February girl

طالع بینی و خصوصیات زن بهمن ماه

زن متولد بهمن ماه

خصوصیات زن و دختر متولد بهمن ماه

شخصیت شناسی و آشنایی با ویژگی های اخلاقی و خلق و خوی زنان و دختران ماه بهمن

بهمن در اوستا (زبان اوستایی) به صورت “وهومنه”، در زبان پهلوی “وهومن”، در زبان فارسی “وهمن” یا “بهمن” آمده شده که کلمه ای است مرکب از دو جزء: (وهو) به معنی خوب و نیک و (مند) از ریشه من به معنی منش: پس یعنی بهمنش، نیک اندیش، نیک نهاد. بهمن نخستین آفریده اهورامزدا است و یکی از بزرگترین ایزدان مزدیسنا. علاوه بر این بهمن اسم پسرانه است. در عالم روحانی مظهر اندیشه نیک و خرد و توانایی خداوند است. شاید این خصوصیات به نوعی در متولدین ماه بهمن وجود داشته باشد که در ادامه خواهید دید.

دختر ماه بهمن طالع بینی شخصیت شناسی

خصوصیت زن بهمن ماهی

به طور خلاصه، دختر متولد بهمن ماه، بسیار غافلگیر کننده و غیر قابل پیش بینی، سریع الانتقال، دارای حس پیش بینی، کنجکاو،‌ رفیق باز و کم علاقه به آداب و اصول سنتی زناشویی از خصوصیات بارز زن متولد ماه بهمن است.

در ادامه بیشتر به ویژگی های دختران و خانم های متولد بهمن خواهیم پرداخت:

ظاهر دختر بهمن ماهی

اکثر دختران و زنان متولد ماه بهمن، ظاهری زیبا و فریبنده دارند اما آنچه عیب است احساسی است که از دیدن این زن به شما دست می دهد، در یک لحظه تو دل برو به نظر می رسد و لحظه ای بعد سرد و بی تفاوت و بی روح، اما به طور کلی پس از متولدین برج میزان (ماه مهر) تعداد خوشگل های این ماه از همه بیشتر است و حداقل این است که خیلی بانمک هستند. لباس پوشیدن زن متولد بهمن ممکن است موجب وارد آمدن آن چنان شوکی به شما بشود که تا ساعت ها نتوانید از جای خود حرکت کنید! او نیز مثل هر زن دیگری جلوی بوتیک های لباس فروشی توقف زیاد دارد، اما کمتر ممکن است فکر کند که آنچه که می پوشد شیک است یا نه و یا قطعات مختلف لباسش به هم می آید یا خیر. او ممکن است لباسی به تن کند که موجب حسرت خوردن هر زن ساده دیگری بشود و اخلاق تک روی او ممکن است در یک میهمانی یک نفر بگوید که همان سال آینده لباس ها به فلان صورت در خواهد آمد و او همان روز عصر از خیاط خود بخواهد که یک چنان لباسی برایش بدوزد و یا آنکه بر عکس ممکن است سال های سال به شیوه مادربزرگ و یا حتی جد خود، لباس معمولی بپوشد.

نحوه آرایش موی او نیز خاص خودش است. تغییر رنگ و آرایش موی او، درست مثل تغییرات شخصیتش غیر قابل پیش بینی است. یک روز موی خود را مثل پسرها کوتاه می کند و فردا کلاه کیس می گذارد که موی آن تا حد کمر بلند است، امروز او را با موی نقره ای می بینید و فردا با موی مشکی، به طور خلاصه موی این زن مشابه موی هیچ زن دیگری در دنیا نیست و رنگ و آرایش آن آرام و قرار ندارد.

زن بهمنی در رابطه گفت و گو

گفت و گو با این زن ممکن است بسیار جالب باشد، زیرا نحوه سخن گفتن جذابی دارد و این احساس مطبوع به مرد دست می دهد که زنی محجوب و مرموز است و بعد ناگهان یکی از آن تغییرات خاص متولدین این ماه آشکار می شود و شما بدون مقدمه و به طور کاملا ناگهانی از وی جمله ای می شنوید که تا چند لحظه باور کردن آن برایتان مشکل خواهد بود. شما مشغول صحبت از بحران انرژی و اثرات گوناگون آن بر کشورهای صنعتی هستید که ناگهان او می گوید: “راستی شما خورشت کرفس دوست دارید؟‌!” سعی کنید خونسردی خویش را حفظ کنید و با قاطعیت به بحث اصلی خود ادامه بدهید و در عین حال به خاطر داشته باشید که او هر چند لحظه یک بار بدون مقدمه از خط خارج می شود و دوباره به سر جای اول خود بر می گردد. به غیر از این نوع اختلالات (که گاها بامزه هم هست!) گفته های او همیشه منطقی و مستدل است. در موقع صحبت کردن هرگز طوری حرف نزنید که دال بر بالاتر بودن شما از او باشد. عدم تساوی برای این زن مفهوم ندارد. اگر به این نکته توجه نکنید، دیواری غیر قابل عبور بین خود و او به وجود آورده اید.

مثبت گرایی دختر بهمن ماهی

از مزایای چشم گیر دختر و زن بهمن ماهی، فقدان حس بد بینی و سوءظن در اوست اما توجه داشته باشید که هرگز از حسن نیت او سو ء استفاده نکنید، چون اگر مچ شما را در حین خیانت بگیرد، قلبش به شدت می شکند. او بی جهت به شما بدگمان نمی شود و در حالت عادی هرچه بگویید قبول می کند ولی تحمل خیانت را ندارد. زن متولد بهمن هرگز پس از خروج شما از منزل کنجکاوی نمی کند که شما کجا رفته اید و به اداره تلفن نمی زند که ببیند که آنجا هستید یا نه و یا جیب شما را وارسی نمی کند. خلاصه با خدعه و نیرنگ آشنا نیست،‌ با وجود این به شما توصیه می شود قبل از آنکه به فکر سوء استفاده از این حالت مظنون نبودن بیفتید، به این نکته توجه داشته باشید که فقدان حس حسادت در او به علت برخوردار بودن از یک شخصیت قوی نیست،‌ بلکه چیزی بالاتر از آن است که شما فکرش را کرده اید.

در وهله اول می توان یقین داشت که او قبل از آنکه دومین نگاه را به شما انداخته باشد، ‌شما را با یکی از قوی ترین میکروسکوپ های دنیا مطالعه کرده است، دوما در دنیای او همیشه به قدری موضوع و مسئله برای یک زن متولد بهمن این ضرب المثل که می گوید ”از دل برود هر آنکه از دیده رود” صد در صد صادق است. وقتی از جلوی چشم او دور شدید، تا حدود ۹۹ درصد از فکر و خیال او هم دور شده اید و به این دلیل هم هست که هرگز دل او برای کسی تنگ نمی شود. به هر صورت اگر این زن از شما بی وفایی دید، خیلی ساده ناگهان، عقب گرد می کند و در خلاف جهت سابق به حرکت در می آید. در این حالت بهتر است وقت خود را برای برگرداندن او تلف نکنید.

پس از آنکه روابط عاطفی او و شما قطع شد، در عرض مدتی کمتر از یک دقیقه تمام مهر و محبت شما را از فکر و قلب خود بیرون می ریزد و می توانید یقین داشته باشید که حتی یکی از خاطرات آن ایام را هم در فکر خود زنده نگاه نمی دارد. بر این قاعده کلی یک استثنای مهم وجود دارد. زن متولد بهمن، مثل مردی که در این ماه به دنیا آمده است، اولین عشق واقعی خود را هرگز فراموش نمی کند.

زن متولد بهمن و عشق

زن متولد بهمن ماه بلد نیست که عشق خود را به شوهر و فرزندانش به شکل خوبی منتقل کند. اگر این احتمال وجود دارد که عاشق یک زن متولد بهمن شوید، به خاطر بسپارید که او در امر عشق نیز مثل هر چیز دیگری مجموعه ای از تناقضات است و برای اینکه قلب شما شکسته نشود، او را فرزند “قوس و قزح” یعنی رنگارنگ بدانید و در روابط عاشقانه با او منتظر تداوم و ثبات نباشید.

سیاره حاکم بر رفتار او “اورانوس” و عنصر حاکم بر طبیعت او “باد” است. به این دلیل با وجود آنکه در عشق خود بسیار جدی و وفادار است، ولی گهگاه بی ثباتی هایی نظیر”نسیم و باد” در وی مشاهده می شود. شما می توانید با یک زن متولد برج دلو رابطه ای بسیار شاد و خوب داشته باشید، به شرط آنکه او را در تعقیب هوس های هزارگانه خود آزاد بگذارید و بگذارید به دلخواه خویش با دوستان خود رابطه داشته باشد. هرگز به این فکر نکنید که او را به جایی ویا چیزی پای بند کنید. این زن ممکن است ناگهان تصمیم بگیرد به کوه نوردی بپردازد و یا جزو سپاه صلح بشود. او به دنبال ستاره ای می رود که ما هرگز آن را ندیده ایم.

معنی نام ماه های ایرانی را می دانید؟

دختر بهمن ماهی متعلق به همه کس و همه جاست و در عین حال از آن هیچ کس نمی باشد. عشق او ممکن است بسیار تند و آتشین باشد، در حالی که خواسته هایش کیفیتی مبهم دارند. یکی از ستاره شناسان معروف این حالت زن متولد بهمن را به ترانه ای تشبیه کرده است که خواننده ناگهان متوجه می شود که نصف آن را از یاد برده است. شما می توانید کماکان پشت پیانو بنشینید و به نواختن آهنگ ادامه بدهید اما صدای او رفته رفته آهسته می شود و بالاخره سکوت می کند. اصرار یک دختر متولد بهمن به آزادی بسیار جدی است اما وفداری او به کسی که عشق را در یک چنین قالبی قبول داشته باشد نیز بی نهایت است.

داستان عاشقی که شب و روز فقط به هم می اندیشند، برای او داستانی مسخره است. راستی مسخره نیست که انسان در دنیایی که پولدارها در آن زندگی می کنند،‌ فقط به یک نفر فکر کند؟ او شریک زندگی شما می شود اما جزئی از شما نمی شود. شما خودتان هستید، او هم خودش هست با استقلالش، اگر نمی خواهید او را از دست بدهید، با آزادگی او مخالفت نکنید، کمااینکه او نیز هرگز چنین نخواهد کرد.

بهترین راه برای بریدن از او نشان دادن حسادت، ‌داشتن سو ء ظن، گرفتن حالت تملک، محافظه کاری بیش از حد و انتقاد از شیوه خاص زندگی اوست. شما هم چنین می توانید از راه بی اعتنایی به خیلی دوستان او که از هر قماش و مقوله ای می باشند و به تعداد گوناگون و در اوقات مختلف به منزل شما خواهند آمد نیز به این مقصود برسید.

دختر ماه بهمن زن بهمنی
دختر بهمن ماه

زن متولد بهمن و مادیات

این دختر اگر والدینی متولد اردیبهشت، مرداد و یا دی ماه نداشته باشد، به میزان ثروت شما و اینکه در بانک چقدر پول دارید، علاقه ای نشان نخواهد داد. برای او پول در مرحله سوم اهمیت قرار دارد. او اهمیت نمی دهد که شما ثروتمندترین مردشهر باشید یا نه، اما در عین حال مایل است که از نظر مقام و حرفه و کار معروف باشید.

وقتی شما تور خود را بکار می برید تا این پروانه ناآرام را بگیرید، به این نکته مهم توجه داشته باشید که او هرگز حاضر نخواهد شد زندگی غیر قابل پیش بینی خود را با مردی که نسبت به او صادق نیست، بگذراند. مبانی اخلاقی یک زن متولد بهمن ممکن است غریب ترین پدیده ای باشد که در زندگی خود با آن مواجه شده اید و به کلی با آنچه که به طور طبیعی از طرف جامعه مورد قبول قرار گرفته است، فرق داشته باشد، اما او بدون اینکه گسیختگی با جامعه پیدا کند، با این مبانی پای بند می ماند. او در عین حال به این حقیقت نیز واقف است که شما هم ممکن است مبانی خاصی برای خود داشته باشید. اگر در زندگی به دنبال یک زن آرام می گردید، دور متولد بهمن ماه را قلم بگیرید، او اگر هر چیز باشد، آرام نیست. برای او عشق جسمانی اهمیت بیشتری از عشق روانی دارد، به عبارت دیگر او در هر لحظه می تواند یک عشق افلاطونی را قطع کند. در ضمیر ناخود آگاه این زن همیشه این احساس قدرت وجود دارد که تعلق خاطر پیدا کردن به یک نفر این خطر بزرگ را به همراه خواهد داشت که نتواند به عشق واقعی خود یعنی آزادی مطلق وفادار بماند.
اگر شما از نظر علمی، آموزشی، سیاسی، هنری و یا هر رشته دیگر ی مشهور و سرشناس باشید، دختر متولد بهمن برایتان ایده آل است و مطمئنا بهتر از او پیدا نخواهید کرد مگر آنکه آنقدر بدشانس باشید که یکی از نوادر متولدین این ماه، یعنی یکی از آن دخترانی که رفتارشان به شدت موجب تعجب مردم می گردد، ‌سر راهتان قرار بگیرد. استثناء در همه چیزی وجود دارد. رفتار دختر متولد بهمن همیشه اندکی متعجب کننده است، اما برخی واقعا به راه اغراق می روند. کما اینکه اغلب بسیار مجلس آرا هستند در حالی که گاهی این مجلس آرایی جنبه شلوغ بازی هم پیدا می کند. این دختر با هر نوع مجلسی جور در می آید، خواه یک مجلس رسمی باشد، خواه یک مجلس خودمانی و معمولی.

معنی اسم بهمن را ببینید: اسم پسرانه با ب

زن متولد بهمن و زندگی زناشویی

زن متولد بهمن به زندگی زناشوئی پای بندی زیادی نشان نمی دهد و فقط در شرایط خیلی استثنایی ممکن است با قید و بند زندگی زناشویی خود را وقف دهد. به همین جهت تعداد زنان طلاق گرفته متولد بهمن به نسبت خیلی بیش از زنان متولد برج های دیگر است. پرهیجان ترین احساست در این زن ممکن است فقط در عرض یکی دو ساعت فروکش کند و هیچ اثری از آن باقی نماند. طبیعی است که او از جدایی و طلاق خوشش نمی آید، اما وقوع این حادثه را فاجعه تلقی نمی کند.

این زن طبیعت تک رو دارد او حتی شوهرش را هم به صورت یکی از دوستان خیلی نزدیک خود به حساب می آورد، پس هیچ دلیلی وجود ندارد که قطع یک رشته دوستی را پایان زندگی بپندارد، علی الخصوص که او دوستان خود را هر چند گاه یک بار عوض می کند. مطمئن باشید که تا به تمام اسرار درونی قلب شما واقف نشده باشد و با تمام رؤیاها و تخیلات شما آشنا نشده باشد، قدم به قلب شما نمی گذارد. در حالی که مشابه این حق را برای شما محفوظ نگاه نمی دارد. به اسرار دل او جز خودش هیچ کس نباید پی ببرد و اگر دید که این احتمال برای کسی به وجود آمده است، با یک مانور ماهرانه او را به کلی از مرحله پرت می سازد. زن متولد بهمن به راحتی از خطای شما چشم پوشی می کند اما دروغ چیز دیگری است. او دروغ و خدعه و نیرنگ را به هیچ وجه دوست ندارد.

بهتر است از دختری که در برج دلو (ماه بهمن) متولد شده است، چیزی قرض نخواهید. اگر خاطر شما خیلی نزد او عزیز باشد، ممکن است یکی دوبار درخواست شما را اجابت کند، اما دفعه سوم با چنان خونسردی جواب رد می دهد که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. این شخص اصولا از قرض چه به صورت دریافت و چه به صورت پرداخت خوشش نمی آید و اگر مجبور شود که از کسی وام بگیرد، به هر طریقه که شده در رأس موعد مقرر آن را باز می گرداند. قرض گرفتن از او به طور حتم بزرگترین لطمه را به روابط فیمابین شما خواهد زد.

مادر متولد بهمن

بر اساس باورهای ستاره شناسان قدیمی یک زن متولد بهمن می بایست الزاما یک مادر خوب هم باشد زیرا سیاره حاکم بر رفتار او، یعنی “اورانوس” سمبل آینده است و بچه نیز مربوط به دنیای آینده و نسل بعد است، اما تحقیقات نشان می دهد که این نظر خیلی درست نیست و تولد بچه در ابتدای کار، مادر متولد بهمن را به کلی گیج و سردرگم می سازد. علت هم بسیار روشن است. فکر یک زن متولد بهمن هرگز به یک چیز بخصوص ثابت نمی ماند. او موجود سر به هوایی است که هر لحظه به موضوعی می اندیشد و این اخلاق با بچه داری که تمرکز فکر لازم دارد، مغایرت دارد. NameFarsi.com

رابطه با فرزندان

همانطور که گفتیم او به طور طبیعی قادر به ابراز محبت درونی خود نمی باشد و این تکنیک غلط ابراز محبت او را بیش از پیش نسبت به بچه های خود بیگانه می سازد. نکته جالب در مورد این زن،‌ از نقطه نظر رفتاری که با بچه ها دارد، این است که علیرغم بیگانگی که با بچه های خود دارد، با کودکان دیگر بسیار صمیمی و رفیق است و اگر او را مثلا در منزل همسایه ببینند، با کمال تعجب مشاهده می کنید که چطور با بچه های مردم بازی می کند اما روابطش با فرزندان خود چنین گرم و دوستانه نیست. آخر مگر نه این است که او رفیق بازترین موجود دنیا است؟ خوب حالا چه فرق می کند که سن این رفیق چقدر است؟

البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که نامناسب بودن تکنیک ابراز محبت او با فرزندانش دلیل بر این نیست که او به وظایف مادری خود عمل نمی کند. هرگز او به هنگام دفاع از کودکان خود بسیار جدی و حتی شدیدا خشن است. آنچه در درجه اول از بچه های خویش توقع دارد، گفتن حقیقت است و به این دلیل هرگز بچه ای را که مرتکب خطایی شده و به گناه خود اعتراف کرده،‌ مورد تنبیه قرار نمی دهد. این کار یک حسن بزرگ دارد و آن اعتماد بسیار زیادی است که این کودکان نسبت به مادر خود پیدا می کنند.

از دید فرزندان او مادری شاد، آسان گیر و به هنگام بیماری مهربان است. برای او یک بچه نامرتب، کثیف و شیطان اما درس خوان بهتر از یک بچه درس نخوان اما بسیار مرتب است. اگر با دختر متولد بهمن ازدواج کردید، نباید فراموش کرد که او قبل از مادر شدن باید یک زن خانه دار شود و قبل از این هم که زن خانه دار شود باید به وی تفهیم کرد که ازدواج فصل آخر زندگی تجرد و رفاقت های نامحدود و بی بند و بار این دوره است. کشاندن این دختر به پای سفره عقد کار ساده ای نیست و او به هیچ وجه تعجیلی در اضافه کردن نام فامیل شما به اسم خود ندارد و این کار را فقط وقتی انجام خواهد داد که شما را خوب سبک سنگین کرده و فهمیده باشد که تا چه حد مرد میدان زندگی هستید. او در لابراتوار حساس ذهنش شما را به خوبی تجزیه و تحلیل می کند.

خصوصیات دیگر دختر بهمنی

درون زن متولد بهمن حس غریبی وجود دارد که پیوسته او را تحریک می کند تا درست در خلاف جهتی که سوق داده می شود، گام بردارد. از آن گذشته او کسی است که می خواهد از هر چیزی سر در بیاورد، پس چه در خانه، چه در روابط دوستانه، چه در عشق از فرط کنجکاوی می خواهد همه راهها را تجربه کند. حس تجربه و دوستی و کنجکاوی چنان در او شدید است که اگر دقت کنید، می بینید حتی قهوه یا چای را هر روز یک جور درست می کند، و یا هر روز که برای خرید بیرون می رود، یک مغازه تازه را برای خرید تحت آزمایش قرار می دهد.

از آنجا که خودش هم نمی داند واقعا چه می خواهد، بیان احساست درونی برایش بسیار مشکل است. اگر عاشق بشود، به شدت گیج و سر در گم می گردد زیرا نهایت این است که فقط دو سه کلمه برای بیان تمام احساس خویش پیدا می کند، آن هم دو سه کلمه ای که به هیچ عنوان گویای شیفتگی او نخواهند بود. برای او بین دوستی ساده و عشق ساده و عشق فاصله ای بسیار جزئی و مبهم وجود دارد. به این دلیل بر عدم علاقه و فقدان عشق نکنید، این حالت تا بعد از ازدواج نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

زن متولد بهمن، قوه ادراک و قدرت انتقال و حس پیش بینی عجیبی دارد. او موجودی است که چند روز جلوتر از دیگران زندگی می کند و به این ترتیب تنها کسی است که می تواند شما را دقیقا از عواقب کارها با خبر سازد. به نفع شماست که آنچه را که راجع به آینده می گوید، با اطمینان خاطر قبول کنید. قدرت او در آینده نگری واقعا شگفت انگیز است..

متولد ماه بهمن و ازدواج

در طالع بینی متولد ماه بهمن با متولد کدام ماه ها ازدواج کند بهتر است؟

مردان متولد خرداد ماه (ایده آلیست)، مردان آذر ماهی (عاطفی)، مهر ماهی (خلاق)، مرد فروردین ماهی و مرداد ماهی.

ماه های ناجور با زن متولد بهمن ماه:

مرد اردیبهشتی (سلطه جو)، مرد تیرماهی (خلق و خوی متغیر)، مرد آبان ماه.

رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است. یعنی نه خیلی خوب و نه خیلی بد.

نظر شما درباره زنان و دختران بهمن ماهی چیست؟ در قسمت نظرات بنویسید.

4.7/5 - (28 امتیاز)

326 نظر برای “طالع بینی و خصوصیات زن بهمن ماه”

  1. من خودم یک بهمن ماهی هستم ولی خیلی از این ها به خصوص فراموش کردن محبت اصلا درست نیست

    0
    0
  2. خیلی جالب بود. مرسی
    طالع بینی ماه مرداد رو هم بگذارید. شخصیت شناسی زنان و دختران مردادی

    0
    0
    1. فقط یسری از چیزهاش درست بود. من بهمن ماهی هستم. خیلی بامعرفت و عاطفی و باگذشتم. کلی خصوصیات بد نوشت که من ندارم اونارو. مثل تنوع طلبی و بی محبت بودن و…

      0
      0
  3. عالی عالی عالی عالی خیلی جالب بود و بیشر شخصیت من نوشته سده الخصوص اینکه‌نمیتونم محدود باشم‌ایول

    0
    0
  4. من خودم بهمنیم .بیشتر مطالب درست نبود.من اصلا اینجوری نیستم.

    0
    0
  5. خیلی جالب بود. خصوصیات بهمنی ها دقیقا همینطوره
    اذیت هم بشیم بازم آرومیم بیشتر

    0
    0
  6. من یه دختر بهمنی ام کل خصوصیاتی که اینجا نوشته شده خصوصیاته خودمه

    0
    0
    1. واقعا عالی بود خدایی. برا من که ۱۰۰ درصد همش درست بود .واقعا بهمنی ام .دم خودمون گرم

      0
      0
      1. اینکه خیلی از خصوصیاتشون بد بود….؟؟؟
        اکثرا منفی بودن.

        0
        0
      2. از نظر شما بده از نظر خودشون خیلی هم خوبه و نشونه عاقل بودنه.

        0
        0
    2. اون دیگه مشکل خودتونه همه بهمن ماهیا مثل هم نیسن اقا رضا

      0
      0
  7. این مطلب بیشتر به خصوصیات بد متولدین بهمن اشاره کرده من خودم متولد بهمنم و خیلی از این خصوصیات ندارم و اگر میشه به خصوصیات خوب متولدین این ماه یکم بیشتر اشاره کنید

    0
    0
  8. ویژگی بارز بهمن ماهی ها اینه که ریاکارنیستن و اگربخوان به کسی کمکی بکنن ازته دل و باتمام وجود انجام میدن عشقشون پاک و بدون انتظاره
    فدای همه شون

    0
    0
  9. سلام من بهمنی هستم و دنبال شناختن بیشتر خودم هستم تا زندگیم بهتر بشه، هرچی نوشتین دقیقا درسته، شامل حال من میشه همش. ممنونم خیلی زیاد

    0
    0
  10. عالی بود مرسی
    طالع بینی دختر آذر رو هم خوندم خیلی جالب بود

    0
    0
  11. منم یه دختر بهمن ماهی هستمو تمام خصوصیات منم همینجوریه از وبساییتتون مچکرم چون تمام اطلاعات درسته

    0
    0
    1. حاج اقای محل (حاج عسگر اردکانی واعظ زاده (قدس رفه) استخاره کف دستی رفتند برایم گفت همسرانت از بهمن باشه زودتر به درک واصل میشی چون در عالم جادوی اسلامی نیز آمده است که مردی که قرآن می خواند و مسجد می رود باید زکات دهد که من ندادم و پسرانم را برای تحصیل از هزینه بیت المال به اروپا فرستاده ام و در حال حاضر در فضای مجازی شاخ هستند و ثروت من را به باد می دهند البته به لطف بالا رفتن نرخ دلار و درآمد از فروش نفت مشکلی برای من پیش نیامده و همه چیز عالی است و زن بهمنی نمی گیرم فعلا تا آب ها از آسیاب بیافتد

      0
      0
  12. خوب. بودددددددددددددددددددد خیلیییییییییی. به دردم خوردددددد دمتون ولرم یا همون دمتون گرررررررممممممممممممممممدستت گرمممممممم

    0
    0
  13. کاملا تمام منو تو قالب کلمات بیان میکنه و به نظرم جز گفتن خصوصیات هشدارهم‌هست.

    0
    0

دیدگاه شما چیست؟ در کادر زیر بنویسید:

❤️دیدگاه شما تا دقایقی بعد از ارسال روی وبسایت قرار می گیرد.