نرم افزار اسم های ایرانی

برنامه اسم های ایرانی برای اندروید

نرم افزار اختصاصی وبسایت نام فارسی

کاملترین اپلیکیشن نام های ایرانی، نرم افزار اسم یاب، شامل اسم های دختر و پسر به همراه معنی و ریشه دقیق. نرم افزار فرهنگ نام بسیار سبک برای گوشی اندروید (و تبلت اندروید) طراحی شده است.

نرم افزار اسم های ایرانی
نرم افزار فرهنگ نام

نرم افزار اسم بچه

ویژگی های نرم افزار فرهنگ نام

کاملترین و به روزترین نرم افزار اسم های ایرانی

وبسایت نام فارسی اولین و بزرگترین مرجع اسم های ایرانی، در این چند سال به طور تخصصی در زمینه اسم های ایرانی و زنده نگهداشتن فرهنگ ایرانی فعالیت می کند و با بررسی معتبرترین منابع فارسی و هم چنین بین المللی کامل ترین لیست نام های زیبای ایرانی را به همراه معنی اسم و ریشه دقیق آن ارائه داده است. علاوه بر این مدعی است که معنی خیلی از اسم ها (به ضرورت تعدد معانی و ریشه ها) از تمامی مراجع دیگر کامل تر ارائه شده است. پشتیبانی سایت نام فارسی (قسمت تماس با ما) همواره پاسخگوی پرسش های همراهان نام فارسی بوده و هست. لازم به ذکر است خیلی از پرسش های کاربران سبب تحقیق و به روز رسانی لیست نام های ایرانی نیز شده است.

شامل نام های فارسی و غیر فارسی

نرم افزار اسمهای “نام فارسی” همانند وبسایت NameFarsi در ابتدا اسم های فارسی اصیل را لیست کرده و در هر قسمت کاربر می تواند لیست اسم های غیر فارسی (اسم های ترکی، لری، کردی، گیلکی، مازنی، بلوچی و …) را مشاهده نماید.

مشاهده آفلاین تمامی نام های دخترانه و پسرانه

با خرید نرم افزار اسم می توانید همیشه لیست کامل اسم های ایرانی را بدون نیاز به اینترنت روی گوشی یا تبلت خود داشته باشید.

هزینه نرم افزار ۳۵٫۰۰۰ تومان

دانلود نرم افزار

برای خرید نرم افزار نام های ایرانی به آی دی mehrdoust@ در تلگرام پیغام دهید. اگر تلگرام ندارید در قسمت تماس با ما، برای ما پیغام بگذارید، تا در اسرع وقت به شما (ایمیل شما) پاسخ دهیم.

شاد باشید و خوشنام

3.2/5 - (95 امتیاز)

51 نظر برای “نرم افزار اسم های ایرانی”

  1. سلام
    دوستان لطفا راهنمایی کنید پسرم ۱۳ سال داره به اسم امیر محمد یکماه دیگه خواهر کچولوش داره به دنیا میاد یه اسم دختر ایرانی جدید بگید که به اسم پسرم بیاد
    البته ما اسم انتخاب کردیم میخاستیم نظر شمارو هم بدونیم خانومم اسم الینا و النا انتخاب کرده و من اسم سلنا و سلینا رو انتخاب کردم ممنون میشم کمک کنید
    ۹۷/۹/۱۹

    0
    1
  2. سلام من دو تا پسر دارم به اسم های پرهام و رهام به نظرتون اسم پسر سوم من ک تو راهه رو چی بزارم ک بهشون بیاد

    0
    0

دیدگاه شما چیست؟ در کادر زیر بنویسید:

❤️دیدگاه شما تا دقایقی بعد از ارسال روی وبسایت قرار می گیرد.