خصوصیت متولد دی ماه

طالع بینی و خصوصیات مرد دی ماه

مرد متولد دی ماه

خصوصیات مرد و پسر متولد دی ماه

همانطور که در وبسایت نام‌فارسی و معنی نام ماه ها اشاره شد، در منابع زبانی ایران باستان معنی ماه دی این چنین است:

دی

واژه دی در اوستا داثوش یا دادها به معنی آفریننده، دادار و آفریدگار است و غالبا صفت اهورامزدا است و آن از مصدر (دا) به معنی دادن و افریدن است. در خود اوستا صفت دثوش (=دی) برای تعیین دهمین ماه به کار رفته است. در میان سی و روز ماه، روزهای هشتم و بیست و سوم به دی (آفریدگار، دثوش) موسوم است. برای اینکه سه روز موسوم به (دی) با هم اشتباه نشوند نام هر یک را به نام روز بعد می‌پیوندند. مثلا روز هشتم را (دی باز) و روز پانزدهم را (دی بمهر) و … علاوه بر این دی نام ملکی (فرشته ای) است که تدبیر امور و مصالح روز و ماه دی به او تعلق دارد.

در ادامه خصوصیت مردان دی ماهی و شخصیت شناسی متولدین مرد دی را خواهید خواند:

خصوصیات مرد متولد ماه دی

مرد دی ماهی و عشق

درباره پسر و مرد متولد ماه دی باید گفت که یک دو گانگی در امور عشقی او به چشم می خورد. به این ترتیب که با وجود آنکه سخت رویایی می باشد، سیاره زحل،‌ یعنی جرم سلوی که حاکم بر کردار و رفتار او است، مانند یک ترمز قوی جلوی ابراز احساسات وی را می گیرد. این سیاره به طور مداوم از او می خواهد که موجودی آرام،‌ اهل عمل و جدی باشد. این اعمال نقوذ که در واقع مغایر با خصوصیات ذاتی اوست، گاهی اوقات منجر به سر زدن کارهایی از او می شود که موجب تعجب اطرافیانش می گردد.

مرد متولد دی ماه در رابطه و ارتباطات

احتمالا اولین چیزی که در یک مرد متولد دی نظر شما را به خود جلب می کند، زبان نیش دار اوست، اما اندکی بعد می بینید که در این مورد نیز دوگانگی خاصی در اوست. به این ترتیب که متوجه می شوید کلمات و جملات ناخوش آیند او از روی قصد و نیت خاصی نیست و اندکی پس از آنکه یک چنین جملاتی از دهانش خارج شد، سعی می کند آن را رفع و رجوع کند. اگر بتوانید پا به خلوت درون یک مرد متولد دی بگذارید، با کمال تعجب در نهاد او موجودی می بینید سرشار از شادی و نشاط، و دستخوش رؤیاهای طلایی و آرزومند دستیابی به بی قیدی و آزادی های بی حد و حصر که همه این تمایلات و آرزوها به طور سربسته در وجود او مخفی مانده و به ندرت عرض وجود می کند.

پسر و مرد متولد دی ماه و جایگاه و مقام

در هفته ها و حتی ماه های اول آشنایی خود با یک مرد متولد دی این توهم به شما دست می دهد که رسیدن به منصب عالی را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهد و اگر از وی پرسیده شود که بین شما (عشق) و یک مقام برجسته باید یکی را انتخاب کند بدون کوچکترین تردید مقام را انتخاب خواهد کرد، اما اگر فقط قدری حوصله به خرج بدهید،‌ خواهید دید که قضاوت شما تا چه حد اشتباه آمیز بوده است و در سینه او چه قلب گرم و عاشق پیشه ای در حال تپیدن است. پس از پی بردن به حقیقت امر بهتر است به آنچه که دستگیرتان شده اکتفا کنید. به عبارت دیگر هرگز انتظار نداشته باشید که گفتار و رفتار وی نشان دهنده این انتخاب درونی باشد زیرا مرد متولد دی کمتر به عشق خود اعتراف می کند. در حقیقت سیاره زحل با قدرت خود هرگز اجازه نخواهد داد که اعترافات صادقانه بر زبان متولد دی ماه ظاهر بشود و اندیشه ها و تمایلات باطنی او آشکار گردد.

مرد متولد دی چنین وانمود می کند که اصلا نیازی به تعریف و تمجید ندارد و حتی به هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم به شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش می گردد، اما حقیقت این است که او با تمام وجود خواهان آن است که مرتبا به وی بگویید که چه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی است.

دی ماهی و ثروت

مرد متولد دی جاه و مقام را به ثروت ترجیح می دهد و قلبا مایل است مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند ولی گمنام. حتی ثروت برای او وسیله کسب قدرت و شهرت است.

boy of January
پسر دی ماه January Boy

تغییرات روحیه مرد دی ماهی

در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجود دارد که منحصر به خود اوست و آن این است که در جوانی بسیار جدی است ولی به تدریج که پا به سن می گذارد،‌ نرم می شود تا جایی که در میانسالی، تبدیل به یک آدم خوش مشرب و اجتماعی می شود، به این ترتیب اگر شما همسر او هستید، با مشکل خاصی در زندگی خود مواجه هستید و از یک نظر مدار زندگی شما بر خلاف زنان دیگر در حرکت معکوس می چرخد، به این ترتیب که زنان دیگر باید در اوایل زندگی دندان روی جگر بگذارند و سر به هوایی های شوهر خود را تحمل کنند. به این امید که پس از پا به سن گذاشتن سر به راه و آرام خواهند شد، در حالی که شما درست برعکس در ابتدای زندگی خیالتان از بابت سر به هوایی و هوسبازی آقا کاملا راحت خواهد بود اما هر چه که آقا پا به سن بگذارد، خطر عاشق شدنش بیشتر است. او به طور حتم به شما پیشنهاد نخواهد کرد که ماه عسل خود را در پاریس بگذرانید، اما هیچ بعید نیست که سی سال بعد با اصرار از شما بخواهد که سفری به تاج محل هندوستان بکنید زیرا شنیده است که شب های مهتابی آن بسیار عاشقانه است.

او بر خلاف اغلب مردها هر قدر بیشتر پا به سن می گذارد، سرزنده تر و شاداب تر می شود و از این نظر مسیر زندگی شما در خلاف جهت اغلب زن های دیگر است. او هرگز در نقش یک عاشق دل خسته ظاهر نمی شود، اما شعله علاقه هرگز در دل وی خاموش نخواهد شد و این شعر حافظ که می گوید: “آتشی که نمیرد همیشه در دل ماست” درباره وی کاملا صادق است.

مرد متولد دی ماه و دوام عشقش

یک چنین حالتی لااقل از یک نظر بسیار خوب است و آن پیش نیامدن احتمال طلاق و جدایی در ده سال اول زندگی است. در سال های اول زندگی هیچ زنی به اندازه شما خیالش از جانب همسرش راحت نخواهد بود، اما البته این احتمال وجود دارد که بعدها فیل او یاد هندوستان کند که در این حالت نیز موضوع به دو دلیل بزرگ هرگز جدی نخواهد بود: اول اینکه در سنین میان سالی دیگر آن شور و هیجان جوانی در وی وجود ندارد و دوم اینکه مرد متولد دی واقعا عاشق خانه و خانواده خواهد شد، لذا الفت و هم بستگی خانوادگی مانع از بوالهوسی های مخرب و آزار دهنده وی می گردد.

علاقه مرد ديماهي به خانواده ای که در آن متولد و بزرگ شده است، نه تنها با ورود شما به زندگی از بین نمی رود بلکه کم هم نمی شود و خیلی به نفع شماست که سعی کنید نسبت به پدر و مادر و برادران او علاقه مندی از خود نشان دهید. البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهرا نسبت به خانواده خود بی تفاوت ببینید، به شما توصیه می کنم که گول این حالت ظاهری را نخورید و خدای نکرده زبان به بدگویی از خواهر شوهر و مادر شوهر باز نکنید و یا نسبت به آن ها بی توجهی و بی علاقگی از خود نشان ندهید، کافی است فقط یک اتفاق ناگوار برای کنترل یکی از اعضای خانواده وی روی بدهد تا ببینید چطور کنترل ظاهری خود را از دست می دهد و عشق پوشیده و باطنی وی ناگهان آشکار می شود.

همسر مورد علاقه مرد دی ماهی

مرد متولد دی به طور مطلق دختری را برای همسری انتخاب می کند که مادری نمونه و زنی خانه دار باشد. او در عین حال از زن خود انتظار دارد که خیلی خوش لباس و شیک و همیشه مرتب باشد. مطمئن باشید که اگر فقط یک روز سر و وضع شما مرتب نباشد یا در نهایت صراحت آن را مستقیما به رخ شما می کشد و یا با عکس العمل و به طور غیر مستقیم در رفتار و گفتارش اثری آشکار از اعتراض خود بدهید، یک کتال شعر است،‌ و هر قدر این کتاب شاعرانه تر باشد، بهتر است.

ابراز علاقه و عشق را باید به وی یاد بدهید، در غیر این صورت برای تمام عمر از شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا از دهان او محروم خواهید ماند. او خیال می کند همین قدر که شما را همسری خویش انتخاب کرده، همین قدر که هر روز پس از اتمام کار به منزل می آید، همین که شما در انجام کارهای منزل و رسیدگی به امور بچه ها مختار گذاشته کافی است که عشق و علاقه او به شما ثابت کند و دیگر نیازی به این نیست که این مطلب را به زبان هم بیاورد.

مرد دی ماهی در خانه

در سال های اول زندگی از نظم و ترتیب مرد دیماهی واقعا تعجب خواهید کرد، او هر هفته در یک روز و یک ساعت معین برای والدین خود کاغذ می نویسد، در یک روز و یک ساعت معین به فلان قوم خویش تلفن می زند، سر ساعت چای یا قهوه می نوشد، فلان لباس خود را همشه در سمت چپ یا راست گنجه آویزان می کند و کفش هایش را در روز معینی از هفته واکس می زند و خلاصه نظم در هر کارش دقیقا جریان دارد.

خصوصیت متولد دی ماه
پسر دی ماهی

مرد دی ماهی و خانواده

مرد دیماهی پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز، او مقام را به ثروت ترجیح می دهد. مرد متولد دی دیواری به ظاهر غیر قابل عبور به دور خود می کشد، او در عین حال تا حدی خشن و بسیار مصمم است. اگر چه در بدو امرچنین به نظر می رسد که خواهان دوری جستن از دیگران و عزلت گزینی است، اما نه تنها در حقیقت این چنین نیست، بلکه اگر خوب دقت کنید، می بینید که بسیار هم جاه طلب و شهرت پرست است.

حمایت مرد متولد دی از همسر و فرزندانش زیاد و جدی است و این مرد با گذشت زمان تغییر پیدا نمی کند. برای او شما همیشه همان دختر جوانی هستید که در روزهای اول آشنایی با او بوده اید و فرزندانش نیز همیشه کودکان او هستند حتی اگر خود صاحب کودکان متعدد باشند و به شغل وزارت برسند.

مرد دیماهی، به عنوان پدر، واقعا یک رئیس با جذبه است و خود را در رأس خانواده احساس می کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست؛ به این معنی که چه در سر میز غذا در منزل و چه بر سر سفره ای که در یک گردش خانوادگی روی علف های بیابان پهن می شود،‌ او در بالای سفره می نشیند و موقعیت برتر خود را حفظ می کند. پدر متولد دی از بچه های خود می خواهد که کودکانی مطیع و باانضباط باشند، درمقابل به خواسته های ایشان مثل خرید یک دوچرخه و یا بر پا کردن یک جشن تولد بزرگ جواب مثبت می دهد حتی اگر انجام یک چنین کارهایی فشار زیادی به بودجه خانواده وارد بیاورد. پدر متولد دی مراقب رفتار و کردار کودکان خود می باشد و هیچ نکته ای را فراموش نمی کند. رفتار او با بچه هایش خشک و رسمی به نظر می رسد و شما برای عوض کردن یک چنین رویه ای اولا باید مرتبا به وی گوشزد کنید که با بچه ها خیلی خشک و رسمی نباشد و از طرف دیگر به بچه ها یاد بدهید که از ابراز علاقه به پدرشان کوتاهی نکنند، چون او تشنه احترام و محبت است و ادای احترام در حق او موجب تقویت اعتماد به نفس در وجودش می شود. مرد متولد دی هرگز از روی هوا و هوس ازدواج نمی کند و به همین دلیل کمتر اتفاق می افتد که کار او با همسرش به طلاق یا جدایی بکشد. بر طبق آمار موجود، مردان متولد دی خیلی کمتر از متولدین ماه های دیگر کارشان به دادگاه و طلاق می افتد، با وجود این باید توجه دقیق داشته باشید که هرگز او را در این بن بست قرار ندهید. اگر روزی به این نتیجه برسد که همسر مناسبی برای او نیستید و یا خطایی از شما مشاهده کرد که به نظر وی به هیچ وجه قابل بخشش نبود، در آن صورت هرگز شانس دوم به شما نخواهد داد و سریعا رابطه خود را با شما قطع خواهد کرد.

به عبارت دیگر، برای مرد متولد دی زناشویی در هر مرحله توأم با حساب و کتاب است. زنانی که در عرصه عشق به شوهر چرب زبان و عاشق پیشه نیازمند هستند، از برخورد با مرد متولد دی احساس کمبود می کنند زیرا شخصیت او با رفتار عاشق پیشانه سازگاری ندارد.

خصوصیت کلی مرد دی ماهی

قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، و در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر از ویژگیهای مهم مرد متولد دی ماه است.

متولد ماه دی و ازدواج:

مرد متولد دی با چه ماهی جور است؟!

ماه های جور با دی ماه:

دختر اردیبهشت ماه (با محبت)، دختر شهریور ماه (انتقادی)، دختر آبان ماه (جذاب)، دختر اسفند ماه (جلب کننده).

ماه های ناجور با دی ماه:

دختر فروردین ماه (پر قدرت)، دختر مرداد ماه (سلطه جو)، دختر مهر ماه (اجتماعی) و دختر آذر ماهی.

رابطه ی شما با بقیه ماه ها میانه است.

نظر شما در مورد مردان و پسران دی ماهی چیست!؟ در قسمت نظرات بنویسید.

4.6/5 - (19 امتیاز)

88 نظر برای “طالع بینی و خصوصیات مرد دی ماه”

      1. کاملا درسته پدر و همسرم هر دو متولد دی هستن و همه ی این خصوصیات رو دارن بیشتر پدرم که الان خیلی به سفر های خانوادگی میرن در ضمن من خودم اسفندی ام

        0
        0
  1. مردهای دی ماهی اطراف من همگی در جوانی خوش مشرب و اجتمائی هستند و به ندرت پیش میاد که چهره ی جدی و خشک داشته باشند.. و بله, اهل بیان علاقه شون نیستند.
    ولی در هر صورت فوق العادن.

    1
    0
    1. مرد دی ماه به مرور زمان که سنش بالاتر می‌ره شاداب تر و جوان تر هم میشه
      تو هر شرایطی مرد ماهیچه دی بهترین برای زندگی و خانواده هست

      0
      0
    2. بله بله کاملا درسته.برخلاف اون چیزی که توی این طالع نوشته حداقل من خودم که دی ماهیم اصلا خشک و جدی نیستم. هرچی دی ماهی دورو برم هس اونام شوخ و بذله گوهستن مثل خودم :)خیلی باحالیم به خدا.فقط یکی باید قدربدونه. واقعا نمیخوام الکی از خودمون تعریف کنم ولی مرد دی ماهی یه چیز دیگه اس.ما وقعا همه چیز تمامیم.

      1
      0
  2. عین حقیقت شوهر من دقیقا این مدلیه مهربان و دلسوز ولی هیچی رو تظاهر نمیکنه

    0
    0
  3. کلا یعنی منو دی ماهی را گفتین ولی نگفتین که دست اش نمک ندارد

    0
    0
    1. مرد دی ماه دستش نمک ندارم آره واقعا اما از کسی هم انتظار نداره

      0
      0
    2. واقعا همینطوره. ولی کیه که قدر بدونه.من خوبی اگربکنم منت نمیزارم ولی بعضیا حتی دریغ از یه تشکر خشک وخالی.

      0
      0
  4. واقعنم همینه.. یه مرد دی ماهی هیچ وقت احساستشو بروز نمیده اما با یه تلنگر لبریز از احساست میشه .. رام شدنیه.. بالاخره اونم مرده و یه زن میتونه وجودشو به آتش بکشه.. ولی در کل دوست داشتنی ان.. مهربونن… وفادار.. ولی یه بدی ای که دارن اینه که نمیگن تو دلشون چی میگذره و باید خودت بفهمی..

    0
    0
  5. کاملا درست بود
    قسمت های دیگه سایت هم خیلی جالب و کامل بود. سپاس

    0
    0
  6. بعضی از ویژگی هایی که ذکر شده شوهر دی ماهی من داره و برخی رو نداره به هر حال من آذر ماهیم و تو زندگی ۲۳ ساله مشترک خیلی اذیت شدم

    0
    0
    1. منم اسمم لیلاست آذرماهی ام و در مورد ازدواج با یه دیماهی دارم فکر میکنم

      0
      0
      1. من ابانیم و سه ساله ازدواج کردم به نظرم با کسی که حرف دلشو نمیتونه بزنه زندگی واقعا سخته آدم که نمیتونه همش بفهمه که توی دلش چه خبره

        0
        0
      2. شک نکن مرد متولد دی ماه بهترین مرد برای زندگی و عاشق خانواده هست

        0
        0
  7. اگه بخوایم علاقشو وعشقشوبروزبده چیکاربایدکنیم؟؟
    لطفاکمک کنیدمرسی

    0
    0
    1. یکمی باهاش حرف بزنی راحت خودش همه چیزو میرزه بیرون .من خودم دی ماهیم

      0
      0
      1. خخخخ البته نه در این حد.مرد دی ماه دروغ رو نمیگه

        0
        0
  8. یه دیماهی یه عاشق واقعیه
    فقط باید بهش توجه کرد

    عاشقش بود
    اگه چیزی از عشق نمیدونین سراغ مرد دیماهیی نرین

    0
    0
    1. افرین البته اون هوایی هم که از عشق چیزی نمی‌دونن مرد دی ماه عشق رو به اون یاد میده

      0
      0
  9. مردای دی ماهی ک من دیدم خیلی شوخ و دست و دلباز و اهل تفریحن.و اتفاقا خیلی مهربون و تا حدودی ابراز علاقه ام میکنن.من خودم ی دختر دی ماهی ام و منم خیلییی شوخم و در عین حال جدی مثل مردای دی ماهی.ب نظرم دخترای دی سنگ دل تر از مردای دی ماهی ان البته توزمینه عشق

    0
    0
    1. مرداى دى ماهى متفاوت ترین احساسات
      شوخ ترین رفتارها
      و عمیق ترین دل رو دارن
      شدیداً خانواده دوست و صمیمى هستن
      اکثراً تیزهوش و درونگرا هستن
      بسیار صبور در سخن و همیشه شاد و پرشور در هر امورى هستن

      0
      0
  10. سلااام
    آقایون دیماهی میشه تایید یا رد کنید این طالع بینی رو؟
    و میشه یه ذره از خصوصیات منفی تون بگین؟
    اینی که گفته متولدین فلان ماه ازدواجشون با دیماهی ها بده یا خوبه درسته؟

    0
    0
    1. همش درست بود من هم خودم دیماهی ام هم برادرم و هم پسر عمم
      همش درست بوده

      0
      0
  11. سلام من یک دیماهی هستم و تقریبا همه چیزایی که نوشته شده درست بود

    0
    0
  12. نامزد منم دی ماهیه من خودمم شهریوریم… به معنای واقعی عاشقشمممممممممممممم
    همه اینایی که گفته درسته فقط اگه یه کوچولو بفهمه دوسش نداری بیشتر بهت محبت و توجه میکنه

    0
    0
  13. سلام دوستان من دی ماهیم و مطالب این پست اکثرش درسته، اگه میخاین که یه دی ماهی به شما ابراز علاقه کنه و احساساتش رو بروز بده کارای عاشقانه کنین تا روحیش تحریک بشه

    0
    0
  14. منم دی ماهی هستم …میشه گفت همش درست بود و به مهم ترین خصوصیاتشون وفاداری قطعی میشه اضافه کرد….یه چیز دیگه اینکه اتفاقا خیلی راحت میشه درونشونو فهمید فقط قبل لازمه از اون دیواری دور خودشون کشیدن رد شی بعد میفهمی چقدر هم تو ابراز علاقه تشنه اند و چقدر دوست دارن حرف دلشونو بزنن ….

    0
    0
  15. من از یک پسر دی ماهی خوشم میاد ولی هردو به روی خودمون نمیاریم،چیکار کنم؟
    من ابانی هستم

    0
    0
    1. بله بله کاملا درسته.برخلاف اون چیزی که توی این طالع نوشته حداقل من خودم که دی ماهیم اصلا خشک و جدی نیستم. هرچی دی ماهی دورو برم هس اونام شوخ و بذله گوهستن مثل خودم :)خیلی باحالیم به خدا.فقط یکی باید قدربدونه. واقعا نمیخوام الکی از خودمون تعریف کنم ولی مرد دی ماهی یه چیز دیگه اس.ما وقعا همه چیز تمامیم.

      1
      0
    2. اه اه هیچ ازین آبانیا خوشم نمیاد.هرکی ببینم آبانیه ازش فرار میکنم.خطرناک،کینه ای و انتقامجو

      0
      0
    3. اخی به حال من گرفتاری خواهر منم عین تو هستم هم ابانی هستم هم عاشق یه پسر دی ماهی هستم

      0
      0
  16. زن فقط مردادی پر از شور و شهوت. شهوتی ترین زنان زنان کدام ماه هستند دوستان؟

    0
    0
    1. من دوست پسرم دی ماهی هست
      در سال های آینده میاد خواستگاریم انشالله
      تردید دارم
      میشه‌راهنماییم کنید

      0
      0
  17. این درسته دی ماهی ها خیلی وسواسی هستند؟ خواهشا جواب بدید

    0
    0
    1. سلام بله البته از نظر من که دی ماهی هستم این نظم است نه وسواس و متولدین دی همیشه در پی یک نظم ماندگار هستن و دوست دارند و تلاش می‌کنند که در زندگی یک دیسیپرین مادام‌العمر ایجاد کنن تا همیشه در بهترین حال و انرژی بالا باشند اگه روزی نظم و نظافت رو از دی ماهی بگیری در واقع اکسیژن رو از بدن گزفتی

      0
      0
    2. شوهر من دی ماهیه اصلا وسواسی و تمیز نیست.برعکس کثیف هم هست خخخخ.فقط وقتی روحیش شاده و سرحال و یا قرار مهمی داره به ظاهرش میرسه و تمیز میشه.وگرنه حموم بزور میره و بیشتر اوقات فقط موهاشو میشوره.

      0
      0
    3. زبان تند وتیز و نظم وسواس گونه در بعضی کارها دارن.البته ممکنه همه اینگونه نباشن ولی موردی که من می شناسم این دو تا رو داره.

      0
      0
  18. با سلام خدمت دوستان من یک دی ماهی هستم اصلا خشک نیستم به شدت احساساتی و گرم و دلسوز و به راحتی ابراز احساسات می کنم بیشتر خصوصیات ذکر شده دی ماهی هارو ندارم ولی هر چه پا به سن می گذارم شادابترم و در ضمن خیلی خوش خنده و شوخ طبعم و عین حال کم حرفم با تشکر

    0
    0
  19. در پاسخ به اون دوست که در صفحه قبلی نظرات نظر داده بود باید عرض کنم که مرد دی ماهی فوق‌العاده بد ذات هست بخصوص اگر اصفهانی باشه. نوع مشهدی این جانور هم خطرناک هست

    0
    0
    1. کاملا مخالفم من همسرم دی ماهی و مشهدی هست واقعا نمونه کامل یه مرده درضمن اول ازدواج هم نیستم دو تا بچه داریم خیلی راضی ام احساساتی ومهربون و وفادار

      0
      0
  20. به نظر من دی ماهیا یکنواخت نیسن قابل شناخت هم نیسن مثل اذر ماهیا درسه باهم خیلی کم پیش میاد این دوتا ماته باهم بسازنا
    ولی شبیهن چرا اینو میگم چون بادوتا مرد دی ماهی زندگی میکنم و البلته با اذرماهی های زیادی هم رفاقت میکنم
    هیچکدوم ازین دونفری که من باهاشون زندگی میکنم شباهتی بهم ندارن
    والبته اذرماهی هایی که باهاشون دوست هسم
    پس به نظرمن این دوتا ماه اصلا قابل شناخت از قبل نیسن باید با هردوتاشون رو از زبون خانوادش یاخودشون بشناسین

    0
    0

دیدگاه شما چیست؟ در کادر زیر بنویسید:

❤️دیدگاه شما تا دقایقی بعد از ارسال روی وبسایت قرار می گیرد.