شخصیت شناسی آذر ماه

طالع بینی و خصوصیات دختر آذر ماه

زن متولد آذر ماه

خصوصیات زن و دختر متولد آذر ماه

December girl
دختر آذرماهی Girl of Azar

خصوصیت  کلی زن آذر ماهی

زن متولد آذر ماه اهل منطق و واقعیات، مهمان دوست، بی ریا و پول خرج کن و بی نظم و انضباط، راست گو اما بدزبان و درشت گو است. اگر حسود و بدکینه هستید، هرگز با دختر متولد آذر ازدواج نکنید!

همانطور که در وب سایت نام فارسی و معنی نام ماه ها اشاره شد، در منابع زبانی ایران باستان معنی ماه آذر این چنین است:

در اوستا و زبان اوستایی، آتر، آثر، در پارسی باستان آتر، در پهلوی آتر و در فارسی آذر می‌گویند.

آذر فرشته نگهبان آتش و یکی از بزرگترین ایزدان است. آریائیان (هندوان و ایزدان) بیش از دیگر اقوام به عنصر آتش اهمیت می دادند. ایزد آذر نزد هندوان، آگنی خوانده شده و در (ودا) (کتاب کهن و مقدس هندوان) از خدایان بزرگ به شمار رفته است. آفتاب در این ماه در برج قوس یا کماندار قرار می گیرد.

اسم های اصیل ایرانی آترینا و آترین و آترا و … به معنی منسوب به آتش، آتشین، سرخ‌رو و زیبا از نام های دخترانه زیبای ایرانی اصیل هستند. علاوه بر این اسامی آذر را نیز ببینید که شامل نام های مرتبط با واژه آذر هستند.

در ادامه بیشتر با خصوصیات دختران متولد آذر آشنا می شویم:

ارتباط با دختر یا زن آذر ماهی

شاید بهترین توصیف زن متولد آذر این باشد که بگوییم او زنی نیست که انتظار داشته باشید مطابق میل شما حرف بزند و چه بسا که گاه و بیگاه از لحن نیشدار او آزرده خاطر می شوید و در مقابل هر چند گاه یکبار آنچنان جملات زیبا و دل انگیز از دهان او خارج می شود که شما با شنیدن این جملات، روزگار را به خوشی طی خواهید کرد. زبان زن متولد آذر نیشدار و پر کنایه است اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریا است.

زن متولد آذر دنیا را درست به همان صورتی که هست می بیند و در دیدگاه زندگی اهل واقعیت و منطق است. به ندرت اتفاق می افتد که زنی مانند یک متولد ماه آذر وقایع و رویدادهای زندگی را چنان دقیق و مستدل و منطقی توجیه کند و از خوبیها برای خوشبین شدن به آینده بهره گیری نماید و بدی ها را هم به عنوان یک واقعیت غیر قابل انکار بپذیرد.

گفتار و کلام زن متولد آذر ماه

قاطعیت او در گفتارش خیلی زود نظر شما را جلب می کند، اگر روزی به شما گفت پولی که برای مخارج خانه می دهید دیگر کافی نیست و باید مقداری به آن بیفزایید، یقین داشته باشید که راست می گوید. اما به طور مسلم می توان انتظار داشت که او پس از درخواست اضافه خرج بلافاصله اضافه می کند که اما لازم نیست که با جان کندن سعی کنی پولدار شوی چون پول زیاد انسان را خودخواه می کند. این زن هرگز به شما دروغ نخواهد گفت و در این کار آنچنان تعصبی از خود نشان می دهد که شما گاهی آرزو می کنید ای کاش گاهی دروغ می گفت و لی زبانی این چنین تلخ و درشت گو نداشت.

زن کماندار شدیدا عاشق استدلال و خود مختاری است و به همین دلیل اغلب اوقات زندگی مجردی را بر ازدواج ترجیح می دهد. وقتی هم که دختر خانه است، با بقیه اعضای خانواده زیاد گفتگو نمی کند و به این دلیل معمولا رابطه ای سرد و مجزا با بقیه دارد، عاشق مسافرت است و از هر موقعیتی برای انجام این کار استفاده می کند و اگر نتواند به مسافرت برود، ناآرامی خویش را با رفتن به سینما و گردش با دوستان ارضا می کند.

از زبان تند و تیز دختر آذر ماه به هیچ وجه غافل نشوید. اگر ناراحت و عصبانی بشود، مطالبی را بر زبان می آورد که مو بر اندام شما راست خواهد شد. اما این را هم بگویم که منظور واقعی او همان چیزی نیست که بر زبان می آورد و به قول معروف حتی قبل از آنکه حرفش تمام بشود، آن را فراموش می کند و به این دلیل انتقام جویی بعدی شما به کلی برایش بدوی مفهوم خواهد بود. او زنی نیست که به درد آدمهای خیالاتی و یا کینه توز و حسود بخورد. اگر کینه ای و بداخلاق و خیالاتی هستید، هرگز با زن متولد آذر ازدواج نکنید.

اگر می خواهید با همسر متولد آذر خود زندگی آرامی داشته باشید، هرگز به وی دستور ندهید که چنین و چنان بکن، بلکه خواسته های خویش را در قالب جملاتی که جنبه درخواست دارند بیان نمایید و یقین داشته باشید که هرگز با خواسته ای انجام نشده مواجه نخواهید شد. او اگر چه مثل هر زن دیگری مایل است که تحت الحمایه باشد، اما از دستور شنیدن و فرمان بردن سخت بیزار است. شما می توانید از پدر و مادر وی سؤال کنید، آنها هم به شما خواهند گفت که از کودکی این چنین بوده است. NameFarsi.com

دختر آذر ماهی و ازدواج

در این زمینه نکته ظریفی وجود دارد که ذکر آن ضروری است و آن این است که اگر چه نمی خواهد کسی، مخصوصا در مقابل دیگران برای او “آقا بالاسری” بکند اما وقتی دیدید و احساس کردید که دارد ثابت قدمی شما را آزمایش می کند، چه او خیلی بیشتر از آنچه که از دستور شنیدن بیزار است، از مردی که ضعیف نشان می دهد تنفر دارد، به این دلیل اگر روزی دیدید که پرچم استقلال را بیش از حد برافراشته، او را سر جای خودش بنشاند.

زن متولد آذر کسی نیست که حاضر باشد به خاطر هیچ مردی تک روی خود را کنار بگذارد اما در عین حال خواهان آن است که شوهرش همیشه او را یک دختر هفده هجده ساله تصور کند.

یکی از اشتباهاتی که از زن متولد آذر در سال های قبل از ازدواج سر می زند این است که دوستی و عشق را به شدت با هم مخلوط می کند و این امر موجب پیدایش نوعی سرگردانی در قضاوت اطرافیان نسبت به او می گردد. اگر شما از زمره مردانی هستید که طالب یک زن کاملا محجوب و پر از شرم و آرزو می باشید، بهتر است از همین الان به فکر زن دیگری، که متولد آذر نباشد باشید، چه دختری که در ماه آذر متولد شده است، تفاوت چنانی بین مرد و زن احساس نمی کند. او زن تو سری خور نیست و از ابتدای بلوغ و جوانی بهره وری از شادی های زندگی را حق خود می داند و به عشق با چشمی شاعرانه نگاه می کند که لازمه یک زندگی گرم و پر حرارت است.

چه دختر باشد و چه زن شوهردار، شیوه تلخ و شیرین سخن گفتن او اغلب موجب بروز سوء تفاهمات و گفت و گو هایی می گردد که ممکن است به جاهای تاریک هم بکشد و شما می بینید که او با یک روحیه بسیار قوی با یک چنین رویدادهایی مواجه می گردد تا جایی که امر به شما و دیگران مشتبه می شود که آیا حرف های دیروز او، موجب برپا شدن این بگو مگوها گردیده است، جدی بوده یا شوخی؟ یک چنین عکس العملی خاص کسانی است که بزرگترین سیاره منظومه شمسی یعنی مشتری حاکم بر رفتار و کردار آنهاست.
درشت گویی او نباید سبب شود که شما تصور کنید که اهل دعوا و مرافعه است، او نیز به اندازه هر زن دیگری، از ایجاد دلخوری ها و نزاع های خانوادگی بیزار است. از خود می پرسد که چرا “درشت گویی” و بد زبانی او موجب بروز این اوقات تلخی ها شده است. البته او هرگز نمی تواند دلیل اصلی این پرخاش های زبانی را پیدا کند زیرا که طبیعت و نهاد غیر ارادی او طراح این رفتار تند و خشن است. از آنجا که در زندگی کمال صداقت را دارد، از اینکه مورد شک و تردید قرار بگیرد، به شدت ناراحت و عصبانی می شود. اگر او را پای تلفن مشغول صحبت دیدید و گفت که طرف صحبت مردی است که برایش گرفتاری پیش آمده است، فورا نپرسید این مرد کیست و چه رابطه ای با او دارد.. همین دو جمله می توانند طوفان وحشتناکی به پا کند زیرا این”مرد” ممکن است برادر شما یا برادر خودش بوده باشد. او نه تنها خود را مکلف به دادن توضیح حس نمی کند، ‌بلکه معتقد است که شما “باید” به او اعتماد کامل داشته باشید زیرا او “واقعا” در زندگی با شما رک و راست و صادق است و هرگز اهل فریب و توطئه و خیانت نیست.

قبل از نشستن بر سر سفره عقد زندگی را بسیار سرسری می گیرد و به این دلیل از بین پسرهایی که در اطراف او هستند، هیچکدام نمی توانند تصمیم بگیرند و برای خواستگاری قدم پیش بگذارند. رفتار او با همه یکسان و تا حدودی سطحی و دور از جنبه های جدی است. روی هم رفته تاکتیک شوهریابی دختر متولد آذر زیرکانه نیست و این ضعف حتی در آیین دوست یابی او نیز به چشم می خورد. به همین جهت دختر متولد آذر شانس بی شوهر ماندیشان زیاد است مگر آنکه اطرافیان به او کمک کنند و موجبات سر سفره عقد نشستن را برایش فراهم کنند.

یکی دیگر از علل بی شوهر ماندن این دختر این است که همانند مرد متولد آذر ماه، اندکی از ازدواج واهمه دارد و به این دلیل اگر واقعا یک چنین دختری را دوست دارید و می خواهید او را وادار به قبول همسری خود کنید، باید طبق یک نقشه زیرکانه از زندگی زناشویی و زیبایی های آن یک تصویر دوست داشتنی به وی نشان بدهید و ترس های او را از میان بردارید.

متولد آذر
خصوصیات آذر ماهی ها

علائق و فعالیت های دختر آذرماهی

زن متولد آذر عاشق ورزش و این قبیل کارها است. از آنجا که بین خود و پسرها کوچکترین تفاوتی احساس نمی کند و مثل آنها لباس می پوشد و حرکات و رفتاری مشابه ایشان دارد، گاه این توهم برای شما به وجود می آید که آیا پس از ازدواج می تواند در قالب یک زن خانه دار قرار بگیرد یا نه؟ برای او دنیا به این صورت است که اگر پسری می تواند یک هفته به ییلاق برود و چادر بزند و یا ساعت دو بعد از نصف شب به منزل برگردد، هیچ دلیلی ندارد که او هم نتواند این کارها را بکند و یقینا برود و چادر بزند و یا ساعت دو بعد از نصف شب به منزل برگردد، هیچ دلیلی ندارد که او هم نتواند این کارها را بکند و یقینا یک چنین اعمالی دلیل بر انحراف اخلاقی او محسوب نمی گردد و نباید پشت سر او غیبت و پچ پچ راه انداخت که مثلا هوسباز است. طبیعی است یک چنین طرز تفکری از جانب یک دختر با آنچه جامعه قبول دارد، مغایر می باشد، اما او کسی نیست که طرز قضاوت جامعه برایش خیلی اهمیت داشته باشد. او تحت تأثیر ستاره مشتری از استقلال و آزادی های خود حداکثر استفاده را می کند و به حرف مردم چندان توجهی ندارد.

زن  و دختر آذر ماهی بسیار خوش اشتها است و علاقه ای خاص به غذاهای خوب دارد. کمااینکه وقتی به مسافرت می رود، همیشه سعی می کند بلیط درجه یک مسافرت بخرد. به پول، به خاطر خود آن،‌ علاقه ای نشان نمی دهد و آن را وسیله رفاه زندگی می داند و به این ترتیب اغلب مردانی که با دختر متولد آذر ازدواج می کنند، مجبور هستند مدتی از وقت خود را صرف این بکنند که به وی یاد بدهند پول چه ارزشی دارد و چگونه باید آن را خرج کند. با توجه به این امر اگر می خواهید با یک چنین دختری ازدواج کنید و جنبه حسابداری و رسیدگی به دخل و خرج را هیچگاه به عهده او محول نکنید.

آذر ماهی و عشق

به رغم داشتن یک چنین رفتار و طرز تفکری، قلب زن متولد آذر درست شبیه به قلب یک کودک ساده و صمیمی است. وقتی پای دل به میان می آید، دیگر از هوشمندی و منطق در رفتار او اثری به چشم نمی خورد. پس مغز او متفکر و منطقی است، قلبش بی دفاع و احساساتی و زود تسلیم است.

به همین دلیل در زندگی او ماجراهای عاشقانه و شکست خورده بسیار می توان یافت و باز به همین دلیل بسیارند دختران متولد آذر که سریعا فریب چرب زبانی های مردان گرگ صفت را خورده اند و از این بابت قلبی شکسته و فریب خورده دارند.

آذر ماهی ها و سینما و شهرت

در بین ستارگان سینما و هنرپیشگان تئاتر، درصد متولدین آذر از همه بیشتر است زیرا برای بسیاری از زنان کماندار نور پروژکتورهای فیلم برداری درخشنده تر از برق هر نوع جواهری و صدای کف زدن های تماشاچیان دل انگیزتر از هر نوع زمزمه عاشقانه ای است، پس تعجب نکنید اگر او کار هنری خود را حتی به زندگی زناشوئی ترجیح دهد.

چنین زنی بیشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار پول و مادیات و از نظر خانه داری و انجام کارهای منزل باید گفت که خدا به شما صبر جمیل عطا کند. زنی که در ماه آذر متولد شده است، اصولا با این قبیل کارها میانه خوشی ندارد و به قول معروف وقتی به فکر جمع کردن رختخواب می افتد، بلافاصله به خود می گوید چه فایده دارد، چند ساعت دیگر باید آن را پهن کنم،‌ پس چرا اصلا جمعش کنم. داشتن یک چنین خصوصیاتی بالطبع موجب آن می شود که کودکان او خیلی خوب به انجام دادن کارهای منزل وارد بشوند زیرا برغم یک چنین تنبلی از درهم برهمی و کثافت خوشش نمی آید و چون خودش حوصله جمع و جور کردن و تمیز کردن خانه را ندارد، بچه ها و آقا را به کار خانه داری وادار می کند.

خانه داری زن متولد آذر ماه

در مورد آشپزی هم وضع او فرق زیادی با خانه داری ندارد. حقیقت این است که در این مورد نمی توان یک حکم کلی صادر کرد. اگر امروز غذایی را که جلوی شما می گذارد، واقعا لذیذ است، هیچ دلیل نمی شود که فردا یا پس فردا هم دستپختش خوردنی باشد.

مادر متولد آذر بیش از هر مادر دیگری مورد علاقه بچه های خود قرار می گیرد. چه علاوه بر وظیفه مادری، همبازی و دوست ایشان نیز خواهد بود. به احتمال قوی بچه داری تنها موضوعی است که این زن نسبت به آن مسئولیت کامل احساس می کند و مسئولیت خود را هم به بهترین وجه ممکن انجام می دهد. بچه ها از خوشبینی ذاتی و فراوان مادر خود تا حد امکان استفاده می کنند و در سنین بالاتر آنها او را بهترین خواهر دنیای خود می دانند. مادر متولد آذر در چشم و قلب فرزندانش یک مادر قابل ستایش است.

از نظر مهمانداری و پذیرایی و دست و دلبازی حتی متولدین مرداد هم به گرد زن آذر ماهی نمی رسد و همیشه مایل است که از مهمانان خود به طرز شاهانه پذیرایی کند. خوشبینی و حس رفاقت شدیدی که در نهاد او وجود دارد، موجب می گردد که هر کس پا به خانه وی می گذارد، خود را در منزل خویش احساس کند.

عکس پروفایل دختر آذر ماهی

شخصیت شناسی آذر ماه
شخصیت آذر ماهی

دختر متولد ماه آذر و ازدواج

ماه های جور با دختر متولد آذر ماه:

مرد فروردینی (روشنفکر)، مرد مردادی (رهبر)، مرد آذر ماهی (همدرد و دلجو)، مرد مهر ماهی و مرد بهمن ماهی.

ماه های ناجور با متولدین آذر ماه:

مرد اردیبهشتی (خود پسند و مغرور)، مرد تیر ماهی (عاشق خانه و زندگی)، مرد شهریور ماه (پر حرف)، مرد آبان ماه (خلاق) و مرد دی ماه.

رابطه آذر ماهی با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد).

نظر شما درباره دختر و زن آذرماهی؟

به نظر شما دختران و زنان متولد آذر چه خصوصیاتی دارند؟ در قسمت نظرات بنویسید.

4.7/5 - (42 امتیاز)

131 نظر برای “طالع بینی و خصوصیات دختر آذر ماه”

  1. تنها ماهی که من دوس ندارم اذر هست البته معذرت میخوام از گفتن این حرف

    0
    0
    1. اوخییی نگو سعید جان ناراحت شدم اصن
      من یک دختر آذر ماهی هستم

      0
      0
  2. اذری ها دلشون پاکه ولی یکم خودرای وسربه هوا وبی احساس هستن ولی اگه عاشق بشن تا پای جونشون پای عشقشون ایستاده می شن

    1
    0
  3. والا همش درست بود فقط اینکه آذر ماهی ها زبون شون تلخه واقعا!!! من که به نظر خودم اصلا نیشدار و تند حرف نمیزنم ☺️

    1
    0
  4. من عاشق یه آذری ام ولی رابطه کات شد اما هنوز عاشقشم …متولد تیر هستم و همشون کاملا درسته تمام خصوصیات رو داره

    1
    0
  5. پرچممون بالاااااااااااس : )

    ما آذریا بی نقصیم فقط یکم جیغ جیغوییم : )

    1
    0
    1. سلام دوستان .من عاشقه یه دختر اذرماهی هستم والا الان کاتیم سریه شوخی ینی چالش بودخب ولی هرچی طالع بین گفت درست بود.بااینکه که چندوقته که نیست دارم اذیت میشم ولی من عاشقشم با تموم وجود دوسش دارم ولی نمیدونم چرا اذرماهی ها کاری که خوب براشون انجام دادیمودرنظرنمیگیرن تا اینکه یه کاره اشتباه انجام میدیم دیکه براشون تموم شده حساب میایم .بسیارحساسن یه دهنده حسود لجباز وبایدحرف حرف خوشون باشه.ولی روراستن رک….ولی عاشق یه آذرماهی نشین .هیچوقت معنی عشقو نمیفهمن .

      1
      0
  6. طبق معمول همونجور که انتظار داشتم خصوصیات زن آذر رو نوشته بودن.مخصوصا زبون دراز وگستاخ بودنشون.به نظرم زنان آذرماه احمق هم هستن.اصلا از زنای زبون درازوغرغروی آذری خوشم نمیاد.ولی خب راستگوبودنشون رو تاحدزیادی قبول دارم.یاحداقل اون چندتایی که من دیدم اهل دروغ گفتن و ریاکاری نبودن.

    1
    0
    1. هیچ موقع به این چیزا اعتقاد نداشته باشید .من یک آذریم و نمیتونم ببینم داره بهم توهین میشه.کی با من موافقه

      1
      0
    2. مطمئن باشید زنای آذر ماه هم از مردای خودخواه ، قضاوتی ، کوته فکر و سلطه گری مثل شما خوششون نمیاد. همدردیم.
      شما هنوز یاد نگرفتید که همه ماه ها مثل هم نیستن و شخصیت آدم ها فقط وابسته به ماه تولد نیست و دنیا پر از استثنا هستش…

      1
      0
    3. زمانی که ایمان و دین در انسان کمرنگ شود به این خرافات روی می اورید
      شاید بعضی هاش درست باشه ولی ادما با ماه تولدشان فقط زاده میشن و این فقط یک عدد و تاریخ بهتر ادم ها رو به خاطر خودشون بخواید نه به خاطر ماهشان
      خانواده در شکل گیری شخصیت انسان خخخیلی مهمه و….

      تمام

      0
      0
  7. در پاسخ به اون دوستمون . طالع بینی کل ماه ها رو از لینک پایین همین پیج می تونین پیدا کنین
    ضمنا فوق العاده بود خیلی ممنون

    0
    0
    1. سلام .من خودم یه دختره ۱۶ساله ی آذرماهیی هستم . اینکه میگه پای عشقشون میمونن واقعادرسته . رلم بامن کات کردو منم به خاطرش چندبارتاپای مرگ رفتم وهنوزم پاش موندم وفراموشش نمیکنم . درواقعه نمیتونم فراموشش کنم .اون یه پسره مهرماهی بود. اخلاقامون باهم سازگاربود .فقط مشکل خانواده ی اون بود که بهش میگفتن هنوزعشق وعاشقی واسه توزوده . ازمن یه سال بزرگتربود.وفقط همین باعث جدایی ماشد.اما من هنوزم که هنوزه فراموشش نکردم و از صمیم قلب براش آرزوی خوشبختی دارم .
      امانمیشه گفت همه ی اون دلایلی که بالابهش اشاره شده درسته .ما اذرماهیا واقعا برخی از اون دلایل بالا رو نداریم .

      0
      0
  8. اصلا درست نیست که ماه اذری ها با اردیبهشتی ها ناجورا من صمیمی تریم دوستم آذری و من هم اردیبهشتی خیلی هم با هم صمیمیم با امسال ۹ سال از شروع دوستیمون میگذره

    1
    0
  9. من یه زن متولد آذر هستم. بیشتر این خصوصیات هیچ شباهتی به من نداره، شاید خیلی کم. تمام شخصیت فرد رو ماه تولد تشکیل نمیده. نمیدونم اینو کی آدما میخوان متوجه بشن و اینقد همو از روی ماه تولد قضاوت نکنن و بجای خرافاتی بودن، یکم با منطق و واقعیات زندگی کنن. من به “هیچ وجه” نه تنها هرگز خوشگذران و رفیق باز نبودم و نیستم که همواره بسیار خانواده دوست و فقط با خانواده خودم خوشحالم و بس و نه تنها زبان تیزی ندارم، که تا حدی خجالتی و کم حرف هستم مخصوصا با غریبه ها. و در هنگام دعوا اغلب یادم میره باید چه جوابی به طرفم بدم، و چون خودم میدونم تو ی دعوا در نهایت شکست خورده هستم، از هر گونه بحث اعصاب خورد کن و ناراحت کننده بسیار بسیار حذر میکنم. اون آقای تیرماهی که گفت ای کاش قبل از ازدواج با خانم آذر ماهیش اینو خونده بود باید بگم من یه برادر تیرماهی دارم که با یه خانم آبان ماهی چند سال رابطه داره، فقط میدونم برادرم خیلی اوقات از دست اون خانم ناراحت و شاکی و رابطه چندان خوبی با هم ندارن، چون اون خانم بشدت زورگو و سرگوبگر هستش. در حالیکه طبق طالع بینی این دو ماه جفت روحی هم هستن. ولی در واقعیت هیچ گونه رابطه خوبی بین این برادرم و این خانم من ندیدم و نمیبینم !!! و خیلیای دیگه رو دیدم که طبق توصیفات طالع بینی نبودن و نیستن. پس بهتر این بدونید که این توصیفات در حد کم در افراد هست و منطقی باشیم.

    0
    0
  10. جدی منم آذری ام ولی دوس پسرم بهم گف آخرین بار نشناختمت ممکنه اونم منو دوس داشته باشه آخه تیرماه بود

    0
    0
  11. تمام خصوصیات اخلاقی منو گفته….واقعا ما آذریا عاشق ک بشیم واسه عشقمون سنگ تموم میزاریم …..خیلی خیلی پرانرژی هستیم و هیچوقت نمیخوایم قبول کنیم ک بزرگ شدیم ….کودک درونمون همیشه فعاله

    2
    0
  12. من متولد ۹آذر هستم، در مورد کار خونه و آشپزی مدل من اینطوریه که یا انجام نمیدم یا اگه انجام بدم سنگ تموم می ذارمبه نظر من آدم یا کاری رو نباید بکنه یا اگه تصمیم به انجامش گرفت باید با نهایت توان برای انجامش تلاش کنه.
    من دستپختم اینجوریه که وقتی حوصله دارم اینقدر خوشمزه و با سلیقه تزئینش می کنم و…. ولی وقتی حوصله ندارم خودمم نمی تونم غذام رو بخورم!!! در مورد ورزشم بازی با توپ رو دوست ندارم و شنا و صخره نوردی و کارهای هیجان انگیز مثل پرش از ارتفاع و اسکیت روی یخ رو خیلی دوست دارم. من اینطور نیست که به ازدواج علاقه نداشته باشم اتفاقا خیلی احساساتی هستم ولی نه ازدواجی که محدود کنه، در مورد پول من اصلا ولخرج نیستم ولی علاقه ای به مدریت پول خونه ندارم.

    1
    0
  13. آذرماهی ها واقعا بذله گو،بی توجه به موقعیت های زمانی و مکانی،خوش گذران،نمک نشناس،خودخواه،نامرد،بی ادب و به دور از رفتارهای احترام آمیز و متشخصانه هستند…واقعا با زبان نیشداری که دارن خیلی هارو از خودشون دور و متنفر میکنن! من یک دی ماهی هستم و آذر ماهی بود که با اینکه من رفتار دوستانه و مسالمت آمیزی بدون هیچ خصومتی باهاش شروع کردم اما اون با گستاخی تمام حرفهایی میزد که تا عمق وجود، من رو از خودش متنفر و دشمن کرد! درحالی که هنوز که هنوزه نمیدونم چرا این کارو میکرد با اینکه من رفتار خوبی باهاش داشتم! البته ازش متنفر بودم ولی بعدها کارش به سمت من کشید و بهم نیاز پیدا کرد و منم کارشو راه انداختم،واقعا اینکه میگن ما دی ماهیا خصوصیت های یه انسان تمام معنارو داریم خداییش راست! نمیخوام از خودمون تعریف کنم ولی واقعا به رسم انسانیت و مرام با اینکه تا عمق وجود ازش ناراحت و متنفر بودم دلم نیومد دست کمکشو رد کنم! ولی با این حال هیچوقت نتونستم ببخشمش چون خیلی بهم بد کرد در صورتی که من هیچوقت باهاش بد نبودم،البته حتما آذرماهی هایی هستند که بسیار با معرفت و باشخصیت و انسان هستند اما اینجور آدمها فقط باعث میشن که تمام امثالشون تو چشم دیگران بد و منفور بشه!واقعا عذرمیخوام از آذرماهی های عزیز اما متاسفانه دیگه بعد از این اتفاقاتی که بااین فرد آذرماهی داشتم دیگه هیچ آذرماهی تو چشمم نیومد و نتونستم هیچ آذرماهی رو هیچوقت دوست داشته باشم هیچوقت…

    1
    0
  14. بیشتر خصوصیاتی که در بالا نوشته شده کاملا درسته فقط من رک حرف زدن ندارم و خیلی خجالتی و احساساتی هستم اینکه بعضیا میگن بی احساسن متولیدن این ماه درست نیست یا که بی نظمن ،من خودم به نظم و بودن هر چیز سر جاش اهمیت میدم یا اینکه ول خرج بودن اصلا هم ول خرج نیستم وخیلی هم مدیریت میکنم
    من متولد۱اذرم

    0
    0
  15. موافقم من به پول اهمیت زیادی نمیدم ولی خب دوس ندارم تو بدبختی زندگی کنم دلم میخواد اسایش کاملو داشته باشم و دلمم نمیخواد اونقدر پول دار باشم که ندونم چجوری خرج کنم…
    برای ازدواج دختران اذر ماه این که افراد کمی حاضرن با ماها ازدواج کنن
    نمیگم راسته ولی دروغم نیس
    کلا شخصیتامو نوشته

    0
    0
    1. واقعا که من کل مطالب رو خوندم ولی داره میگه که نیش داره و پر از کنایه یا نا منظمه ؟!! این چرت پرت ها چیه میگید عامو من خودم آذریم و هیچ کدوم از این مزخرفات رو ندارم جمع کنید بند بساتتونو بابا اه اه

      0
      0
  16. من دوست دارم همه ی کارام برنامه ریزی شده باشه به پول هم زیاد اهمیت نمیدم ولی دوست هم ندارم که تو بدبختی زندگی کنم دلم میخواد همه ی کارام با نظم دقیق باشه از ریخت و پاش بی نظمی خوشم نمیاد ولی در کل شیخصیت ها مو نوشته

    0
    0
  17. آذرماهیا خیلی خوش قلب و مهربونن و رک و راست، ولی خیلی آدم میخواد ک واقعا بشناسه شون

    0
    0
    1. سلام . اونقدرها هم فكر مي كني نيست بدترش اينكه بايد بيشتر روي اعصاب تمرين كرد كه خيليييي زود عصباني ميشم . خودمم اذرهستم و مذهبي ام اما دارم سعي مي كنم خشمم رو كنترل كنم و اينكه در راه خدا زندگي كنم . و يه چيزي همه ي شخصيت هايي كه گفته درسته و دقيقا دقيق راسته.

      0
      0
    2. اره واقعا من ی آذر ماهی هستم خیلی مهربونم ولی نمیتونم اون مهربونیمو تو کارام بروز بدم ب دن مغرورم

      0
      0
  18. من متولد ۳۰ اذرم ینی شب یلدا به دنیا اومدم بعضی از چیزایی که بالا گفته درست نیس ولی در کل بیشترش درسته مثل بی احساس بودنم و لجبازی و گستاخی

    0
    0
    1. شما باید شباهت های شخصیتی با متولدین دی ماه هم داشته باشید

      0
      0
  19. من آذر ماهی هستم و همین جوری که اینجا نوشته هستم

    0
    0
  20. من شب یلدا به دنیا اومدم.
    خصوصیاتی که بالا گفته شد ، همش درست بود و اینو همه به من میگن. میگن هم مهربونی هم سنگدل الان موندم کدومم
    در قسمت ارتباط با خانواده و ازدواج، همه درست بود و تمام این خصوصیات و اخلاقیات دارم.
    احسنت و چه دقیق

    0
    0
  21. در واقع هر چه تحقیق کنید به این نتیجه میرسید که ماه آذر بر بقیه ماه ها برتری دارد
    و میتوان گفت ماه مشاهیر است و بیشترین بازیگران معروف از حمله علی صادقی هم آذر ماهی بوده
    پرچم آذریا بالاس

    1
    1

دیدگاه شما چیست؟ در کادر زیر بنویسید:

❤️دیدگاه شما تا دقایقی بعد از ارسال روی وبسایت قرار می گیرد.