Skip to main content

ویدیو بچه ها

بچه شیطون

کلیپ دوقلوهای شاد

کلیپ بامزه بچه های بامزه شاد

در این ویدیوی بامزه دوقلوهای دختری رو می بینیم که بعد از صرف تنقلات خوشمزه، پدر هنرمندشون براشون گیتار می نوازه و شادشون می کنه! نکته جالب و بامزه این کلیپ نگاه همزمان دوقلو ها به هم با شروع موزیک پدر و شروع به رقصیدن هماهنگشونه! احتمال خیلی زیاد در آینده نزدیک این ۲قلوهای با نمک گروه رقص دو نفره ای تشکیل بدن و حسابی معروف بشن! (البته به همراه موسیقی پدر!)

لینک کلیپ بالا

کلیپ خنده بچه ها

کلیپ خنده دار بچه ها

ویدئو خنده دار بچه ها

کلیپ خنده دار بچه

ویدیوی زیر مجموعه ای از کلیپ های خنده دار بچه هاست که از جالب ترین ویدئو های بچه ها از یک برنامه تلوزیونی انتخاب شده است که مطمئنا خنده را به لب شما می آورد. این کلیپ خنده دار بچه ها شامل شیطنت های بچه ها و حرکات جالب و خنده دار بچه هاست. بنا به درخواست شما در ادامه دانلود کلیپ خنده دار را نیز قرار داده ایم. به نظر شما کدام قسمت این کلیپ از همه جالب تر است؟!

لینک کلیپ بالا

کلیپ نوزاد خوشگل

کلیپ بچه و سگ

ویدئوی خیلی جالب بچه و سگ

آموزش راه رفتن سگ به بچه

در این ویدئوی بی نهایت جالب این سگ باهوش به بچه که سعی داره چهار دست و پا راه بره می خواد راه رفتن را یاد بده (البته فعلا چهار دست و پا و احتمالا سال آینده راه رفتن روی دوپا رو!!) این ویدئو یکی از جالب ترین ویدئو بچه ها در تابستان امسال شد!

 

لینک کلیپ بالا


کلیپ بچه خوشگل

کلیپ بچه خوابالو

ویدیوی بچه خوابالو خوش خنده

این بچه بامزه و خوش اخلاق، معلومه ناهارش رو خورده و حسابی چرت خوابش گرفته و خوابالو شده اما از طرفی دوست داره با نگاهش با مامان صحبت کنه و حرف های خوب و خوش بزنه و بگو بخند کنه! خیلی جالبه بچه همه ش میره تو چرت اما یهو یادش میافته مامانشو نگاه کنه و بخنده!

لینک کلیپ بالا

حرف زدن با مزه نوزاد

کلیپ بچه بامزه!

کودک بامزه!

این بچه بامزه شیطون که از چشماش شیطنت بچه گانه می باره، انگار تازه زبان باز کرده و جواب سوالات مامان باباش رو یه جوری میده که حسابی خنده تون میگیره! حرف زدن این بچه واقعا بامزه است!

لینک کلیپ بالا


کلیپ نی نی بامزه

کلیپ بچه ها

کلیپ چارلی و برادرش

کلیپ نی نی بامزه
baby cute clip

 

 

ویدیوی خنده دار بچه ها

کلیپ چارلی و برادر مهربانش حدود یک سال پیش یکی از بامزه ترین ویدیوهای بچه ها در اینترنت بود و علاقه برادری داداش بزرگ به داداش کوچولوش یعنی چارلی را نشان می دهد! چارلی کوچولو که تازه دندان در آورده از گاز گرفتن لذت می بره و انگشت داداش بزرگ خود را گاز می گیره! دفعه دوم برادر بزرگ تو رو در بایستی گیر می کنه بین عصبانی شدن و مهر برادری! که دومی پیروز میشه و از گل بالاتر به داداش کوچولوش نمیگه. امیدواریم قدر داداشش رو بدونه چارلی کله گنده!

لینک کلیپ بالا

baby smile sleeping

کلیپ خنده نوزاد

کلیپ لبخند بچه با نوازش مادر

ویدیوی بامزه بچه ها

در این کلیپ جالب ببینید چقدر با مزه این نی نی بانمک با نوازش مادر لبخند رضایت بر صورتش نقش می بندد و با زبان بی زبانی با تمام وجود می گوید: "مامان ازت راضیم!"

لینک کلیپ بالا

name selection guide

راهنمای انتخاب اسم زیبا

انتخاب اسم کودک

نکات انتخاب نام زیبا برای نوزاد

در این فیلم آموزشی نکات انتخاب اسم مناسب برای فرزند دختر و پسر و بچه های دوقولو ارئه شده است؛ امیدواریم قدم مثبتی در ارائه نکته های مفید برای انتخاب نام زیبا برای کودک برداشته باشیم.

لینک کلیپ بالا

cute twins video

ویدیوی خنده دار از بچه ها

دوقولو های با نمک

کلیپ با نمک دوقلوهای بامزه که سر ۱ پستونک با هم به توافق نمی رسند! البته این قضیه باعث دعوای این بچه ها نمیشه و فقط با اشتراک گذاشتن، مشکل کمبود امکانات رو حل می کنند! این ویدیو یکی از بامزه ترین کلیپ های بچه ها در اینترنت شد!

لینک کلیپ بالا