دختر متولد فروردین

طالع بینی و خصوصیات زن فروردینی

زن متولد فروردین دختر فروردینی

خصوصیات زنان متولد فروردین

زن متولد فروردین خودش راهش را در زندگی باز می کند و مایحتاج زندگیش را خودش فراهم می آورد و از حقش دفاع می کند بدون اینکه نیازی به وجود یک مرد داشته باشد. به نظر او انجام کارهایش به دست خودش خیلی سریعتر از آن صورت می گیرد که به انتظار فرد دیگری بنشیند و طبیعی است که چنین خصوصیاتی به مزاج مغرور خیلی از مردها خوشایند نیست. زن متولد فروردین مثل مرد متولد این ماه خواهان رهبری و پیشتازی است (ویژگی های ذاتی یک رهبر را دارد) و این خواسته شامل تمایل او به برداشتن اولین قدم در امور عشقی نیز هست. در ادامه بیشتر درباره عشق و رابطه عاشقانه متولد ماه فروردین خواهید خواند.

دختر فروردین
خصوصیات دختر فروردینی

بد نیست قبل از بررسی خصوصیات دختران و زنان متولدین فروردین ماه کمی درباره ماه اول سال ایرانی بدانیم. معنی واژه “فروردین” را بدانیم و …

فروردین یعنی:

فروردین واژه ای با ریشه پهلوی است. نام نخستین ماه و فصل بهار و روز نوزدهم هر ماه در گاه شماری اعتدالی خورشیدی است. در اوستا و پارسی باستان فرورتینام، در زبان پهلوی فرورتین و در فارسی فروردین (آنچه امروزه هم در بین فارسی زبانان رایج است) گفته شده که به معنای فروردهای پاکان و فروهرهای ایرانیان است. بنا به عقیده پیشینیان، ده روز پیش از آغاز هر سال فروهر در گذشتگان که با روان و وجدان از تن جدا گشته، برای سرکشی خان و مان دیرین خود فرود می آیند و ده شبانه روز روی زمین به سر می‌برند. به مناسبت فرود آمدن فروهرهای نیکان، هنگام نوروز را جشن فروردین خوانده اند. فروهران در ده روز آخر سال بر زمین هستند و بامداد نوروز پیش از بر آمدن آفتاب، به دنیای دیگر می‌روند. بد نیست بدانید نوروز اسم پسر فارسی نیز هست.

طالع بینی دختر و زن فروردینی

عشق و زن فروردینی

دختران متولد فروردین همیشه تعدادی عاشق سینه چاک در اطراف خود دارند و با وجود این همیشه در تخیلات خود دنبال کسی می گردند که جزو این عده نباشد. او در صورت لزوم می تواند سریعا همرنگ جماعت بشود ولی در عین حال دارای آن سرسختی نیز هست که بتواند از راحتی ها چشم بپوشد و با سیل مخالفت ها سینه به سینه بجنگد و به سینه هر مردی که عشقش را مورد تهدید قرار داده است، دست رد بزند. این درست نمونه کاملی از خصوصیات اخلاقی یک متولد ماه فروردین است و او حتی پس از اینکه در زیر ضربات خرد کننده حوادث به کلی درمانده شد و تنها طفلش از دنیا رفت و مردی که دوستش می داشت و جایش را برای خاطر او به خطر انداخته بود، ترکش کرد، باز قادر است بگوید که: «باشد و فردا هم برای خودش روز دیگری است» و خودش را نمی بازد.

زن فروردینی زنی با قدرت فراوان است که می تواند بر همه غمنامه ها یک نقطه پایان بگذارد و قادر به ایفای کامل نقش یک زن است و این یعنی ریختن اشک در موقع لزوم و در عین حال به عهده گرفتن نقش مرد به هنگامی که مردی در زندگیش نیست. طبیعی است داشتن یک چنین خصوصیات تهاجمی چندان جالب نیست و اما خوش بینی و امید او به آینده روشن، ضامن معتبری برای سعادتمند شدنش می باشد.

زن متولد فروردین، در صورت مساعد بودن زمینه در ابراز عشق پیشقدم می شود و بگذارید او بفهمد که دوستش دارید و اما خیلی هم دنبالش نروید. وفاداری او به عشق تا زمانی که شما به آن پای بند باشید، خارق العاده است زیرا وی اصولا موجودی رمانتیک می باشد. او به هیچ صورت مایل نیست که شکار بشود و اما اگر دید که شما تعقیبش نمی کنید، دلسرد می گردد کما اینکه او از مردی که بخواهد به طور کامل بر وی مسلط باشد، گریزان و از مردی هم که خودش را روی پاهای او بیندازد، روی گردان و بیزار است.

دختر فروردینی عشقش را محک می زند

متولد فروردین قبل از آنکه بگذارد گرمی عشق سراسر وجودش را در بر گیرد، می خواهد با دل مرد دلخواهش دست و پنجه نرم کند تا در این کشاکش طعم قدرت مردانه او را بچشد. او به طرز باور نکردنی رویایی است و همیشه آرزو دارد پرنس مورد علاقه اش سوار بر اسبی سفید بیاید و او را برباید و به خاطر عشق او با دنیا بجنگد و آنچه را می خواهد در اختیارش بگذارد، بدون اینکه قدرت مردانگی خود را فراموش کند و چون یک چنین موجودی فقط در رویا وجود دارد، اغلب تنها می ماند. روزهایش روشن و مملو از هیجان است و شب هاییش تاریک و خاموش اما شعله های امید هرگز در قلبش خاموش نمی شوند و او پس از هر شکست قدم تازه ای پیش می گذارد. او باید از عشق خود احساس غرور کند اما این امر نباید موجب شود که شما ذوق و استعداد او را نادیده بگیرید و هر قدر نیاز مندی او شما زیاد تر باشد، باز کوشش می کند که دو برابر آن نیازمندی های شما را بر آورده سازد. او می تواند از خطای دوستانش چشم بپوشد، مال و وقتش را صرف دیگران کند، اما وقتی پای دل به میان آمد، ناگهان موجود دیگری می شود. آنچه که از آن اوست. این امر قاطعیت مطلق دارد. کوچکترین خطایی می تواند حسادت او را مثل یک بمب منفجر کند. مراقب باشید که در حضورش از هنرمند مورد علاقه خود تعریف نکنید و یا از زن دیگری ولو اینکه از دوستان او باشد، صحبتی به میان نیاورید. مردی که زنش متولد فروردین است ، بهتر است در اداره منشی مرد داشته باشد. این زن حد متوسط ندارد و اگر دلش بشکند، در مدتی بسیار کوتاه از توده ای آتش تبدیل به قطعه ای یخ می گردد اما نکته مهم این است که آتش تنش زود خاموش می شود در حالی که سردی او ابدی است. namefarsi.com

زن فروردینی و آزادی

زن متولد فروردین ماه چه قبل از ازدواج و چه بعد از آن خواهان آزادی فراوان است و متوقع است که شما به وی و وفاداریش اطمینان کامل داشته باشید در حالی که عکس این امر را الزامی نمی داند. او به رغم تمایل شدیدی که به آزادی خود دارد، فوق العاده به شوهرش وفادار است و متولد این ماه به طور طبیعی قادر به دوست داشتن دو مرد نیست زیرا بیش از آن صاف و صادق است که بتواند یک چنین نقش ریا کارانه ای را به عهده بگیرد و ایفای نقش کند. اگر این زن، شوهر داشته باشد و عاشق مرد دیگری گردد، قبل از آن که به وی خیانت کند، رک و راست حقیقت را به شوهرش می گوید که دیگر نمی تواند زندگی مشترکی داشته باشد. این زن می تواند شور و هیجانی بسیار عمیق و تخیلاتی صوفیانه و عارفانه داشته باشد. این دو خصلت به شیوه ای غریب در وجود او با هم آمیزش دارند. او هر نوع رابطه ای را صمیمی و حقیقی و ابدی می داند و خیانت و بکار بردن را به کلی احمقانه و غیر ضروری می داند. عشق او مثل حرکات و گفتارش بی غل وغش و رک و پوست کنده است.

زن متولد فروردین اصولا واجد قابلیت های زیاد است، به طوری که تقریبا از عهده انجام هر کاری (ساده یا دشوار و یا لطیف و خشن) از فروشندگی تا نخست وزیری بر می آید. اگر در ارتش باشد، خشونت یک گروهبان را به خود می گیرد و اگر مانکن باشد، ظرافت های یک دختر تمام عیار هجده ساله را در خود بوجود می آورد. به هر صورت به شغل و کارش علاقه مندی نشان می دهد و به این دلیل کمتر ممکن است که از کار به خاطر عشقش دست بردارد.

البته از آنجا که او دختر رمانتیکی است، این امکان وجود دارد که اگر عاشق شد، به خیال تحقق بخشیدن به رویاهای طلائی خودش و داشتن یک خانه کوچک زیبای چوبی در حاشیه جنگل های شمالی و نشستن جلوی بخاری که گندم های هیزم در آن شعله ور است و لذت بردن از زندگی در جوار معشوق سبب شود که موقتا کارش را رها کند و اما وقتی که رنگ های این خانه جلای اولیه اش را از دست داد و این جا و آنجای طاقش شروع به چکه کرد و آنوقت با سرعت به جستجوی کسب و کار و موقعیت اجتماعی خود بر می خیزد. جلویش را نباید گرفت، زیرا اگر خواسته های روحی متولد فروردین ماه بر آورده بشود، خیلی ساده از هر مشکل کوچکی که بو جود بیاید کوه بزرگی می سازد و درد سر درست می کند. در عمل تقریبا کاری وجود ندارد که زن متولد فروردین از عهده اش برنیامد.

اگر از او چیزی را بخواهد و یا احساس کند که داشتنش برای او ضروری است، مصممانه قدم پیش می گذارد اعم از این که آن کار انجام شدنی باشد یا نباشد و به همین ترتیب در مقابل مشکلات چنان پایداری از خود نشان می دهد و چنان خود را با محیط تطبیق می دهد که باورش به راستی مشکل است.

معنی نام ماه های ایرانی را می دانید؟

زنی را می شناختم که به علت خراب شدن وضع مالی شوهرش مجبور بود با سه بچه خود در یک آپارتمان دو اتاقه زندگی کند. او روزی در خانه با خانمی که فال قهوه می گرفت و اصلا با یکدیگر آشنایی نداشتند، بر خورد کرد و این خانم پس از نگاه کردن به فنجان قهوه که از آن نوشیده بود، با ناراحتی گفت که زندگی سختی در انتظارش می باشد و این زن صادقانه پرسید: می توانید بگوئید که این زندگی تلخ از کی شروع می شود؟

همین خانم یک روز به سرش زد که یک سگ هم بیاورد و نگاه دارد و چون صاحب خانه گفت که «خانم: شما خودتان هم برای دو اتاق زیادی هستید تا چه رسد به اینکه سگ هم بیاورید» برای جامه عمل پوشاندن به خواسته اش ناگهان به فعالیت افتاد و به این در و آن در زد و یک دوره کلاس کار با کامپیوتر را دید و خلاصه در کمتر از یک سال وضع زندگی خود را از این رو به آن رو کرد. با در آ مد خوبی که نصیبش شده بود، آپارتمان بزرگتری گرفت و سگ مورد دلخواهش را به خانه آورد. او تمام این و تلاش را فقط برای آوردن یک سگ به خانه و باز کردن جا برای آن سگ تحمل کرد. زن متولد برج قوچ به علت خوش بینی زیاد، همیشه معتقد است که تیره روزی و ناکامی سرانجام روزی بر طرف می شود و آفتاب همیشه زیر ابر نمی ماند و به علت داشتن یک چنین طرز تفکری است که به معجزه هم اعتقاد دارد و معجزه هم برای کسانی که به آن اعتقاد دارند، همیشه رخ می دهد. این خانم در کارهای خود خیلی عجول است و در نتیجه چه بسیارند دفعاتی که این عجله برایش اشکالاتی به وجود می آورد اما او تا اولین تارهای خاکستری رنگ در لا بلای موهایش پیدا نشده است که هر چیزی را باید از راه تجربه یاد بگیرد. به غرور خود سخت پایبندی نشان می دهد و اعتقادش بر این است که شکسته شدن غرور پایان زندگی است.

از لحاظ عشق این امکان وجود ندارد که زن متولد ماه فروردین فریب گرگ های در لباس میش را بخورد و او را در مقابل زن فریب ها مصونیت دارد و خطر بزرگتر او را از جانب مرده های ایده ال و رومانتیک تهدید می کند که تازه در این مورد نیز او بارها مرده ایده آلی را که سر راهش قرار بگیرد، در بوته آزمایش قرار می دهد.

دختر متولد فروردین: یار و یاور

کمتر زنی ممکن است مثل زن متولد فروردین ماه، مددکار، یاور و دادرس باشد. او خیلی راحت برای اطرافیانش هدیه ای گران قیمت می خرد و در موقع بیماری از ایشان پرستاری می کند و به آنها پول قرض می دهد و سعی می کند بر ایشان کار پیدا کند و در مقابل انتظاری از طرف مقابل ندارد و این خیلی ستودنی است.

شور در انجام کارها

او هر کاری را با شور و حرارت خاص انجام می دهد و اما شخصا منکر داشتن یک چنین خصوصیاتی است که اگر غمگین بود، شوهرش هم غمگین و اگر شاد بود شوهرش هم شاد باشد. او نه تنها مایل است که دوستان شوهرش را بشناسد، از میزان پس اندازه او خبر داشته باشد و جزئیات کارش را بداند، بلکه حتی می خواهد که در خواب ها و رویاهای او نیز شریک باشد و همین حق را برای او قائل است. اگر بفهمد که شوهرش چیزی را از او پنهان کرده است، دیوانه می شود و عصبانیت او واقعا ناخوشایند است. هرگز نباید در جلوی دیگران کوچکترین ایرادی از طرز لباس پوشیدن و یا آرایش کردن و یا رفتار دختر فروردین ماهی گرفته شود. اگر این نکته رعایت شود، او هم نسبت به رعایت حال و شخصیت شما در میان جمع پایبندی وسواس آمیز نشان می دهد.

احساسات دختر متولد فروردین

جریحه دار کردن غرور و یا به مسخره گرفتن احساساتش قلب او را می شکند. اگر او با یک چنین رویدادی مواجه بشود، به آغوش شوهرش پناه می برد و در آن لحظه دنیا برایش تیره و تاریک است و او خود را عمیقا بی دفاع و آسیب دیده احساس می کند و اینجاست که شوهرش این امکان استثنایی را پیدا می کند تا موقعیت خود را در روح و قلب او استحکام بیشتری ببخشد. او عاشق قدرت است و می خواهد که همیشه واجد آن باشد و وقتی احساس کرد آن را از دست داده است، باید از جایی دوباره تحصیل قدرت کند.

حالت ایده ال و خوش بینی بیش از حد زن متولد فروردین اغلب باعث می شود که به هنگام مواجه شدن با حقایق زندگی آزرده خاطر بشود. در یک چنین مواقعی دستیابی به قلب او کار فوق العاده ساده ای می گردد. اندکی نوازش و بازگرداندن اعتقاد اعتماد به نفس به او دردهای دلش را چهار طاق باز می کند. او صمیمانه انتظار دارد که شوهرش در صورت لزوم با تمام قوا به جانبداری از وی برخیزد و با دشمن به مقابله برخیزد (اما شما این کار را چنان انجام بدهید که راه برگشت از بین نرود زیرا همسرتان ممکن است خیلی زود یک چنین تصمیمی بگیرد) اگر مرد دلخواه خود را پیدا کند، به راحتی از همه چیز دست بر می دارد و او بدون وفاداری و صفای عاشقانه زندگی را هیچ می داند. به عنوان زن خانه شریکی دلسوز و یار و یاور است.

احتمالا خواهان داشتن کاری در خارج از منزل است زیرا محیط خانه برای شور و هیجانی که در وی وجود دارد ، بسیار کوچک و محدود کننده است. عصبانیتش شبیه به جرقه ای است که ناگهان از آتش بیرون می ریزد و ناگهان ظاهر می شود و زود از بین می رود اما تعداد این جرقه ها معمولا بیشتر از مواردی است که می تواند آرامش خیالی برای شوهرش ایجاد کند. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که عصبانیتهایش ظاهری است ولی لطف و مهربانی اش عمیق و واقعی است. اندکی پر حرف اما حرف هایش سطحی و بی پایه نیست و در آن آثار هوشمندی کاملا مشاهده است و به این دلیل منطقا انتظار همدردی دارد. شوهر یک چنین زنی مجبور است او را به هنگام بروز بیماری به زور به رختخواب بفرستد اما بعد لازم است که کنارش بنشیند و دستش را در دست بگیرد.

متولد ماه فروردین
خصوصیات فروردینی ها
خصوصیات دختر فروردینی در خانه

زن متولد فروردین در خانواده فوق العاده فداکار و کمک رسان است. اگر شوهرش از کار بیکار شود، بدون تاخیر کاری پیدا می کند و نمی گذارد چرخ زندگی از حرکت بایستد اما به طور حتم برای شوهری که درآمدش از او کمتر باشد، احترامی قائل نیست (در این حالت اگر چه او را ترک نمی کند اما شاید به علت جریحه دار شدن غرورش دیگر آن دلشادی سابق را نشان نمی دهد.) یک تعریف از طرز آرایش یک زن دیگر نیز همین حالت را در او به وجود می آورد اما خطرات احتمالی این کار خیلی بیشتر است. اگر بتوانید محیط زندگی خود را پا بر جا نگاهدارید ، او را به طرزی واقعا باور نکردنی شاد و دوست داشتنی خواهید یافت.

او به عنوان مادر پیوسته مواظب است که بچه هایش تمیز، شاد و سلامت باشند. عقل معاش خارق العاده از خود نشان نمی دهد اما شما می توانید او را یکی دو بار امتحان کنید. هیچ بعید نیست قابلیتش در این کار به اندازه ای که مورد نظر شماست، باشد.
او ممکن است هر بار که بچه اش گریه می کند، بغلش نکند و یا مثل برخی از مادرهای دیگر در حمایت از کودکش روش اغراق آمیز نداشته باشد اما این بچه بلا شک مهربانی های مادرش را فراوان می بیند و عشق مادر به قدر کفایت نصیبش می گردد.

ذهن خلاق و پر تخیل

به علت داشتن تخیلات شاعرانه دنیایی مملو از زیبایی ها و رنگ ها در ذهن بچه هایش به وجود می آورد اما انضباط را هم لحظه ای فراموش نمی کند. تنبیه بدنی نمی کند ولی از حرفش هم بر نمی گردد.
او خیلی دیر به مواد مخدر معتاد می گردد اما از انتقام کشیدن لذت می برد و خیلی زود عصبانی می شود و خیلی هم زود آرام می گردد.

زن فروردینی صمیمانه به شوهرش کمک می کند که به آرزوهایش جامه عمل بپوشاند. اگر شوهر زن متولد فروردین فقط به اندازه نصف مقداری که او به وی ایمان دارد، به او ایمان داشته باشد، زندگی زناشوئی آنها واقعا سعادتمندانه خواهد بود.

درباره جمله «عشق از زندگی جدا بوده است» باید گفت که بدون شک منظور افرادی غیر از زن های متولد فروردین ماه است. نمی دانم به کسی که عاشق یک چنین زنی باشد، باید تبریک گفت و یا به حالش متاسف بود. ممکن است تصور کند که عشق همه چیز زندگی است. در حالی که او چنان مجذوب دنیای خاص خویش است که در عمل فقط آن را همه چیز زندگی می داند. او بیش از هر زن دیگری در این دنیا می تواند بدون مرد زندگی کند.

طبیعی است که زندگی بدون مرد، مفهومش زندگی بدون احساسات عاشقانه نیست. او همیشه دلش می خواهد و شاید بتوان گفت نیازمند به آن است که قلب مهربان و خواب های طلایی اش به خاطر او بتپد و به همین دلیل هم همیشه یک چنین موجودی در ذهنش وجود دارد و موجودی که ممکن است مربوط به سالهایی بس طولانی گذشته و یا سالهای بسیار دور آینده باشد اما به هر حال او در شب های مهتابی بهار به این عشق رویایی خود می اندیشد و نکته جالب آنکه برغم وجود یک چنین آرزوی عمیقی اگر یک چنین شخصی وجود خارجی نداشته باشد، کمبود آن را احساس نمی کند زیرا همیشه در ضمیر ناخودآگاهش معتقد است که هر کاری را یک مرد می تواند بکند، خودش قادر است بهتر از آن را انجام بدهد.

دختر متولد فروردین
خصوصیات دختر و زن فروردینی

دختر فرودینی و ازدواج

از نظر طالع بینی ماه ها دختر و زن فروردینی با چه متولد کدام ماه ها ازدواج کند طالع بهتری خواهد داشت؟

نظر شما درباره دختر و زن فروردینی؟

به نظر شما دختران و زنان فروردین ماهی چه خصوصیاتی دارند؟ در قسمت نظرات بنویسید.

4.7/5 - (25 امتیاز)

166 نظر برای “طالع بینی و خصوصیات زن فروردینی”

  1. منم متولد هفده فروردین واقعا وبدون اقرار این خصوصیات در فروردینی ها کاملا مصداق دارا

    0
    0
  2. خدایی راست میگه،فروردینیا مغرورن ولجباز
    ولی بی احساس نیستیم،درستش اینه ک تمام احساسمون واسه اونیه ک دوسش داریم،نه هرکسی،نه چندنفر
    فقط یک نفر،یاهیچ کس
    پس نگوبی احساسن،قطعادوست نداشته

    0
    0
    1. بله ازحق نگذریم دختران فروردینی ازون دخترایی نیستن که همزمان باچندنفرباشن .ولی مشکل دختران فروردینی اینه که سریع دل میبندن و سریع دل میکنن.البته اینکه میگم نمیتونید همزمان باچندنفرباشید، فقط تازمان مجردی شما صدق میکنه وگرنه هستن زنان فروردینی متاهلی که باشوهرانشون مشکل دارن،امابه دلایلی مثل نداشتن پشتیبانی خانواده،ترس از آینده و تامین مخارج بعدازطلاق و…نمیتونن طلاق بگیرن وازطرفی چون نمیتونن آروم بشینن ونیازعاطفی و جنسی بالایی دارن،درنتیجه ممکنه روبه روابط خارج از ازدواج ویک نفرسومی بیارن.

      0
      0
    2. اره راست میگی دخترای فروردینی رابطه ی جنسی رو دوست دارن ولی من فهمیدم ک منطقی عمل میکنن و اگه خ دلشون بخواد جلوی خودشون رو میگیرن

      0
      0
  3. من متولد دهم فروردینم وخیلی از این ویژگی ها درمن صدق میکند❤

    0
    0
  4. عالی بود.بارزترین مشخصه فروردینیها بشدت مهربان بودنه…بیش ازغرورولجبازی،مهربونن
    به همشون افتخارمیکنم.غرورشونم اصلابدنیست وعزت نفسه وخودخواهی نیست

    0
    0
  5. متولد نوزده فروردینم و تموم ویژگی های ذکر شده در من هست
    عاشق خودم و شخصیتم و ماه تولدم هستم

    0
    0
  6. سلام منم متولد نهم فروردینم ما احساسمونو بروز نمیدیم وگرنه از همه احساسی تریم چون یه خورده مغروریم دوس نداریم کسی از احساسمون باخبر بشه زنده باد فروردینیاهمه اینا واسع منم صدق میکرد

    0
    0
  7. سلام منم متولد نهم فروردینم ما احساسمونو بروز نمیدیم وگرنه از همه احساسی تریم چون یه خورده مغروریم دوس نداریم کسی از احساستمون باخبربشه خوب مااصلانم انتقاد پذیرم نیستیم

    0
    0
  8. عالی. همه جملات که میخوندم خودم رو تصور میکردم. من متولد فروردین ماه هستم و کاملا درسته.

    0
    0
  9. فروردینی ها اگه بخوان رمانتیک بشن , رقیب نخواهن داشت…
    در عشق هم یکه تازن والبته ازنظر همه مردان جذاب
    از مردان ضعیف اصلن خوششون نمیاد, اگه در برخورد با یه دختر فروردینی محبتشو حس نکردی و سهمت فقط غرور و بی اعتناییه بدون اصلن به چشمش نیومدی و با این رفتار میخواد بگه نههههه. وگرنه اگه مهربون باشن , در محبت حریف ندارن

    0
    0
    1. زنای فروردینی ازون دست زنایی هستن که حقشونه محل سگم بهشون ندی،اون موقع میبینی چطور مثل یه ماده سگ دنبالت راه میفته و عاشقت میشه. خب اینجا وظیفه تو چیه؟! اینکه حسابی بگاییش و ازش سواستفاده کنی و بعد مثل یه تیکه آشغال پرتش کنی!

      0
      0
    2. این شخصیت خودته بهادر عوضی . سو استفاده کردن نشانه ی خودته بیشور . اگ فروردینی محل سگ بهت داد سگ نر . عشقم فروردینیه بهش افتخار میکنم

      0
      0
  10. منم متولد ۲۲ فروردینم…..این‌چیزایی که گفتید ۱۰۰% واسه مم صدق میکنه

    0
    0
  11. عشق من فروردینیه. با تمام این خصوصیات و لجبازی فراوون. ولی من عاشقشم.

    0
    0
  12. دمتون گرم همش درست بود من متولد فروردینم و ۵ساله که فقط عاشق ی نفرم و با دنیا عوضش نمیکنم حتی با وجود همه سردیها و بی محبتیاش.تا قیامت هم فقط دلم واسه اون میتپه زنده باد زنهای پاک و صادق و رمانتیک فروردینی

    0
    0
  13. وااااااااای اصلا باورم نمیشه دقیقا دقیقا خودمم

    همیشه فکر میکردم چقدر رفتارای متناقض دارم چرا مثل بقیه نیستم

    تک تک خصوصیاتشو دارم حتی حس هام و تصوراتم

    دقیقا هم تا الان ۲۶سالمه بدون مرد هیچ مردی در زندگیم. دقیقا نمیزارم کسی به چارچوبم وارد شه با اینکه خیلی جذابم هم ظاهری هم باطنی و خوشگل و پرشور و شوق ولی مرد ایدآل در ذهنم رو نیافتم و همیشه اونی که بیان کردین رو دوست دارم. دقیقا نه تنها عاشق نمیشم بلکه عاشقم بشم دیگه تو کف طرف میمونم با همون تصورات خودم از شخصیت اون درحالی که اونی نیست که فکرشو میکردم دورادور عاشق و وفادارش بودم دورادورهم از چشم میفته و سرد میشم. خخخخ دقیقا درست بود حال کردم اصلا بیش از پیش عاشق خودم شدم. دمتون گرم مرسی

    0
    0
    1. یعنی این اعتماد بنفس(یا بهتره بگم اعتمادبه سقف) وتعریف کردناتون منو کشته! به نظرم اگر زنای فروردینی ازدواج نکنن خیلی براشون بهتره.چون با هیچکی نمیسازن. باورکنید اغراق نکردم ولی شما واقعا با هیچکی نمیسازید.شما فروردینیا به نفعتونه تا آخر عمرتون مجرد بمونید وبه خودتون متکی باشید. مگه نه اینکه همش دم از روحیه مردونه ومتکی به نفستون می زنید! خب پس با اتکا به خودتون و قدرتهاتون به زندگیتون ادامه بدین! چون واقعا این مردی که توذهنتونه هیچوقت پیدا نمیشه. من می دونم شما دنبال چه جور مردی می گردین؛ یه مردی که قدرتمند وخشن باشه ولی درعوض در مقابل شما مطیع باشه که چنین مردی فقط درخیال پیدا میشه. درواقع این تصورات وخواسته هااز روحیه ناآرام وجنگجوی شما که تحت تاثیر سیاره مریخ هست نشات میگیره. اگر شما یه مرد زن ذلیل و کاملا مطیع گیرتون بیاد، که زود ازش زده می شید چون روحیه جنگ طلب شما رو ارضا نمی کنه. هردستوری بهش بدی زود میگه چشم(هیچ نیازی به جنگیدن ندارید)واگر هم یک مرد خشن ومغرور گیرتون بیاد، که اوایل همش جنگ ودعوا وبعدیه مدت ازاون هم زده میشید وبه غلط کردن میفتین که چرابا همچین آدمی ازدواج کردم.چون دوتاتون مثل همین ولی ازونجاییکه شما زن هستین واون مرد، شما زودتر از اون روحیه تون رومی بازید وتسلیم میشید و زودتراز اون دست به کارطلاق میشید.اونایی هم که نتونن به دلایلی طلاق بگیرن روبه روابط خارج از ازدواج با نامحرم میارن تا روح خسته وآزرده وجنگ طلب وناآرام وخواستار محبت خودشون رو ارضا کنن وهمچنین میل جنسی شون رو.(اینوهم تو پرانتز بگم که بیشتر زنان فروردینی مردشماره دو مغروروخشن روبیشترمیپسندن هرچند که درظاهر اعتراف نکنن!)
      دوتا نکته دیگه هم بگم:۱-زنان فروردینی اشخاص محبت خواهی هستن. یعنی ازون تیپ اشخاصی که به شدت به محبت وتوجه واحترام دیگران نیاز دارن وهمیشه دیگران رو موظف به رعایت این موارد درمورد خودشون می دونن.والبته از حق نگذریم خودشون هم این مواردرو تاحدودی ازتون دریغ نمیکنن(البته تا وقتیکه برخلاف میلشون کاری نکردی یا چیزی نگفتی؛ دراون صورت اوضاع فرق میکنه!)ولی به هرحال آسترولوژیستها میگویند آنها بیشتر دوست دارن گیرنده محبت باشن تا اینکه خودشون محبت بدن.
      ۲-زنان فروردینی میل جنسی بالایی دارن که بازهم تحت تاثیر سیاره مریخ هست وبه همین خاطر این زنان از همان ابتدای بلوغ دختران ناآرامی هستن وخیلی سریعتر از بقیه دختران به سراغ روابط دخترو پسر میرن تا نیاز به محبت و شهوت خودشون رو ارضا کنن. و دراین میان چون سریع دل می بندند(برخلاف اون چیزی که ادعا میکنن خیلی زنان ساده ای هستن و زود گول میخورن) بنابراین احتمال سواستفاده از آنها توسط پسران در ایام نوجوانی وجوانی بسیار زیاد هست.
      دوستان من هرچی اطلاعات داشتم بهتون گفتم دیگه بقیه اش باخودتون. روی صحبتم هم بازنای فروردینیه وهم با کسانیکه میخوان بازن فروردینی رابطه داشته باشن. خانمای فروردینی خواهشا به جای اینکه موضع بگیرین خوب فکرکنید.من این حرفا رو نزدم که شماروتو چشم بقیه خراب کنم.هرچی گفتم حرفای منجم ها وآسترولوژیست ها بود چیزی ازخودم نساختم.پس نیاید فحش بدین. آخه شما ماشالله استاد فحش دادن هستین! اینجا هرکی برخلاف میلتون چیزی گفتی توفحش وناسزاگویی چیزی براش کم نزاشتین!

      0
      0
    2. بله حرفاتون کاملادرسته.فروردینیا واقعااهل منم منم کردن هستن،فقط حرف خودشونو قبول دارن،به شدت ریاست طلبن و برای رسیدن به اون خودشونو به آب وآتیش می زنن و…وبسیارهم آدمای عجول وبیفکروخودخواهین.زن و مردم نداره کلافروردینیااین مدلین.فروردین لقبش میشه نوزاد طبیعت. سمبلش قوچ،شعار:من هستم. سیاره حاکم:مریخ، عنصر وجود:آتش.شما میدونید یک نوزادیا یک کودک نوپا خودش رو درمرکز عالم میبینه.این حرف من نیس روانشناسان کودک این رو میگن.این نوزادبه شدت کنجکاوه میخوادهمه چیز رو باعجله کشف کنه،به شدت به توجه اطرافیانش نیاز داره ومیخوادوانتظار داره که همه درخدمت اون باشن.فروردینیا به خاطرهمین نوزادطبیعت بودنشون که اتفاقا خیلی هم در شخصیتشون نمود پیداکرده،آدمای کم تجربه ای نشون میدن.اونها درحقیقت کم تجربه نیستن درستش اینه که بگیم از اشتباهاتشون درس عبرت نمیگیرن.به شدت تابع هوس ها وامیال درونی خودشون هستن.اکثراونها زندگی پرفراز و نشیبی و پردردسری رو تجربه میکنن.یکی از خصوصیات مهم فروردینیا میل به ریاست طلبیشون هست که همین موضوع خیلی جاها براشون دردسردرست میکنه.مثلا با رئيس و صاحبکار و همکاران بالادستیشون مشکل پیدا میکنن چون دوست ندارن کسی بهشون دستور بده حالا این دستوری که بهشون میدن میخواد درست و به حق باشه یا نباشه، مهم نیس اونا قبول نمیکنن چون اونا دوس دارن خودشون دستور بدن. اینقدر از کارای رئيس و همکاربالادستیشون اشکال میگیرن و بهونه میارن تا به مشکل برمیخورن یا اخراج میشن یا کارشونو عوض میکنن و…ازونجایی که زندگی واقعی با خیالات و انتظارات فروردینیا خیلی متفاوته،درنتیجه ما میبینیم که اونها در حوالی ۳۵سال به بالا(موقعی که از اوج جوانی خارج شدن واون انگیزه و انرژی ابتدای جوانیشون رواز دست دادن)اکثرا افسرده و سرخورده وغمگین میشن و دیگه اون حال و حوصله قبلی برای جنگیدن وادامه زندگی رو ندارن وبعضی ازاونها ممکنه میل به تنهایی و فراراز جمع پیدا کنن وبیش ازحد تنبل بشن.خب چرا؟چون اونهااز ابتدا آرزوهای بزرگی در سر داشتن.،سودای پول و شهرت و مقام و احترام و…اما یهوبه خودشون میان ومیبینن به هیچ کدوم ازینها نرسیدن چراچون باوجود انرژی زیادی که دراوج جوانی داشتن ولی به نصیحت کسی گوش ندادن،خودبین وخودمحور بودن،عجول بودن و از اشتباهات گذشته شون درس عبرت نمیگرفتن.درنتیجه این انرژی فراوان وانگیزه به هیچ دردشون نخورد وبه هدررفت چون نتونستن به درستی ازش استفاده کنن.

      0
      0
    3. آقا من همیشه فکرمیکردم که هیچکی بهترازمن فروردینیا رو نمیشناسه ولی اینجور که معلومه دست بالادست زیاده خخخخخ.دمت گرم آقافرمان درحد یه کارشناس حرف زدی. خیلی خوبه اینجور که معلومه اطلاعات آقایون درزمینه طالع بینی خیلی بالا رفته واین واقعا امیدوارکننده اس.من فکر میکردم خیلی حالیمه ولی اینجورکه معلومه خیلیا مارو توجیبشون میزارن. دمت گرم.

      0
      0
    4. منم یه دختر ۱۴ ساله فروردینی ام . شما ها ما رو از خودمون بهتر میشناسین خب بزارید یچیزی بگم ک دخترای فروردینی در حین اینکه میگید آرزوی بزرگی دارن سخت کوشی هم دارن و هیچ وقت خودشون رو گم نمیکنن اگه هم کنن زود پیدا میکنن . پس شما نگران نباشید ما میدونیم چجور بریم که به سنگ نخوریم .

      0
      0
  14. من هم یک زن فروردینی هستم تقریبا نود درصد این نوشته ها درست بود دقیقا این خصوصیات و در خودم میبینم

    0
    0
  15. درست بود منم اینجوریم ، ۹۸ درصد قبولشون دارم، رمانتیک و وفادار و صاف و ساده و اینکه همیشه تهه ذهنم دنباله یه مرده خاصم با اسب سفید

    0
    0
  16. واقعا درست بود همشون.من سه ساله عاشق یک نفرم وبااینکه دیگه نیست…هنوزم فقط ب اون فکرمیکنمو هنوزم سنی ندارم ومیترسم این پایبندیم ب همون عشق کاردستم بده.کساییم ک میبینم بعدازتموم شدن رابطشون بایک نفر میتونن بایکی دیگه سرکنن واقعا برام عجیبه که چطورمیتونن…اماحالا فهمیدم ماخودمون خاصیم

    0
    0
  17. سلام بچها
    لطف کنید به منم کمک کنید
    من ۲۶ سال دارم و قصد ازدواج با یک دختر فروردینی دارم و همکلاسی دوره طراحی سایته
    با هم جلسه کاری داریم و یک تیم هستیم نسبتا ازش شناخت دارم و با توجه به روحیه فروردینی دربارش تحقیق کردم

    طالع بینی خوندم و در باره مزاج گرم و خشک هم تحقیق کردم
    خلاصه بگم نمیخوام هیچ جوره از دستش بدم

    میخوام بدونم بهش روک بگم و تو جلسه کاری که داریم براش گل بخرم و بهش بگم دوستش دارم و قصد ازداواج دارم؟؟

    نمیدونم چ واکنشی نشون میده ، خودمو برای مجموعه ای از واکنش ها آماده کردم

    دو تا چیز منو نگران کرده
    میگه من میخوام برم خارج زندگی کنم چون ایران بدرد نمیخوره و اصلا خوب نیست ، پیشرفت نداره و آزادی نداره ((یک بارم بهش گفتم فکر نکنم که بری سرشو انداخت پایین گفت آره میدونم پای رفتن ندارم))

    یک چیز دیگه میگفت من به این زودیا قصد ازدواج ندارم و برای من مثال هایی از دوستاش میزد که زود ازدواج کرده ((این حرفو وقتی زد که چند روز پیشش میخواستم درباره علاقه خودم بهش بگم ولی بخاطر علتی نگفتم و فکر میکنم که دستمو خونده اما رو نمیکنه))

    اگر میشه مثل یک خواهری که برادر خودشو راهنمایی میکنه کمک کنید تا بتونم جواب مثبت رو ازش بگیرم

    امیدوارم که زود جواب بدید چون دوشنبه باهاش قرار دارم

    به یک نکته ای هم اشاره کنم شاید بگید تو جلسه کاری که تو یک کافه خلوت انجام میشه بهش پیشنهاد ازدواج نده
    ولی نمیشه چون جای دیگه ای قرار بزاریم نمیاد

    نمیدونم فکر کنم اعتماد نمیکنه یا اینکه دلیلی نمیبینه که بیاد و دوست نداره بیاد

    0
    0
    1. من به عنوان یه فروردینی بهتون میگم که اگه جای دیگه باهاش قرار بزارید نمیاد ،مگر این که دلش بدست بیارید. حالا چطوری؟به نظر من اگه خیلی بهش نگاه میکنید ،این نگاه کردن رو کم تر کنید.اگه خیلی بهش توجه میکنین توجه تون رو یه ذره کم تر کنین.چون وقتی میبینی که شما بهش کم توجهی میکنید یه سوال تو ذهنش میاد که چرا فلانی که قبلا بیشتر بهم توجه میکرد اما الان کم تر توجه میکنه.همین باعث میشه که بیشتر به شما فکر کنه تا علت رو جویا شه ،یا بیشتر به شما نگاه میکنه و رفتار شما بیشتر زیر نظر بگیره تا ببینه شما بهش توجه میکنید با نه .سعی کنید اطلاعات عمومیتون رو بالا ببرید تا اگه یه نفر یه سوالی پرسید بتونید جواب بدید .این میتونه باعث شه که نظرش نسبت به شما عوض شه.

      0
      0
      1. سلام
        سپاس گزام از توجه شما

        من میخوام بهش پیشنهاد ازدواج بدم اما اون یک بار درباره دوستاش یک مثالی زد که من مثل اون ها زود ازدواج نمیکنم

        درباره اطلاعات عمومی باید بگم که من تو کلاس طراحی سایت بهترین بودم و به کل تیم هم آموزشش میدادم روش های جدید رو و از این نظر خودمو ثابت کردم

        از طرفی یک بار بسر یک مسئله ای میخواستم کلا جلسات تیمی رو لغو کنم و من با خودش دونفری تو جلسه بودیم و بهش گفتم که این جلسه اخره که داریم و من دیگه نمیام
        بعد گفت خیلی ناراحت شدم از دیشب که فهمیدم ایکاش اینکارو نمیکردید

        خلاصه من جلسات رو لغو نکردم

        یک بارم سر جلسه تیمی که میخواستیم فیلم اموزشی ساخت سایت درست کننیم ، از شبش بهم گفن من فردا با یکی از رفیقام میام و وقتی با رفیقش اومد حس کردم انگار میخواد منو به رفیقش نشون بده و درباره من از رفیقش بپرسه که مثلا من چجور ادمیم خوب هستم یا نه ((همونجوری که دخترا درباره کسی که دوستش دارن با رفیقاشون حرف میزنن))

        یک بارم سر ضبط فیلم ی لجظه متوجه شدم داره نگام میکنه و با یک لبخند ملایم بهم میخنده تا دید سرمو چرخوندم طرفش ، سرشو انداخت

        بعد هر بار سعی میکنم درباره مسائل شخصی ازش سوال بپرسم ((شغل پدرش منظورمه اخه بهم گفته بود پدرشو نمیبینه ولی چند جلسه بعدش درباره پدرش دوباره حرف زد گفت تو خونه این کارو هارو میکنه و فلان فلان))هر بار میخوام درباره پدرش سوال بپرسم یکم پریشون میشه انگار ناراحتش میکنه و جواب سر بالا میده
        مثلا پرسیدم شغل پدرش چیه ولی گفت نمیدونم خبر ندارم من زیاد ، درصورتی که یک ساعت قبلش سر جلسه تیمی داشت میگفت که پدرش تو خونه چه کار هایی انجام میده.

        یک چیز دیگه هم هست که درباره آزدی حرف میزنه و میگه میخوام از کشور خارج بشم چون اونجا آزادی داره و پیشرفت داره و غیره(( الیته یک بارم بهش گفتن که فکر نکنم بری بعد ی لحظه تو چشمام نگاه کرد گفت اره نیدونم نمیرم پای رفتن ندارم))

        بعد من نمیدونم چه گلی براش بخرم که دوس داشته باشه
        من برای اینکه جواب بله قطعی بگیرم رفتم درباره طالع بینی و حتی مزاج این دختر هم تحقیق کردم که روی شخصیت طرف تاثیر داره ((مزاج متولیدن ماه فروردین گرم و خشکه که باعث میشه تحرک اون ها زیاد تر بشه :) و غیره ))

        نمیدونم اگر بهش بگم چی میگه چه واکنشی نشون میده

        من ادم روکی هستم میتونم روک بگم اما از جوابی که میخواد بهم بده نگرانم.

        یکی از دوستام میگفت اگر گفت نه بگو حیف شد من میخواستم برای تو همه کار کنم بعد دیگه هیچی نگو بهش چون اگر بگه نه دیگه هر کاری کنی فایده نداره

        نمیدونم چجوری پیش برم بهش بگم

        حس میکنم دستمم خونده و میدونه چی میخوام بهش بگم

        لطف کنید جواب سوال هامو دونه دونه بدید

        از توجه شما سپاس گزام

        0
        0
      2. سلام
        خوب بهتره به چند نکته توجه کنی. اینکه میگه نمیخواد زود ازدواج کنه ممکنه یکی از دلایلش اینه که در مورد پیشرفتهای تحصیلی و کاری برنامه هایی داره و نگرانه ازدواح باعث بشه بهشون نرسه. احتمالا متوجه احساس شما شده ولی اونقدرا جذبتون نشده اگر بخواد بره نظرشما چیه؟ تصمیم شما چیه برای آیندتون؟ داره توی حرفهاش به وضوح این سوالها رو از شما میپرسه ولی شما اصلا متوجه نشدین و جوابی بهش ندادین. اگه شما هم امکان رفتن براتون هست بهش بگین باهاش موافقین و شما هم دلتون میخواد برید. مستقیم نگید با تو میخوام برم فقط بگین خودتون چنین فکری دارین. اگر هم حاضر نیستین برین باید متوجه باشین انصراف از تصمیمی که اون گرفته براش خیلی سخته. اونقدرا مطمئن نیست که میخواد اینکارو بکنه یا نه ولی اگه ازدواج باعث بشه الان نتونه بره شاید تا آخر عمر یه شما سرکوفت بزنه. بزارین زمان بهش ثابت کنه نمیخواد بره. ولی اگه گفتین شما هم میخواین برین باید این کار رو بکنین چون این یک تفاهم بزرگی خواهد شد و اون بر همین اساس اعتقادش به رفتن (به همراه همسرش) محکمتر از قبل میشه.
        در مورد پدرش داره یه چیزایی رو مخفی میکنه. از خودش سوال نپرسین از طریق دیگه ای مثلا از محلشون پرس و جو کنین. پدرش موضوع مهمیه شما باید قبل از اینکه به خودش حرف دلتون رو بزنین بفهمین باباش چکارست و اخلاقش چیه؟ و چرا نمیخواد در مورد پدرش حرف‌بزنه

        0
        0
    2. سلام نترس و محکم بروجلو حرف دلتوبهش بزن من خودم ۲۸فروردینم. اگ دلم پیش کسی باشه عادتمه ۱حرفی رو بزنم ببینم نظر طرف چیه و چی میگ پس اگ اون حرفا رو ب شما زده میخواست ببینه شماچی میگی ب نظرم اونم شما رو میخوادولی قبل از حرف زدن باهاش چون شمارشو داری بهش زنگ بزن یااس بده بهش بگ ببخشید من یه حرفی باشما دارم ولی پشت گوشی نمیشه بگم خواستم بدونم شما کجا راحت هستین همو ببینیم و باهم حرف بزنیم جوری باهاش حرف بزن ک احساس امنیت کنه

      0
      0
  18. منم یک فروردینی اما عیارم با تمام خصوصیات فک میکنم اگر کسی در ما رو بشکونه خیلی زود می‌بخشیم البته اگر شوهر آدم باشه اما یکجا همیشه می‌ره ته قلبممون میمونه اونوقته که هیچ کاری نمیشه کرد دوگانگی و سر درگمی

    0
    0
  19. منم فروردینیم ۹۸ درصد حرفاش درسته کاملا افتخار میکنم فروردینیم. عالی بود عالی

    0
    0
  20. من ک ب عنوان یک پسر فروردینی ک عاشقو درمونده و بیچاره ی دختر فروردینی هستم،با خوندن این مطالب تا حدی ،تو ذوقم خورد،چون معتقدم زنی که زیاد زبرو زرننو از پس همه کار بربیا باشه،و احساس استقلال بیشتری کنه،اون محبتو وابستگی که خیال ی مردو از ته دل آسوده میکنه رو ،نخواهد داشت،.اینو ب عنوان کسی ک عاشق ی دختر فروردینی هستم عنوان کردم،و گرنه اگه برادر یا پدر ی دختر فروردینی باشم،معلومه که با خوندن این مطالب بهش افتخار میکنم.همچنین به همه متولدین این ماه از کودکی تا میانسالی شیرین.یا حق

    0
    0
    1. راست میگی . موافقم . من یه دختر فروردینی هستم و دقیقا بخاطر اینکه بقیه پسرا فکر میکنن دخترای فروردیتی میتونن رو پای خودشون وایستن و مثل مردا سفت و سخت هستن بخاطر این زیاد اینجور زن ها رو انتخاب نمیکنن . ولی اگه پسری باشی ک خوب فکر کنی یعنی فکر نکنی دخترا باید آدمای ضعیفی باشن ک حتما ب قدرت ( مثلا پسر) احتیاج پیدا کنن اون موقع واقعا یک دختر شجاع و جسور مثل فروردین ماهی ها رو ترجیح میدی . من خودم از جنس مخالف مهم ترین چیزی ک میخوام روشنفکر بودنه . راستی فروردینی ها از تنها بودن بخاطر این طرز فکر ناراحت نمیشن چون تنهایی رو بیشتر ترجیح میدن

      0
      0

دیدگاه شما چیست؟ در کادر زیر بنویسید:

❤️دیدگاه شما تا دقایقی بعد از ارسال روی وبسایت قرار می گیرد.