دختر آبانی

طالع بینی و خصوصیات دختر آبان ماه

زن متولد آبان ماه

خصوصیات زن و دختر متولد ماه آبان

مشخصات و ویژگی های دختر آبانماه و زن آبانی متولد ماه هشتم سال. یک پاییزی تمام عیار!

November girl
دختر آبانی November girl

خصوصیت زن آبان ماهی

خصوصیات کلی زن آبانماهی

زن متولد آبان طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، رازدار،‌ موقع شناس و در بعضی اوقات جاه طلب است.

اگر یک دختر متولد آبان عاشق شما شد، بدانید که مردی برتر هستید. زن متولد آبان دارای یک زیبایی عمیق و اسرار آمیز است. او جذاب، مغرور و اعتماد به نفس است، اما یک نکته اساسی در مورد دختر آبان وجود دارد که می گوید: “چرا مرد به دنیا نیامده ام”. علاقه نهایی دختر آبانی به اینکه کاش مرد به دنیا آمده بود چنان است که هرگز خود را صد در صد زن نمی داند. اگر عاشق زنی هستید که در این ماه به دنیا آمده باید مراقب زندگی خود باشید. منظور من از این حرف آن نیست که او موجودی خشن و فاقد ظرافت های زنانه است، درست برعکس او به قدر کافی طناز و دلفریب است با این تفاوت که ذاتا آرزوی مرد بودن را همیشه در دل خود می پروراند. یکی از خصوصیات فوق العاده و بارز این زن قدرت عجیب وی در استفاده از موقعیت است.

همانطور که در وب سایت نام فارسی به معنی نام ماه ها اشاره شد، در منابع زبانی ایران باستان معنی ماه آبان این چنین است:

آبان:

در اوستا (اوستایی) آپ، در پارسی باستان آپی و در فارسی آب گفته می‌شود. در اوستا بارها (آپ) به معنی فرشته نگهبان آب بکار رفته است و همه جا به صیغه جمع آمده است. نام ماه هشتم از سال خورشیدی و نام روز دهم از هر ماه را آبان می دانند. ایزد آبان موکل بر آهن است و تدبیر امور و مصالح ماه به او تعلق دارد. به سبب آنکه (زو) که یکی از پادشاهان ایران بود در این روز با افراسیاب جنگ کرده، او را شکست داده، تعاقب نمود و از ملک خویش بیرون کرد، ایرانیان این روز را جشن می گیرند، دیگر آنکه چون مدت هشت سال در ایران باران نبارید مردم بسیاری تلف گردیدند و بعضی به ملک دیگر رفتند. عاقبت در  همین روز باران شروع به باریدن کرد و بنابراین ایرانیان این روز را جشن کنند. آفتاب در این ماه در برج عقرب یا کژدم قرار می‌گیرد.

در بین اسامی ایرانی نیز نام آبانا یک اسم دخترانه زیبا با ریشه فارسی است.

در ادامه بیشتر با خصوصیات دختران متولد آبان آشنا می شویم:

زنان متولد آبان

خصوصیات کامل زن متولد آبان

نگاه دختر آبانی به زن

او به آن عده از هم جنسان خود که حالت معشوقه، زن کدبانو، مادر فداکار و امثالهم را دارند، دیده حقارت می نگرد، زیرا معتقد است که زن از لحاظ قدرت روحی چیزی کمتر مرد نیست. او قادر است که خواسته های خود را به خوبی کنترل کند، اما اگر موقعیت را مناسب دید، به خواسته های زنانه خویش نیز به زیباترین وجه ممکن جامه عمل می پوشاند. او خیلی خوب می داند که نظر یک مرد را چطور باید به خود جلب کرد و برای این کار همیشه شیوه هایی بکار می برد که مشابه آن قبلا وجود نداشته است. او تا از نتیجه روش خود کاملا مطمئن نباشد آن را بکار نمی برد و هرگز شیوه را دو بار مورد استفاده قرار نمی دهد.

جلب توجه دختر آبانی

اگر در نظر دارید توجه یک دختر متولد آبان را به خود جلب کنید، به این نکته توجه داشته باشید که او کسی نیست که برای مدتی طولانی به دانه هایی که برایش در دام می ریزد، توجه کند. بیشتر دختران متولد این ماه مرد صفت هستند، از آن گذشته باید به شما بگویم که چشمان جذاب و پرحالت او شاید خیلی بهتر از خودتان افکار شما را بخواند، در نتیجه تقریبا این احتمال بهیچوجه وجود ندارد که بتوانید یک نقشه پنهانی در مورد او به موقع اجرا بگذارید. یکی از آن جملات رومانتیک و عاشقانه ای را که برای هر دختری خیال انگیز است، زیر گوش او زمزمه کنید و ببینید که چطور نگاه نافذ و سرد خود را به شما می اندازد و چطور به شما می فهماند که فکرتان را خوانده است. به قول یکی از روانشناسان معروف، زن متولد آبان یک دستگاه کامل فکر خوانی است! به این ترتیب فقط مطالبی را عنوان کنید که صادقانه به آنها اعتقاد دارید، در غیر این صورت او حرکات و گفتار شما را نوعی توهین به خود تلقی خواهد کرد. به شما توصیه می کنیم هر کار می کنید بکنید اما به او توهین نکنید. او در مقابل توهین و تحقیر عکس العمل از خود نشان می دهد. از کسانی که ندانسته به او توهین کرده اند، بپرسید تا بدانید که شدت عکس العمل او در مقابل توهین آنها چه بوده است. همین قدر می توان گفت که او می تواند حس انتقام جویی شدید خود را در ورای یک لبخند و یک خونسردی ذاتی و ظاهری پنهان نگاه دارد.

دختر آبانی
دختر متولد ماه آبان

دختر آبانی و عشق

او ممکن است به طور طبیعی زنی خوددار، مغرور، آمر و به گونه ای طعنه آمیز، سرد و بی تفاوت باشد ولی  ناگهان تبدیل به یک پارچه آتش و یک دیگ بخار بشود. او می تواند معصومانه ترین عشق ها و زهرآگین ترین نفرت ها را داشته باشد و بالاخره او می تواند گاه  مثل کبوتر عاشق پیشه و گاه خشن و سرد مثل پولاد باشد، اما در هر حال شما یک چیز می توانید بطور حتم داشته باشید و آن این است که او به هر صورت زنی کم مایه و بی معنی و بی هوش نخواهد بود.

از عجایب طبیعت قدرت عجیب این زن در ایجاد ترس و تشویش در دل دشمنان است و به قول معروف بر پشت دشمنان او از ترس عرق سرد می نشیند و این کار را با آنچنان مهارت و تبحری انجام می دهد که بسیاری آن را حمل بر سحر و افسون می دانند. اگر شما نظر او را به خود جلب کردید، تقریبا دیگر راه فراری برایتان باقی نمی ماند و از آنجا که حس ششم این زن فوق العاده قوی است، در همان نظر اول می تواند مرد آینده زندگی خود را تشخیص بدهد و سپس به گونه ای اسرار آمیز و رویا انگیز تصمیم و نیت خود را به وی القا می کند.

در یک چنین حالتی عکس العمل شما از دو حالت خارج نخواهد بود: یا تسلیم عشق افسون می شوید و در دام محبت او اسیر خواهید شد و یا همانند موجودی زخم خورده، راه فرار در پیش می گیرید، غافل از اینکه این زخم کاری است و راهی به جایی ندارید. به این ترتیب، بهترین راه حل برای شما این است که دست و پای خود را گم نکنید و با کمال دقت مراقب گردش چرخ زندگی باشید و بفهمید که در چه جهتی حرکت می کند، او حکمت و راز و رمز زندگی را خوب میداند و به شما یاد خواهد داد. شما لااقل از یک جهت می توانید خوشحال باشید و بفهمید که در چه جهتی حرکت می کند، او حکمت و راز و رمز زندگی را خوب می داند و به شما یاد خواهد داد. شما لااقل از یک جهت می توانید خوشحال باشید و آن این است که این زن مغرور و برتر شما را قابل انتخاب شدن دانسته است. زن متولد آبان، برغم برخی صفت های مردانه ای که دارد، کسی نیست که از مشاهده ضعف در مرد چشم پوشی کند. او جستجو گر مردی است شجاع و جاه طلب که با قدرت بر وی حکومت کند و موجب افتخار او باشد، بدون اینکه مزاحمتی برای غرور و طبع بلند او فراهم بیاورد. او می خواهد که این مرد قوی تر، خوش قیافه تر از یک حد متوسط باشد. وجود یک هوش خارق العاده در این مرد، برای آنکه بتواند با فکر بلند پرواز او برابری کند، از ضروریات است و برای تکمیل کار لازم است که قدری عقاید فلسفی نیز چاشنی این هوش و درایت خود بکند.

به این ترتیب، به نفع شماست که به جای تقلا برای رهایی از بنده های عشق پرجاذبه و قدرتمند او سعی کنید یاد بگیرید که چطور باید حرکات و رفتاری برتر داشته باشید و در این بازی عشق پیروز از کار در آیید. آنچه که به هنگام وقوع یک چنین حادثه ای در وهله اول، نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، این است که می بینید اطرافیانتان شما را از انکه توایسته اید مورد توجه این زن قرار بگیرید، برتر از خود به حساب می آورند. این حالت و موقعیت را دست کم نگیرید.

از نظر روان شناسی بسیاری از مردم موفق کسانی می باشند که اطرافیان ایشان، آنها را برتر و بالاتر از خود می دانند بدون اینکه شاید واقعا قابلیت های لازم برای موفقیت های مزبور را داشته باشند. از این لحظه به بعد نظر شما در زندگی باید متوجه هدف های بالاتری باشند.

اگر روزی توانستید مورد توجه یک زن متولد آبان قرار بگیرید و در حریم عشق و زناشویی روابط نزدیک و صمیمانه ای با او برقرار کنید، می توانید تصور کنید که از بسیاری جهات یک مرد منحصر به فرد هستید، کما اینکه باید مطمئن باشید که عشق او به هیچ صورت شباهتی به عشق های دیگری که احتمالا در زندگی شما وجود داشته اند، ندارد. پس از شعله ور شدن آتش یک چنین عشقی، شما مرین هدف زندگی او خواهید شد.

یا صفر یا یک!

برای زن متولد آبان اندکی علاقه و اندکی نفرت مفهوم ندارد، او یا عاشق است یا دشمن و در غیر این صورت کاملا بی تفاوت و بی اعتناست. شما اگر به تمام مقدسات عالم سوگند بخورید که این همسر متولد آبان شما بوده است که به هنگام عصبانیت تمام ظرف ها راشکسته و تمام پرده ها را پاره کرده است، کسی باور نخواهد کرد، آخر چطور ممکن است زنی این چنین مغرور، مسلط به خود، خونسرد و دوست داشتنی دست به یک چنین اعمالی زده باشد. نکند نقشه ای در سر دارید و می خواهید او را به انجام کارهای نکرده متهم کنید. اما این فقط ستاره شناس ها هستند که به داغ دل شما واقف هستند و می دانند که این زن می تواند در نهایت متانت و آرامش، صحنه یک جنگ بزرگ را اداره کند.

اگر او تمام و کمال تحت تأثیر سیاره پلوتو، که سیاره خاص ماه آبان است باشد، قطعا نسبت به شما وفادار است و حداکثر سعی ممکن را به عمل می آورد تا موجبات رضایت خاطر شما را فراهم کند و اگر شما از زمره کسانی که قوی الاراده و توانا و رام نشدنی باشند، او از حربه برنده صبر و تحمل برای خنثی کردن مقاومت شما استفاده خواهد کرد.

صبر و بردباری دختر آبانی

لابد دو کلمه صبر و تحمل نظر شما را به خود جلب کرد، حق دارید، بسیاری از مردان شایعات زیادی درباره صبر بی پایان زن متولد آبان شنیده اند و باید در اینجا گفت که این شایعات حقیقت دارند. ذات زن آبان ماه سرشار از یک صبر ایوبی است اما به علت تسلط بر نفس خیلی خوب می تواند این حس خود را نیز مثل احساسات دیگر خویش تحت کنترل بگیرید و تنها در یک مورد است که او نه می تواند و نه می خواهد که از این صبر استفاده کند و آن هم موقعی است که پای عشق در میان باشد.

دختر آبانی دختر نترس

زن متولد آبان با ترس بیگانه است و در عرصه مشکلات خود را به آب و آتش می زند و در دل طوفان به سوی هدف می شتابد و با جرأت فراوان با مخاطرات مواجه می شود و سرانجام او را می بینیم که به گونه ای شگفت انگیز بر تمام موانع پیروز شده و موقعیت برتر خود را حفظ می کند.

یک زن متولد آبان آنچنان اعتماد به نفسی دارد که اصلا لازم نمی بیند برای زندگی از قوانین و رسوم و آداب پیروی کند. او خود را ملزم به پیروی از هیچ قانونی جز قانون اراده و میل خود نمی داند. حتی در کار عشق و عاشقی، اگر شرایط اوضاع و احوال به گونه ای باشد که اجرای ازدواج را غیر ممکن کند، او بدون اینکه کوچکترین ارزشی برای حرف مردم قائل شود و یا بدون توجهی به اعتراض دیگران با مرد محبوب خود زیر یک سقف زندگی خواهد کرد. در یک چنین مورد غیر عادی او واقعا به مرد محبوب خود عشق می ورزد و انتقادات و بدگویی های جامعه هرگز نمیتواند این زن شجاع را از حرکت بسوی راهی که صورت فلکی برایش تعیین کرده است، باز دارد.

متولد آبان
متولد ماه آبان

رازداری و وفاداری دختر آبان

این زن بر خلاف اکثر زنها رازدار است و خدا می داند که در گنجینه دل خویش چه اسراری نهفته دارد. او سخت مایل است که به اسراردیگران واقف گردد، در حالی که هیچگاه مقابله به مثل نمی کند و یا آنچه را از دیگران شنیده است، هرگز بازگو نمی نماید (مگر اینکه این کار موجب برد و یا موفقیت او بشود.)

آنچه در این مورد می توان گفت این است که هرگز سعی نکنید به اسرار دختر آبانی پی ببرید. در دل این زن یک بخش خصوصی وجود دارد که هرگز کسی موفق به راه یافتن به آن نمی شود. این بخش ازقلب و روح او منحصرا از آن خود اوست.

همانطور که گفتیم دختر آبانی رازدار خوبی است پس طبیعی است که این دختر می تواند قابل اعتماد نیز باشد:

زنی که در هشتمین ماه سال متولد شده است، بسیار قابل اعتماد است، اما همیشه این احتمال وجود دارد که پای برتری و غرور او در میان باشد که در این صورت وضع کلی تغییر پیدا می کند. زن متولد آبان نسبت به افراد پر قدرت و شایسته و لایق شدیدا وفادار است و در مقابل به افراد ضعیف النفس و نالایق گوشه چشمی هم نمی اندازد. ارزش فراوانی که زن متولد آبان ماه برای دوستی روابط انسانی قائل می شود، استثنایی است. او دوستان خود را از بین افراد طبقات بالا و هوشمندان انتخاب می کند و سپس اشخاصی را که واجد ارزش های لازم برای دوستی با خود تشخیص می دهد، برای تمام عمر نگاه می دارد و بقیه را مانند زباله دور می ریزد. در طبیعت و ذات این زن عزمی آهنین و استقامتی بی پایان به ودیعه گذاشته شده است.

تکیه کامل به قدرت درونی موجب پیدایش برخی تغییرات فکری در وی می شود، به نحوی که ممکن است در طول حیات خویش عقاید گوناگونی پیدا کند و به راه افراط و تفریط حتی در عقاید مذهبی قدم بگذارد.

برغم شخصیت قوی و بارزی که زن متولد آبان دارد، خواهان برتری مرد خویشتن است، به نحوی که به جای آنکه سعی کند حاکم بر وی باشد، زیرکانه تدابیری می چیند تا زمینه ای برای پیروزی او فراهم بشود. نسبت به آینده مرد محبوب خود علاقه زیادی از خود نشان می دهد. پس از ازدواج ترجیح می دهد که خانه دار بماند.(مگر اینکه شما واقعا مرد دلخواه او نباشید و مخارج منزل را چنانکه مورد نظر بوده است، تأمین نکنید و یا اینکه کار او برای اجرای برنامه مخصوصی ضرورت پیدا کند). او ممکن است در زندگی خصوصی و داخل خانه شدیدا با شما جر و بحث کند، اما در مجامع و در برابر دیگران به اندازه مادر پشتیبان شماست. او به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهد که کسی زیانی به شما وارد بیاورد یا شما را آلت دست خود بکند، و کسی که بخواهد دست به چنین کاری بزند، مسلما از انتقام جویی او در امان نخواهد بود.

انتقام جویی و تلافی کردن دختر آبان ماه

یکدندگی و تلافی کردن یکی دیگر از خصوصیات زن متولد آبان است. اگر به او یک دروغ بگویید، او به شما دو دروغ خواهد گفت. اگر شما یک هفته با او حرف نزنید، او دو هفته مهر سکوت بر لب خواهد زد. به این ترتیب، اگر می خواهید از کار او انتقاد کنید، بهتر است آن را به عهده کس دیگری واگذار کنید، زیرا هر انتقادی موجب دو ماه قهر او می شود. او از خطاهای کوچک شما، به شرط آنکه بفهمد از روی منظور خاصی نبوده است، می گذارد. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که حس تشخیص در این زن به اندازه حس انتقام جویی او قوی است، پس می توانید مطمئن باشید که خوبی های شما را هم نیز دو برابر جبران خواهد کرد. رفتار مادرانه او با کودکان به ظاهر سرد است و بچه ها پیش خود فکر می کنند که مادر چندان به آنها علاقه مند نمی باشد. اما کودکان در جوار او خود را در پناه یک نیروی قوی احساس خواهند کرد.

زن آبان ماه در خانه

زن متولد آبان عاشق خانه و زندگی خویش است و منزل را همیشه در نهایت پاکی و تمیزی نگاه می دارد، به نحوی که به قول معروف  از تمیزی برق می زند. غذا هم همیشه سر ساعت و سرو می شود و امور منزل پیوسته تحت کنترل هستند و اگر مشاهده کردید که جز این است، ‌بدانید که یک پیشامد ویا اشتباه شما غرور بی پایان او را جریحه دار ساخته است.

او هر دو ماه یک بار اسباب و اثاثیه یکی از اتاق ها را بیرون می ریزد. زیرا سخت از بازیافتن اشیایی که در گوشه و کنار فراموش شده اند، خوشحال می شود. به این ترتیب باید سخت مراقب باشید که فلان کاغذی که بوی عطر زنانه از آن استشمام می گردد و یا مطلبی خصوصی روی آن نوشته شده است، گوشه کنار و یا توی جیب لباس  کهنه شما جا نمانده باشد!. او با لذت به همه چیز مشکوک است و اگر مدرکی دال بر خیانت و بی وفایی از شما پیدا کند، طوفان به پا خواهد کرد.

خشم زن آبان ماه

برای مجسم کردن خشم او هیچ منظره ای گویاتر از ابر قارچی شکل ناشی از یک انفجار اتمی در آسمان نیست، با این احوال در مقابل او اصلا سعی نکنید که کنجکاوی مشابهی داشته باشد. زیرا این هرگز به نتیجه نمی رسد و هر قدر هم شما در استفاده از موقعیت های مناسب زبردست باشید، باز محال است بتوانید به خواسته های قلبی او پی ببرید و او به کلی غیر قابل پیش بینی است.

زن آبانی و رابطه با فرزندانش

مادر متولد آبان اجازه نمی دهد استعداد بچه هایش بیهوده ازبین برود. او ممکن است هر روز ساعت ها وقت خود را صرف مشخص کردن هدفهای عالی کودکان خویش نماید و در رساندن ایشان به این اهداف از هیچ نوع کمک و مساعدتی فروگذار نمی کند. بچه ها به هنگام مواجه شدن با مسائل و مشکلات زندگی، او را رهبر و مشاور قدرتمندی می یابند زیرا وقوف او بر اسرار طبیعت انسانی به وی امکان می دهد یک مشاور خوبی باشد. زن آبانی به کودکان خود می آموزد تا با شجاعت با موانع و مشکلات روبر بشوند. گذشت و چشم پوشی فراوان او از خلافکاری بچه هایش اگر توسط پدر جبران نشود، می تواند نتایج سویی در بر داشته باشد. او نسبت به کسانی که تهدیدی برای آزادی و شادی بچه های خود باشند، بسیار بی رحم و انتقامجو است و متأسفانه این امر شامل حال شوهر او و پدر بچه نیز می گردد. اگر سخت گیری های شما نسبت به کودکانتان بیش از حدی باشد که او آن را قابل قبول می داند، بی رودربایستی توی روی شما می ایستد.

زن متولد ماه آبان و علاقه اش به رنگ ها

زن متولد آبان ماه به رنگهای قرمز جگری، حنایی و بنفش علاقه فراوان دارد و سعی می کند از این رنگها در تزئین منزل استفاده نماید. رنگ اسم ها را بخوانید.

زن آبانی و امور مالی

او ممکن است سال ها تمام پول های خود را پس انداز کند و سپس ناگهان مثل کسی که از خواب بیدار شده باشد، شروع به ولخرجی و اسراف کند. در هر حال او عاشق پول است، چه آن را یک ریال یک ریال جمع کند و چه هزار تومان هزار تومان خرج کند. در مورد خرج کردن، یک اصل را هرگز از یاد نمی برد و آن حفظ شخصیت در عرصه مسائل مالی و اقتصادی است به این معنی که با وسواس مراقب است و این استعداد در او وجود دارد که هر روز ترقی بیشتری پیدا کند. زن متولد آبان عاشق قدرت است و حاضر است خیلی از منافع را فدای کسب قدرت کند.

دختر متولد ماه آبان و ازدواج

در طالع بینی، دختر متولد ماه آبان با مرد متولد کدام ماه ها ازدواج کند بهتر است؟

ماه های جور با دختر متولد آبان:

پسر تیر ماه (هنرمند)، پسر اسفند ماه (روح گرا)، پسر دی ماه (شوخ طبع)

ماه های ناجور با دختر متولد آبان:

پسر فروردین ماه (اهل دعوا)، پسر اردیبهشت ماه (سلطه جو)، پسر مرداد ماه (خود خواه)، پسر مهر ماه (نیش دار) و پسر بهمن ماه.

رابطه دختر آبانماه با پسران متولد سایر ماه ها رابطه ای میانه است. یعنی نه خیلی خوب و نه خیلی بد.

سوالات همراهان نام فارسی در مورد دختر آبانماهی:

دختر آبان ماهی دختر آبانی ام دختر آبانی یعنی دختر آبان پسر اسفند دختر آبان شعر دختر آبان پسر خرداد خصوصیات دختر آبان ماهی خصوصیات دختر آبان پسر آبان دختر اردیبهشت آبان اسم دختر است یا پسر ازدواج دختر آبان با پسر آذر اسم دختر آبان ماهی ازدواج دختر آبان ازدواج دختر آبان با پسر بهمن ازدواج دختر آبان با پسر مرداد بیوگرافی دختر آبان پروفایل دختر آبان ماهی تولد دختر آبان ماهی چگونه دختر آبان ماهی را عاشق خود کنیم خصوصیت دختر آبان ماهی چگونه دختر متولد آبان را عاشق خود کنیم

4.9/5 - (32 امتیاز)

57 نظر برای “طالع بینی و خصوصیات دختر آبان ماه”

  1. خیلی جالب بود. ممنون
    طالع بینی مرد دی هم خیلی جالب و درست بود

    4
    0
    1. خصوصیات دختر آبان ماهی کاملا درست و دقیق بود. دم شما گرم. مشخصات پسر آبان رو هم خوندم ترکیدم از تعجب!!!! رسما دوست آبانی من رو آورد جلو چشام.

      12
      1
  2. خیلی خوب بود اما من واقعا دوست ندارم مرد باشم.
    خواهشا اینو حذف کنید

    11
    7
    1. خب تو دوست نداری این که منظورش به همه آبانی ها نیست من خودم به شخصه عاشق پسر بودنم

      10
      2
      1. به عنوان دختر آبان، منم تا کلاس هشتم بوی استایل بودم و خیلی دوس داشتم پسرونه رفتار کنم

        12
        2
    2. عشق من دختر ابانی هست واقعا این چیز هایی که بود واقعیت دارد دختر ابانی عشقه تکه یکی یدونس من هم پسر اسفند ماهی هستم دختر ابان ماهی خیلی زرنگه خیلی خوشم اومد

      13
      1
      1. دقیقا دختر آبانی اینطوری هست خصوصیاتش

        4
        0
    3. نه ولی من خیلی دوست دارم که مرد باشم …
      لطفا حذفش نکنید …

      7
      4
      1. خیلی چیز ها درباره ما آبان ماهی ها درست بود اما یه جاهایی نه

        5
        2
      2. من آبانی ام دختر آبانی ولی هیچ وقت دوست ندارم پسر باشم

        1
        1
    4. من یک آبانی هستم همش درسته ولی من دوست ندارم پسر باشم چون ما دخترا جذابیت بیش‌تری نسبت به پسر ها داریم

      10
      4
      1. من هم آبانی ام و دوست داشتم پسر باشم چون بدم میاد میگن دخترا ضعیفه و فلان! (که البته الان نظرم عوض شده ) همونجور که گفته بود تو متن دختر آبان ماه، از ضعف متنفرم!
        و همچنین به کارای مهندسی علاقه بیشتری دارم تا دوخت و دوز، نه که انجام ندما نه،اتفاقا خیلی خوب هم خوب انجامشون میدم ولی از ته دل راضی نیستم فقط برای رفع تکلیف یا یه همچین حسی انجامشون میدم. شاید منظور از اینکه “دوست دارد پسر باشد” همینه…

        11
        2
    5. راست میگه منم ابانیم ولی دوست ندارم مرد باشم
      اینو حذف کنید

      7
      5
  3. من با یک دختر آبان ماهی دوست بودم در جهت ازدواج.اخلاقشون کمی که نه ،بلکه مردونه است.البته میشه مثل یه دوست مرد باشون دوستی کرد وبالاخره باید یه سری از خصوصیات زمونه داشته باشن و خصیصه دیگر اینه یه مقدار سو استفاده کار‌ و فرصت طلب و ممکنه از آدم پله بسازن. نا گفته نماند دختران آبانی زیبا هستن اما تو رفتار باهاشون باید خیلی احتیاط کرد چون الکی کینیه ای ترین نوع زن هستن. ولی یه خصوصیات خوبی که دارن اینه که اگه عاشقت بشن دنیا به کامت هستش.

    11
    3
    1. زن متولد آبان دست بزن هم دارن. دوستم همش از زنش کتک میخوره البته در رابطه جنسی

      7
      7
      1. بیخیال حاجی من خودم متولد آبان هستم ولی تا حالا دست رو کسی بلند نکردم ازین کارم بشدت بدم میاد

        8
        1
    1. من متولد آبان هستم اونجا که می گفت اکثر دوست دارم مرد باشن من خیلی بهش علاقه دارم و این که من از خانه داری متنفرم

      9
      2
      1. من فاطمه هستم اما استایلم گی استار هست. به عنوان یک دختر آبان ماهی خیلی دوس داشتم دختر هارو تو به اوج برسونم از لذت

        2
        4
      2. حقیقتا من فاطمه هستم اسم کاملم فاطمه زهراهست.
        شوخی کردم استایلم دخترونس و گی استارنیست به عنوان یک دختر آبان ماهی هیچ علاقه ای به پسر بودن ندارم من هنوز یک دختر نوجوانم که در مقطع راهنمایی تحصیل میکنه.
        آرزوم اینه یک کمدین بشم در آینده که دختران سرزمینم رو بخندونم و از طنز های من لذت ببرند.

        2
        1
      3. من فاطمه هستم همه حرفام شوخی بود. استایلم دخترونه ست و گی استار نیست. و اصلا علاقه ای به پسر بودن ندارم. این کامنت کاملا اشتباه بود.
        به عنوان یک دختر نوجوان آبان ماهی در آرزوی استندآپ کمدین شدن هستم تا دخترهای نوجوان مثل خودم را بخندانم و از جوک های من لذت ببرند.

        1
        1
  4. زن آبان ماهی یعنی زن مردصفت والسلام.خودمم اینطوری که سایت عالی گفته سرد ومستقل وخداروشکرباهوشم.

    5
    2
    1. آخه من موندم تو با چند نفر بودی؟! نه وجدانا با چند نفر بودی؟یه جا گفتی دوس دخترم فروردینیه،اونجا گفتی بایه گاو اردیبهشتی دوستی،چندجا گفتی با آبانیا هم بودی،دخترای بهمنی رو هم که ظاهرا باهاشون بودی و رابطه تون شکراب شده نشون به این نشون که کلی کامنت تخریب کننده برای دخترای یهمنی نوشتی و هرجور دلت میخواسته بد جلوه شون دادی و عقده ها و کینه هاتو سرشون خالی کردی!خب چه خبرته لامصب! آخه انصافی گفتن،مروتی گفتن! بعد وقتی میگیم خردادیا زن باره و هوس بازو تنوع طلبن بهت برمیخوره؟!!

      4
      0
    2. من آبانی هستم و خیلی جالب و درسته اونجا که گفته آبانیا دوست دارن مرد باشن من خیلی بهش علاقه دارم و من از خانه داری متنفرم

      2
      2
  5. ولی من عاشق اینم که دخترم اصلا از پسرا خوشم نمیاد چه برسه به خودم
    راستی رنگ مورد علاقم صورتی کمرنگ روشن خیلییی کمرنگ
    ولی جالب بود تو اون خصوصیات خوب ابانی خیلی به خودم مغرور شدم

    3
    1
      1. دختر آبانی درصد شهوتش بالا هست نسبت به سایر ماها

        2
        0
    1. من خودم دختر آبان ماهی هستم ولی وقتی داداش داشته باشی زندگی یجوره دیگه هست.

      1
      1
  6. من خودم دختر آبانی هستم درست گفتید من خودم آرزوم اینه که یک روزی مرد باشم خانواده منم میگن تو مثل پسرا هستی و واقعا یکی به من دورغ بگه انگار جنگ جهانی به وجود آمده و هیچ وقت نمی بخشم اون کس رو و واقعا میتونم فکر وکار های دیگران رو بخونم و کسی واقعا در دل من جا بگیره تا لحظه عمرم عاشق اون کس میمونم و واقعا هیچ کس نتونسته فکر ذهن یا توی دل من رو بخونه و واقعا آدم مقرر خودخواه هستم و انتقام جو و راز دار

    3
    0
  7. جالب بود ، ولی ای کاش می شد واقعا مرد به دنیا میومدم و اینکه همه ی چیزهای گفته شده حقیقت بود

    2
    1
  8. من خودم آبانیم و اینا همش درست بود و اینکه عاشق مرد بودنم بله ولی ظرافت های دخترانه رو حفظ میکنم و دارم ولی مواقعی ک‌لازم باشه میتونم کاملا اخلاق خشک داشته باشم

    3
    0
    1. چیزایی که در مورد ما نوشته غلط نیست ولی اغراق شده هست هرکی بخونه فکر میکنه با یه هیولا طرفه!!
      انفجار بمب اتم و لرزه بر تن دشمنان و ۲ هفته سکوت…
      خندیدم کلی :)

      1
      2
    1. سلام من یه دختر آبانی هستم همش درسته ولی من دوست دارم دختر باشم تا پسر

      0
      1
    2. موافقم همش درست بود. دختر فروردین رو هم بخونید حتما کاملا درست بود. یک دختریه این دختر فروردینی
      نگم براتون.

      1
      0
    3. منم موافقم ازاین که میگن. دوست داشتن مرد باشن.
      بعضی وقتایادم میره زنم وبا شوهرم درست مثل یه مرد رفتار میکنم خیلی ناراحت میشم. ومربی موی تای هم هستم. کاش متولد ماه دیگری بودم تا زنانه تر رفتار میکرد☹️

      3
      0
      1. خواهر این و خودت باید رو خودت کار کنی که زنونه تر رفتار کنی. من خیلی آبان ماهی دیدم که اصلن همچین ویژگی ای نداشتن.من خودم آبانی ام، درسته از کارای پسرونه خوشم میاد ولی اصلن مثل مرد نیستم. دخترُ هرکاری کنی بازم دختره…

        2
        0
      2. زن فقط زن متولد آبان. خوش ذوق و خوش مشرب بابام ۱۰۰ تومن میداد بهش زکیه خانم. اون زمان با ۱۰۰ تومن میشد سفر تایلند رفت الان کرایه ماشین تا زیر پل هم نیست

        0
        0
  9. من یه آبانیم واقعا همه این خصوصیات رو دارم بجز اینکه پسر باشم و انتقام جو

    1
    2
    1. خداییش آبانی چق ماهن ولی من دوس دارم جنسیتمو ک‌امون دختره

      2
      0
    1. سلام من یک آبان ماهی هستم و تمام مطالب گفته شده درست و بجاست کامل و دقیق .خودم هم خصوصیات آبان ماه رو دوست دارم. و هم خصوصیات داداشم که یک پسر زیبا و باهوش آذر ماهی است.

      2
      1
  10. با سلام فاضله هستم ویک دختر آبان ماهی .تمام مطالب درست و دقیق بوده بله افسونگر، لرزه انداز به تن دشمنان خانواده، و مثل بمب اتم موقع عصبانیت هستن. من خصوصیات خودمو دوست دارم و همچنین خصوصیات یک پسر متولد آذر ماه مثل داداش کوچولوی عزیز و باهوش و زیبای خودم. پسران آذر ماهی هم مانند آبان ماهیها باهوش و زیبا هستند

    1
    1
  11. سلام منم متولد آبان هستم اینکه افسونگر و به عشقم پایبندم وبعضی مواقع اخلاقم مردونه هست واقعا دوس دارم چون وقتی یه زن تنها تو جامعه حضور پیدا میکنه بایدم مثل مرد باشه
    ولی خیلی صبور وبخشنده هستم ولی چشمتون روز بد نبینه اگه کسی بهم دروغ یاتهمت بزنه اون روز دنیا رو روسرش اوار میکنم

    7
    0
  12. منم آبان ماهی هستم. اتفاقا صاحب سایت درست گفته منم تا حد زیادی مرد صفتم. از بین متولدین ماه‌ها به مردان خردادماهی خیلی علاقه دارم چون خیلی راحت میشه اونا تحت سلطه درآورد و کونشون گذاشت. نمیدونم چقد خبر دارید ولی من متوجه شدم مردان خردادماهی (البته اگه بشه اسمشون رو گذاشت مرد، ) عاشق کون دادن هستن و کلا مفعول و ضعیف الشخصیت هستن.

    0
    0

دیدگاه شما چیست؟ در کادر زیر بنویسید:

❤️دیدگاه شما تا دقایقی بعد از ارسال روی وبسایت قرار می گیرد.