کتاب های مربوط به قهرمانان افسانه ای و بنیانگذاران امپراطوری های بزرگ را به کتب فلسفی ترجیح می دهد. بیشتر متولدین این ماه مجلات متعددی را مشترک هستند که تعدادی از آن ها مربوط به کارهای عملی مثل باغبانی و غیره است و تعدادی هم از آن هایی است که در هر صفحه چندین عکس جذاب (!) دارند. او عاشق خرید کردن است ولی از فروشگاه های خلوت و شیک خوشش می آید نه از فروشگاه های چند طبقه که در آنها مردم از سر و کول هم بالا می روند.

مرد متولد اردیبهشت در هر کجا باشد، به این اصل قدیمی که “مرد، مرد است و زن، زن” اعتقاد قلبی دارد. پس سعی نکنید که به بهانه اینکه آرایشگاه بوده اید سر و ته ناهار و یا شام را با یک غذای حاضری و یک فنجان چای و یک شیشه نوشابه به هم بیاورید. او مایل است غذایش به همان شیوه های سنتی در آشپزخانه پخته بشود و به سر سفره آورده شود، درست به همان صورتی که مادرش و مادر بزرگش این کار را می کرده اند. سعی کنید که دست پختتان تا حد امکان خوب و لذیذ باشد. تمایل به غذاهای خوب مفهومش این نیست که از رفتن بیرون و صرف غذا در رستوران بدش می آید، درست برعکس او شما را هفته ای یکی دو بار به رستوران می برد زیرا به هیچ صورتی نمی خواهد که زنش خیال کند آشپز اوست، اما در انتخاب رستوران مسلما جایی را انتخاب می کند که بتواند راحت روی صندلی اش نیمه دراز کشیده بنشیند و موسیقی ملایمی در فضای آن پخش بشود.

مرد اردیبهشت ماه علاقمند است فرزند پسر داشته باشد

از نظر پدر بودن مردی است بی نظیر، او فکر می کند که هر مردی باید پسری داشته باشد تا نسلش حفظ بشود و اسم خانواده باقی بماند اما عاشق دختر بچه های کوچک و ظرافت و مهربانی های مخصوص ایشان است. او پدری است که بدون تظاهر به بچه هایش عشق می ورزد و گرمترین احساسات را نسبت به ایشان دارد. اما در عین حال اصول و مقرراتی را برای ایشان وضع می نماید که با کمال دقت و وسواس بر چگونگی اجرایشان نظارت می کند. او معتقد است که بچه هایش در عین حال که باید او را دوست و رفیق خو بدانند، نباید یادشان برود که وی پدرشان است. او پدری صبور به شمار می رود.

اگر بچه هایش شاگرد اول نباشند، برایش مهم نیست، اما باید در امتحان قبول بشوند. عقیده اش بر این است که بچه ها به تدریج باید چیز یاد بگیرند و به حد رشد و کمال برسند. شما ممکن است از پول توی جیب زیاد و هدایایی گران قیمتی که این کار موجب ضایع شدن بجه ها می گردد، اما هیچ دلواپس نباشید زیرا بو به موقع خود ایشان را به درس خواندن و انجام تکالیفشان نیز وادار می سازد و خلاصه روش چنان است که دست تنبیه کننده و دست نوازش کننده هر دو از یک آستین بیرون می آیند. خلاصه، بچه هایی که پدرشان در ماه اردیبهشت متولد شده باشد، از محبت ها و نوازش های پدرانه چیزی کم و کسر نخواهند داشت اما لوس و بیکاره هم بار نمی آیند.

مرد اردیبهشت ماه، مردی دست و دلباز اما حسابگر

مرد متولد برج ثور (اردیبهشت ماه) از نظر همسری، شوهری است پر اغماض که به راحتی از خطاهای زنش چشم می پوشد. او اگر برایش امکان داشته باشد، از ساختن یک خانه راحت، خرید لباس های زیبا، عطرهای گران قیمت، مبل و اثاثیه خوب (اما به درد بخور) خودداری نمی کند. او به هیچ صورتی و در هیچ موردی از خود خساست به خرج نمی دهد، به علاوه عاشق چیزهای زیبا است اما در تمام حالات حساب کار دستش است و نمی خواهد که کلاه سرش برود.

پشتکار یک چنین مردی واقعا تعجب آور و برای برخی ها باور نکردنی است و به همان نسبت هم وقتی ساعت استراحتش فرا رسید، می خواهد که این استراحت کامل و همه جانبه باشد. پس مواظب باشید که وقتی خسته است، خودتان یا بچه ها مزاحمش نشوید زیرا در این حالت خیلی سریع تر شر و بد خلق می گردد. هرگز به جانش نق نزنید که آدمی تن پرور و تنبل است، این کار درست مثل تکان دادن یک پارچه قرمز رنگ جلوی یک گاو نر است. او کارش را خوب و مستمر انجام می دهد و هر گز لازم نمی بیند عجله ای به خرج بدهد. سرعت سنج او روی قسمت «آهسته و پیوسته» ثابت مانده است. تهییج و ترغیب او به درگیر شدن با کارهایی که لازمه اش شتابزدگی و شوک زیاد است، قطعا با شکست مواجه می گردد. شاید به علت داشتن یک چنین خصوصیاتی است که بیشتر مایل است میهمان به منزلش بیاید تا خودش به میهمانی برود و در ضمن از نقاط شلوغ و پر سر و صدا هم بیزار است.

مرد اردیبهشت ماهی در روابط اجتماعی

دوستان قدیمی و کسانی را که در زندگی دارای هدف ها و آرزوهای مشخص هستند، به منزل دعوت کنید و ببینید که چطور رفتارش با ایشان صمیمی و دوستانه خواهد بود و در مقابل با کسانی که به قول معروف چیزی بارشان نیست و سر به هوا و سبک سر هستند، مراوده و دوستی برقرار کنید و ببینید که چطور خودش را از دور معاشرت خارج می کند و تنهایتان می گذارد.

مرد اردیبهشتی با آدمهای جلف و سبک سر و بی انضباط میانه ای ندارد. یادتان باشد که شلوار برای او مناسب تر از شما است، او می خواهد زنش زنانه بپوشد و زنانه رفتار کند، سعی کنید به مفهوم واقعی کلمه، زنش باشید و آن وقت خواهید دید که بهتر از او شوهری در دنیا پیدا نمی شود زیرا عملا هیچ یک از متولدین ماههای دیگر نمی تواند زنش را چنین واقعی دوست داشته باشد.

پسر مرد اردیبهشتی
پسر اردیبهشت ماه

مرد اردیبهشت ماه و عشق

عشق مرد متولد اردیبهشت صادقانه، ساده، عمیق و مخصوصا بی تظاهر است. به هیچ صورتی متظاهر نیست و ظاهر و باطنش تا حد ناراحت کننده ای یکی است. در عشق بسیار پابرجاست و جای مخصوص شما را در قلبش به کسی دیگر واگذار نمی کند، اما این حرف مفهومش این نیست که جاهای کوچک دیگری در قلبش برای دیگران وجود ندارد، جاهایی که بعید نیست موقتا در اختیار دیگران قرار بگیرند. این صفت او را همیشه مقام مخصوص شما را در قلبش نگاه می دارد، با دور اندیشی مالی، صداقت و احساسات عمیق و دست و دلبازی اش جمع کنید و ببینید که او به راستی می تواند بهترین شوهرهای دنیا باشد؟ او البته کله شق و لجباز است اما یادتان باشد که صبر و تحمل بی نظیرش شاخه ای از همین یکدندگی اش می باشد.

وقتی خسته و کوفته و احیانا ناراحت، از سر کارش بر می گردد، کنارش بنشیند و نوازشش کنید و ببینید که چطور در مقابل این کار شما صمیمانه تشکر می کند. همانطور که گفتیم “در دنیا هیچ موجودی به اندازه یک گربه و یک مرد متولد برج ثور در مقابل نوازش از خود نرمش نشان نمی دهد.”

مرد اردیبهشت ماهی و ازدواج

ماه های جور با اردیبهشت ماه:

زن متولد شهریور ماه (دارای قوه تصور)، زن دی ماه (سلطه جو)، زن تیر ماه (غریزی)، زن اسفند ماه (منفعل).

ماه های ناجور با متولد اردیبهشت ماه:

زن آبان ماه (سوء ظنی)، زن مرداد ماه (سلطه جو)، زن آذر ماه (دارای احساس مالکیت)، زن بهمن ماه (وابسته).

رابطه مرد اردیبهشت ماهی با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد) یعنی مثلا رابطه مرد اردیبهشتی و زن فروردین ماه معمولی هست.

نظر شما درباره مرد متولد اردیبهشت؟

به نظر شما پسران و مردان اردیبهشت ماهی چه خصوصیاتی دارند؟ در قسمت نظرات بنویسید.

4.6/5 - (16 امتیاز)

84 نظر برای “طالع بینی و خصوصیات مرد متولد اردیبهشت”

  1. اانشاا.. که همه عاشقا بهم برسن، منم عاشق یه مرد اردیبهشتیم که هر چی از خوبیش بگم بازم کمه، خیلی خاصه فقط واقعا یک دندست، خیلی دوستش دارم من خودم مردادیم، چه جوری دلشو بدست بیارم؟؟؟

    1
    0
    1. سلام من بهمن ماهی هستم پسری که دوست دارم اردیبهشتی هستش اما اون فقط واسه دوستی میخوادکنارش باشم چطوری میتونم بدست بیارم

      1
      1
      1. دلربایی
        چون تجربه دارم
        اردیبهشتی ام♥

        0
        1
    2. سلام
      منم مردادی هستم، عجبا این چه سوالیه اکثرا مردادیا تو این کارا استادن فقط کمی سلیقه + همون چیزی که مردادیا توش افراط دارن میدونی چی میگم دیگه؟

      1
      0
    3. من خودمم مردادی ام خیلی خیلی عاشق یه پسر اردیبهشتی شدم تو این سایت میگه نمیخورید

      0
      0
      1. وای من متولد اردیبهشتم و از مرد های مرداد متنفرم و فکر می کنم دو طرفه باشه (:

        0
        0
  2. من یه مرد اردیبهشتی میخوام از خدا ❤❤❤ خودم متولد دی ام و واقعا با اردیبهشتیا سازگارم. هرجا باهاشون روبرو شدم شخصیتشونو دوس داشتم ولی هیچوقت پیش نیومده که با یه اردیبهشتی تو رابطه باشم

    2
    0
    1. ما پسرای اردیبهشتی دخترارو میپرستیم و اونارو غرق در محبت میکنیم من میگم با دی سازگار نیستیم چون خصلتای منفی زیاد دارن عدم اعتماد بنفس ترس از اینده زودرنج و کمی لجوج راجبشون خوندم متاسفانه تو ابراز علاقه ضعیفن که واسه ما خیلی مهمه

      2
      1
      1. چرا فک میکنین همه مث هم هستن ؟؟
        اصلنم این طور نیس هر کس اختیارش دست خودش که با کسی تفاهم داره یا ن
        دی ماهی ها خیلی ام بااعتماد بنفس ان

        1
        0
      2. راستشو بخواید قبل از ازدواج کلا زن دی ماه و مرد اردیبهشت خیلی همدیگه رو قبول ندارن و فکر میکنن طالع بینی اشتباه هستش… من خودم دی ماهی ام و همسرم اردیبهشتماه، یکم اول رابطه طول میشه تا مچ بشن ایم دوتا ماه ولی اگه صبر کنن و این اتفاق بیفته نتیجه فوق العادست. خونه تمیز و زیبا، غذا پختن باهم، صمیمیت، اعتماد، رابطه جنسی عالی، استقلال خانواده از اقوام، وضعیت خوب مالی و داشتن پارتنر خوشتیپ و زیبا خواسته هر دوی ما قبل ازدواج بود که حداقل من فکرشو نمیکردم باهم بتونیم اما اتفاق افتاد.‌.. درکل میخوام بگم باید اولش خیلییی صبر کرد که هر دو طرف روی واقعی خودشونو نشون بدن و واقعیت ها رو درک کنن ولی بعدش یه رابطه خیلی خوبی میشه… نمیدونم اگه سر شک کردنام نه میگفتم الان آنقدر با کسی جز همسرم میتونستم خوشبخت باشم یا نه؟!

        2
        0
    2. سلام من یک اردیبهشتی هستم میتونیم باهم آشنا بشیم اینم

      0
      0
    3. سلام من متولد اردیبهشتم و فکر میکنم هشتاد نود درصد این مطالبی ک گفته شده در مورد من درست باشه. و اینم بگم ک معمولا عاشق هنر هستن و بعضیاشون هم هنرمندن و خود من عاشق موسیقی و ادبیاتم . آیدی تلگرام من هم اینه : @Reza886788

      0
      0
    4. سلام . من اردیبهشتی هستم . واقعا طالع خودم همونی هست که اینجا خوندم در موردش . همش نیست که خیلی خوب گفتن در مورد اردیبهشت ها . ولی اکثرا چوب مهربونی و صداقتمون رو خوردیم . گاهی می‌خوایم مثل دیگران بد باشیم . گرگ باشیم . ولی نمیشه . خیلی زود دلمون میشکنه . البته خصوصیات بدم داریم . مثلا شیطونیم . شاید بهش میگن شوخ طبع . دوست داریم اکثرا باهامون و کنارمون خیلی بخندن و حالشون خوب بشه .‌‌به هر حال از اینکه یه اردیبهشتیم خیلی خوشحالم…..

      1
      0
  3. من اسفندیم پسری که ازش خوشم میاد اردیبهشتیه و امروز بهم پیشنهاد اشنایی بیشتر داده، امیدوارم خوب پیش بره فقط این خصوصیاتی که گفته شده واسه یه مرد عالیه واسه خودم که ماه اسفنده تا ۸۰ درصد درست بوده امیدوارم ماه اردیبهشتم درست باشه

    1
    0
    1. سلام عزیزم من اسفندی و همسرم اردیبهشتی هستش و ۱۲ سال هم از آشناییمون می گذرد ما خیلی خیلی خوشبختیم و همدیگر رو خیلی دوست داریم و می تونم بگم تمام مطالب بالا درخصوص اردیبهشتی ها درسته و تو کنارش بسیار لذت می بری و زندگی خوشحالی رو سپری می کنی ولی چون ما اسفندیها همیشه و همه جا حواسمون به اطرافیانمون بیش از اندازه است و خودمان را فراموش می کنیم در نتیجه اطرافیانتان و مخصوصا خانواده تان سخت می توانند روابط عاطفی و دوستانه شما رو قبول کنند و گاها تصور می کنند این رفتار های دوستانه یکطرفه و فقط از سمت شماست و به شما از طرف یک اردیبهشتی ظلم می شود و شما از خود گذشته گی می کنید درصورتی که این نیست و این سیایت زنانه زن اسفندی را می طلبد که این روابط را به نحو احسن مدیریت کند گرچه باز هم صددر صد موفق نمی شود مخصوصا اگر زن آبان ماهی درخانواده دارید چون هیچ سازگاری با هم ندارند درضمن مرد اردیبهشتی وقتی عاشق شما شد شما رو فقط وفقط برای خودش می خواهد و حاضر نیست شما رو حتی با بچه هایش تقسیم کند

      1
      0
  4. سلام وقت بخیر نامزد من هم اردیبهشتی هست و من فروردینی و از خیلی جهات خصوصیات اخلاقی مشابه ای داریم و موارد بالا در توصیف اردیبهشتی ها ۱۰۰% درست هست در مورد ارتباط با مردان اردیبهشتی لازم بسیار در اعمال و رفتار و حرف زدن محتاط و در عین حال بسیار صبور باشید مردای اردیبهشتی به عشق در یک نگاه اصلا اعتقاد ندارند و مدت زمان زیادی میگذره تا شما را به عنوان همسر و مادر فرزندانشان به خانه شان ببرند رابطه قبل از نامزدی ما ۴سال طول کشید و لازم بدونید فوق العاده سنتی و اهل خانواده هستند و همه جوانب و رعایت میکنند ممکنه از شما سوتی بگیرند خودشان سوتی نمیدند و هسر ساده-سالم-با کمترین ارایش ولی شیک و لباس های ساده و مرتب و پوشیده دوست دارند و خانداری الویت مهمی برایشان هست کلا سنتی پسند هستند . موفق باشید

    0
    1
  5. سلام عزیزم من اسفندی و همسرم اردیبهشتی هستش و ۱۲ سال هم از آشناییمون می گذرد ما خیلی خیلی خوشبختیم و همدیگر رو خیلی دوست داریم و می تونم بگم تمام مطالب بالا درخصوص اردیبهشتی ها درسته و تو کنارش بسیار لذت می بری و زندگی خوشحالی رو سپری می کنی ولی چون ما اسفندیها همیشه و همه جا حواسمون به اطرافیانمون بیش از اندازه است و خودمان را فراموش می کنیم در نتیجه اطرافیانتان و مخصوصا خانواده تان سخت می توانند روابط عاطفی و دوستانه شما رو قبول کنند و گاها تصور می کنند این رفتار های دوستانه یکطرفه و فقط از سمت شماست و به شما از طرف یک اردیبهشتی ظلم می شود و شما از خود گذشته گی می کنید درصورتی که این نیست و این سیایت زنانه زن اسفندی را می طلبد که این روابط را به نحو احسن مدیریت کند گرچه باز هم صددر صد موفق نمی شود مخصوصا اگر زن آبان ماهی درخانواده دارید چون هیچ سازگاری با هم ندارند درضمن مرد اردیبهشتی وقتی عاشق شما شد شما رو فقط وفقط برای خودش می خواهد و حاضر نیست شما رو حتی با بچه هایش تقسیم کند

    0
    0
    1. سلام من متولد بهمن هستم پسری که دوست دارم اردیبهشت ماهی هستش ایشون فقط واسه دوستی میخواد کنارش باشم چطوری میتونم دلشو بدست بیارم

      0
      0
      1. باید صبور باشی برای تصمیماتی که توش مسئولیت زیادی رو بخوان گردن بکیرن مثله ازدواج باید تمام جوانب رو بسنجن اگر اوکی بود وارد رابطه عمیق میشن اینم بگم اینکه به محیطی که توش هستن و امنیت اون محیط باید از نظرشون محیا باشه و هیچ شکی رو دوست ندارن از طرف مقابل داشته باشن و تحملش نمیکنن کاملا درسته شکاک شدن برابرِ با اتمام رابطه چون پیش آدمی که بهش شک دارن احساس امنیت نمیکنن بخاطر همون ترک کردن رو ترجیح میدن تا ثانیه ای پیش آدمی که بهش شک کردن بمونن

        0
        0
    2. کاملن اشتباهه. من ابانیم و دوستم اردیبشهت، خیلیم رابطمون اکیه

      1
      0
  6. با سلام
    من خودم یه پسر اردیبهشتیم میتونم بگم بالای ۹۰ درصد موارد بالا درست میباشد.

    3
    0
  7. میتونم بگم ۹۹/۹ درصد از موارد بالا درست بودن. همسر من اردیبهشتی هست و یه مرد کامل هست. افراط و تفریط نداره مخصوصا توی عشق. مردای اردیبهشتی یه موردی که میشه بهش اشاره کرد این هست که مثل مردای دیگه خیلی بلد نیستن ابراز عشق کنن ، ولی اگر شما رو دوست داشته باشه بهر حال یه راهی برای ابراز عشقق پیدا میکنه ممکنه با جملات عاشقانه و شعر عاشقانه این کاراررو نکنه ولی با رفتار و کاراش نشون میده و خوب یه ادم همه خوبی ها رو با هم نداره . و یه مشکل کوچیک دیگه ای که هست اینکه خیلی پر حرف نیستن و بشتر شنونده هستن تا گوینده . شوهر من یه مرد خیلی مهربون و صبور و واقعا اهل عمل هست و به طور کلی خواستم بگم موارد بالا کاملا درست هستن

    1
    0
  8. مطالب بسیار برای من اردیبهشتی جالب و خواندنی بود خیلی با من نزدیک بود …..تشکر

    1
    0
  9. من دختر متولد ۲۶ مرداد هستم و در اکثر چیزها افراط دارم.
    و کاملااااا از افراد درون گرا متنفرم به شدتتتتتتتت.
    تست خودشناسی هم دادم شدم آفرودیت. اخلاق کاملا ثابت دارم از افراد دمدمی مزاج خوشم نمیاد.
    در مورد اردیبهشتی ها هم باید بگم خیلی خوبه مصمم هستند ولی چون یه دنده هستند و گیر میدن به یه چیزی اصلا جالب نیست چون حرف حرف خود آدم اصلا خوب نیست و باید به نظران دیگران هم احترام گذاشت.
    مطمعنم که همه افراد یک جور نیستند.

    0
    0
    1. سلام
      یه سوال برام پیش اومد،اونجایی که گفته اگر در جمع ابراز عقیده کرد ما ازش حمایت نکنیم،دقیقا چرا؟حمایت خوبه که

      0
      0
    2. سلام
      یه سوال دارم،اونجایی که گفته اگر در جمع ابراز عقیده کرد ما ازش حمایت نکنیم،دقیقا چرا؟حمایت خوبه که

      0
      0
  10. سلام در قسمت مرد اردیبهشتی و عشق نوشته شده که هیچ وقت اولین دیدار را فراموش نمی‌کند اما او به یاد ندارد. هدایایی که در روز تولد می‌خرد و امکاناتش اما او امکانات زیادی دارد اما هیچ وقت برایم کادویی نگرفته. این یعنی عاشق من نیست؟
    من دختر خردادی هستم.

    0
    0
  11. من دختر شهریوری هستم پسر اردیبهشتی دوست دارم و به نظرم اکثر مطالب درستن

    0
    0
    1. مردان اردیبهشتی عالین مثل ماها تو جهان دیگر پیدا نمیشود

      1
      0
  12. واقعا عالی بود.
    من به عنوان یک پسر اردیبهشتی تایید میکنم که تمام خصوصیات درست هستند و شخصاً تمام خصوصیات بالا را هستم
    مرسی..

    0
    0
  13. من پسر اردیبهشتی هستم ، فوق العاده کامل و عالی بود ، هرچی نوشته بود درست بود ، ما کاملا احساساتی هستیم و به شدت از نوازش خوشمون میاد ، مطالب فوق العاده کامل بود ، ممنون

    1
    0

دیدگاه شما چیست؟ در کادر زیر بنویسید:

❤️دیدگاه شما تا دقایقی بعد از ارسال روی وبسایت قرار می گیرد.