پسر آبان ماه

طالع بینی و خصوصیات مرد متولد آبان

مرد متولد آبان ماه

خصوصیات مرد و پسر متولد آبان

در این قسمت مشخصات و خصوصیات و ویژگی های پسر آبانی را قرار داده ایم. پسر متولد ماه هشتم سال، ماه میانی پاییز. پسر و مرد آبانی یک پاییزی تمام عیار.

November boy
پسر آبان November boy

خصوصیات کلی مرد آبان ماهی

مرد آبان در یک نگاه

مرد متولد آبان موجود گرم و تند و تیزی است. در مورد پسر آبانی واژه “اراده” را زیاد خواهید شنید و او فردی با ارده است. پسر آبانماه عاطفی و احساساتی است ولی بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که اغلب اجازه می دهد احساساتش به هوسرانی تغییر شکل بدهد. اگر این موضوع شما را می رنجاند باید خودداری را به طرز ماهرانه ای به او بیاموزید. خوشبختانه این حالت هوسرانی محدود می شود به کسی که او را دوست دارد، زیرا احساس فطری و ذاتی درستکاری، او را در جاده مستقیم و باریک عشق نگاه می دارد.

مرد متولد آبان جذابیت مغناطیسی او سبب میشود که جهان از چرخش حول محور خود باز بایستد و در جهت مخالف بچرخد.

مرد متولد آبان خیلی قوی است. او کسی است که همه، بویژه زنان تقریبا هرکاری برایش انجام می دهند. بعضی از دخترها همه جا به دنبال او می گردند (حتی شما). مردان متولد برج آبان رؤسای شرکت، مؤسسه یا سازمان ها هستند.

در برخی منابع آمده است که اکثر پسران متولد آبان پوستی به رنگ سبزه تیره، مویی مشکی و چشمانی سیاه دارد. البته شاید کسی هم پیدا شود که بور باشد. اما تعداد این گروه در مقایسه با گروه قبل خیلی کم است. او حتی وقتی صورت خود را اصلاح می کند ، به نظر میرسد که چند روز است اصلاح نکرده. او چشمانی نافذ دارد آن چنان که اگر مستقیم به چشمهای شما نگاه کند، آشفته خواهید شد ! اغلب زن و مرد متولد برج آبان با عینک ورزشی عجیب و غریب و یا لنزهای آنچنانی، چشمهای خود را بیشتر به نمایش می گذارند.

مرد آبانی معمولا غذا هم زیاد می خورد و  اضافه وزن پیدا می کند. هرچند عمیقاً می خواهد خوش هیکل باشد. او در روابطش بسیار صادق است. به طور ایده ال زن ظریف و پر جنب و جوش متولد برج حوت (دوماهی) شریکی مناسب برای اوست ،اگر همسر شما متولد برج آبان است باید به او کاملاً اعتماد کنید و حتی وقتی اشتباه می کند ، معتقد باشید که او درست می گوید و اشتباه نکرده است. او به هیچ وجه نمی خواهد شما رقیب او باشید.

تا زمانی که بتواند حسادت خود را کنترل کند ، پدر خوبی است. او بیش از دیگر مردان متولد برجهای تیر و اسفند احساسات خود را نسبت به بچه ها نشان می دهد. او با خوشحالی به شما اجازه می دهد که از نوزاد مراقبت کنید.

مرد متولد آبان مشغله ذهنی را در روابطش دخالت می دهد. قبول کنید که بیشتر متولدین ماه آبان معنی کامل آشفتگی و آشوب هستند. آنها اعتماد به نفس دارند و خود را چنان تشویق و ترغیب می کنند که حتماً بهت زده خواهید شد و آرزو می کنید که مثل او باشید، علیرغم همه اینها او نگرانی، ترس و اوهام زیادی دارد. فراموش نکنید که او آدمی جنجالی است.

همانطور که در وب سایت نام فارسی به معنی نام ماه ها اشاره شد، در منابع زبانی ایران باستان معنی ماه آبان این چنین است:

آبان:

در اوستا آپ، در پارسی باستان آپی و در فارسی آب گفته می‌شود. در اوستا بارها (آپ) به معنی فرشته نگهبان آب بکار رفته است و همه جا به صیغه جمع آمده است. نام ماه هشتم از سال خورشیدی و نام روز دهم از هر ماه را آبان می دانند. ایزد آبان موکل بر آهن است و تدبیر امور و مصالح ماه به او تعلق دارد. به سبب آنکه (زو) که یکی از پادشاهان ایران بود در این روز با افراسیاب جنگ کرده، او را شکست داده، تعاقب نمود و از ملک خویش بیرون کرد، ایرانیان این روز را جشن می گیرند، دیگر آنکه چون مدت هشت سال در ایران باران نبارید مردم بسیاری تلف گردیدند و بعضی به ملک دیگر رفتند. عاقبت در  همین روز باران شروع به باریدن کرد و بنابراین ایرانیان این روز را جشن کنند. آفتاب در این ماه در برج عقرب یا کژدم قرار می‌گیرد.

در ادامه خصوصیت مردان متولد آبان و شخصیت شناسی متولدین مرد آبانماه را خواهید خواند:

مرد متولد آبان را می توان تیز هوش، بااراده، خواستار هدفهای بزرگ و پدری دلسوز و مهربان ذکر کرد. اگر عاشق مرد آبانماهی هستید و شما از کلمه هیجان می ترسید، بهتر است که نامزدی خود را با او فورا لغو کنید، زیرا مرد متولد آبان چه در زندگی و چه در کار و حرفه خود مردی با اراده، قوی و نیرومند و مملو از هیجان و بلند پروازی است و روحیات او با آرامش و سکون و بی حالی سازگاری ندارد و مدام در جست و جوی هدف های تازه و ترقی و تعالی دادن کار خود و بالا بردن سطح درآمد و زندگی خود و خانواده است. اگر نامزد متولد آبان ماه شما، ظاهری آرام، ساکت و کم حرف دارد، این دلیل بر آرامش روح و باطن او نیست و در زیر این چهره خونسرد و آرام باطنی گرم و سوزان و اراده ای قوی و پولادین و افکاری بلند و ترقی خواهانه و حسود دارد که چون دیگ می جوشد و نیرو و حرارت تولید می کند. عقل، دانایی، احساس و هیجان هر دو بر رفتار او حکومت دارد و در ارائه هر دوی آنها مهارت و استادی و زیرکی خاص دارد. او بیش از حد باهوش است و به فلسفه و تفکر درباره راز و رمز زندگی و اسرار حیات علاقمند می باشد و بسیاری از اوقات این توانایی و فراست که جواب سوالات مشکل و دست نیافتنی را پیشاپیش بدهد و با کمک حس ششم درباره نیامدها و ندیده ها پیشگویی نماید.

پسر آبانماهی و روابط اجتماعی و دوستانش

طبع او عالی است و به همین جهت دوستان خود را از طبقه باهوش و دانا و باشخصیت انتخاب می کند و دوست دارد که با مردم عالیمقام و ارزنده رفت و آمد داشته باشد. اگر درباره سر و وضع و لباس خود از او سوال می کنید، مطمئن نباشید که با لحنی تملق آمیز همیشه از زیبایی و تناسب شما تعریف و تحسنی کند. چه بسا که در نهایت صراحت بگوید: “لباست زشت و آرایشی که کرده ای خنده دار است.” اگر دل نازک هستنید، هرگز در این زمینه ها از او نظر خواهی نکنید، اما بهتر نیست کسی که طرف مشورت قرار می گیرد، عقیده صریح و صادقانه خود را ابراز بدارد.

بعضی از مردان متولد آبان ماه دارای این قدرت و استعداد هستند که زندگی مرتاضانه پیشه کنند و با حداقل معیشتی بسازند، در روی حصیر و مقداری غذای کم به زندگی ادامه بدهند و به دلایل روحانی و معنوی دست از مال دنیا بشویند. ولی این عده تعدادشان در اقلیت است. زیرا اکثر متولدین آبان ماه از لحاظ صورت فلکی خواهان رفاه و آسایش عادی هستند و از اینکه زندگیشان توأم با تجمل باشد احساس امنیت و رضایت خاطر می کنند.

در مورد مرد متولد آبان باید سعی کنید همیشه به او توجه داشته باشید. از رفت و آمد زیاد با اقوام دوری کنید و از او انتظار نداشته باشید. همیشه آماده پذیرفتن هر اجتماعی باشد. او بخصوص از مراسم رسمی خوشش نمی آید. زیاده از حد حالت مطمئن و مثبت به خود نگیرید. بخصوص اصرار نکنید او چیزهایی را مطالعه کند که دوست ندارد.

مرد متولد آبان در زندگی زناشویی

اگر شوهر شما متولد آبان ماه است بدانید که کشش و جاذبه ستاره پلوتو در سرنوشت فلکی او به قسمی است که از هیجانات عاشقانه لذت می برد و مردی است قوی و پرجاذبه و پرتمنا که در زن ها ایجاد کشش می کند و شما باید مطلقا موجودی غیر حسود و آرام باشید و این صفت را در وجود او تحمل کنید و به آن خرده نگیرید که هر گونه حسادت و مبارزه ای برای خنثی کردن این کشش و نیروی طبیعی بلا اثر است زیرا روحا از باختن نفرت دارد و چون هدف های بلند پایه را تعقیب می کند، همیشه می کوشد که در عرصه های گوناگون پیروز و برنده نهایی باشد. او روحیه ورزشکاری دارد و به همین جهت کمتر در عرصه کار و زندگی خسته و ناامید جلوه می کند و همیشه با آمادگی و اطمینان و اعتماد به نفس با مشکلات زندگی در کشمکش و نبرد است. او در مقابله با حوادث با مهارت و قدرت بسیار‌، آرمش و متانت خود را حفظ می کند و قیافه و برخوردش با وقایع زندگی خانوادگی و حوادث شغلی توأم با خونسردی و آرامش تمام است، اما در پشت این متانت دنیایی پرجنب و جوش و پر غلیان وجود دارد که ناشی از جاذبه ستاره نیرومند پلوتو (پلوتون) است.

مواظب باشید که هرگز به شوهرتان (مرد آبانماهی) دروغ نگویید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا برخلاف پرستیژ و غرور مردانه او رفتار و گفتاری موهن نداشته باشید زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است. در میان مردان متولد آبان ماه گل مردان خدا با ایمان که عمر و زندگی خود را وقف خدمت به خلق می کنند و با فداکاری و جانبازی در راه سعادت مردم می کوشند، یافت می شوند که مردانی استثنایی و بزرگوارند و با رهبری به شانه آنها هموار می شود و در نهایت عقل و درایت به وظایف انسانی خود عمل می کنند و موجب خیر و برکت می شوند.

معنی نام ماه ها را بخوانید.

همسر متولد آبان ماه شما مردی است با عزم راسخ که با عقاید و نظریات خویش پای بیدی بسیار دارد و حرف و شایعه و اظهار نظر دیگران در تغییر مسیر تصمیمات او کمتر اثر می کند. نفوذ مادر شوهر و خواهر شوهر در افکار او ناچیز است و شما می توانید مطمئن باشید که نه دوست و نه بستگان افکار اساسی او را نمی توانند تغییر دهند و یا نظریات مهم او را که شخصا به آن ها عقیده و ایمان دارد، تعویض کنند. او در همه جا مردی پا بر جا و با اعتماد به نفس است. شجاعت و استقلال فکر از مشخصات صورت فلکی این ماه است.

مرد آبان و مقابله با مشکلات

مرد متولد آبان ماه شما در برخورد با مشکلات به جای غر زدن، ترسیدن و اظهار گله کردن و عجز کردن، با شجاعت قدم به میدان مبارزه می گذارد و عجیب آنکه همیشه در دل خود بر این عقیده است که پیروزی نهایی از آن او خواهد بود. چنین مردی می تواند سپر و محافظ قابل اطمینانی برای حمایت از خانواده باشد. او با علاقمندی بسیار خواستار کشف راز و رمز هاست و به همین جهت کمتر اتفاق می افتد که شما بتوانید راز و رمزی را از چشم های تیز بین او و یا ذهن کنجکاو و متجسس او پنهان نگه دارید. با این وجود باید بدانید که در عرصه زندگی زناشویی پیش ما و او هیچ رازی سر به مهر باقی نخواهد ماند.

وقتی به مسئله حسادت می رسیم،‌ به شما اخطار می کنم که هرگز کاری نکنید که حسادت عاشقانه شوهر متولد آبان خود را تحریک کنید. در معاشرت و مهمانی ها و مراودات خانوادگی رفتار شما بایدچنان باشد که او ذره ای احساس نکند که خدای نکرده به مرد دیگری حتی به اندازه یک سر سوزن توجه دارید. همیشه به خود بقبولانید که او قدرت مقاومت در برابر این تمایلات وسوسه آمیز را خواهد داشت و پیوسته نسبت به عشق شما و خانواده خود مردی وفادار و قابل اطمینان است. ضمنا به یاد داشته باشید که مرد متولد آبان هرگز اجازه نمی دهد که زن در کار او مداخله کند و یا عقاید خود را به او دیکته کند. او مرد است و شما زن و این تفاوت همیشه باید در روابط فی مابین رعایت بشود، اما ضمنا باید بگویم که مرد متولد آبان که زنی فهمیده و دلسوز و مطیع داشته باشد، همیشه در مقابل همسر خود مردی دلسوز، مهربان و ملاحظه کار است. پاسخ خوبی های همسر خود را در نهایت صداقت خواهد داد.

متولد آبان
متولد ماه آبان

مرد آبانماهی و فرزندانش

در مورد بچه های خود پدری سخت گیر و با جذبه است. کودکان او احساس می کنند که پدری قوی و با اراده دارند که از جزئی ترین سهل انگاری های آن ها نمی تواند چشم پوشی کند و با وسواس و شدت تمام برای تربیت بهتر آنها و جلو گیری از گمراه شدن آنها در کارشان نظارت دارد. بچه های چنین پدری به ندرت بی ارزش و بی بند و بار خواهند شد. در عین حال که فرزندان خود را با نهایت عشق دوست می دارد، ولی مجال لوس شدن نیز به آنها نمی دهد.

فرزندان مرد متولد آبان ماه، درس های آموزنده از پدر خود می گیرند و در زمان بزرگی متوجه خواهند شد که جذبه و سخت گیری های پدر چقدر در تربیت آنها اثرات حیاتی داشته است.

مرد متولد ماه آبان و ازدواج

در طالع بینی، مرد متولد ماه آبان با دختر متولد کدام ماه ها ازدواج کند بهتر است؟

ماه های جور با پسر متولد آبان:

دختر تیر ماه (هنرمند)، دختر اسفند ماه (روح گرا)، دختر دی ماه (شوخ طبع)

ماه های ناجور با پسر متولد آبان:

دختر فروردین ماه (اهل دعوا)، دختر اردیبهشت ماه (سلطه جو)، دختر مردادی (خود خواه)، دختر مهر ماه (نیش دار) و دختر بهمن ماه.

رابطه پسر آبانماه با دختران متولد سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد)

سوالات همراهان نام فارسی در مورد پسر آبانماهی:

خصوصیات پسر آبان ماهی مشخصات و طالعبینی مرد متولد آبان پسر آبانی ام  من پسر آبان دختر اردیبهشت پسر آبان دختر خرداد اسم پسر آبان دوست پسر آبانی پسر های آبانی. طالع پسر آبان ماه پروفایل پسر آبان ماهی. شخصیت پسر آبان مشخصات پسر آبان. ویژگی پسر آبان دختر آبان پسر اسفند ازدواج پسر آبان دختر آبان پسر بهمن دختر تیر. خصوصیات پسر آبان ماه. خصوصیات پسر آبان ماهی ها. چگونه پسر متولد آبان را عاشق خود کنیم؟ عکس پسر آبان ماهی عشق پسر آبان ماهی فال پسر آبان ماه پسرای آبان ماهی.

5/5 - (22 امتیاز)

122 نظر برای “طالع بینی و خصوصیات مرد متولد آبان”

  1. واما خصوصیات عمومیمون باتوجه به شناختی که من دارم۱٫بلوغ زودرس،باورتون میشه حتی ازپنج سالگی؟؟!!!مسائل سکسیو درک میکنیم؟به هردختری تو۱۲سالگی تجاوز کنن تاآخرعمریادش نمیره ولی اگه دخترآبانی باشه میگه خداروشکر!یکی هم پیداشدبه ماتجاوزکرد!!به روشم نیاره(چون خییییلی خوددار ومغرورومقید به آدابیم )ولی ازته دلش خوشحاله…۲٫درونگراییم وقدرت تحلیل بالاااا۳٫دارای یک چهارچوب اخلاقی مشخصی برای خودمون هستیم حقوق کسیوزیرپانمیذاریم واسه همینم هست که اگه کسی اذیتمون کنه اصلانمیکشیم واصولا انتقام جو میشیم به خاطرهمون ترازوییه که همیشه دستمونه!!!!موشک جواب موشک:-)!۴٫بی آزارومستقل۵٫تاحدودی سردوبی عاطفه…۶٫دختراشون شدیدا(باورکنید)مردصفت!!!!۷٫عنصرآب:انعطاف پذیرخواهان آرامش وصلح میان مردم۸٫مصمم وپرتلاش۹٫متمرکز(شدیدا)۱۰٫رقابت طلب وسلطه جو ۱۱٫قدرت طلب(کلاپلوتو روی ویژگی های روحی طرف بیشترتاثیرمیذاره)۱۲٫برخلاف تمام دختران سرزمینم!قدرت طلب درتکاپوی هدف خودش!!!وکم توجه وبی ملاحظه نسبت به جنس مردومسائل عشق وعاشقی!…

    2
    1
    1. هههههه ببین اگه فکر کردی من به همین راحتیا عصبی میشم اشتباه میکنی! من خونسردتراز اون چیزیم که فکرشو میکنی! درسته من خیلی سر میزدم به سایتات ولی سایتای تو صرفا برام یه سرگرمی بودن در دوران کرونا.خداییش خیلی سرگرمی جالبی بود برام :))و گذشتتتتت! من الان یه سرگرمیای جدید پیدا کردم.من به هیچ کس و هیچ چیزی توی این دنیا وابسته نیستم! من فقط به خدا وابسته ام!تو هرچقدر دوست داری میتونی بنویسی! یه بار به آبانیا گیر بده! یه بار به بهمنیا! لابد چندصباح دیگه با دوست دختر فروردینیت هم کات میکنی اون وقت عقده های بی حدو حصرت رو اینبار سر فروردینیای بیچاره خالی میکنی! تو خیلی آدم جالبی هستی می دو نستی؟! و خیلی هم خودتو باهوش به حساب می اوردی آره؟! وخیلی خوشحال بودی ازینکه به خیال خودت داری خیلیا رو بازی می دی و گولشون میزنی و براشون نقش بازی میکنی! ولی ” تو نمی دونستی که دست بالا دست زیاده” نمی دونستی که من همه چیزو میدونم! فکر میکردی داری منو بازی میدی درصورتی که این من بودم که داشتم تو رو بازی می دادم!!! تو فکر می کردی من فقط یه چیزایی می دونم و فقط به یه چیزایی شک کردم ولی از خیلی چیزا خبر ندارم.درصورتی که من ازخیلی چیزا خبر داشتم ولی تو خبر نداشتی که من خبر دارم!! ولی من دانسته هامو برات رو نمی کردم! منتظر بودم که خودت با من وباکاربران سایت رو راست بشی!ولی تو ریاکارتر و “بزدل تر” از اون چیزی بودی که فکر میکردم.آخرشم دیدم فایده ای نداره تصمیم گرفتم سایتت رو چندماهی ترک کنم چون واقعا دیگه حوصله سربرشده بود.این جوری میتو نستم امتحانت هم بکنم و ببینم اگر من سر نزم به سایت تو چه برخوردی نشون می دی.هر حدسی که در موردت میزدم درست ازآب در می اومد.هرچی جلوتر میرفتم چیزای بیشتری دستگیرم میشدم. تنها چیزی که متاسفانه دیرفهمیدم و دوزاریم افتاد کامنتای مزورانه ات در مورد دختران بهمنی بود!که تا فهمیدم سعی کردم اشتباهاتم رو جبران کنم.و تا جایی که میتونستم سعی کردم صادقانه به اشتباهاتم اعتراف کردم.ولی تو بازم فیلم بازی کردی.

      0
      0
    2. شما خیلی پر مدعایی،،، :/ ابانی ها به دلیل درون گرا بودن هیچ تاثیری روی اطرافیان نمیذارن، همیشه حالت افسرده دارن و خیلی ساکت و اروم هستن. اگه شما اینجور که از قدرت هوش حرف میزنید باید توجه داشته باشید سیاستی ندارین چون برای مثال دانش اموز ابان ماهی در کلاس درس هیچ فعالیت گفتاری و انتقادی از مطالب درس نداره و همچنین این این رفتار موجب میشه تا دبیر توجه خاصی به این دانش اموز نداشته باشه و همین باعث میشه نمره کلاسی را به طور کامل دریافت نکنه،،، دومین انتقادی که دارم این هست شما میگی خیلی خوددار هستید و مقیم ادب، ظاهرا تو کامنتی که گذاشتید متوجه شدم فقط یک تظاهر بوده افراد خود دار و مقیم ادب همه چیز رو به صورت رک در اختیار عموم قرار نمیدن. کمی خودداری در کامنت هایی که میذارید بد نیست…

      0
      5
  2. منم آبانیم…نمیدونم.. چی بگم اما…همیشه ارومم… خیچ وقت پرجنب و جوش نبودم…
    همیشه برای تصمیم ها نقشه میکشم…
    نیاز به یه جای اروم دارم..
    اصلا دوست ندارم وقتی تمرکز میکنم کسی.. وارد اتاق بشه..
    به نظرتون منطقیه؟
    با توجه به این مه باید همیشه پرجنب و جوش باشن!

    2
    0
    1. واقعا من اینطور ولی اگه بد عصبی بشم حساب طرف با ..‌……. هستش

      1
      1
  3. آقا ممد حسین من خودم ابانیم از اقا بالاسر بیزارم یعنی چی رئیس مگه پادگانه
    دوست گرامی دوطرف باید به نظر همدیگه احترام بزارن نه اینکه مرده رئیس بازی در بیاره و یا زنه

    0
    0
  4. ولی واقعا اگه دروغ نگیم بهتون آدمای قابل اطمینان و خیلی خوبی هستین شما آبانیا ولی خب موضوع اینه که خیلی سخته باهاتون صادق بودن چون خیلی واکنشتون هیجانیه! به همه چی! به ابراز عشق ، ابراز نفرت … حتی به بی تفاوت بودن :/
    جدی میگم ! من دی ماهیم و نظرم اینه که شاید خودتون حس نمیکنید اما وقتی با کسی صمیمی میشید یا دوستش دارید خیلی عجیب میشه همه چیز و اون فرد مجبوره همش دروغ بگه تا زمان پیدا کنه فکر کنه ببینه اصلا چی داره به سرش میاد! اینکه کسی دیر تر ابراز علاقه میکنه لزوما به این معنی نیست که عشق شما کافی نبوده…
    بنظرم اگه شما آبان ماهیا اجازه بدید طرف مقابلتون هم نظر بده و یکم فقط بعضی وقتا سعی کنین اونجوری که طرف مقابلتون میخواد دوستش داشته باشین ( نه اونجوری که خودتون میخواید ) آدمهایی که دوستتون دارن میتونن باهاتون خیلی صادقانه تر برخورد کنن…
    انگار دارم لبه تیغ راه میرم اینا رو میگم :/
    قبل از اینکه همه چیز از هم بپاشه به کسایی که دوستشون دارید خوبی هاتون رو نشون بدید.
    :)

    3
    0
  5. الان جسی با حسی ازدواج بکنه یا نکنه؟
    جسی که زنه آذره
    حسی که مرده آبانه

    0
    0
    1. مرد آبانی، جسی منظورت جرثومه دختر حاج آقا باسنچی هست؟
      حسی هم که حسین پسر آقازاده نماینده مجلسی
      آره ازدواج کنن بهتره که به فساد کشیده نشن

      1
      0
  6. وسطاش که داشتم میخوندم گفتم چقدر سخته مرد آبانی عمرا بتونم ارتباطی بگیرم
    فکر نکنم از پسش بر بیام….
    بعد آخرش اومدم دی رو زده بود جزو بهترین ترکیب ها با مرد متولد آبان
    منفجر شدم از خنده و فکرام :)))

    نظر شما راجب دختر دی یعنی ترکیب دی آبان رو دوست دارم بدونم.
    مرسی

    1
    0
    1. من متولددی هستم وشوهرم ابان.من ارام بسیارطرفدارادب واحترام.اصلارک گونیستم.باسیاست واحترام حرفم ومیزنم وباطبع گرم.اماشوهرم شلوغ بسیاررک گو.ادب واحترام وزیادرعایت نمیکنه وهمین خصوصیات باعث اختلافات زیادشدتابعد۱۰سال همدیگه روشناختیم واصطکاکهابرطرف شداماسخت بود.بهتره ازدواج ایندوانجام نشه.امابااین وجودبازفکرنکنم ماه دیگه ای بتونه باابان ماهی کناربیاد

      0
      0
    2. منم موافقم آذر ماهیم ولی برادرم آبان ماهیه و بعید بدونم کسی بتونه تحملش کنه چون خیلی زورگو و قدیمیه فکرش

      1
      1
  7. من هم آبانیم دقیقا تمام ویژگی هارو منم دارم. به نظرم واقعا با یه آبانی بودن افتخاربزرگیه چون هرکسی رو وارد زندگیش نمیکنه اگه کرد تا وقتی خود طرف خیانت نکنه ودروغ نگه جونش راهم میده ولی تنهاش نمیزاره.

    6
    0
  8. خدا کنه زودتر بهم زنگ بزنه چون سربازی رفته گوشیش رو نیتونه ببره خدا کنه یه جوری بهم زنگ بزنه دلم داره آتیش میگیره از دوریش آبان ماه ای من الان دو هفته است که بهم زنگ نزده رفته سربازی .

    0
    0
    1. لااقل اسم ماهتو نمیگفتی یه آبرویی برامون باقی میذاشتی… دختر خودتو جمع کن یکم ناز و متانت داشته باش…

      0
      0
  9. من یه مرد ابانیم صفتا زیاده ولی با یه نفر بودم دو سا بزرگتر خودم بارها برامارتباط پیش اومد دست از پا خطا نکردم اصلن توهین بخودم میدونم این هرزه بازیارو… ففط جایی که غرورم خواست بشکنه وطرف مقابل لجبازی وبی احترامی کرد گذاشتمش کنار بقول ما ابانیا هر کسی لیاقت یه ابان ماهی وفادار وپر انرژی رو نداره… در ضمن راجع به باقی توضیحات بگم ورزش همیشه تو خون منه… صداقت… منظم بودن… از غیبت وچاپلوسی بدم میاد دروغ رو با فحش جواب میدم عیب هم زیاد دارم یکیش هیجان بالا… قدرت ریاضت دارم تو یه تایم سخت واردش شدم… از نظر روحی همیشه شاید تایید بخوام ولی با بلوغ فکری تو سن بالا کمرنگ میشه… اگر دختر محبوب ومطیع وبا سیاست طرف آبانی بیاد جونش رو هم میذاره وسط و مث پروانه دور اون دختر میجرخه وفقط وفقط وفقط اون میبینه وکور دیگران میشه…. نماز وروزه وعبادت وشحاعت ابان ماهی هم خوبه… سالم وشاد باشید.

    2
    1
  10. سلام. من خودم مرد ابانماه هستم. هیچوقت کسی رو بخاطر اینکه ازم پرسیده تیپش چطوره مسخره نکردم. فقط خیلی صادقانه باهاش حرف زدم.

    1
    0
  11. من ابان ماهی هستم با اراده پولادین با برنامه فکور اهل حساب و کتاب بلند پرواز

    0
    0

دیدگاه شما چیست؟ در کادر زیر بنویسید:

❤️دیدگاه شما تا دقایقی بعد از ارسال روی وبسایت قرار می گیرد.