فروردینی

طالع بینی و خصوصیات مرد متولد فروردین

مرد متولد فروردین ماه

خصوصیات مرد و پسر متولد فروردین

پسر فروردین
پسر متولد فروردین

فروردین

همانطور که در وب سایت نام فارسی و معنی نام ماه ها اشاره شد، در منابع زبانی ایران باستان معنی ماه فروردین این چنین است:

فروردین یعنی:

فروردین نام نخستین ماه و فصل بهار و روز نوزدهم هر ماه در گاه شماری اعتدالی خورشیدی است. در اوستا و اوستایی و پارسی باستان فرورتینام، در پهلوی فرورتین و در فارسی فروردین گفته شده که به معنای فروردهای پاکان و فروهرهای ایرانیان است.بنا به عقیده پیشینیان، ده روز پیش از اغاز هر سال فروهر در گذشتگان که با روان و وجدان از تن جدا گشته، برای سرکشی خان و مان دیرین خود فرود می آیند و ده شبانه روز روی زمین به سر می‌برند. به مناسبت فرود آمدن فروهرهای نیکان، هنگام نوروز را جشن فروردین خوانده اند. فروهران در ده روز آخر سال بر زمین هستند و بامداد نوروز پیش از بر آمدن آفتاب، به دنیای دیگر می‌روند.

خصوصیات کلی مرد فروردین

مرد فروردینی در یک نگاه

مرد متولد فروردین ماه، مردی است رک و راست، عاشق پیشه، حادثه جو، تند و آتشین مزاج و پر حرارت، حسود، پرتوقع و ریاست طلب که دوست دارد رهبر و فرمانده باشد. آیا روح این مرد و باطن مخفی او را می شناسید؟

منجمین، مرد متولد ماه فروردین را با جملات جالبی توصیف کرده اند: “رعد و برق، مشعل پرنده، منبع نیروهای صادق و رک و راست”؛ او برای زن می تواند یک آن بسیار هیجان انگیز و گرم و ایده آل باشد و یک آن دیگر سرد و یخ و بی تفاوت و گریزان.

اگر در جستجوی یک مرد سربراه، همیشه یکنواخت و صد درصد مطمئن و امن و امان هستید، او را به همسری انتخاب نکنید. اما اگر طالب فقط عشق و هیجان هستید، او بهترین مرد دنیاست.

در ادامه خصوصیت مردان متولد فروردین و شخصیت شناسی متولدین مرد فروردین را خواهید خواند:

او می تواند مدتی شما را غرق در شوق و حرارت بکند و بعد در یک لحظه مثل یک تکه یخ سرد و خاموش بشود. در لحظه ای که در اوج هیجان است، حرفی زنید و یا کاری بکنید که مطابق میلش نباشد، آنگاه درست مثل چراغی که کلیدش زده بشود، فورا خاموش می شود. او با ملاحظه کاری و محافظه کاری میانه خوبی ندارد. شجاع و با اعتماد به نفس است. همیشه جلوتر از دیگران می تازد و حتی گاهی از امکانات خود نیز قدم فراتر می گذارد. مرد متولد برج حمل یک موجود مملو از انرژی و عقاید سازنده است. باری بعضی اوقات کار کردن با او می تواند مشکل باشد اما بدون شک بسیار مفید است.

او هرگز به گذشته فکر نمی کند، رفتار و قیافه ظاهری اش جوانتر از سنش به نظر می رسد اگر چه از بسیاری جهات خوش آیند است اما گاهی موجب می شود که نسبت به سنش قدری جوانتر جلوه کند و این حالت تا وقتی که پا به سن بگذارد، در وی باقی می ماند. او با این دست و آن دست کردن و ذره ذره جلو رفتن جدا مخالف است و پیوسته مایل است که یک قدم از دیگران جلوتر بدود. او می تواند منبع سخاوت و بخشندگی باشد و پول، وقت، احساسات و امکاناتش را در بست در اختیار دیگران، حتی کسانی که ایشان را خوب نمی شناسد، بگذارد  ولی اگر خواسته اش برآورده نشود  و یا با کسانی که دوست ندارد مواجه بشود، یا مجبور بشود با عده ای آدم منفی باف کار کند، به موجود دیوانه کننده ای بی پروا، بدون انعطاف، خشن، یکدنده و متوقع تبدیل خواهد شد.

متولد ماه فروردین
خصوصیات فروردینی ها

پسر و مرد متولد فروردین و عشق

پسر متولد فروردین وقتی عاشق می شود، گویی یک شیرین و فرهاد جدید به دنیا آمده است. او چنان غرق اوهام عاشقانه می گردد که گویی در تمام کره زمین فقط او معشوقه اش حق زندگی دارد. او در نهاد خود ایمان دارد که عشقش تنها عشق حقیقی است که از بدو پیدایش به وجود آمده است. اگر این عشق بشکند، با تمام نیرو و با استفاده از کلیه امکانات سعی می کند قطعات آن را برچیند و دوباره به هم پیوند دهد تا شاید آب رفته دوباره به جوی برگردد و اگر بار اول موفق نشد، دوباره کوشش به خرج می دهد. مرد متولد برج قوچ در عشق خود واقعا پا بر جاست مگر اینکه طرفش متولد طرفش متولد برج عقرب آبان باشد. او نسبت به امور عاطفی و احساسی چنان ایده آل است که در هر عشقی می خواهد مولف یک کتاب عاشقانه باشد و در یک کتاب پرشور عاشقانه رفتاری متعادل و میانه وجود ندارد، هر چه هست شوریدگی و دیوانگی است.

در برخورد با معشوقه اگر چه به طور کلی آدم آرامی است، اما این آرامش نباید شما را خام کند، مخصوصا اگر در دهه اول این ماه به دنیا آمده باشد او زیاد حرف نمی زند، خیلی تظاهر نمی کند و شاید حتی نتواند مرد عاشق پیشه ای جلوه کند اما اگر می توانستید به داخل قلب و مغزش رسوخ کنید، با کمال تعجب می دیدید که روی توده ای آتش ریخته شده است. او در هر کاری مخصوصا کار عشق بدون شک یکی از جدی ترین، صمیمی ترین و خشن ترین افراد روزگار است.

به احتمال قوی هیچ یک از متولدین ماه های دوازده گانه سال به اندازه متولد ماه فروردین نمی توانند در عشق پابرجا باشند. صداقت او مانع از گمراهی شما می گردد و طبیعت ایده آل او عشق را همیشه شکوفا و آتشین نگاه می دارد. اما امان از روزی که کتاب عشق برای او یکنواخت نشود و طوفان آرام بگیرد، او به سهولت با سرد شدن آتش عشق به جستجوی یک شیرین دوم، سوم، چهارم و حتی هزارم می رود. از آنجا که در کار عشق، مثل بقیه امور زندگی، پاکباز و صادق و هیجان پرست است، اگر عکس العمل معشوقه چنانکه باید و شاید گرم و طوفانی نباشد و این توهم را در وی به وجود بیاورد که بر غم کوشش هایی که به خرج می دهد، نمی تواند به مقصود خود که برخورداری کامل از یک عشق است برسد، در عرض مدت کوتاهی تغییر عقیده می دهد و مرغ دلش به بام دیگر پر می کشد.

مرد متولد فروردین در زنگی زناشویی و رابطه با همسرش

مرد فروردین ماهی در زندگی زناشوئی پایبند اصولی است که اگر نادیده گرفته بشوند، مانند خوره جانش را می خورد، او گاهی به راستی میل ندارد زنش را دائما در حال آرایش کردن، رنگ کردن مو ببیند. او را هرگز به حریم اتاقی که مخصوص آرایش و نظافت است راه ندهید. اگر شوهر یک زنی متولد فروردین ماه بود، باید جدا مواظب باشد کارهایی از قبیل گذاشتن پاها به روی میز و جویدن آدامس به هنگام تماشای تلویزیون  و سایر حرکات جلف و سبک انجام ندهد. او را به جزئیات زندگی کاملا خصوصی خود مثل دعوای با مادرتان، یا گذاشتن پماد به روی زخم روی کمرتان و از قبیل مسائل شخصی آشنا نکنید. وقتی او منزل می آید، دلش می خواهد زنش را شاد و خندان با بوی عطری که دوست دارد، ببیند.

مبادا جمله و کلمه ای دل آزار حواله او بدهید. زیرا برایش دیوانه کننده خواهد بود. اگر متوجه بشود که این میل و خواسته اش هیچ احساسی را در همسرش برنمی انگیزد، در چنین مواردی ابتدا سخت دل شکسته می شود، بعد دستخوش عصبانیت می گردد و آن وقت به جستجوی زن دیگری می پردازد که همانند خودش در نشان دادن احساساتش صادق باشد. از نظر او این کار به هیچ وجه خیانت محسوب نمی شود. او خود را گناهکار نمی داند، از نظر او زن بی احساس اوست که خیانت کرده است، او خیال می کرد که زنش موجودی است دوست داشتنی و گرم و صمیمی در حالی که اکنون می بیند تمام افکارش پوچ و بیهوده از آب در آمده است.

او به طور طبیعی قادر به تحمل زن شلخته، بی احساس، کم هوش، بد لباس و نامرتب نیست و در مقابل این ناملایمات شدیدا از خود عکس العمل نشان می دهد. در مقابل اگر زن یک چنین مردی به خواسته اش توجه کند، می تواند مطمئن باشد که او با بزرگواری تمام زن های دیگر را در دنیا نادیده می گیرد. قلب متولد فروردین ماه فقط یک اتاق برای یک زن دارد (مگر اینکه والدینش هر دو متولد ماه جوزا «خرداد» باشند.) او خیلی قبل از آنکه به همسرش خیانت کند، از او فاصله می گیرد و از وی دلسرد می گردد و قبل از اتفاق این واقعه به شکلهای مختلف به مبارزه برای نجات عشق خود می پردازد. متولد برج حمل از زن خجول، ملالت آور و منفی باف متنفر است.

زنش باید او را متقاعد بکند که از همه بهتر و برتر است و اگر توانست این فکر را در او به وجود بیاورد، می تواند به وفاداری اش ایمان پیدا کند. این کاری است که آزمایشش برای هر زنی که شوهرش متولد فروردین است، بسیار جالب و دل انگیز خواهد بود. او در عین حال که ایده آل گراست، به حقایق نیز توجه شدید دارد، از اقرار به اشتباه شدیدا متنفر است و یا اینکه هرگز نمی تواند ببیند که عشقش رو به خاموشی می رود ولی از آنجایی که در تصمیم های خود خیلی پابرجاست، برای همسرش این امکان وجود ندارد که بتواند آب رفته را به جوی برگرداند. برای این کار او باید انتخاب نماید. اگر قبلا کمتر به خواسته های او توجه شده است، برگرداندن او از نیمه راه فرار از منزل محتاج کوشش فراوان است و زن باید در این حالت به این نکته توجه کند که شوهر متولد فروردین از پنجه افکندن لذت فراوان می برد. او تشنه رقابت، کشمکش و نبرد است. در این مورد، زن باید از تمام امکانات و ریزه کاری های زنانه خود استفاده کند تا از نبرد پیروز و موفق از آب در آید. در یک چنین کشاکشی اسلحه ای که اصلا نمی تواند موثر واقع شود، سعی در جلب او از راه رابطه جنسی است، اما همین آدمی که در مقابل اسلحه رابطه جنسی مطلقا از خود مصونیت و قدرت نشان می دهد، به هیچ وحه من الوجوه نباید از تحریک حس حسادتش استفاده بشود. یک کلمه و یا حتی یک نگاه گرم شما به مرد دیگری می تواند او را همیشه از شما سرد کند (ولو اینکه جسمش به علل مختلف در خانه باقی بماند).

او می خواهد که در هر مورد جلوتر و بر تر از دیگران باشد و این حالت شامل حال قلب شما نیز می گردد. متولد برج فروردین دارای حس مالکیت و حسادت فوق العاده شدیدی است. در این مورد فقط متولدین ماه اسد (مرداد) عکس العمل شدیدتری از خود نشان می دهند و شاید به همین دلیل هم باشد که از تا از کسی صد درصد اطمینان نداشته باشد، عاشقش نخواهد شد. زن یک مرد متولد فروردین باید به این حقیقت گردن بگذارد که گرم گرفتن شوهرش با زنان دیگر مجاز و بدون تزویر و ریا است و او این کار را حق مسلم خود می داند در حالی که زنش را به شدت از آن منع می کند. اگر این شخص متولد ده روز اول فروردین باشد، زنش را به یک پا سنگ می بندد و متوقع است که او باید بدون اعتراض همانجا بماند و این زن اگر می خواهد که شوهرش واقعا از آن او باشد و هرگز به وی خیانت نکند و لحظه ای از فکر او غافل نباشد، نه تنها نیاید حتی یک انگشتش را از دایره ای که به اطرافش کشیده شده است، بیرون بگذارد بلکه حتی باید مواظب حرکات چشم هایش نیز باشد که مبادا به روی یک مرد نگاه یا خنده معصومانه کند.

مرد متولد فروردین و اجتماع

یک مرد متولد فروردین ماه طبیعتا دارای حس یاغی گری است. او عشق وافری به طرد واعظین و مجریان قوانین دارد و ایمان دارد که خودش از هر موجود دیگری بهتر و بیشتر می توانید جوانب موضوعات مختلف را در نظر گرفته و به کنه آنها پی ببرد. البته هیچ استبعادی وجود ندارد که واقعا هم همینطور باشد، اما طبیعی است که قبولش برای دیگران آسان نیست. آز آنجا که او عادت دارد مستقیما به قلب مشکلات حمله کند و در این کار بدون هیچ نوع عادت دارد مستقیما به قلب مشکلات حمله کند و در این کار بدون هیچ نوع مقدمه ای با شتابزدگی قدم پیش بگذارد، احتمال بسیار است که در زندگی به دفعات زمین بخورد و با ناکامی مواجه بشود و از آنجا که همیشه می خواهد رهبر باشد و از دنباله روی وحشت دارد، بالطبع قدرتمند ترها بارها به وی می آموزند که نمی تواند یکه تاز میدان باشد و در این حالات است که آغوش همسرش تنها پناهگاهش می شود و سعی می کند در جوار او غرور جریحه دار شده اش را التیام ببخشد و این جاست که همسرش پی می برد در ورای این اعتماد به نفس عجیب و این حالت تجاوزکارانه، نقطه ضعفی در نهاد او وجود دارد که عبارتست از اینکه او ترجیح می دهد بمیرد ولی به ضعف و شکست اعتراف نکند، زنی که بتواند در یک چنین مواقعی با ملاطفت و ملا یمت و نثار عشق خود او را یاری دهد، تا شکست مزبور را جبران یا فراموش کند، می تواند یقین داشته باشد که قلب شوهرش را برای همیشه در اختیار خواهد داشت. در این گونه مواقع به هیچ صورتی حق را به جانب دشمن او ندهید. او همیشه خواهان آن است که همسرش صادقانه و از صمیم قلب او را محق بداند.

دوستی و رابطه با دوستان مرد متولد فروردین

در طبیعت متولد فروردین ریا و تزویر به ودیعه گذاشته نشده است و به این ترتیب وقتی از کسی رنجید، آثار ملال و رنجش در او خیلی زود معلوم می شود. در چنین وضعی رفتار گرم و صمیمانه و نحوه گفتار و برخوردش آشکارا عوض می شود و این حالت معمولا با تذکر صریح رنجشی که پیدا کرده است، به نقطه اختتام خود می رسد. در مقابل باید جوش و خروش ها و حتی پرخاشجویی های ناگهانی او را کمتر جدی گرفت زیرا مفهومشان قطع رابطه دوستی نیست و یک آتشفشان زود گذر است. به این ترتیب از قهر و بی اعتنایی او باید خیلی بیش از داد و فریادش ترسید.

متولد فروردین حیله گری و نقشه کشی و دوز و کلک را نمی پسندد. او آدمی است رک و راست و این حالت را چه در امور تجاری و کار و در عشق و احساسات آشکارا می توان در وجودش دید و شناخت. او وقتی هدفی را در نظر گرفت چه در مسائل مادی و اجتماعی و اداری و چه در عرصه عشق و عاطفه یک دقیقه را هم نمی خواهد تلف کند. مثلا اگر پی برد که عاشق است، فورا قدم پیش می گذارد، اما در این مورد باید به وی امکان داده شود که خودش به این امر واقف بشود، نه اینکه در تنگنا گذاشته شده، که خیال کند عاشق شده است.

فروردینی
خصوصیات مرد متولد فروردین ماه

مرد متولد فروردین در خانه و خانواده

در زندگی خانواده متولد ماه فروردین به همان سماجتی که سعی دارد همیشه در راس و قبل از همه باشد، در عذر خواهی پس از بگو مگو ها نیز قبل از طرف مقابلش قدم پیش می گذارد و به همین ترتیب اولین نفری است که در صورت لزوم از همسر آزرده خاطر خود پوزش می طلبد. او به هنگام بیماری و یا ناراحتی شانه به شانه همسرش می ایستد. در بذل جان و مال به هیچ صورت دریغ نمی ورزد و از انواع مکاتباتی که برایش وجود داشته باشد، استفاده می کند تا زنش غمهای خود را فراموش کند.

همسر مرد متولد فروردین

برای متولد ماه فروردین هیچ چیز به اندازه همسرش در این دنیا ارزشمند نیست (البته همسری که از نظر او دلخواه باشد) با وجود این وقتی موضوعی فکرش را مشغول می دارد و به مسئله ای بغرنج می اندیشد، هر گز میل ندارد که کسی مزاحمش بشود و یا به کمکش برود. شما اگر شوهرتان متولد اولین ماه سال است، فقط و فقط وقتی به کمکش بروید که از شما مدد بخواهد. یادتان باشد شما همسرش هستید اما باید همیشه یکی دو قدم خودتان را از او عقب تر نگاه دارید.

یک چنین مردی می خواهد که زنش در عین حال هم یک زن به تمام معنی باشد و هم یک همسر، او می خواهد که شما بتوانید در مواقع مختلف بطور مستقل دست به اقدامات لازم بزنید، اما در عین حال فراموش نکنید که مایل است به او وابسته باشید، از او حمایت بخواهید و حس برتری طلبی و رهبری او را ارضا کنید. اگر شما به نحوی این حس او را جریحه دار کنید، ممکن است با سخت ترین عکس العمل ها مواجه شوید و او بدترین کلمات را به شما می گوید، در حالی که واقعا منظورش به هیچ وجه حرف هایی که می زند نیست و لحظه ای پس از فروکش کردن جوش و خروشش انتظاری دارد که شما درست مثل خودش فورا جریان را خاتمه یافته تلقی کنید.

رهبری در خانه

مرد متولد ماه فروردین می خواهد که عملا بزرگ و رهبر خانواده باشد. از شنیدن ایراد چنان بیزار است که ممکن ناگهان روی همه چیز خط بطلان بکشید. او به علت علاقه واقعی که به زن و همسرش دارد، به زحمت می تواند بودجه خانواده را تا آخر برج متعادل نگاه دارد، اما شما یادتان باشد که اگر شوهرتان متولد فروردین است، هرگز از او نخواهید خرج خانه را به دست شما بسپرد. اگر او در جایی کارمند بشود، به احتمال قوی شغلش را خیلی زود تغییر می دهد و این تغییر ادامه پیدا می کند تا سر انجام در جایی خودش رئیس خودش بشود، اما در تمام این مدت تا پای جان می کوشد که خانواده اش دچار مضیقه مالی نشود. متولد برج قوچ برای کودکان تازه به دنیا آمده اش یک موجود خیال انگیز است. اما بعدها  وقتی بچه هایش هفت هشت ساله شدند، کوشش می کند تا آنها را به پیروی از خود وادارد و نیازمند به استقلال می باشند و او نباید همه الگوهای زندگی خود را به آنها تحمیل کند. پدر بودن یکی از نقش های زندگی است که او سخت به آن علاقمند است. اما در عین حال ممکن است نسبت به بچه هایش نوعی حسادت خاص نیز نشان بدهد اگر فقط احساس کند که بچه ها برای مادرشان بیش از او ارزش قائلند، گرفتار حسادت می شود و خیلی زود و سریع یک حالت بی تفاوتی نسبت به آن پیدا می کند.

مرد متولد فروردین ماه و ازدواج

ماه های جور با مرد متولد فروردین ماه:

دختر متولد مرداد (بر انگیزاننده)، دختر آذر ماه (روشنفکر) ، اردیبهشت ماه (اهل عمل) ، دختر بهمن ماه (ایده آلیست).

ماه های ناجور با مرد فروردین ماهی:

دختر متولد خرداد ماه (سلطه جو)، شهریور ماه و آبان ماه (حسود)، تیر ماه (عبوس)، دختر اسفند ماه (منفی).

رابطه با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد).

نظر شما درباره پسر و مرد فروردینی؟

به نظر شما پسران و مردان فروردین ماهی چه خصوصیاتی دارند؟ در قسمت نظرات بنویسید.

4.8/5 - (23 امتیاز)

65 نظر برای “طالع بینی و خصوصیات مرد متولد فروردین”

  1. من یه دختر اسفندم
    منفى خودتى بى تربیت من خیلیم مثبت اندیشم

    6
    0
      1. بی ادبانه نگفته بزرگوار. به حالت شوخی داره میگه.

        5
        1
    1. لنا جان شما هم عاشق فروردینی ها شدی یا میشی به زودی
      در هر صورت اسمت خیلی قشنگه
      تو همین سایت سرچ کن لنا (اون قسمت ذره بین بالای صفحه) بررسی کاملش رو ببین عالی توضیح داده

      0
      0
  2. مردای فروردینی فوق العاده احساسی و دوست داشتنی هستن اگه ی برادر فروردینی داشته باشی قطعا آرزویی نمیمونه ک بهش نرسی

    6
    0
      1. زر زیادی نزن بابا! اومده ماه برتر ماه برتر میکنه واسمون. همه میدونن برترین ماه مرداده. مطمئن باش و شک نداشته باشین در این. فروردین کیلو چند؟!

        1
        9
      2. منم یک فروردین ماهی هستم ما فروردین ماهی ها از همه برتر هستیم

        5
        1
  3. من ی مرد فرودینیم تمامش درسته .. من فقط عاشق زنم میشم.. زنی که عاشقم باشه و احترامم بزاره.. هر کی منو خواست این شمارمه۰۹۱۷۱۰۱۵۳۱۵

    3
    0
    1. من فروردینی هستم وتمام مشخصاتی روکه عنوان شده،خط به خط تصدیق میکنم. مخصوصاً اینکه ماکمال گرا هستیم وهیچوقت به کم قانع نیستیم وهمیشه بدنبال پیشرفت هستیم.هیچ کاری رونیمه رهانمیکنیم.باهمه مهربان هستیم ویکرنگ اما بشدت ازانسانهای دورو بیزاریم واگه کسی بهمون نارو بزنه برای همیشه ما رو ازدست میده.ریاست طلبی ماازاونجا نشات میگیره که واقعاًهیچکس به اندازه ماکامل نیست.درک وشخصیت ما مثال زدنی هست.

      4
      0
  4. کاملا درسته پسرای فروردینی اگه عاشق دختری بشن براش جون میدن

    4
    0
    1. درسته جونش رو میده ولی چرا الان سرد شده؟ و بعد از یسری مشکلات هیچ کاری برای بهبود زندگی نمیکنه؟

      2
      1
  5. سلام ممنون از مطالبتون من متولد فروردین هستم کاملا همه ی موارد درست بودن ممنون از همتون

    4
    0
    1. من تیر ماهیم و اگه بخوام چیزی راجب فروردینی ها بگم اینه که با اینکه ازشون خوشم نمیاد ولی رقیبای سرسختی هستن و باعث پیشرفت میشن فقط کاش یکم مودی تر و سنگین تر بودن.

      2
      2
      1. پسر عموی من فروردینی و همه ی این خصوصیات را داره

        0
        0
      2. چرا چرت و پرت میگی درباره مرد فروردین ماهی؟ اصلا اینطور نیستن.

        1
        0
  6. بد نیست بدونیم این کلمه حسود که اینجاها مینویسن ترجمه همون jealous انگلیسیه که معنی واقعیش «غیرت داشتن به همسره» که از نظر انگلیسی ها خصلت زشت و از نظر خدا و پیغمبرش خصلت بسیار پسندیده ایه. از نظر زنان شهریوری و ابانی یک خصلت فوق العاده و از نظر زنان بهمنی یک صفت بد و غیرقابل تحمله. ولی متاسفانه در فارسی به حسود ترجمه شده.
    امیدوارم بعضی اخلاقیات بد خارجیها وارد فرهنگ غنی ایرانی نشه. مثل ارزش دونستن بی غیرتی.

    2
    0
    1. با نظر شما موافقم. در فارسی ما به کسی میگیم حسود که وقتی ببینه شخص دیگری چیزی داره که خودش نداره ناراحت میشه و دلش میخواد اون شخص هم اون چیز رو نداشته باشه.
      من هم متوجه نشدم چرا کلمه حسود رو برای حس غیرتی که یک مرد به همسر یا دوستش داره بکار بردن. و معنی فارسی حسود چه ارتباطی به تعصب روی همسر داره که بجای غیرتی داره استفاده میشه
      از مسئولین محترم سایت خوب نام فارسی می‌خوام که متن رو بازبینی کنن. هر جا کلمه حسود بجای غیرتی در متن قرار داده شده اصلاح کنن.

      1
      0
    2. آفرین من با همه موارد نوشته شده موافق هستم بجز کلمه حسود که شما اصلاحش کردید

      1
      0
  7. سلام همش درسته ولی نمیدونم چرا فروردینی ها دوست دارم همه رو بکنن در برن
    آیا اینم از خصوصیاتشون هست؟

    2
    0
    1. باسلام دقیقا شم درست زدید به هدف.بنده ی ک فروردینی دیده‌ام که مرتب از این کارها میکند وفرا. میکند‌رذل پست

      1
      1
    2. آقای پیمان ،واقعا راست گفتند.در قسمت بالا مطلبشان را خواندم.بسیار صحیح است ،با چشمم دیدم پسری فروردینی مرتب کار زشت میکند.

      1
      2
  8. به قول حاج آقا صادق شیرازی از آشنایان دکتر صادق زیباکلام: زن حیوان است برای خدمت به انسان (مرد).
    دختران فروردین واقعا بد هستند به خصوص متولدین دهه ۷۰ و ۸۰ که بسیار اهل مهمانی و روابط حیوانی هستند.

    1
    3
    1. اگه ماحیوون شدیم بخاطراین بود ک عمرمونوصرف آدم کردن امثال شماهاکردیم

      3
      0
    2. اون اسکله تو هم اسکل تر ک همچین حرفی رو میزنی . من فروردینی هستم . تو چرا هرمت ما فروردینی ها رو پایین میاری

      3
      0
      1. من پسرم ولی دختر فروردینی داریم خیلیم خوبه خودمم فروردینیم دفعه دیگه هم مراقب حرف زدنت باش

        1
        0
    3. واقعا متوجه هستی داری چی میگی ……اگر یه زن حیوون هس ….پس تو که یه مرد هستی از یه زن متولد شدی ….خجالت بکش تو با این حرفت به تمام مادران فداکار بی احترامی کردی .واقعا برای مردایی امثال شما متاسفم.

      4
      0
  9. من خردادم شوهرم فروردین . شوهر من بهترین بهترینه خیلی زندگیمون خوبه و مشکلی نداریم نمیدونم چرا گفته خرداد و فروردین باهم جور نیستن

    2
    0
  10. سلام من.یه دختر مردایم و دوستم پسر فروردینیه ما با هم هستیم و خیلیم هم رو دوست داریم و واقعا عاشقانه هم میپرستیم ما همو دوست داریم و واسه هم میمیریم در ضمن پسر فروردینی از دید من یه دوست خوب یه همسر ایده ال و یه مشاور خیلی خوبیه .رابطشون با مردادیا عالیه.خ عالی.

    1
    0
    1. اوه جالبه، چون منم مردادیم و خوندن این مطلب اصلا برام جالب نبود مثلا از برخی خصوصیات شون مثل : احساساتشونو بروز نمی‌دهند واقعا عذاب آوره و اینکه باید خیلی رفتارتو از قبل آماده کرده باشی تا طرف هی چشمش به یه دختر دیگه نیافته
      البته زیاد نمی تونم اعتماد کنم واقعا اگر چه دوست های زیادی دارم اما هیچ کدومشونو به عنوان دوست صمیمی ندیدم
      دیگه چه برسه ازدواج و انتخاب همسر

      0
      0
  11. سلام من متولد۳۰مهرم میخواستم بدونم رابطه من مهرماهی با ی مردفروردینی خوبه یانه؟؟

    3
    0
    1. اره فروردینی ها خوبن حداقل من که با مهر ماهی ها خیلی خوبم. متولد فروردین هستم من.

      2
      0
  12. سلام من دختر فروردینی ام . یعنی من نمی تونم با مرد فروردینی یه جا باشم چون هر کدوممون قدرت طلبیم ؟

    1
    0
  13. خب من یه دختر شهریوری هستم بعضی حرف ها در مورد من اشتباه بو مثلا شیطونی از چشام میباره همه همین رو میگن و اینکه من با همه ی پسرا مشکل دارم چه برسه به فروردینی ها دلیل اینکه چرا ازشون تنفر دارم هم ساده چون نزدیک بود چند نفر بهم تجاوز کنن من این اقیده رو دارم ک زندگی ادم به خودش مربوته نه به پدر و نه به شوهر دختر باید ازاد باشه ما شهریوری ها حسود نیستیم کسایی که نوشتن ما حسودیم واقعا معذرت می خوام ولی اشتباه ما حسود نیستیم من فقط دارم حسودی رو از بغیه دور میکنم

    0
    0
  14. من فروردینی هستم وتمام مشخصاتی روکه عنوان شده،خط به خط تصدیق میکنم. مخصوصاً اینکه ماکمال گرا هستیم وهیچوقت به کم قانع نیستیم وهمیشه بدنبال پیشرفت هستیم.هیچ کاری رونیمه رهانمیکنیم.باهمه مهربان هستیم ویکرنگ اما بشدت ازانسانهای دورو بیزاریم واگه کسی بهمون نارو بزنه برای همیشه ما رو ازدست میده.ریاست طلبی ماازاونجا نشات میگیره که واقعاًهیچکس به اندازه ماکامل نیست.درک وشخصیت ما مثال زدنی هست.

    1
    0
    1. بله کاملا درسته ما فروردینی‌ها سرسخت بی‌ریا‌ ریاست‌طلب‌ و عجول هستیم
      من تمام ویژگی هایی که در مورد فروردینی ها نوشتن رو کاملا تا‌یید میکنم.

      1
      0
    1. چرا الکی از خودت حرف در میاری کجا فروردینی شکاک هستن نخیر مگر اینکه مچتون گرفته باشه یه فروردینی که تا ادب هر روز براش اون صحنه خیانت تکرار میشه مطمئنم مهربان جنگجو راستگو دست دل باز عاشق همسر و پدری نمونه هستن فروردینی ها

      1
      0
  15. آقای پیمان ،واقعا راست گفتند.در قسمت بالا مطلوبشان را خواندم.افرین

    0
    0
  16. من پسر عموم فروردینی خودم بهمن به نظرتون زن و شوهر خوبی میشیم طالع بینی میگه نه نظر شما چیه

    0
    0
  17. سلام . حال همگی خوبه ؟ ولا من یه دختر فروردینی هستم و با همه هم خیلی مهربونم و خیلی هم معاشرم . ببخشید آقای علی شما که میگین دخترای فروردینی بد هستن کاملا در اشتباهین . اگه شما یک نفر رو دیدن که فروردینی بوته و بد بوده خوب شاید ضاتش بد بوده اما چون یه نفر یا چند نفر دیدین که بد بوده دلیلی نمیشه که همه دخترای فروردینی بد باشن

    1
    0
    1. من فروردینی هستم اره یک پواردی رو درست گفتین . بدترین اخلاقم اینه که اگر کسی در کارم فوزولی کنه دنیا رو خراب میکنم و اگر کاری روکه دلم نخواد انجام بدم انجام نمیدم حتی اگر بمیرم .من خیلی اعتماد به نفسم بالاس و بدجور خودم رو پرتوان و قدرت در کارها میدونم .خلاصه ما اینیم دیگه شوخ و زبون باز و اهل تیکه انداختن

      0
      0
  18. فروردین ماهیا یه خصوصیت بارز دارن ذکر نکردین، عصبی و پرخاشگر هستن

    1
    1
  19. من دخترم و متولد اذر، کسی که عاشقمه متولد فروردینه، می خوام مطمئن شم ازدواج اذر و فروردین خوبه؟ پسر های فروردینی شما دوست دختر اذر ماهی داشتین تا حالا؟

    5
    0
    1. توی فامیلمان عاشق پسر ۱۴ ساله شدم نمیدونم که دوستم داره متولد فروردین هست میگن پسرا در سن بلوغ فروردینی ها خیلی منحرف و بی احساس هستن شب روز توی یادم هست پسر خاله بابام هست

      2
      0
      1. اگه شده بمیری هرگز عشقت رو قبل خودش به پسر فروردیی نگو هرگز هرگز هرگز

        2
        0
      2. عزیزم خودت متولد چه ماهی هستی؟
        درباره پسر متولد فروردین نظر می دهی

        1
        0
    2. بله من فروردینی ام و به دوست دختر آذر ماهی دارم ازدواج فروردین و آذر خیلی عالیه اینو همه جا میگن و من هم خیلی دوسش دارم

      4
      0
      1. مرسی که جواب دادین پایدار باشین
        رابطه پسر فروردینی با دختر آذر ماهی

        0
        0
  20. من یه فروردینی پنجاه ساله ام قبلا پشیزی برای این طالع بینیها ارزش قائل نبودم ولی امروز که با دقت تمام مطالب رو در مورد مردان فروردینی خوندم انصافا باید بگم انگار نویسنده این مطالب پنجاه سال با من زندگی کرده و با شاید خود من بوده
    بسیار دقیق و با جزئیات کامل و درست هست چیزهایی که گفته شده
    حداقل در مورد خودم
    اگه بخام یه چیز بهش اضافه کنم اینه که متولد فروردین خیلی زودتر از چیزیکه فکر میکنید گول میخورده و میشه فریبش داد چون تصوری از دروغ و حقه و کلک نداره

    1
    0
  21. سلام وقت همگی بخیر پسر های فروردین از چه دختری خوششون میاد و بهش پیشنهاد میدن؟ فانتزیاشون در مورد دختر مورد علاقشون رو میگین؟
    ممنون میشم نظر بدین

    0
    0

دیدگاه شما چیست؟ در کادر زیر بنویسید:

❤️دیدگاه شما تا دقایقی بعد از ارسال روی وبسایت قرار می گیرد.