خصوصیات پسر و مرد آذر ماه

طالع بینی و خصوصیات مرد آذر ماه

مرد متولد آذر ماه

خصوصیات مرد و پسر متولد آذر ماه

آذر

همانطور که در وب سایت نام فارسی و معنی نام ماه ها اشاره شد، در منابع زبانی ایران باستان معنی ماه آذر این چنین است:

در اوستا و زبان اوستایی، آتر، آثر، در پارسی باستان آتر، در پهلوی آتر و در فارسی آذر می‌گویند. آذر فرشته نگهبان آتش و یکی از بزرگترین ایزدان است. آریائیان (هندوان و ایزدان) بیش از دیگر اقوام به عنصر آتش اهمیت می دادند. ایزد آذر نزد هندوان، آگنی خوانده شده و در (ودا) (کتاب کهن و مقدس هندوان) از خدایان بزرگ به شمار رفته است. آفتاب در این ماه در برج قوس یا کماندار قرار می گیرد.

علاوه بر این آذر، آترا و آترینا نام های دخترانه ایرانی هستند که در قسمت اسم دختر با آ معرفی شده اند.

در ادامه خصوصیت مردان آذر ماهی و شخصیت شناسی متولدین مرد آذر را خواهید خواند:

 خصوصیات مردان متولد آذر ماه

حقیقت این است که مرد متولد آذر از نظر بعضی ها خیلی دمدمی مزاج است، لحظه ای او را می بینید که شمشیر به دست و سوار بر اسب سفید به وسط میدان می تازد تا به انجام امور بپردازد و اندکی بعد او را مشاهده می کنید که خود را نخود هر آشی می کند و پا به پای تمام برنامه ها نقشی ایفا می نماید.

کنجکاوی مرد آذرماهی و بی قراری او در فیصله دادن هر چه زودتر مشکلات چنان زیاد است که به راستی گاهی نمی توان حدی برای آن قائل شد. یکی دیگر از ویژگی او این است که پیوسته گروهی در اطراف وی دیده می شوند (که مربوط به ویژگی داشتن دوستان واقعی مرد متولد آذر است و جلوتر خواهید خواند)، پس در نتیجه برای دستیابی به چاره ای جز این ندارید که راه خود را از بین این جمع باز کنید، از سوی دیگر لازم است عنوان کرد که به هیچ وجه جایز نیست نسبت به این شخص بدبین باشید، چه او بلاشک یکی از خوشبین ترین افرادی است که خداوند کرده است. آنقدر خوشبین و مثبت اندیش است که اگر یکی از دشمنانش یک دهانه اسب برای او ارسال دارد، به خود می گوید حتما اسبش را فراموش کرده است. طبیعی است یک چنین خوشبینی ممکن است خطرناک باشد و کار دستش دهد زیرا در اثر آن چنان به مردم اعتماد می کند که حدی بر آن متصور نیست، البته  این خوش بینی در خانواده و  از نظر زن و فرزندانش یک امتیاز جالب محسوب می شود.

December boy
پسر آذرماهی Boy of Azar

طالع مرد متولد آذر

خوشبختانه برای او و احتمالا برای او و احتمالا برای شما، مرد متولد ماه آذر آدم فوق العاده خوش شانسی است و این شانس اغلب در لحظاتی که خوشبینی های بی دلیل او برایش گرفتاری ایجاد می کند، به داد او می رسد، او آنقدر خوش شانس است که اگر به مس دست بزند، طلا می شود و طبیعی است که آدمی با چنین خوش شانسی خوش بین هم می شود. خوش شانسی او در مسائل عاشقانه نیز قابل رؤیت است و اگر احیانا پای عشقی در میان بیاید که نتواند عاقبت خوشی برای او داشته باشد، زود به ریشه آن پی می برد و دست از آن می شوید.

دوست و دشمن متولد آذر ماه

مرد متولد آذر صاحب بزرگترین کلکسیون دوست و آشنا در دنیاست و این دوستان اغلب دوستان واقعی هستند زیرا مرد متولد آذر به هنگام انتخاب دوست به جای توجه به ظاهر دوستان، دقت خود را متوجه باطن آنها می سازد، در مقابل تعداد دشمنان او بسیار محدود است. کسانی که از رک گویی او آزرده خاطر می شوند، چند روزی و یا چند هفته ای با او بد می شوند و در جرگه مخالفین در می آیند، اما پس از مدتی پی می برند که او بدون هیچ گونه قصد و غرضی حقیقت تلخ را گفته و منظور آزار و اذیت نداشت است.

پسر آذر Son of Azar

سخن گفتن مرد متولد آذر

همانطور که قبلا گفته شد، سیاره کسی که در ماه نهم سال متولد شده، مشتری است و کسی که تحت تأثیر این غول منظومه شمسی قرار داشته باشد، کمی در رفتار و گفتار بی ملاحظه است، اما بدجنس و موذی نیست؛ راجع به بد زبانی و نحوه سخن گفتن او باید گفت که مقصود خود را به راستی شبیه تیرهایی که صورت فلکی او یعنی “کماندار” در چنته دارد، بیان می دارد. یعنی بدون سیاست و ملاحظه کلمات را از چله کمان دهان رها می سازد. کلام او ممکن است درست مانند این تیر قلب شما را جریحه دار کند، اما اگر قدری مقاومت به خرج دادید و به آن عادت کردید، ‌آنوقت تا آخر عمر از قرار داشتن در جوار مردی که دل و زبانش یکی است، چنان احساس آرامشی خواهید داشت که بی شک برای بسیاری از زنان رشک آفرین خواهد بود. NameFarsi.com

یکی از اشکالات بزرگی که این مرد با آن مواجه است، پیدا کردن و بکار بردن لغات مناسب در موقع حرف زدن است. در نتیجه اغلب مجبور می شود گفته های خود را با جملات دیگری حل و اصلاح کند. برای مثال او ممکن است در یک گردش عاشقانه در زیر مهتاب با لحن مؤثری به شما بگوید: “عزیزم، بدون شک تو مناسب ترین زنی هستی که یک مرد ممکن است به عنوان دوست خود انتخاب کند” سپس با مشاهده آثار عصبانیت در قیافه شما با دستپاچگی اضافه می کند که : “آخر عزیزم، مرد وقتی اقدام به گرفتن دوست دختر می کند که زنش پیر و زشت شده است”، آن وقت سعی می کند زیباترین دختران دنیا را برای معشوقه بودن پیدا کند. به هر صورت اگر این اصل مهم خاصی نیست و به هیچ عنوان مایل به آزرده خاطر ساختن کسی نمی باشد، آن وقت می توانید با خیال آسوده در جوار او قرار بگیرید و از داشتن نامزد یا همسر صادقی چون او لذت ببرید. از نظر امور عاطفی باید بگویم که عشق در قلب او نه تنها به کندی صورت می گیرد بلکه هرگز نمی تواند شور عشق به اعماق آن برسد اما شما می توانید به همین رسوخ سطحی اعتماد کامل داشته باشید، اگر شما به دورویی هایی که در برخی مردان وجود دارد واقف باشید، آن وقت می بینید که خداوند با قرار دادن یک مرد متولد آذر در سر راه شما چه نعمتی را به شما ارزانی داشته است، آن وقت دیگر وقتی او از عشق های قدیم خود یا خاطرات خوش گذشته خویش برای شما صحبت می کند . یا گاهی با زخم زبان شما را کمی می آزارد، قلبا ناراحت نمی شوید. دخترها و در دوستی خود با مرد متولد آذر اغلب دچار اشتباه می شوند و رابطه خود را خیلی جدی تر از آنچه که واقعا هست فرض می کنند و این امر بالطبع منجر به قضاوت های ناروایی درباره او می گردد، اما در اینجا نیز شانس معروف به کمکش می آید و دیری نمی گذرد که این دخترها پی می برند اشتباه از ایشان بوده و او نظر خاصی از این دوستی نداشته است. دمدمی مزاجی او در روابط عاشقانه ای که در دوران تجرد و جوانی با جنس مخالف بر قرار می سازد، به خوبی مشاهده می گردد و به قول معروف هر روز با یکی سر می کند و اگر در این میان کسی پیدا شد که این رابطه را جدی گرفت و خواست قدمی فراتر بگذارد، به احتمال قوی از عکس العمل طنز آمیز او افسرده خاطر می گردد.

معنی نام ماه ها را ببینید. آذر نهمین ماه ایرانیان در ایران باستان معنایی فراتر از فقط یک واژه دارد.

عشق مرد متولد آذر

از امتیازاتی که موجب جلب این مرد به طرف یک زن می گردد، هوشمندی است، مرد متولد آذر هرگز حاضر نیست با زنی سبک سر دوستی خیلی نزدیک داشته باشد و یا احیانا با او پای سفره عقد بنشیند. از اینکه مورد سؤال های متعدد قرار بگیرد، بیزار است و اگر می خواهید که او را همیشه از آن خود بدانید، سعی نکنید غل و زنجیر به پاهایش بزنید یا در حقش حسادت به خرج بدهید و بخواهید که از همه اسرار دل او باخبر شوید. او را آزاد بگذارید، به صداقت و رک گویی وی تکیه کنید و خیالتان از هر جهت راحت باشد، اگر بتوانید دنیا را از همان دیدگاهی که او به آن می نگرد، نگاه کنید و انسان ها را به همان صورتی که هستید، قبول داشته باشید، آن وقت می توانید حتم داشته باشید که علیرغم نشاط عمیقی که به هنگام برخورداری از آزادی سراسر وجود وی را بر می گیرد، شما آن هم فقط شما عزیزترین زن دنیا برایش خواهید بود و او هرگز شما را به دیگری نخواهد فروخت.

خصوصیات پسر و مرد آذر ماه

همسر مرد آذر ماهی

برای آنکه عزیزترین زن دنیا برای او باشید، راه های دیگری هم وجود دارد: سعی کنید پیوسته هوشیار باشید، بگذارید او فرمانروای خانه باشد، به ورزش عشق بورزید، او را در سفر و کوهنوردی همراهی کنید، دست و دلباز باشید، احساسات به خرج بدهید، ناز و کرشمه داشته باشید . بالاخره هرگز نخواهید که مانع آزادی و رفت و آمد او بشوید. لطفا زود قضاوت نکنید، در مورد این قسمت اخیر او حاضر است همین امتیاز را برای شما قائل بشود، فقط کافی است به او گوشزد کنید که شما هم روح آزادمنشی دارید.

هرگز با افکار “انقلابی” او مخالفت نکنید و یادتان باشد که پس از ازدواج با مردی که تحت تأثیر صورت فلکی کماندار است، بیش از هر زن دیگری در معرض خطر طلاق و از دست دادن شوهر خود قرار گرفته اید، وقتی دیدید که او کمان خود را در دست گرفته و تیرهایش را یکی پس از دیگری به سوی هدفی غیرممکن رها می کند، بهترین کار آن است که فکر خود را به موضوع دیگر معطوف سازید و ان وقت در یک شب عاشقانه خواهید دید که صادقانه به شما می گوید: به راستی همسر ایده آلی برای او هستید. همانطور که دیدید خیلی از ویژگی های مرد آذرماهی مشابه زن آذر ماه است.

متولد آذر
خصوصیات آذر ماهی ها

مرد آذر ماهی و خانواده

اغلب مردان متولد آذر به طرز وحشتناکی از تشکیل دادن خانواده امتناع دارند، اغلب آنها به خاطر اینکه اعضای خانواده او هستند، آنها را دوست دارد و به همین دلیل همیشه بین ایشان و سایر اعضای خانواده مثل خواهران، برادران، پدر و مادر نوعی جدایی آشکار مشاهده می گردد. او درست مثل متولدین ماههای دیگر با پدر و مادر و برادر و خواهر خود رفت و آمد می کند و نسبت به آنها علاقه مندی نشان می دهد، اما هرگز مایل نیست و اجازه نمی دهد که آن ها در زندگی خصوصی او دخالت بکنند. شما هم اگر زن عاقلی باشید، می توانید از این موضوع سرمشق خوبی بگیرید و هرگز به دنیای خیلی اختصاصی او قدم نگذارید. از جمله چیزهای عجیبی که باید در منزل یک شوهر متولد آذر داشته باشید، یک چمدان کاملا آماده برای مسافرت است زیرا بدون شک مسافرت های زیادی انجام خواهید داد. شما در این مسافرت ها می توانید با خیال راحت سگ و گربه خود را هم همراه ببرید زیرا شوهرتان عاشق حیوانات است. در این مسافرت ها او خواهان آزادی بیشتری است، پس با کمال سخاوتمندی بر تعداد شب هایی که او می تواند بیرون بماند، بیفزایید و طبق معمول یادتان باشد که صبح روز بعد سئوالی درباره صداقت و وفاداری او نکنید. اگر مرد متولد آذر عصبانی بشود، به صورت موجود خطرناک و غیر قابل کنترلی در می آید و به قول معروف تا عقده خود را خالی نکند، آرام نمی گیرد. بین زحمت ترمیم خرابی هایی که او به هنگام عصبانیت به بار می آورد و زحمت خودداری از متهم کردن او به نادرستی، انجام این آخری به مراتب راحت تر از آن دیگری است. اگر او کار خلافی انجام بدهد، بدون شک خودش به شما می گوید (در حالی که معلوم نیست شما تاب تحمل شنیدن آن را داشته باشید.)

علاقه پدر آذر ماهی به کودکانش در سنین بالا زیادتر می شود، اما علی الاصول از مشاهده بچه مخصوصا بچه های کوچک شاد می گردد. متولد آذر مردی است که کودکان خود را خیلی زیاد برای انجام کارهای ورزشی به گردش می برد و به این دلیل روابط او با پسرهایش نزدیکتر از دخترها برای ورزش، مخصوصا ورزش هایی نظیر کوه نوردی دارند و بهتر می توانند پابه پای او قدم بردارند، از سوی دیگر بچه های پسر هم او را خیلی به خود نزدیک و صمیمی احساس می کنند به نحوی که پس از سن سیزده چهارده سالگی نوعی حالت رفاقت بین ایشان پیدا می شود و هر قدر بچه ها بزرگتر می شوند، این رفاقت عمیق تر و افزون تر می گردد. رک و راستی این پدر گاهی اوقات که کودکانش نیاز به همدردی دارند، ممکن است توی ذوق ایشان بزند، از آن گذشته کنجکاوی او هم گاهی موجب ناراحتی بچه هایش می شود زیرا بچه ها نسبت به اسرار خود سخت حساس هستند و وقتی با سئوالات پشت سر هم پدر خود مواجه شدند، ناراحت می گردند.

خشم مرد آذر ماهی در خانواده

تنها موردی که پدر متولد آذر از خود خشونت و سختی نشان می دهد، موقعی است که از بچه های خود دروغ بشنود. یادتان باشد که به خاطر بچه ها او را فراموش نکنید و وقتی دیدید که می خواهد با شما و در کنار شما باشد، بچه ها را فورا فراموش کنید، ممکن است بگویید مگر این کار ممکن است، اما به هر صورت همیشه یادتان باشد که تا چه حد در جوار این مرد دمدمی مزاج و تند که ریشه های عشق به انتهای قلب او رسوخ نمی کند، در معرض خطر طلاق قرار دارید، اگر نمی خواهید او را از دست بدهید، بچه ها را به وی ترجیح ندهید.

احساس و عقل در مرد متولد آذر

مرد متولد آذر با مغز و دل خود به تناوب فکر می کند، به همین دلیل اصلا نباید انتظار داشته باشید که پیوسته احساساتی و عاشق پیشه و یا دائما منطقی و عادل باشد.

خصوصیات مرد و پسر آذر ماهی در یک نگاه

مرد متولد آذر صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی قیدی، و طرفدار تنوع و مسافرت و بطور خلاصه خطرناکترین شوهر دنیاست.

مرد متولد آذر ماه و ازدواج

ماه های جور با پسر متولد آذر ماه:

دختر فروردینی (روشنفکر)، دختر مردادی (رهبر)، دختر آذر ماه (همدرد و دلجو)، دختر مهر ماه و دختر بهمنی.

ماه های ناجور با پسر آذر ماهی:

دختر اردیبهشتی (خود پسند و مغرور)، دختر تیر ماه (عاشق خانه و زندگی)، دختر شهریور ماه (پر حرف)، دختر آبان ماه (خلاق) و دختر دی ماهی.

رابطه مرد آذر ماهی با دختران متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد).

سوالات همراهان نام فارسی درباره خصوصیات متولدین آذر ماه

متولد آذر ماه مرد متولد ماه آذر عکس مردان متولد آذر ماه فال متولد آذر ماه خصوصیات متولد آذر ماه.

نظر شما درباره مرد آذرماه؟

به نظر شما پسران و مردان آذر ماهی چه خصوصیاتی دارند؟ در قسمت نظرات بنویسید.

4.4/5 - (17 امتیاز)

167 نظر برای “طالع بینی و خصوصیات مرد آذر ماه”

  1. سلام من ی دی ماهیم و قراره با ی مرد اذری ازدواج کنم نوشته بودن ک باهم ناجورن،توروخدا راهنمایی کنید

    0
    0
  2. من یه آذری هستم که تو آذر به دیا اومدم و تقریبا ۷۰ درصد این مطالب در مورد من صادق بود… صداقت آذر ماهی ها به همراه خوش شانس بودنشون خیلی خوبه…

    0
    0
  3. کی گفته ازدواج ماه های دی با آذر ناجوره من دی ماهی هستم و شوهرم آذر ماهی خیلیم خوشبختیم و حاصل این خوشبختیمونم یه نی نی گوگولیه و کاملا راضی هستیم از خصلت و رففتارش درست گفتید اما از ماه جو با ازدواح اصلا

    0
    0
  4. خیلی خوب بود و تقریبا راست بود چون عشقم آذری و شناختمش میگم
    البته خودمم آذریم و این خیلی عالیه

    0
    0
  5. در کل میتونم بگم آذر ماهیا عشقن
    و آذر ماهیارویه نفر خاص فقط میتونه در ک کنه

    0
    0
  6. سلام روزتون بخیر در قسمتی از مطلب گفتید زن تیر ماهی با مرد آذر مناسب هم نیستند و من در شرف ازدواج با یک مرد آذر ماهی هستم آیا گفته ها مبنی بر عدم رابطه این دوماه هست
    ممنون میشم پاسخ بدید

    0
    0
  7. منم یه پسر آذر ماهی هستم. خیلی درست گفته بود دقیق و کافی

    0
    0
  8. سلام منم عاشق یه آذر ماهی شدم ولی اوضاع یه باره بد جور شد و خانوادش میخان واسش زن بگیرن و اون مخالفه واسش دعا کتید نشکلش حل بشه

    0
    0
  9. من خودم اذر میاهم و این ک مردای اذری اگ عاشق بشن میشه گفت عاشقترین ادم های دنیا هستن و برای عشقشون هر کاری میکنن ولی قبلش باید دختر مقابل هم عشقش ثابت کنه واینک اگ اشتباهی کنید ک خیانت تلقی بشع دیگ میشه گفت تقریبا برای تمام عمر از چش اون خواهید افتاد

    0
    0
  10. اگه ی اذر ماهی خیلی سرد باشه که بگه عاشق نمیشه وابسته نمیشه چ …داره دروغ میگه با راست

    0
    0
  11. اره لال هستن نمیدونم چرا حرف نمیزنن احساسات نشان نمیدن انگار یخچال

    0
    0
  12. من یه پسر آذر ماهی هستم این متن صد درصد د مورد من صدق میکنه مخصوصا اونجاش که عشق به این راحتیا تو قلبم نفوذ نمیکنه

    0
    0
  13. به عنوان یه آذر ماهی باید بگم اصل زندگی ما ها رو صداقته !
    صادق باش تا بتونی کنار ی آذری قدم برداری.
    مطمئن باش که تنها نمیذاره شما رو ولی اگه دروغی بشنوه ،
    کم کم از دستش میدین از ما گفتن
    اگه میخوای عاشق یه آذری یاشی نه بهش کم توجه باش نه زیاد رو مخش برو،همین

    0
    0
  14. درود به همه ادمایی که کامنتهارو خوندن اذر ماهی ان با اذر ماهی هارو دوست دارن یا متنفرن حقیقت مطلب اینه که تمام فال هر چی که گفته کاملا حقیقت محض هست حالا بعضی چیزها مثل عوامل محیطی شهر مورد نظر سرعت جهت باد و مهمترینش ماهای پدر و مادر هم در کل برای هر اذر ماهی متفاوت هستن و البته اینقدر این فال برام جالب هست بارها و بارها هر زمان که مطالعه میکنم خیلی خیلی خندم میگیره از بس اینا درستن بعضی جاها هم که خیلی درست هستش و درکل ایکاش نمیبود یا قابل کنترول میبود اذیت کننده هستش من خودم و مادرم اذر ماهی هستیم و میتونم بگم دمدمی مزاج خوش سفر به راحتی در لحظه فتواه میاد برم فقط عاشق چه مرد یا زن از درونش خوشم میاد و هرکسی بهم بدی کنه هرگز نمیبخشمش و هیچ وقت دیگه نمیبینمش رک گو و کمی دروغ گو شاید بخاطر اینکه نمیتونم ارتباط معمولی که برای خیلیا راحت هست برای من سخته غرورم نمیزاره مجبورم یه جاهایی برای اینکه کلاسم حفظ بشه دروغ بگم عقیدم اینه خدا یکی زن یکی تا ابد من برای یه نفر امدم تو این دنیا اینقدر میگردم تا پیداش کنم فقط با نگاه کردن ادمارو میشناسم خیلی ادم فنی هستم خریدی که توش بتونم مفت و کیفیت بالا انجام بدم کلی مثل خر حال میکنم واقعا در همه حال دوست دارم درکمم کنن چون از نوع چهره ادما رو میتونم درک کنم ادب خیلی برام مهمه و هر کسی منو اذیت کنه تمام سعیمو میکنم دوبرابر اذیتش کنم که اگر نکنم عذاب وجدان پیدا میکنم یه رو مونده به تموم شدن زندگی خانومم اگر بفهمم با کسی روبوسی کرده بوده و ازم پنهان کرده اینقدر رو دمم میمونه سریعا یعی میکنم طلاقش بدم وگرنه عذاب وجدان میگیرم و خیلی چیزای دیگه که حضور ذهن ندارم ولی خودمو تمام اذر ماهی را بشدت ضمانت میکنم که از ما بهتر واقعا نیست اگر بود ما میریم

    0
    0
  15. همش درست بود ولی اون قسمت عصبانیت آذر ماهی ها خییلییی خطرناکه واقعا من عصبانی نمیشم اگه بشم ….

    0
    0
  16. من عاشق یه اذر ماهی شدم ولی روابط اجتماعی با دختر و پسر گسترده دارم… باهاش خیلی صادق بودم تا جایی که بعصی موقع ها از صداقتم خندش گرفته… بعد ۶ ماه بهم میام داده و با هم حرف مسزنیم ولی هیچی نمیگه … به نرتون جدیش بگیریم یا نه دامه…واقعا از افکارش خوشم میاد و براش احترام قایلم زیاد بهش گیر نمیدم ولی خلی دوست دارم باهاش ساعت ها حرف بزنم …بیشتر اون حرف میرنه من گوش میکنم… به نطرتون لازمه منم اظهار افاضات کنم ؟
    ….چند بار بهم گفته خیلی باشعوری… درکت بالاست میتونم رو این حرفش حساب کنم که ممکنه تو قلبش نفود کرده باشم؟ اینم بگم من اصلا نمیخوام نشون بدم که بهش عااقه ی خاصی دارم چطوری قفل زبونش باز میشه؟

    0
    0
    1. سلام. حتما تا آخر بخون.
      شاید بهتر باشه روش حساب نکنی. چون منم آذر ماهی هستم و جند تا نمونه دیگه رو هم دیدم. اگه ازت خوشش اومده باشه، ازت هیچی خجالت نمیکشه.
      چند تا از دخترای هم کلاسیم، خیلی سعی می کنن سر صحبت رو با من باز کنن، ولی من فکر می کنم اونا نیت خاصی ندارن و فقط برای کار خودشون میان سراغ من. شاید از من خوششون میاد، نمی دونم، چون طوری که با من صحبت می کنن، با هیچ کدوم از هم کلاسی های دیگه مون صحبت نمی کنن. ولی من بازم نیت اونا رو چیز خاصی طلقی نمی کنم و فکر می کنم که شاید به خاطر این باشه که پسر خوبی هستم (درس خون و…) باهام این مدلی صحبت می کنن، یا شایدم به دلیل دیگه ای این طوری هستن.
      اما بازم می خوام حرف اولم رو تکرار کنم، من از اون دخترا خوشم نمیاد، منظورم این نیست که ازشون بدم میاد، نه فقط ازشون خوشم نمیاد. وگرنه اگه خوشم میومد، کور از خدا چی می خواد؟؟؟
      این نظر شخصی من بود. بازم از دیگران بیشتر بپرس.

      0
      0
    2. شما برای اینکه یه رابطه رو با یه دختر شروع کنی اول اون قبلیا رو بزار کنار و فراموش کن،اگرم واقعا دوستش داری فقط و فقط با هدف ازدواج نزدیک شو اگرم نه که بیخیالش شو.و اگر واقعا هدف ازدواج داری و این اخریشه…پس ترسی برای ابراز علاقت نداشته باش اما آروم اروم

      0
      0
      1. من آذر ماهی هستم و خانومم مردادی هستش .۸ ساله داریم با خوبی و خوشی کنار هم زندگی میکنیم .در مورد خصوصیات مرد آذر که نوشته توی عشق کم اعتنا هستن باید عرض کنم که اصلا اینطور نیست ما آذریا اگه واقعا کسی رو بخوایم بالاخره یه روزی رک و بی پرده بهش میگیم اما اون فاصله زمانی که تصمیم میگیریم به طرف بگیم تا زمانی که واقعا عملیش میکنیم طول میکشه مثلا من بعد ۵ سال به خانومم گفتم که عاشقش بودم و همونجا بهش پیشنهاد ازدواج هم دادم و بعد ازدواج کردیم

        0
        0
  17. سلام. منم یه پسر آذر ماهی ام.
    از همون اول عمرم با همه فرق داشتم، اصلا انگار جنسم از این آدما نیست. تا امروز، تنها آدمی بودم که از بچگی آرزو داشتم دانشمند بشم و الان مدام دارم برای همین جور مسائل تلاش می کنم.
    در تمام عمرم هیچ وقت دلم نمی خواست دلم طویله ی دخترای جور و واجور بشه :) تا این که بعد از مدت ها از یکی از دخترای همکلاسیم که خیلی خیلی زیبا بود، خوشم اومد و رفتم باهاش صحبت کردم. دوره دوستی مون خیلی خیلی کوتاه بود و نیت من ازدواج بود و… . آخرش انقدر بهم کم محلی کرد که ولش کردم برای همیشه و از اون روز به بعد دیگه نمی تونم دخترا رو تحملشون کنم و همون دختر قبلی، کاری باهام کرد که دیگه نتونم روی کسی حساب کنم و ممکنه واقعا تا مدت ها یا شایدم تا آخر عمرم، مجرد بمونم (البته بعدا فهمیدم که اون پشیمون شده بود، ولی دیگه خیلی دیر شده بود، چون هیچ راه برگشتی وجود نداشت متاسفانه و در کل هم دیگه حس و حال سابق رو ندارم).

    0
    0
    1. وای منم آذریم دقیییقا تو خصوصیاتی که گفتی به هم شبیهیم منم از بچگی حس میکنم جنسم با بقیه فرق داره آرزو های بزرگی تو سرمه که اصلا دور و دست نیافتنی نمی بینمشون. و همینطور تو بقیه چیزایی که گفتی خوش حال شدم یکیو مثل خودم دیدم چون همیشه فک میکردم یا من دیونه هستم یا بقیه چون اصلا دنیام با بقیه فرق داره الان که یکی مثل خودم دیدم خیلی خوشحال شدم

      0
      0
    2. منم مردادیم و از وقتی که بچه بودم حس می کردم فقط منم که با بقیه فرق دارم تا الان که همش دلم می خواد دانشمند بشم جوری که اختراعات زیادی تحویل مدرسه دادم. چطوری داری تلاش می کنی من هرچی سعی کردم فقط چند باری موفق به ورود جشنواره خوارزمی شدم اماااااااا هربار اتفاق مزخرفی پیش میاد و خراب میشه منم دیگه ادامش نمیدم واقعا تو ذهنی خیلی بدی هست…
      لطفااااا!!!! منم باهاتون هم عقیده هستم چطوری میشه از کمکتون بهره بگیرم؟
      نیت بدی هم ندارم فقط هدفم مثل شما است.حرف اولمو تکرار می کنم منم می خوام دانشمند بشمممممم.

      0
      0
  18. سلام من عاشق یه آذر ماهیم ولی ماهم باهاش جور نیس … چیکار کنم؟ عاششششقشمممم بیش از حد دوسش دارم.

    اگه بخوام باهاش باشم باید سه سال دیگه صبر کنم حاضرم ده سالم صبر کنم براش ولی میترسم اینهمه صبر کنم و آخر با هم به جایی نرسیم آخه ماهمون به هم نمیخوره … یکی کمکم کنه لطفا

    0
    0
    1. عزیزم من خودم متولد مهرم و با یک متولد اذر ازدواج کردم..متولدین این ماه بسیار خلق و خوی اتشی دارند و در اکثر مواقع اگر شرایط مطابق میلشون نباشه خیلی بد حرف میزنند و عصبانی میشوند ولی بعد از ۵ دقیقه حسابی منت کشی میکنند … من که ماهم میخورد اینم تو رو دیگه نمیدونم چی پیش میاد..اگر صبروسکوت داری ادامه بده

      0
      0
  19. سلام من عاشق استادم شدم ک آذر ماهیه دختر خیلی درسخونو باهوشیم اما با اینحال وقتایی ک شیطونی و پرحرفی میکنم یه جور خعلی خاص و عاشقانه نگام میکنه و بیشتر بهم دل می سپره اما اینجا میگن آذر ماهیا از دخترای باهوش کم حرف خوششون میاد ینی چی اخرش من کدوم باشم؟؟؟؟؟

    0
    0
  20. من همسرم متولد آذر ماه هستن ،چیزی که اذیتم میکنه اینه که ایشون در مسائل احساسی سکوت میکنه وحرفی برای گفتن نداره در حالی که من به ابراز علاقه ی احساسیش ویا نظر دادنش راجع به خودم احتیاج دارم،گاهی وقتا احساس تنهایی میکنم در حالی خودش میگه دوستم داره واطرفیان هم بهم گفتن ولی من یه خانوم تیر ماهی هستم که دوست دارم همسرم زیاد بهم توجه عاشقانه داشته باشه .به نظر شما من چیکار کنم چون احساس میکنم نسبت بهش دارم سرد میشم؟

    0
    0
    1. به نظرم این مسئله رو باهاش در میون بزار فقط واسه خودت چون ابراز نکردن به معنای دوست نداشتن نیست این حس تو مردا هست که انگار زبونشون نمیچرخه ابراز احساسات کنن اما از درون شاید کشته مرده طرف باشن و اینم به دلایل زیادی مربوط میشه و سعی میکنن عشقشونو تو کاراشون نشون بدن اما اگه شما دوست داشته باشی و اینو بهش بفهمونی فک نمیکنم تو ابراز احساسات چیزی واستون کم بزاره.امید وارم زندگی خوبی داشته باشید❤

      0
      0
  21. من پسر متولد آذر ماه هستم.نود و هشت درصد خصوصیات درسته. یک مرد اذر ماهی خط قرمز زندگیش دروغ هست.حاظره حقیقتو بشنوه حتی اگه نا خوشایند باشه..و خود واقیعیتون باشید مثل هیچکسی نباشید.برخوردش با مسائل و مشکلات زمین تا اسمون با ادمایه دیگه فرق میکنه.غیر قابل پیش بینی و در یک سری شرایطی مطلوب ترین نتیجه رو میگرند که شاید کسی فکرشو نکنه..همیشه سورپرایز میشید.و به دوستانش و عشقش اهمیت زیادی میده.بهترین عاشق هست بشرطی که طرف مقابلشم بهش ثابت کنه عشقشو..سخت ترین مساعل رو درک میکنه ولی شاید تو یک چیز عادی بعضی اوقات گیج باشه.مساعل رو خیلی تحلیل میکنن و اکثرا ریسک پذیرن و خودشون رو تو چالشها و شرایط سخت و جدید قرار میدن..عاشق دختریه که پایش باشه و باهوش باشه بتونه درکش کنه و با هم چیزایه جدید رو تجربه کنن.طرفدار ازادی ذهن و رفتار هست..و دینش انسانیتش هست..عشق مسافرت و گردش.گاهی اوقات بدون هیچ چشم داشت و منظوری کارایی رو ممکن براتون کنن که حتی نزدیکترین افراد به شما براتون انجام نده.و معمولا ادمایه مذهبی نیستن.و صرف نظر از متولد چه ماهی بودن شخصیت و برخورد و منش ادما باهم فرق داره.این روهم باید در نظر داشت…ولی در کل ادمای جالب و دوس داشتنی هستن

    0
    0
    1. بنظر من شما یکی از درست ترین نظرها رو راجع به مرد متولد آذر دادید. من خودم دختر آذر ماهی هستم، اما آقای آذرماه رو میشناسم که دقیقا مثل توصیفات شماست. دقت نظرتون برام جالب توجه بود.

      0
      0
  22. من با حضور در مسابقات تلویزیون توانستم مبلغ ۷هزار تومان به دست بیاورم البته سال ۷۰ و به توصیه حاج علی جعفری در بانک قرار دادم الان به من با پول جایزه م چند بسته پفک و یک توپ پلاستیکی می دهند

    0
    0
  23. من یه دختر متولد بهمنم که یه پسر آذر ماهی عاشقم شد و همیشه میگفت خیلی از تو خوشم اومده که بهت پیشنهاد دادم انقدر عشقش قشنگ بود ولی من بهش علاقه مند نمیشدم و متاسفانه بهش میگفتم ولی اون میگفت‌ خیلی دوستت دارم کل هفت روز هفته را تنهام نمیزاشت و دوست داشت کنار من باشه لحظه ای من تنها نمیزاشت واسم گل میخرید همش رستوران تفریح بعد از ۸ ماه که گذشت بهش علاقه مند شدم ولی به محض این‌که فهمید از من فاصله گرفت جوری که بهش شک کردم که شاید کسی توی زندگیش اومده آخه پسر سابق نبود و کسی که طاقت دوری از من نداشت وقتی خواستیم جدا بشیم اصلا اصرار نکرد برای نرفتنم و من ۲ ماه که منتظر برگشتشم میشه لطفا کمکم کنید.ممنون

    0
    0
    1. من یه پسره اذرماهیم تنها وقتی اینکارو میکنم که بفهمم عشقی که اینهمه براش تلاش کردم پوچ و بیهوده بوده و تلاشه الکی کردم اون موقست که بیخیال میشم در غیر اینصورت به این راحتی از کسی که دوسش دارم نمیگذرم

      0
      0
    2. پسر اذر عاشق به دست اوردن چسزای دست نیافتنی هستش به محض به دست اوردنش واسش بی اهمیت میشه و اینکه هیچ وقت منتظر برگشتن یه اذری نباشین وقتی بره دیگه رفته

      1
      0
  24. همسر من آذر ماهیه. بیست ساله باهاش زندگی میکنم و دو تا فرزند دارم. از نظر احساسی بسیار سرد و بیروح. اصلا ابراز محبت کلامی و فیزبکی نمیکنه. در کل شبانه روز پنج تا جمله نمیگه. از کار و اتفاقات روزمره هیچی نمیگه. بعضی چیزها که اتفاق افتاده براش را از دهان خواهر خودم یا برادر شوهر میشنوم و در خانه با من و بچه هام دو کلمه حرف نمیزنه. فکر میکردم شاید دلش جای دیگه گیره ولی دیدم نه کلا آدم بی حس و بی تفاوتیه. هر دوتامون تحصیلات بالا داریم و من یک زن بسیار تمیز و آلامد که دوست داره هستم.. کلا با من و خانواده ام و خانواده خودش هم کم حرف و سرده . تو مسائل جنسی هم محبت و عشق ذره ای وجود نداره و فعالیت جنسیش بسیار کمه. زندگیم شده عذاب. من شاد و سرزنده ام و سعی میکنم بچه هام مثل پدرشون نشن. اگر پسر کوچکم کمی سر و صدا بکنه وحشیانه کتکش میزنه. همه فکر میکنن چون ساکته پس مظلومه ولی اخلاقش را در خانه ندیدن. خودش هم میگه از زنهایی که مرد را آدم حساب نمیکنن و تحویل نمیگیرن خیلی خوشم میاد و منهم برای حفظ احترامم باید واسش ژست بگیرم یه ته اخم تو صورتم باشه و تحویلش نگیرم که این رفتار با ذات من که محبتی و سرزنده هستم مغایره و همش در عذابم. منطقش اینه دیگه احترام پذیر نیست و باید همیشه بهش محبت نکنم تا احترامم را حفظ کنه. نرمال نیست دیگه. البته نباید زیاد به ماه تولد توجه داشت ولی من تجربه زندگی با یک آذرماهی را گفتم. در ضمن هیچکس را هم قبول نداره و از همه یه ایرادی میگیره و بسیار منفی بافه

    0
    0
    1. عذر میخام منم آذر ماهیم ول این حرفایی ک شما گفتی اصن ربطی ب ماه نداره اتفاقا اگه آذر ماهیه باید اینقدر احساسی باشه ک نگو…ما هرچی خوردیم از احساسی بودنمونه ب جرئت میتونم بگم از لحاظ احساسات تنها مردیه ک خیلی احساسیه و خیلی بیشتر از مردای دیگه گریه میکنه

      0
      1
  25. بنظرم مردان اذرماهی همین خصوصیات رو دارن ولی خب حالا ممکنه تفاوت فردی داشته باشن.
    من کسی رو دیدم با همه مشکلاتی که با همسرش داره بخاطر همین ویژگی خانواده محوری پیر و افسرده شده ولی۱ طلاق نگرفته اصلا و این یعنی این ویژگی رو نداشته که راحت طلاق بده زنشو…و این یعنی بعضی خصوصیات اپنقدر در کسی نهادینه میشه که مانع ظهور خصوصیتهای دیگه فرد میشن…

    ممنونم

    0
    0
    1. من یه دختره اردیبهشتی هستم وبا یه پسری که آذری هست که ده سال تفاوت سنی داریم هستم متاسفانه اول رابطه دروغ گفتم که دوس پسری نداشتم ولی فهمیدوبعد ازسه سال هنوزم که هنوزه هرموقع یادش میاد به من یادآوری میکنه و دراون لحظه ازمن متنفرمیشه وکلی بد وبیراه به من میگه من خیلی دوسش دارم ولی نمیدونم آخره این رابطه چی میشه من دختره وفاداری هستم اما بهم اعتماد نداره سه سال گذشته باید میفهمید من بهش وفادارم اما باورکافی نداره همیشه راحت قضاوتم میکنه من خیلی اذیت میشم نه تحمل دوری و جدایی ازش رو دارم نه تحمل قضاوتاش رو دارم هردفعه خواستم ازش جداشم مریض شدم اما متوجه نیس نمیدونم رابطتمون به ازدواج ختم میشه یا نه تو مسائل دیگه هیچ مشکلی نداریم خودشم میدونه جز همین اعتماد بخاطره دروغم و خیلی نگرانه توی کارم که با مردی هم کلام نشم

      0
      0
      1. دقیقا همین جوریه منم آذر ماهیم ،با یه دختر بودم آخرش فهمیدم با یکی دیگه بوده،بعد از چند ماه ولش کردم ..

        0
        0

دیدگاه شما چیست؟ در کادر زیر بنویسید:

❤️دیدگاه شما تا دقایقی بعد از ارسال روی وبسایت قرار می گیرد.