پسر آبان ماه

طالع بینی و خصوصیات مرد متولد آبان

مرد متولد آبان ماه

خصوصیات مرد و پسر متولد آبان

در این قسمت مشخصات و خصوصیات و ویژگی های پسر آبانی را قرار داده ایم. پسر متولد ماه هشتم سال، ماه میانی پاییز. پسر و مرد آبانی یک پاییزی تمام عیار.

November boy
پسر آبان November boy

خصوصیات کلی مرد آبان ماهی

مرد آبان در یک نگاه

مرد متولد آبان موجود گرم و تند و تیزی است. در مورد پسر آبانی واژه “اراده” را زیاد خواهید شنید و او فردی با ارده است. پسر آبانماه عاطفی و احساساتی است ولی بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که اغلب اجازه می دهد احساساتش به هوسرانی تغییر شکل بدهد. اگر این موضوع شما را می رنجاند باید خودداری را به طرز ماهرانه ای به او بیاموزید. خوشبختانه این حالت هوسرانی محدود می شود به کسی که او را دوست دارد، زیرا احساس فطری و ذاتی درستکاری، او را در جاده مستقیم و باریک عشق نگاه می دارد.

مرد متولد آبان جذابیت مغناطیسی او سبب میشود که جهان از چرخش حول محور خود باز بایستد و در جهت مخالف بچرخد.

مرد متولد آبان خیلی قوی است. او کسی است که همه، بویژه زنان تقریبا هرکاری برایش انجام می دهند. بعضی از دخترها همه جا به دنبال او می گردند (حتی شما). مردان متولد برج آبان رؤسای شرکت، مؤسسه یا سازمان ها هستند.

در برخی منابع آمده است که اکثر پسران متولد آبان پوستی به رنگ سبزه تیره، مویی مشکی و چشمانی سیاه دارد. البته شاید کسی هم پیدا شود که بور باشد. اما تعداد این گروه در مقایسه با گروه قبل خیلی کم است. او حتی وقتی صورت خود را اصلاح می کند ، به نظر میرسد که چند روز است اصلاح نکرده. او چشمانی نافذ دارد آن چنان که اگر مستقیم به چشمهای شما نگاه کند، آشفته خواهید شد ! اغلب زن و مرد متولد برج آبان با عینک ورزشی عجیب و غریب و یا لنزهای آنچنانی، چشمهای خود را بیشتر به نمایش می گذارند.

مرد آبانی معمولا غذا هم زیاد می خورد و  اضافه وزن پیدا می کند. هرچند عمیقاً می خواهد خوش هیکل باشد. او در روابطش بسیار صادق است. به طور ایده ال زن ظریف و پر جنب و جوش متولد برج حوت (دوماهی) شریکی مناسب برای اوست ،اگر همسر شما متولد برج آبان است باید به او کاملاً اعتماد کنید و حتی وقتی اشتباه می کند ، معتقد باشید که او درست می گوید و اشتباه نکرده است. او به هیچ وجه نمی خواهد شما رقیب او باشید.

تا زمانی که بتواند حسادت خود را کنترل کند ، پدر خوبی است. او بیش از دیگر مردان متولد برجهای تیر و اسفند احساسات خود را نسبت به بچه ها نشان می دهد. او با خوشحالی به شما اجازه می دهد که از نوزاد مراقبت کنید.

مرد متولد آبان مشغله ذهنی را در روابطش دخالت می دهد. قبول کنید که بیشتر متولدین ماه آبان معنی کامل آشفتگی و آشوب هستند. آنها اعتماد به نفس دارند و خود را چنان تشویق و ترغیب می کنند که حتماً بهت زده خواهید شد و آرزو می کنید که مثل او باشید، علیرغم همه اینها او نگرانی، ترس و اوهام زیادی دارد. فراموش نکنید که او آدمی جنجالی است.

همانطور که در وب سایت نام فارسی به معنی نام ماه ها اشاره شد، در منابع زبانی ایران باستان معنی ماه آبان این چنین است:

آبان:

در اوستا آپ، در پارسی باستان آپی و در فارسی آب گفته می‌شود. در اوستا بارها (آپ) به معنی فرشته نگهبان آب بکار رفته است و همه جا به صیغه جمع آمده است. نام ماه هشتم از سال خورشیدی و نام روز دهم از هر ماه را آبان می دانند. ایزد آبان موکل بر آهن است و تدبیر امور و مصالح ماه به او تعلق دارد. به سبب آنکه (زو) که یکی از پادشاهان ایران بود در این روز با افراسیاب جنگ کرده، او را شکست داده، تعاقب نمود و از ملک خویش بیرون کرد، ایرانیان این روز را جشن می گیرند، دیگر آنکه چون مدت هشت سال در ایران باران نبارید مردم بسیاری تلف گردیدند و بعضی به ملک دیگر رفتند. عاقبت در  همین روز باران شروع به باریدن کرد و بنابراین ایرانیان این روز را جشن کنند. آفتاب در این ماه در برج عقرب یا کژدم قرار می‌گیرد.

در ادامه خصوصیت مردان متولد آبان و شخصیت شناسی متولدین مرد آبانماه را خواهید خواند:

مرد متولد آبان را می توان تیز هوش، بااراده، خواستار هدفهای بزرگ و پدری دلسوز و مهربان ذکر کرد. اگر عاشق مرد آبانماهی هستید و شما از کلمه هیجان می ترسید، بهتر است که نامزدی خود را با او فورا لغو کنید، زیرا مرد متولد آبان چه در زندگی و چه در کار و حرفه خود مردی با اراده، قوی و نیرومند و مملو از هیجان و بلند پروازی است و روحیات او با آرامش و سکون و بی حالی سازگاری ندارد و مدام در جست و جوی هدف های تازه و ترقی و تعالی دادن کار خود و بالا بردن سطح درآمد و زندگی خود و خانواده است. اگر نامزد متولد آبان ماه شما، ظاهری آرام، ساکت و کم حرف دارد، این دلیل بر آرامش روح و باطن او نیست و در زیر این چهره خونسرد و آرام باطنی گرم و سوزان و اراده ای قوی و پولادین و افکاری بلند و ترقی خواهانه و حسود دارد که چون دیگ می جوشد و نیرو و حرارت تولید می کند. عقل، دانایی، احساس و هیجان هر دو بر رفتار او حکومت دارد و در ارائه هر دوی آنها مهارت و استادی و زیرکی خاص دارد. او بیش از حد باهوش است و به فلسفه و تفکر درباره راز و رمز زندگی و اسرار حیات علاقمند می باشد و بسیاری از اوقات این توانایی و فراست که جواب سوالات مشکل و دست نیافتنی را پیشاپیش بدهد و با کمک حس ششم درباره نیامدها و ندیده ها پیشگویی نماید.

پسر آبانماهی و روابط اجتماعی و دوستانش

طبع او عالی است و به همین جهت دوستان خود را از طبقه باهوش و دانا و باشخصیت انتخاب می کند و دوست دارد که با مردم عالیمقام و ارزنده رفت و آمد داشته باشد. اگر درباره سر و وضع و لباس خود از او سوال می کنید، مطمئن نباشید که با لحنی تملق آمیز همیشه از زیبایی و تناسب شما تعریف و تحسنی کند. چه بسا که در نهایت صراحت بگوید: “لباست زشت و آرایشی که کرده ای خنده دار است.” اگر دل نازک هستنید، هرگز در این زمینه ها از او نظر خواهی نکنید، اما بهتر نیست کسی که طرف مشورت قرار می گیرد، عقیده صریح و صادقانه خود را ابراز بدارد.

بعضی از مردان متولد آبان ماه دارای این قدرت و استعداد هستند که زندگی مرتاضانه پیشه کنند و با حداقل معیشتی بسازند، در روی حصیر و مقداری غذای کم به زندگی ادامه بدهند و به دلایل روحانی و معنوی دست از مال دنیا بشویند. ولی این عده تعدادشان در اقلیت است. زیرا اکثر متولدین آبان ماه از لحاظ صورت فلکی خواهان رفاه و آسایش عادی هستند و از اینکه زندگیشان توأم با تجمل باشد احساس امنیت و رضایت خاطر می کنند.

در مورد مرد متولد آبان باید سعی کنید همیشه به او توجه داشته باشید. از رفت و آمد زیاد با اقوام دوری کنید و از او انتظار نداشته باشید. همیشه آماده پذیرفتن هر اجتماعی باشد. او بخصوص از مراسم رسمی خوشش نمی آید. زیاده از حد حالت مطمئن و مثبت به خود نگیرید. بخصوص اصرار نکنید او چیزهایی را مطالعه کند که دوست ندارد.

مرد متولد آبان در زندگی زناشویی

اگر شوهر شما متولد آبان ماه است بدانید که کشش و جاذبه ستاره پلوتو در سرنوشت فلکی او به قسمی است که از هیجانات عاشقانه لذت می برد و مردی است قوی و پرجاذبه و پرتمنا که در زن ها ایجاد کشش می کند و شما باید مطلقا موجودی غیر حسود و آرام باشید و این صفت را در وجود او تحمل کنید و به آن خرده نگیرید که هر گونه حسادت و مبارزه ای برای خنثی کردن این کشش و نیروی طبیعی بلا اثر است زیرا روحا از باختن نفرت دارد و چون هدف های بلند پایه را تعقیب می کند، همیشه می کوشد که در عرصه های گوناگون پیروز و برنده نهایی باشد. او روحیه ورزشکاری دارد و به همین جهت کمتر در عرصه کار و زندگی خسته و ناامید جلوه می کند و همیشه با آمادگی و اطمینان و اعتماد به نفس با مشکلات زندگی در کشمکش و نبرد است. او در مقابله با حوادث با مهارت و قدرت بسیار‌، آرمش و متانت خود را حفظ می کند و قیافه و برخوردش با وقایع زندگی خانوادگی و حوادث شغلی توأم با خونسردی و آرامش تمام است، اما در پشت این متانت دنیایی پرجنب و جوش و پر غلیان وجود دارد که ناشی از جاذبه ستاره نیرومند پلوتو (پلوتون) است.

مواظب باشید که هرگز به شوهرتان (مرد آبانماهی) دروغ نگویید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا برخلاف پرستیژ و غرور مردانه او رفتار و گفتاری موهن نداشته باشید زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است. در میان مردان متولد آبان ماه گل مردان خدا با ایمان که عمر و زندگی خود را وقف خدمت به خلق می کنند و با فداکاری و جانبازی در راه سعادت مردم می کوشند، یافت می شوند که مردانی استثنایی و بزرگوارند و با رهبری به شانه آنها هموار می شود و در نهایت عقل و درایت به وظایف انسانی خود عمل می کنند و موجب خیر و برکت می شوند.

معنی نام ماه ها را بخوانید.

همسر متولد آبان ماه شما مردی است با عزم راسخ که با عقاید و نظریات خویش پای بیدی بسیار دارد و حرف و شایعه و اظهار نظر دیگران در تغییر مسیر تصمیمات او کمتر اثر می کند. نفوذ مادر شوهر و خواهر شوهر در افکار او ناچیز است و شما می توانید مطمئن باشید که نه دوست و نه بستگان افکار اساسی او را نمی توانند تغییر دهند و یا نظریات مهم او را که شخصا به آن ها عقیده و ایمان دارد، تعویض کنند. او در همه جا مردی پا بر جا و با اعتماد به نفس است. شجاعت و استقلال فکر از مشخصات صورت فلکی این ماه است.

مرد آبان و مقابله با مشکلات

مرد متولد آبان ماه شما در برخورد با مشکلات به جای غر زدن، ترسیدن و اظهار گله کردن و عجز کردن، با شجاعت قدم به میدان مبارزه می گذارد و عجیب آنکه همیشه در دل خود بر این عقیده است که پیروزی نهایی از آن او خواهد بود. چنین مردی می تواند سپر و محافظ قابل اطمینانی برای حمایت از خانواده باشد. او با علاقمندی بسیار خواستار کشف راز و رمز هاست و به همین جهت کمتر اتفاق می افتد که شما بتوانید راز و رمزی را از چشم های تیز بین او و یا ذهن کنجکاو و متجسس او پنهان نگه دارید. با این وجود باید بدانید که در عرصه زندگی زناشویی پیش ما و او هیچ رازی سر به مهر باقی نخواهد ماند.

وقتی به مسئله حسادت می رسیم،‌ به شما اخطار می کنم که هرگز کاری نکنید که حسادت عاشقانه شوهر متولد آبان خود را تحریک کنید. در معاشرت و مهمانی ها و مراودات خانوادگی رفتار شما بایدچنان باشد که او ذره ای احساس نکند که خدای نکرده به مرد دیگری حتی به اندازه یک سر سوزن توجه دارید. همیشه به خود بقبولانید که او قدرت مقاومت در برابر این تمایلات وسوسه آمیز را خواهد داشت و پیوسته نسبت به عشق شما و خانواده خود مردی وفادار و قابل اطمینان است. ضمنا به یاد داشته باشید که مرد متولد آبان هرگز اجازه نمی دهد که زن در کار او مداخله کند و یا عقاید خود را به او دیکته کند. او مرد است و شما زن و این تفاوت همیشه باید در روابط فی مابین رعایت بشود، اما ضمنا باید بگویم که مرد متولد آبان که زنی فهمیده و دلسوز و مطیع داشته باشد، همیشه در مقابل همسر خود مردی دلسوز، مهربان و ملاحظه کار است. پاسخ خوبی های همسر خود را در نهایت صداقت خواهد داد.

متولد آبان
متولد ماه آبان

مرد آبانماهی و فرزندانش

در مورد بچه های خود پدری سخت گیر و با جذبه است. کودکان او احساس می کنند که پدری قوی و با اراده دارند که از جزئی ترین سهل انگاری های آن ها نمی تواند چشم پوشی کند و با وسواس و شدت تمام برای تربیت بهتر آنها و جلو گیری از گمراه شدن آنها در کارشان نظارت دارد. بچه های چنین پدری به ندرت بی ارزش و بی بند و بار خواهند شد. در عین حال که فرزندان خود را با نهایت عشق دوست می دارد، ولی مجال لوس شدن نیز به آنها نمی دهد.

فرزندان مرد متولد آبان ماه، درس های آموزنده از پدر خود می گیرند و در زمان بزرگی متوجه خواهند شد که جذبه و سخت گیری های پدر چقدر در تربیت آنها اثرات حیاتی داشته است.

مرد متولد ماه آبان و ازدواج

در طالع بینی، مرد متولد ماه آبان با دختر متولد کدام ماه ها ازدواج کند بهتر است؟

ماه های جور با پسر متولد آبان:

دختر تیر ماه (هنرمند)، دختر اسفند ماه (روح گرا)، دختر دی ماه (شوخ طبع)

ماه های ناجور با پسر متولد آبان:

دختر فروردین ماه (اهل دعوا)، دختر اردیبهشت ماه (سلطه جو)، دختر مردادی (خود خواه)، دختر مهر ماه (نیش دار) و دختر بهمن ماه.

رابطه پسر آبانماه با دختران متولد سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد)

سوالات همراهان نام فارسی در مورد پسر آبانماهی:

خصوصیات پسر آبان ماهی مشخصات و طالعبینی مرد متولد آبان پسر آبانی ام  من پسر آبان دختر اردیبهشت پسر آبان دختر خرداد اسم پسر آبان دوست پسر آبانی پسر های آبانی. طالع پسر آبان ماه پروفایل پسر آبان ماهی. شخصیت پسر آبان مشخصات پسر آبان. ویژگی پسر آبان دختر آبان پسر اسفند ازدواج پسر آبان دختر آبان پسر بهمن دختر تیر. خصوصیات پسر آبان ماه. خصوصیات پسر آبان ماهی ها. چگونه پسر متولد آبان را عاشق خود کنیم؟ عکس پسر آبان ماهی عشق پسر آبان ماهی فال پسر آبان ماه پسرای آبان ماهی.

5/5 - (22 امتیاز)

122 نظر برای “طالع بینی و خصوصیات مرد متولد آبان”

  1. دقیقا همین بود و عالی چون من خودم متولد ابان هستم و همش درسته و عین واقعیت…ولی نکته بدش اینجاست که همسرم متولد آذر هستش و خیلی با هم جور نیستم و از نقل طالع بینی اصلا با هم جور نیستیم و با اینکه ۹ساله ازدواج کردیم ولی شاید سه سالشو بیشتر با هم نبودیم….

    0
    0
    1. عزیز جان طالع بینی به کنار شما اگه خصوصیات زن آذری رو قبل از ازدواج میخوندی خودت میفهمیدی با این خانم نمیتونی کنار بیای. یکی از خصوصیات بد زنهای آذری اینه که دهنشون چفت و بند خاصی نداره، گاهی پرخاش میکنن و در حین عصبانیت خیلی چیزا که نباید رو به زبون میارن و مرد آبانی نمیتونه اینجور چیزا رو تحمل کنه.
      بقیه خصوصیات ناهمگونش رو نیاز نیست بگم همین یکی کافی بود تا شما تن به این ازدواج ندین

      0
      0
      1. هوم . نظر شما محترمه . منم یک آذدی ام . اما رازها پیش من در امن و امان هستند . به شرطی که بگن که این رو نگو !
        و اینکه تا اون نقطه یه دختر آروم آذری رو عصبانی کردی خب مجازاتی هم داره که شستن توسط کلمات هست . من به سیستم مجازات و پاداش به شدت اعتقاد دارم .

        0
        0
      2. اگر هر کسی تا یک کاری کرد که ما خوشمون نمیاد فوری دهنمون باز کنیم هرچی دلمون خواست بریزیم بیرون که سنگ رو سنگ بند نمیشه. به خاطر اینه که به زنها اجازه نمیدن قاضی بشن چون به محض اینکه تصور کنن کسی کار خلافی کرده (حالا اون بنده خدا ممکنه اصلا کاری نکرده باشه) زن قاضی فوری به بدتریت مجازات محکومش میکنه.
        میدونی منم به سیستم مجازات و پاداش اعتقاد شدیدی دارم. مثلا زن آدری به مرد مردادی نیاز داره به محض اینکه شروع کرد توسط کلمات شوهرشو بشوره شوهره جوری از حجالتش در بیاد که یک جای کبود نشده تو بدنش نداشته باشه. هر کسی از ابزار خودش برای مجازات دیگران استفاده میکنه. به هرحال هر کلمه ای که از دهن کسی در میاد مجازاتی داره.

        0
        0
      3. وقتی یه مرد آبان میتونه ، خودش تصمیم بگیره که چه طور مجازات کنه یا از هر ترفندی برای رسیدن به اهدافش استفاده کنه چرا یه دختر آذری نتونه ! در دنیا همه چیز مجازه !
        در حالت کلی مرد های فروردین بسیار ضعیف و مردهای مرداد بسیار لجبازن و اصلا مناسب آذری ها نیستن .

        0
        0
      4. منم به مجازات و پاذاش بسیار معتقدم. هر زمان که با کلمات شوهر رو شستین و عصبانیش کردین آماده مجازاتتون هم باشین. اگه این کار رو با یک مرد مردادی کردین اگر اونقدر جای سالم داشتین که بتونین حرکت کنین بیاین بگین نظرتون در مورد مجازات چیه.

        0
        0
      5. من خیلی بیشتر از این چیزها دوستش دارم . نه عصبانیش میکنم ، نه ناراحتش میکنم ، فقط گاهی دروغ میگه که من تحمل ندارم !
        تت حالا که هر چی شده اون عذر خواهی کرده و این لذت بخش ترین احساس دنیاست ، وقتی که یک مرد عذرخواهی کنه !

        0
        0
      6. مردادی زن یا مرد نداره ، افراد عجیبی هستند ، حتی به خودشون آسیب میزنن ، حتی به خودشون اهمیت نمیدن ، من حتی نزدیکشون هم نمیشن ، وقتی کسی خودش واسه خودش مهم نیست چرا باید واسه من باشه ؟
        من جذب کسایی میشم که به شدت به خودشون احترام میذارن .

        0
        0
      7. شاید بنده خدا دروغ نمیگه و فقط شما زیادی حساس شده باشین.
        معمولا اونیکه بزرگوارتره بیشتر عذرخواهی میکنه. چقدر خوبه که شما هم گاهی اوقات بزرگواری کنین.
        مردهای آبانی از ۱۰۰ درصد اشتباهات شما فقط ۱۰ درصدش رو مجازات میکنن اون هم از نوع خفیفش. بقیش رو میبخشن. مجازات آبانیها خیلی سخت و آسیب زاست اگر قرار بود اونها این بخشش رو نداشته باشن یکی از مجازاتهای واقعیشون میتونست طرف مقابل رو تا آخر عمر راهی آسایشگاه روانی کنه. البته اگه آسیب زدن جسمی رو مورد استفاده قرار نده که اونجوری …. چقدر خوبه که شما هم بخششتون رو بیشتر کنین. انشااله که بتونین زندگی زیبایی رو برای خودتون و همسرتون درست کنین.
        یه موضوع دیگه اینکه مردهای فروردینی ضعیف نیستن. اتفاقا آدمای پرجراتی هستند

        0
        0
      8. اعتقاد داشتن به سیستم مجازات و پاداش نیاز به اینکه بدونی این سیستم چقدر پیچیدست.نمیشه برای همه عمل ها یه نوع پاداش و یه نوع مجازات در نظر گرفت.ولی شما برای هر عمل ناپسندی بک نوع مجازات در نظر گرفتی که این خلافه این سیستم هستش.در اصل در این سیستم برای هر عملی یک پاداش و یک مجازات وجود دارد که موجب بی نهایت شدن این سیستم می شود.پس برای کسی که از این سیستم استفاده می کنه واجبه که کل این سیستم رو بدونه

        0
        0
    2. من هم یک زن آذری ام ( ۱۵ ام آذر ) اسیر چشم های یک مرد آبانی شده ( ۱۳ ام آبان ) .
      من همیشه بهش میگم ، هر چی میخوای رو تو فانتزی هات داشته باشی ، بهم بگو . من واست فراهم میکنم . فقط اون هیچی نمیگه و شبیه یک پازله و من خودم همه چیز اون رو کشف کردم .خدا رو شکر همه چیز خوبه .
      من به عنوان خواهر توصیه میکنم با هم صحبت کنید ، هیچ چیزی به اندازه کلمات روی اون اثر نمیذاره .

      0
      0
      1. مودب باشید خانم محترم. مردادی بدبود سلطان نمیشد. درضمن کم میاری ازخودت مایه بزار نه ازبقیه

        0
        2
    3. من بیشترین همدردی رو میکنم.آبانی هستم و خانمم آذر ماهییه. دقت کن آبانی ها ده لایه زیر زمین احساسات دارن و عمیقن، آذری ها یه طبقه اونم همکف!

      1
      0
    4. یه مرد آبانی هیچ وقت نباید با زنان مرداد،فروردین و آذر که عنصرشون آتش هست ازدواج کنه.چون آبانی آبه و اینها آتش.آب و آتش دشمنن.مناسبترین برای آبی ها، خود آبی ها(تیر،آبان،اسفند)ودر درجه دوم خاکی ها(اردیبهشت، شهریور و دی)هستند.این نصیحت و حاصل تجریبیات و دیده ها و شنیده هاست.دیگه خود دانید.

      0
      0
      1. بله حرفت درسته. با فروردین و مردادو آذر نمیسازیم. کلا ما آبانیا با خیلی ماههانمیسازیم.که اون هم از روحیه خشن و ناآرام و بی حوصله ما نشات میگیره. حقیقت اینه که ما آبانیا آدمای صبوری نیستیم اگه یه چیزی مطابق میلمون نباشه زود عصبی میشیم و موضع میگیریم. کلا ما مردای آبانی دنبال زنای حرف گوش کن میگردیم. ما به اندازه کافی درطول زندگیمون به خاطر روحیه ای که داشتیم با خیلیا جنگیدیم:با پدر مادربرادر خواهر دوستان ناظم و معلم صاحبکارو…. ووقتی که ازدواج میکنیم دیگه واقعا دنبال آرامشیم و اگراین آرامش رو زنمون بهمون نده دیگه بدجوری میخوره تو ذوقمون و ناامید و عصبی میشیم و ممکنه تبدیل به آدم خطرناکی بشیم.من خانمم اردیبهشتیه، سلطه جو نیس ولی بعضی وقتا خیلی باهام لج میکنه که دودشم همیشه تو چشم خودش میره متاسفانه رابطه مون سرده و… زنان ماههای آتش هم به خاطر اینکه مثل ما روحیه خشن و مردونه و سلطه طلبی دارن اصلا به درد مردای آبانی نمیخورن.مثلا من اگه یه زن آذری داشتم با شناختی که اززنای آذری دارم،به جرات میتونم بگم شاید جسدشو تحویل خونواده اش میدادم.مادرخودم آذری بود اصلا از بی نظمی و زبون درازیش خوشم نمی اومد و حتی درطول حیاتش چندین بار دستمو روش بلند کردم.(الان۲ساله فوت کرده و دیگه نمیتونم جبران کنم)می دونم الان چه فکرای بدی درموردم میکنید ولی واقعا دست خودم نبود وقتی عصبانی میشم دیگه نمی فهمم دارم چکارمیکنم.شاید یکی از دلایل رفتارای من بی توجهی مادرم به تربیت صحیح من و خواهرام و برادرام بود. و همچنین بی توجهی به نیازهای عاطفی ما.اگه کسی بچه آبانی داره باید خیلی به نیازهاش توجه کنید وگرنه نتایج بدی به بار میاد.

        1
        0
    5. مردادیا نیان اینجا واسمون دم از سلطان و پادشاه بزنن!ما آبانیا حوصله این گوه خوریای شما مردادیا رو نداریم.برید یه جا دیگه و برای متولدین ماههای دیگه ازین گوه خوریا بکنید نه واسه آبانیا. ما آبانیا متنفریم ازآدمایی مثل مردادیا که خودشونو واسه همه دست بالا گرفتن واعتمادبه سقف ازشون فوران میکنه.ما آبانیا آخرین کسی هستیم که به مردادیا و امثال مردادیا توجه نشون میدن.ما بهتون محل سگم نمیدیم.اینو خودتونم خوب میدونید!

      3
      0
    6. خانوم Rosa خجالت بکش از حرفهای زشتت علیه مرداد ماهیا.وبد کردن ماه ما…..آخه زنیکه فلان فلان شده ما اکثرا اینقدر برای خودمون ارزش قایلیم که اجازه نمیدیم هیچ کس کوچکترین بدی بکنه بهمون وبه هیچ کس هم کوچکترین بدی نمیکنیم.شما خودت هیچ ارزشی برای خودت قایل نیستی که دمدمی مزاج و بی قید وبند هستید شما آذرماهیا ‌هر روز با یک نفر در رابطه هستید از بس قید وبند ‌ارزش برای خودتون قایل نیستید …هر ماهی راجع به ماه ما نظر بیاد بده .توی آذرماهی همه کاره نباید بیای اینجا دهن گشادتو باز کنی برای ماه ما…..ماه مرداد اصلا ماه آذر وآذرماهیا رو بدترین ماه میدونه چون قید وبندی ندارن.پس لطف کن و دهنتو ببند

      0
      2
    7. به وحید /من یه دختر مردادی هستم اولا مرداد پادشاه ماهها هست بری تحقیق کنی میفهمی مرتیکه/بعدش خودت گوه خوری اضافی نکن کثافت بیشعور/آدمی که جنس زن رو پست بدونه که خودش از یه زن بدنیا اومده معلومه چه انگلی هست/خاک برسرت بیشعور از همین جا معلومه که چقدر عقل وشعورتون شما آبانیا پایین هست.کلا شماها انگل جامعه هستید از نظر ما مردادیا!!!!!

      0
      2
  2. دقیقا عین واقعیت نکته به نکته صحیح …اینارو منتشر نکنید لو رفتیم خخخ

    0
    0
  3. نسلشون منقرض بشه ان شالله انقدر بد هستند
    منو که کشته یکیشون

    0
    0
    1. این بستگی به رفتار شما داره نگفتین متولد چه ماهی هستین. اگه متولد خرداد یا آذر یا بهمن یا مرداد هستین باید هم از آبانیها شاکی باشین. چون اونها نمیتونن زن گردن کلفت یا حرف‌گوش‌نکن یا بی احساس یا دمدمی مزاج رو‌تحمل کنن و سعی میکنن اینقدر بین دستگاه روحیشون فشارتون بدن و پرستون کنن تا دست از رفتارتون بردارید. اینها مقداری یکدنده، لجباز و کینه ای هم هستند. انتظار دارند همیشه و همیشه حواستون باشه که مرررررد خونه اونه. گردن کلفت خونه اونه و بس. لجبازی باهاشون بکنین باهاتون لجبازی می‌کنند و حتما شما شکست میخورین. هر بدی بکنین جوابشو بهتون میده. اگه گفت یه کاری کنین وشما مقاومت کردین و به حرفش گوش نکردین و به هر دلیلی در اون لحظه نتونست منصرفتون کنه فکر نکنین موفق شدین چون حتما در جای دیگه و به شکل دیگه براتون جبران میکنه. مثلا اگه گفت این لباس بده نخر و شما با لجبازی خریدید چند روز بعد جشنی که میخواسته برای سالگرد ازدواجتون یا تولدتون بگیره ، نمیگیره. یا ممکنه یه موضوع خیلی بی اهمیت رو بیاره وسط و بحث و جدل راه بندازه و به شما هم نمیگه این کار رو به تلافی اونجا که باهاش لج کردین انجام میده. سعی نکنین چیزی رو ازش مخفی کنین محاله که کشفش نکنه و به شما نمیگه کشفش کرده فقط به طریقی و درجای دیگه از سرتون درمیاره که چرا بهش دروغ گفتین. هرگز و هرگز براش زرنگی نکنین. هرجا غرور ازش دیدین باهاش کل کل نکنین غرور مردانش از همه چیز مهم تره . سعی نکنین بهش تسلط پیدا کنین مثل برج زهر مار میشه. خان قلی خان توی سریال باغ مظفر یادتونه؟ همون که به زنش میگفت شما بروید در اندرونیببییی! اون نمونه یک‌ مرد آبانی بود. هروقت گفت شما بروید در اندرونی یا چیزی شبیه اینا شما فقط بگین چشم و الا اتفاقات بعدی که میفته ارزش لجبازی امروزتون رو‌نداره

      0
      0
      1. یه چیز یادم رفت بگم اگه به حرفش گوش کنین و باهاش لج نکنین و گردن کلفتی نکنین اونقدر براتون جبران میکنه که راضی بشین.
        خودتون رو همیشه مثل یک آهوی بی‌پناه نشون بدین که به اون پناه آورده بعد ببینین چجوری مثل موم توی دستتون قرار میگیره (با همه غرور مردانش) ((:

        0
        0
      2. من خودم اسفندیم و به نظرم مرد ابان ماهی خیلی مهربون و با درک هست

        1
        0
      3. مردای ابانی خیلی بدهستن. بی منطق. فقط حرف خودشون قبول دارن. کینه ای حسود بدجنس و بدبین هم هستن. خیلی هم عجول و بی فکر. من بهمنی هستم اصلا شوهر ابانیمو دوست ندارم متنفرم ازش

        0
        0
      4. آبانی ها با خردادی ها و مردادی ها و بهمنی ها به شدت مشکل دارن. البته از همه بیشتر با بهمنی ها مشکل‌دارن
        شما دو نفر در خیلی مسائل دقیقا نقطه مخالف همین. مثلا از نظر آبانی ها بعد از ازدواج من تمام میشه و ما شکل میگیره اونها به هیچ وجه فضای خصوصی برای هیچیک از طرفین قبول ندارن زن و شوهر همه چیزش مشترکه همه چیز یعنی واقعا همه چیز. یک روح در دو بدن. میشه یک روح بعضی چیزا رو از خودش مخفی کنه؟ وقتی تو این بدنم این چیزا بهم ربط داره وقتی‌تو اون بدنم بهم ربط نداره ؟ دو طرف حق دارن در مورد همممممه چیز هم دیگه اطلاع صددرصدی داشته باشن و نظر بدن. مثلا در مورد اینکه چه صابون یا مسواکی استفاده کنین. دوستان هر یک از طرفین فقط وقتی میتونن باهاش دوست باشن که مورد تایید طرف مقابل هم باشن.
        ولی از نظر بهمنیها هر کسی فضای خصوصی خودش رو باید داشته باشه و همسرش حق نداره تو فضای خصوصی اون وارد بشه. بعد از ازدواج استقلال طرفین باید حفظ بشه و چیزی به نام ما وجود نداره.
        آبانیها احساسات عمیق و ادامه داری دارن ولی بهمنیها احساسات سطحی و بسیار کوتاه مدتی دارن. مثل آب خوردن عشقشون فراموش میکنن.
        شما دو نفر نقطه مقابل همین. قبل از ازدواج فقط ۲ ساعت در مورد چیزایی که واقعا براتون مهمه با هم حرف زده بودین متوجه میشدین که چقدر باوراتون فاصله داره. همسرتون خوبیهای زیادی داره اما چیزی از خوبیهاش به شما نمیده چون شما از باورهاتون دست نمیکشین. با رفتارتون ناراحتش میکنین خب اون هم شما رو ناراحت میکنه و عمدا این کار میکنه. کسی که نمیزاره همسرش از زندگی لذت ببره همسرش هم نمیزاره اون از زندگی لذت ببره.
        فکر نکنین نمیتونه زندگی رو براتون بهشت کنه. حالا که زندگی رو شروع کردین باید از بعضی باوراتون دست بکشین. از همه مهمتر اون تفکر بهمنی رو که معتقده اگر زن با یک‌ مرد دیگه بگه و بخنده شوهر نباید ناراحت بشه بکلی از کله تون بیرون کنین.
        اینکه شوهر اجازه نداشته باشه تو بعضی چیزای زنش دخالت نکنه یا مطلع باشه واقعا حرف مضحک و بی معنیه. کسیکه میخواد بعد از ازدواج استقلال داشته باشه آمادگی ازدواج نداره آمادگی شریک شدن زندگیش رو با یه نفر دیگه نداره و اصلا نباید ازدواج کنه. اگه نخواین از این باورا دست بکشین چیزی رو نمیتونین درست کنین. با هم حرف بزنین رو کسائل مهم به توافق برسین دو طرف باید از چیزایی که برای طرف مقابل خیلی خیلی مهمه کوتاه بیان. در خوبی کردن به همدیگه رو باز کنین.

        0
        0
      5. طالع شاید ۴۰%توی رفتار آدمها تاثیر داره ،بیشتر از اون تربیت خانوادست ،پس هی نگید این ماه بده اون ماه بده ،همه ماهها خوبن تربیت خانواده و اون فرهنگی که توش بزرگ میشه تو رفتار آدما بیشتر تاثیر داره

        0
        0
      6. هاهاهاها !هر کی لمست کرده ، بلد نبوده .
        وفتی بتونی به یه زن نشون بدی که مراقب اون هستی ، اون وقته که بهت احترام میذاره و میشی قهرمانش و تنها پادشاه زندگیش .

        0
        0
      7. خیلی هم در مورد این موضوع مطمئن نباش. اگر همه زنها با دیدن مراقبت شوهرشون بهش احترام میزاشتن دنیا گلستان بود. خیلی از زنها با دیدن مراقبت شوهر و خوبیهاش جوابشو با بی معرفتی و بدی میدن. خوب نیست آدم واقعیات دنیا رو مخفی کنه و جانبدارانه صحبت کنه. خیلی از زنها وانمود میکنن اگه خوبی ببینن حتما خوبی جواب میدن و فرشتگانی هستن که فقط وقتی بدی میکنن که بدی دیده باشن! ولی واقعیت متفاوت از اینه
        خیلی از زنها با معرفت و مهربانن که امیدوارم خدا حفظشون کنه ولی خیلیهاشون هم معرفت ندارن و خیلی خیلی افکارشون از عدالت دوره

        1
        0
      8. اشتباه مردها اینه که نمیتونن تفاوتی بین خوب بودن و ضعیف بودن قانع بشن ، من خودم کسی رو میخوام که از من قدرتمند تر باشه ، هم جسنی هم ذهنی . آخه بودن یا یه فرد ضعیف به چه دردی میخوره ؟ مراقبت چیز متفاوتیه ! گاهی مراقبت خودش رو با فریاد نشون میده ، گاهی با نوازش .
        کی گفته زنها فرشته هستند ؟ گل بی خار فقط خداست .
        هاهاهاها . زن شریک شیطونه ، زن خدای افسونه …

        0
        0
      9. این رو بدونین که هیچ چیزی ربطی به ماه تولد نداره ، ببین از همسر آینده تون چی میخوایید ، چه ویژگی هایی باید داشته باشه ، دنبال اون بگیردین ، صرف نظر از اینکه چه ماهی متولد شده ، انسانها تحت تاثیر ژنتیک ، شرایط محیطی و تحصیلات خیلی تغییر میکنن .
        از نظر خیلی ها بعضی از ویژگی های مرد آبان بده ، اما من دقیقا دنبال همچنین مردی بودم با چنین صفاتی و بالاخره پیداش کردم .
        و حتما قبل از ازدواج خوب طرفتون رو بشناسید تا بتونید عاشقش بشید ، چون فقط عشق قادره تمام معادلات دنیا رو برهم بزنه !

        0
        0
      10. من از مطالب شما خوشم اومد من خودم دی ماهم رابطه دی با ابان چطوره میشه بیشتر در مورد آبانیها توضیح بدی، اینم شمارمه بهم پیام بده، چون جی میلم مشکل داره، ممنون ۰۹۳۷۳۲۷۱۳۱۳

        0
        0
      11. چه چیزایی در موردشون میخواین بدونین
        بپرسین

        0
        0
    2. هوم ! انسانهای جالبی هستند . من هم عشقم ، هم یکی از برادرهام آبانیه ، و من آذری ، و رابطه مون هم بسیار عالیه .
      یه لم خاص دارن ، که اگه پیداش کنی ، میشن همونی که میخوای ؛)

      0
      0
      1. من خودم اسفندیم و به نظرم مرد ابانی واقعا بی نظیره خیلی مهربون و با درکه

        0
        0
    3. درجواب هستی:
      مشخصه شوهرآبانیت یه کاری باهات کرده که اینجور میسوزی. بهت پیشنهاد میکنم اول روش آب سرد بریزی تا یکم پس پس کنه وبعد بهش پماد آلفا بزن تا سوختگیش کمتر بشه! فقط حواست باشه اونجا جای حساسیه و ما مردان آبانی هم خیلی اونجاها رو دید میزنیم. پس سعی کن سوختگیش رو برطرف کنی. اخه چیز سوخته به چه درد شوهرت میخوره؟!

      0
      0
    4. من خودم یه دختر مردادی هستم وگردن کلفتی ما برای مردهای زورگو /زن بزن/زن محدودکن ولی خودش هر گهی بخوره/هوس باز /اهل هر دروغ ودغلی هست ولی کافیه یه دروغ از طرف مقابلش بشنوه پدرشو درمیاره میدونم منظورت از گردن کلفتی کردن دخترهای مردادماهی هستن چون ما گردن مردهایی که برامون گردن کلفتی کنن رو تا خورد نکنیم ولش نمیکنیم .آره داداش /درضمن خوش ندارم اینقدر از ماه مهربونیا (ماه مرداد ماه)داری بد میگی رضا عنتره…..این بار آخرت باشه وگرنه با حرفام آسفالتت می‌کنم /اینم بگم شما مردای آبانی چون از دخترهای مردادی خیلی خوشتون میادواکثرا عاشقشون میشید ودختر مردادی پستون میزنه بخاطر اخلاقای گندتون /دوره میوفتید توی این سایت واون سایت از ماه مرداد بد می‌گید/خجالت بکشید آخه مردونگیتون کجا رفته ؟!

      0
      2
  4. مرد های آبانی بهترین مهربانترین و با احساسترین مرد روی زمین هستن و من فروردینی هستم ۷ سال با همیم و هیچ مشکلی وجود ندارد

    0
    0
  5. منم اردیبهشتیم و همسرم آبانی. یک لحظه دوریش برام قابل تحمل نیست. رفتار محبت آمیزش همیشگیه. حتی وقتی که عصبانیه علاقش نمیتونه مخفی کنه. نمیدونم شاید ما باهم جوریم

    0
    0
      1. تجربه نشون داده مشکلی نداره. فقط یه چیزی هست که ممکنه به نظر زن اردیبهشتی زیادی بیاد که اونم گرم بودن شوهر آبانیشه

        0
        0
  6. خیلی جالب بود من دوست پسرم آبان ماهیه خیلی خیلی دوسش دارم خیلی بااحساس ومهربونه وخیلی هم صادقه منم اردیبهشتیم خیلی باهم جوریم

    0
    0
  7. من آذر ماهی هستم مطالب در مورد من درست بود ، همسرم آذر ماهی هستن و فوق العاده ،رابطه ی عالی و صمیمی با هم داریم البته من
    رشته ی تحصیلیم خیلی بهم کمک کرده در این رابطه

    0
    0
    1. چقدر قشنگه وقتی که میشنویم یک نفر فرد متناسب خودش پیدا کرده و باهاش خوشبخته. آرزو میکنم همه همسری که باهاشون مچ باشه پیدا کنن و از زندگی لذت ببرن

      0
      0
  8. من خودم آبانیم و همسرم دی ماهی بر طبق نوشته ی شما ما باید باهم جور باشیم ولی اصلا اینطوری نیست. چون همسرم از لحاظ اخلاقی مشکل داره و خیلی زود عصبی میشه .این هم بر میگرده به تربیت خانوادگی و خیلی چیزهای دیگه
    توصیه میکنم جوانان در انتخاب همسر خیلی دقت به خرج بدن و صرفا با پرسیدن سال یا ماه تولد خودشون رو بدبخت نکنن.

    0
    0
    1. چیزایی که در مورد جور و ناجوری ماهها در سایتها میگن درست نیست درست ترش اینه:
      دختر جور با مرد آبان: اسفند، اردیبهشت، شهریور
      دختر ناجور با مرد آبان: خرداد، مرداد، بهمن
      و بقیه متوسط هستن

      0
      0
      1. بهمن ماهی هستم همسرمم آبانیه ،هیچ مشکلی نداریم و زندگی فوق العاده خوبی داریم
        این حرفها نیست ،فرهنگ -تحصیلات -آموزش -و تربیت خانوادگی مهمه

        0
        1
    2. تو مشکل از زنت نیس. مشکل از خودته که از حرفات مشخصه زن ذلیل و بدبخت بیچاره ای. هر موقع که عصبی شد،قشنگ یدونه بکوب تو دهنش دندوناشوخرد کن اونموقع ببین چطور عصبانیتش فروکش میکنه و حساب کار دستش میاد.بعد ببین بازم جرات داره زود عصبی بشه. ولی ازونجایی که توزن ذلیل تشریف داری و افریده شدی برای توهین دیدن و سوختن و ساختن،پس حدس میزنم جراتش رو نداری همچین کاری بکنی.چون اگر داشتی الان وضع زندگیت اینجور نبود!
      اگه میبینید زنا دیگه زن نیستن و برامون شاخ شدن، به خاطراینه که خیلی از مردا هم دیگه مرد نیستن و مردونگی ندارن!

      1
      0
    3. خاک بر سرت بی شعور (وحید خله)الان زمونه مردسالاری واین وحشی بازیا تموم شده !!خجالت بکش مرتیکه عوضی این چه حرفیه یاد مردها میدی /مردها همینجوری خودشون همه وحشی و زنجیر پاره کن هستن ‌وشما داری این حرفها رو می‌زنی پس محبت کردن برای شما وحشیا معنایی نداره /عقب مونده های زمان قلقل میرزایی !من خودم یه دختر مردادیم هیچ وقت حق نداری توی یه سایت بیای اینطور زر مفت بزنی وگرنه یه دختر مردادی اینطور میزاره توی کاسه ت!!

      0
      1
  9. هر ادمی بر اساس ژنتیک و شرایط زندگی کودکی روحیات و اخلاقیات متفاوتی داره،اینکه طرف چه ماهی اصلا ملاک خوبی برای شناخت افراد نیست،بهترین راه برای ازدواج این هستش شما با طرفتون مدتی رو (بیشتر از یکسال) دوست باشید و باهم زندگی کنید (+ همراه رابطه جنسی) و اگر دیدید که در کنار هم خوشبختید تن به ازدواج بدید، در غیر اینصورت جز مشکلات و طلاق چیز دیگه ای به بار نمیاد اگر مکمل هم نباشید.

    0
    0
  10. دوست پسر من آبانیه و من ی دختر تیر ماهی ؛ خیلی دوسش دارم ولی خب اون اخلاقش ی جوریه کلا حس اش و بروز نمیده و مغروره و من هم مغرورم ؛ این باعث شده که زیاد قربون و صدقه هم نریم

    0
    0
    1. رل قبلی منم ابان ماهی بود اره راست میگه خیلی مغرور بود اما یاز دوسش داشتم:)

      0
      0
      1. مشخصات مرد آبان ماهی درسته ولی ی دختر فرودینی با ی آبان ماهی ازدواج کنه با هم نمیسازن طلاق میگرن؟
        دختر فرودینی هست با آبان ماهی ازدواج میکنه و خوشبخت میشن ؟؟و اینکه چه راهی هست که دختر فرودینی بتونه با پسر آبان ماهی ازدواج کنه؟

        0
        0
      2. زیاد مشکلی نداره دختر فروردینی یه کم یکدندگیش بالاست. هزاری هم براش دلیل بیاری که حرفت درست نیست خیلی سخته قبول کنه. لجبازی هم میکنه. از اون طرف مرد آبانی هم مثل فنری میمونه که هر چی بیشتر جلوش مقاومت کنی بیشتر بهت فشار میاره. این موضوع باعث جروبحث بینشون میشه. ولی عوضش از نظر زناشویی باهم هماهنگی خوبی دارن. وقت محبت کردن هم خوب برای همدیگه مرام میزارن. میتونید زندگی خوبی داشته باشین فقط تمرین کنید کمتر غر بزنین ;) کمتر رو حرف خودتون پافشاری کنین. (خداییش تمرین این چیزا خیلی برای فروردینیا سخته).

        0
        0
      3. کی گفته زیاد مشکلی نداره رضاخان! تو اصلا درمورد دخترای فروردینی تحقیق کردی خصوصیاتشون رو خوندی؟چرااز خودت حرف درمیاری و بیچاره رو به اشتباه میندازی؟حالا خوبه این خانم بره با مرد آبانی ازدواج کنه هم خودشو بدبخت کنه و هم واسه شوهرش اعصاب نزاره؟ خوبه ازشوهرش کلی کتک بخوره و یه پرونده طلاق هم به پرونده های دادگاه اضافه شه؟من خصوصیات زنای فروردینی رو خوندم وبااطمینان کامل میگم فروردینی و آبانی اصلا با هم نمیسازن. تازه اینجا هم زده که ناجورن. اصلا مردای آبانی بیاید برید خصوصیات زن فروردینی رو بخونید ببینید وجدانا میتونید با همچین زنایی بسازید؟! یا زن فروردینی بیاد خصوصیات مرد آبانی رو بخونه، یعنی واقعا توی زن فروردینی میخوای ادعا کنی که میتونی با مرد آبانی بسازی؟! البته از زن جماعت همه چیز برمیاد و نباید تعجب کرد، چون کلا زنان موجودات ناقص العقلی هستن و همیشه اسیراحساسات زودگذر و آنی خودشون میشن.باهمین عقل ناقصشونه که هم زندگی خودشونو به باد میدن و هم واسه مردا اعصاب نمیزارن. صددرصد این خانم فروردینی خیلی خوب میدونه که چنین ازدواجی اشتباهه ولی ازونجاییکه زنای فروردینی هم مثل خیلی از زنای دیگه اوسکل و احمق تشریف دارن، داره خودشو گول میزنه ودنبال یه راه زورکی میگرده تا با دوست پسر یا خواستگارآبانیش ازدواج کنه وانتظارداره خوشبخت هم بشه.مثل دوتاقطعه پازل که باهم چفت نمیشن ولی میخواد بزور اونا رو باهم چفت کنه. خیلی از زنا عاشق جذابیت و مردونگی و مرموزی وسکوت و غرور و ابهت بیش از حد مردان آبانی میش. این یه تعریف وتمجید بیخود نیس!!این یه واقعیتیه که خیلی از مردان و زنان ازتمام ماهها کاملا قبولش دارن هرچندکه درظاهر به این موضوع اعتراف نکنن،ولی در دل خیلیا قبولش دارن و این یک واقعیت محضه. همون واقعیتی که شما رو به شدت مجذوب مردان آبانی میکنه و شما رو اسیر ابهت و جذبه اشون میکنه و کیه که ندونه زنان به شدت از مرموز و مغرور خوششون میاد!! ولی مشکل اینجاست که آیا شما خانمی که از مرد آبانی خوشت امده وهرجورکه شده خودتو به اون نزدیک میکنی تا سراز کارش دربیاری، آیا بعد از شناختنش حاضری همونجوری باشی که اون میخواد؟!حاضری با اخلاقش کنار بیای؟! میخواید بهتون بگم بیشتر شما زنا رفتارتون در قبال مرد آبانی چیه؟ شما به شدت خودتونو به اون میچسبونید و خیلی جاها خودواقعیتون رو بهش نشون نمیدین چون اسیر جذبه و ابهت و مرموزی بیش از حدش شدین و با خودتون میگید هر اخلاق بدی(البته اخلاق بد از نظر خودخانما)که داشته باشه من بعدا تغییرش میدم، من اونو تو مشتم میگیرم، یه کاری میکنم که همون مردی بشه که من میخوام!! ولی غافل ازینکه این تو بمیری ازون تو بمیریا نیس!! مرد آبانی نه تنها تغییر نمیکنه که تمام تلاشش رو میکنه که خودش تغییرتون بده، واگرنتونست و مقاومت کردین اون موقع باید منتظر یه طوفان باشین!!باید منتظر یه زندگی جهنمی باشین! جهنمی که به شدت شمارو خواهد سوزاند و داغش تا آخرعمرتون تو دلتون میمونه! یادتون باشه مردآبانی لقبش در نزد ستاره شناسان اینه:((مرد جذاب و خطرناک)) بله و حقا که لقب به سرایی هست برای یک مرد آبانی!!

        0
        0
    2. آخ گفتی!! دقیقا حرف دلموزدی. دقیقا همین دخترای فروردینی وامثالشون بیشترین توجه رو به ما دارن. خیلی عجیبه ها! مثلا من خودم اصلا از زن جماعت خوشم نمیاد واصلا بهشون رو نمیدم، ولی بارها دیدم همینایی که بهشون محل نمیدم خودشون بهم نزدیک میشن و سر صحبتو باهام باز میکنن و یه جورایی احساس میکنم ازم خوششون اومده.حالا دختره خودش ده بیستا خواطرخواه داره وخیلیا منتظرن که فقط یه اشاره بهشون بده ولی جالبه همه اینا رو ول میکنه میاد سمت من که حتی نگاهشم نمیکنم!هرچی دختر پزپزی و مغرور که راه میرن و فخرمیفروشن و کلاس میزارن،دقیقاهمینا جذب من میشن.یعنی دقیقا همون مدل دخترایی که من ازشون متنفرم!هرچی هم بهشون بی محلی میکنم میگم شاید خودشون گورشونو گم کنن نمیرن. بعضیاشونم میرن یه مدت نگامم نمیکنن، بعد دوباره یهویی برمیگردن. انگار که مثلا میخوان امتحانم کنن ببینن واکنشم چیه.لابد فکر میکنن منم خوشم اومده ولی دارم کلاس میزارم!نمیدونن من از همچین ریخت و قیافه هایی متنفرم.

      0
      0
    3. ظاهرا بنیامین دل پر خونی داشت لز زنای فروردین:)

      من فروردینی نیستم ولی زن که هستم

      کارت درست نیست که به زن میگی موجودی که عقلش کمه اون همون کسیه که تو رو به دنیا اورد

      این تفکر قرون وسطایی رو بذار کنار و بقیه مردا و بخصوص آبانیا رو بد نام نکن تعجب میکنم چطور به شما هیچکس واکنشی نشون نداده احتمالا حوصله طومار خوندن نداشتن :)

      0
      0
  11. منم تازه با یه پسر ابان ماهی اشنا شدم، خودم آذرم. هردومون دنبال هیجانیم ولی من تو بروز احساساتم شدیدترم. مثلا اگه یروز بهم نگه دوست دارم ناراحت میشم بااینکه میدونم قلبا چقد دوسم داره…

    0
    0
  12. کی گفته عزیز من من خودم مردادی هستم دوستم ابانی باهم خیلی خوبیم سربه سرش نمیذارم تاره فهمیدم نباید گیر بدم نباید شکاک باشم وقتی هم میگه اعصابم خورده گیر ندم بهش که بخوام دور بشم ربطی به ماه نداره وقتی کسی رو دوست داشته باشی باید درکش کنی و این دیگه به ماه تولد ربطی نداره ،بنظرم محبت بهترین داروی ردح و روان چه برای زن چه مرد هست ، وقتی احترام بذاری سنگترین ادم هم احترامتو نگه میداره واقعا من خوشبختم کنار این ادم فقط ی چیزش شابد منو اذیت بکنه و اون هم دوستای پسرش هستن که ادنم من نگفتم خودش گفته میخواد بذاره کمار مم برعکس رفیق ندارم و اون یعالمه دوست داره کلا اگر با مرد جماعت با محبت رفتار کنی عاشقت میشه حتی بی اعصابترین مرد دنیا ❤❤❤❤❤❤❤

    0
    0
    1. اگه مردادی هستی از من به تو نصیحت بهتره بیخیال این مردای آبانی بشی.چون به شدت زورگو و غیرتی و بددهن و حاضرجوابن.هرچی بهش بگی برمیگرده ده تا جوابت میده.کلا واسه هرچیزی ده تا جواب تو آستین داره. میخواد تو همه چیز خودش رئیس باشه.تازه کلی محدودیت هم برات میزاره از بیرون رفتن و خرج و مخارج گرفته تا طرز لباس پوشیدنت گیر میده.خداروشکر طلاق گرفتم از شرش راحت شدم.

      0
      0
      1. ببخشید پس می‌خواستیم رییس خونه کی باشه؟ از اول تاریخ تا الان همیشه مرد رییس بوده و زن معاونش. مرد پادشاه بوده و زن ملکه. متاسفانه مهمترین دلیلی که مردها از ماه‌های مختلف نمیتونن با زن مردادی کنار بیان اینه که زن مردادی میخواد بر خلاف قانون طبیعت حرکت کنه و رییس باشه و برای یک مرد رییس بازی در بیاره. شما نه با مرد آبانی با هیچ مردی نمی‌تونید کنار بیاین‌. هیچ مردی تحمل نمیکنه زنش توی خونه رییس بازی دربیاره یا گردن کلفتی کنه. مرد آبانی هم از این قاعده مستثنی نیست. گفتین برای هر چیزی جواب داره چون هر چی شما بگین اون قبلاً بهش فکر کرده و جوانبش سنجیده. آبانیا خیلی باهوشن بخاطر همین اجازه نمیدن براشون ادای فهمیده ها رو در بیارین چون واقعا اونا بیشتر میفهمند هم زناشون هم مرداشون.غیرت هم دارن معلومه که اجازه نمیدن زنشون لباسی بپوشه که مردای چشم ناپاک نگاهش کنن. هر زنی که میخواد لباس بدن نما بدوشه بهتره فکر زندگی با مرد آبانی رو از سرش بیرون کنه. هر مردی که میخواد دنبال زنهای دیگه بیفته بهتره فکر زندگی با دختر آبانی رو از سرش بیرون کنه. آبانی به خرج کردنت گیر میده چون خودش منطقیه و هوشمندانه خرج می‌کنه توقع داره همسرش هم همینطور باشه.

        3
        0
    2. دختر مرداد توهم کاملا مشخصه شوهرت حسابی دهنتو سرویس کرده.دمش گرم! امیدوارم هرکجا که باشه سلامت باشه.

      0
      0
  13. درکل آبانیا با اردی بهشتیا و بچه های تابستون زیاد مشکلی پیدا نمیکنن! ولی بازم بستگی به آدم و موقعیتش داره ماها از دروغ و یکیم از تحقیر بیزاریم اطلاعاتشم خیلی نزدیک به واقعیته دمتونم گرم!!! که پته مونو میریزین روی آب من با خواهر خردادیم هرچندعاشقشم! ولی خدایی قطب مثبت و منفی بمب اتمیم یعنی اشتراکاتمون نزدیکه صفره

    0
    0
  14. سلاااام به همه دوستان گرامی آبانماهی
    بنده سهندهستم متولد۷۳/۸/۱۷٫ بابا ایول دمتون گرم.مادیگه کی هستیم.واقعا آدم خودشیفته ای نیستم اما روزبه روز دارم بیشتر به آبانی بودن خودم افتخار میکنم.واقعا ما آبانیابی نظیریم بی نظییییر.روزبه روز دارم بیشترمتوجه میشم که ما آبانیا چقدر شبیه همیم. طرز فکرمون،سلیقه مون، همه چیزمون.مثلامن همیشه فکرمیکردم فقط منم که خیلی غیرتیم ولی الان هرسایتی که سرمیزنم کامنتای آبانیا رو میخونم می بینم همه روی موضوع غیرت داشتن،زن باید زن باشه، ومرد مرد و….تاکیددارن. وواقعا چقدرخوشحالم ازینکه میبینم فقط من نیستم که چنین طرز فکری دارم. خیلیا به من میگن توبیش از حدغیرتی هستی،یا املی،یاطرزفکرت قدیمیه یا بیش ازحد حساسی و ازین حرفا. من همیشه احساس میکنم کسی طرز فکرمنودرک نمیکنه وبا بقیه متفاوتم.الان فهمیدم که اینا به ماه تولدم برمیگرده.جدا باید ازین به بعد دنبال دوستان آبانی بگردم چون بنظرم ما آبانیا بهتراز هرکسی میتونیم همدیگه رو درک کنیم.چیزایی که تو این سایت درمورد خصوصیات آبانیا نوشته خیلیاشون درستن. ازطالع بینی بقیه سایتا که سرزدم خیلی بهتره.بعضی سایتا درمورد آبانیا دری وری میگن.مثلا اینکخ آبانیا حسودن وساده ان و شیفته حامی داشتن هستن و مزخرفاتی که من هیچکدومشونو قبول ندارم.این طالع بینیه هم همش درسته به جز اینجاش که گفته اغلب اجازه میدهد احساساتش به هوسرانی تغییرشکل دهد.خدایی درسته ما آبانیا خیلی هوس میکنیم امااونقدرشخصیتمون قویه که میتونیم جلوی احساسات و هوس هامون رو بگیریم.کلا ما آبانیا خوب رو خودمون کنترل داریم.یا مثلا خیلی جاها گفتن آبان و اردیبهشت می سازن،ولی دوستان این سایت واقعادرست گفته که اردیبهشت و آبان باهم ناجورن! اینکه بعضیاتون گفتین با اردیبهشتیا میسازید اشتباه میکنید اتفاقا اصلا نمیسازن. منم اولش باور نمیکردم ولی بیشتر که دقت کردم دیدم درسته.علتش رو بعدا فهمیدم.تو دایره فلکی اینا دقیقا روبروی همدیگه قرارمیگیرن و از نظر طالع بینی فلکی ماههایی که روبروی هم قرار میگیرن باهم نمیسازن و روابط پرتنشی خواهند داشت. وگراینکه یکی از دوطرف ریاکارانه عمل کنه که دراینجا اردیبهشته.بهتون توصیه میکنم ازین به بعد بیشتر درمورد اردیبهشتیا تحقیق کنیدو بیشتر تو رفتاراشون دقیق بشید.اردیبهشتیا واقعا موذین و پول پرست و لجبازو مفت خور.ما آبانیا باهوشیم و کافیه کمی دقت کنیم، خیلی راحت مردم رو همونطور که ذاتشونه می شناسیم.موفق باشید دوستان

    0
    0
    1. دمت گرم داداش راست گفتی منم ابانیم و وقتی عصبانی بشم سعی میکنم خودم کنترل کنم ولی اگه به نقطه ی جوش برسم طرف با دیوار یکی میکنم چه با حرف و چه با کتک و از این رو با افتخار میگم که به مامانم بردم اونم ابانیه شاید باورتون نشه ولی من دست رو کسی که هفت سال از من بزرگ تر بود بلند کردم ( البته حقش بود و خیلی خوشحالم که زدمش)

      0
      0
    2. دمت گرم داداش منم ابانیم یه چیز من وقتی خیلی عصبی بشم طرف رو با دیوار یکی میکنم دست خودم نیست مثلا یبار دست رو کسی بلند کردم که هفت سوال ازم بزرگ تر بود( البته واقعا حقش بود) شما هم اینطوری؟! البته وقتی اینطور میشم که خیلی خیلی عصبی بشم و اینکه من متولد۸۳/۸/۱۷

      0
      0
    3. سلام،منم آبانیم و خیلی خوشحالم از این آبانی بودن! بله آبانیها بسیار غیرتی ان و روی عقایدشون پافشاری میکنن البته با دلیل و منطق.واقعا آبانیها تک ان!فقط اونان که میتونن همدیگرو درک کنن!خوشحال باشید و حکومت کنید ای آبانیهای جهان…

      0
      0
    4. از دختر فروردینی نگم برات. خصوصیاتش رو همین سایت نوشته بخون و ببین چه خبره

      0
      0
  15. سلام بچه ها من دوباره برگشتم میخوام براتون پیش بینی های آوریل۲۰۲۰ برای متولدین آبان که از یک کانال یوتیوب خارجی پیدا کردم رو بزارم:
    گفته شده ماه آوریل۲۰۲۰(مصادف با۱۳فروردین تا۱۱اردیبهشت۹۹) ماه بسیارمهمی برای متولدین برج عقرب scorpioخواهد بود.ازلحاظ کاری،اجتماعی و علی الخصوص روابط عاطفی.گفته شده که دوران قرنطینه ناشی ازکرونا برخلاف بقیه ماهها که دوران سختی رو تجربه میکنن، اما برای متولدین آبان جوردیگری است وتاحدودی به آنهاخوش میگذرد! گفته شده که آنهادراین دوران جوردیگری به زندگی و خود نگاه میکنند و مسائل زیادی رادرموردخود واطرافیان درمیابند.افکارجدیدوزیاد و انگیزه های زیاد دارند.وامایک چیزخیلی خیلی مهمی که گفته اینه که یک شخصی قراره به زندگی اونهابرگرده که به احتمال خیلی خیلی زیاد ازقبل اون رو میشناختند ودرگذشته با اونهابوده! یک جنس مخالفی که زمانی ممکنه همسر،نامزدیادوست دختریاپسراین شخص آبانماهی بوده، ویا با درصد کمی یک شخص جدیدی وارد زندگی اونها بشه.ونکته مهمترش اینجاست که این تمایل و پیش قدم شدن برای برگشت ویا دوستی از طرف مقابل شروع میشه و نه از خود شخص آبانماهی! نکات مهم این پیش بینی هارو درادامه میگم:
    درماه آوریل متولدین عقرب تغییراتی درخود احساس میکنید ودوست داریدطوردیگری زندگی کنیدویازندگی را طور دیگری میبینید.
    اشخاص زیادی سرراه شماقرارمیگیرند.
    جذابیت شمادرنظراطرافیان بیشترمیشود.
    اشخاص زیادی درین ماه به شماحسادت میکنند مخصوصااگرهنوزمجردید.
    دراین ماه چشمهابه طرزوحشتناکی شمارادنبال میکنندهم ازسوی دشمنان و هم کسانی که جذب شخصیت شماشده اند.
    ریاکاران دراین ماه زیادمیشوندوتعدادکسانیکه باصداقت باشما برخوردمیکنندکمند.
    درین ماه فکرت خیلی مشغول میشود.
    ازشدت توداری و مرموزیت خود کم میکنید.
    اختلافات و بحثو جدلهایی باطرف عاطفی خودخواهید داشت که بیشترهم برای اشخاصی که باکسی دوست یانامزدهستنداتفاق می افتد.
    آبانیهای مجرددراین ماه فرصت های زیادی برای روابط عاشقاته و عاطفی خواهندداشت وخاطرخواهانشان زیادمیشوند.که جذب هوش،استعداد،طرزکلام وحرف زدن شما ومخصوصا تعاملات اجتماعی ای که درفضای مجازی دارید میشوند.درشبکه های اجتماعی اشخاص زیادی شمارادنبال میکنندوشما تاثیرزیادی روی آنها میگذارید( اونجادقیقا اینوگفته بود!)
    گفته ماههایی که دراین ماه به احتمال زیادجذب شمامیشوند:خرداد،بهمن،مهر،آذر،فروردین،مرداد،اردیبهشت و شهریور هستند(همه هستن به جزاون اصل کاریا که باهاشون میسازیم تیر،آبان و اسفند:(((به خشکی شانس)
    ازلحاظ سلامتی وضعیت خوبی دارید ولی باید مواظب سلامتی چشمانتان باشید.اما به شدت نگران وضعیت روحی و جسمی یکی از عزیزانتان هستید.
    مردآباناحتمال زیادی وجوددارد که به سوی روابط عاشقانه برود.
    متولدین آبان که جداشدهاندیادرشرف جدایی هستند احتمال زیادی وجوددارد که دراین ماه همسرشان پشیمان شود و تمایل به بازگشت پیداکند.ویا اینکه کسانی تلاش کنند آنهارا بهم نزدیک کنندوآشتی شان دهند.
    مردآبان زنی به شدت مراقب شما است و تمام حرکات شما را زیرنظر داردومرتبا شمارادنبال میکندمخصوصا درشبکه های اجتماعی وفضای مجازی!(اونجا اینوگفته بود حالاشما میخواید باوردکنیدیا نکنید)

    0
    0
    1. داداش دمت گرم خدایی خیلیاش که گفتی راست بود این رو از کدوم سایت یوتیوب برداشتی اگه حال داری معرفی کن و دورود بر شرفت که اینا رو گفتی خیلی حال کردم تقریبا بیشترش درست بود

      0
      0
  16. خب بچه ها من نمیدونم اینها چقدربرای شما صدق میکنه ولی برای من که یه آبانیم۱۰۰درصد یعنی واقعا صددرصد برام درست بوده! و همین هم تشویقم کرد اونهارو به شما هم بگم مثلا من یه دوس دختر داشتم وکات کردیم والان بعد۲سال پیام داده من هنوز بهت علاقه دارم و پشیمونم و به شدت اصرارمیکنه که برگردیم ومرتب تواینستابهم گیرداده وزیرپستام لایک و….خلاصه بگم همه کارداره میکنه تاخودشوتودلم جا کنه.ولی من قصدندارم برگزدم چون این اگه آدم درستی بود هیچ وقت اجازه نمیدادم براحتی بره.وقتی کات کردیم من هیچ اصراری نکردم به ادامه رابطه. چون میدونستم من هیچ تقصیری ندارم و ازجانب خودم مطمئن بودم.کلااینو بگم که باهام روراست نبود. چیزی که تو این پیش بینیهاگفته بود اینه که این ماه مخصوصا از لحاظ روابط عاطفی و دوستی ماه خیلی مهمیه برای آبانیا و بایدحواسشونوجمع کنن،چون اکثراشخاصی که قصدبرگشت و ادامه رابطه دارن صادق نیستن و فقط به خاطر جذابیت شما که دراین ماه(ماه آوریل)به طرز حیرت انگیزی درنظر اطرافیان افزایش پیداکرده واونهاروتحت تاثیرقرارداده میخوان برگردن یا اشخاص جدیدمیخوان باشماواردرابطه شن.اکثراونها به خاطروقت گذرونی و هوس های آنی هستش!من نمی دونم تو دوست عزیزآبانی کی این کامنت من رو میخونی ولی هرزمانی که باشه،حتی اگر یکسال بعد،ازت میخوام خوب فکرکنی و برگردی به این دوران، دوران کرونا،۱۳فروردین تا۱۱اردیبهشت،وخوب فکرکنی توی این دوران چه اتفاقاتی برات افتاد وچه ماجراهایی داشتی.مطمئناشگفت زده میشی! واین رو هم بهت بگم که ازقدیم گفتن آزموده را آزمودن خطاست! هرکسی لیاقت عشق ومحبت عمیق و صادقانه ماآبانیها رو نداره!پس قبل از اینکه درهای قلبتون رو به روی کسی باز کنید اول خوب فکر کنید.موفق باشید.

    1
    0
    1. خیلی جالب بود ، خصوصا جذابیت شون پیش آوریلی ها و نظرت راجبه اونا ، اتفاقات جالبی اتفاقا تو همین مدتی که گفتی افتاد ،

      0
      0
    2. به نظرم آبانیا معلمای خوبین چه رابطه باهاشون اوکی شه و چه نشه برام جالب بود مرسی…

      0
      0
    3. بنظر من که بهمنم مردای آبانی اصلا جذاب نیستن و سلطه گر بودنشون و مجادلشون برای به کرسی نشوندن حرفشون اصلا جذاب نیست ولی از مردای قمر در عقرب خوشم میاد

      0
      0
    4. منم با کسی که میخوام ازدواج کنم آبان ماه ای هست منم دی ماه ای هستم دو سال دیگه از سربازی میاد تا باهم ازدواج کنیم خیلییی دلتنگشم

      0
      0
    5. درسته سهند جان .ممنون ازت بابت حرفایی که زدی منم یه پسر ابانی هستم و از روابط عاطفی سخت ضربه خوردم واقعا حرف دل منو زدی ممنونم ازت

      0
      0
  17. کاملا درست میگی من با پسر آبان ماهی هستم تا حالا هربار دعوامون شده نزاشته من برم و نگهم داشته فک میکردم دلیلش یچیز دیگ هس ک نگهم داشته ولی متوجه شدم ک حتما یچیز تو درونه من دیده ک نمیخواد از دستم بده وگرنه خدا داده دختر
    تا حرف از رفتن میشه فوق العاده عصبی میشه میدونم ک دیوونه وار عاشقمه و یچیز دیگ ک اذیتم میکنه فقط این هس ک احساساتش ب هوسرانی تغییر میکنه و دسته خودشم نیست
    شاید بگن بهم خیلی گنداخلاقه ولی واقعا از نظر من فوق العاده هس و تشویقش میکنم چون همچین آدمی واقعا لایق تشویق هس ب هرحال هیچکسم بی عیب نیست اون دسته خوده آدمه زوم کنه رو چ چیزی .و متوجه شدم ک خیلی دستو دل بازه و این حس خیلی خوبی بهم میده چون نشون میده میتونه پدر خیلی خوبی باشه وهمینجور همسره خیلی خوبی
    افتخارمه اون همچین کسیو مث من تو زندگیش داره و هم افتخارمه ک همچین کسی تو زندگیمه ✨‍♂️‍♀️

    0
    0
    1. امیدوارم باهاش خوشبخت بشی. من آبانی نیستم و همیشه سعی کردم واقعیت رو فقط بگم. اگه بخوای محبت بیشتری ازش ببینی سعی کن کاملا زنانه رفتار کنی و از رفتار شبیه مردها تا میتونی فاصله بگیری. اونا از زنایی که مثلا از موش میترسن و فوری به شوهر پناه میبرن خیییلی خوششون میاد. اونجا که گفتی به هوسرانی تغییر میکنه نمیشه گفت این صفت بدیه. آبانیا در دو مورد رتبه اول رو بین بقیه ماهها دارن اول درجه هات بودنشونه (هر دو جنس) دوم هوش بالاشون (بازم هردو جنس). میزان گرم بودن یک چیز درونیه که خیلیا از خداشونه همسرشان اینجوری باشه. مثل دخترای فروردینی که خودشون در این مورد بعد از آبانیا رتبه دوم دارن و عاشق مردهای گرم هستن. ولی بعضی دخترای دیگه مثل دی و بهمن ممکنه از این خصوصیت خوششون نیاد چون خودشون عموما سردن. در مورد گند اخلاق بودن هم درست گفتی. امیدوارم این عزیزان در مورد این خصوصیت بد تجدید نظر کنند و معتقدم که با تمرین میشه از هر رفتار بدی فاصله گرفت. همه میتونیم تلاش کنیم مشخصات خودمون نگه داریم و بداش رو اصلاح کنیم.

      0
      0
    2. آقای محمدحسین امیدوارم این پیامو بخونی !
      نمیدونم از کجا در آوردی دخترای دی و بهمن سردمزاجن !؟ :)

      بذار یه چیزی رو بگم که تویه سایت های آسترولوژی خارجی زبان خوندم

      دختر دی و بهمن به خاطر اینکه تحت تاثیر سیاره ی زحل هستن بی نهایت هاتن اما !!! بی نهایتم خوددارن !
      دلیل نمیشه رفتار یه دختر با پسرا سرد و سنگین باشه سردمزاج باشه !!

      دختر دی و بهمن سیری ناپذیرن فقط رو نمیکنن دنبال عشق واقعی ان وقتی پیداش کردن چنان ذوبت میکنن که خودت ندونی !! ؛)

      برادرهای آبانی ! امیدوارم بخونید !
      دختر فروردین و اردیبهشت و دی و بهمن بهترین کیس رابطه هستن براتون و کاملا از عهده ی شما برمیان ، اینو الکی نمیگم ! جدیدترین مقاله هارو خوندم
      دختر فروردین به خاطره ی زیرسلطه بودن سیاره مریخ
      دختر اردیبهشت به خاطر زیر سلطه ی سیاره ی ونوس
      دی و بهمنم به خاطر زحل
      لازمه بگم دختر بهمن تویه رابطه ی جنسی بی نهایت روشن فکره و تنها کسیه که یه پسر آبانی رو میتونه از نظر تکراری نشدن رابطه ارضا کنه چون هر دوتا شون در زمینه ی سکس پر شورن و دوست دارن راه های جدید و وسایل جدید رو امتحان کنن
      بازم میگم اینو من نمیگم مقاله هایی که خوندم تک تک اینارو گفته بودن
      خیلی عذر میخوام انقدر رک و بی پرده حرف زدم ، شرمنده ام

      0
      0
    3. محمد حسین درست میگه. در اینکه ما آبانیا باهوش هستیم هیچ شکی نیست!ولی از آبانیا باهوش تر خردادیا هستن! خردادیا تحت تاثیر عطارد هستن و عطارد یعنی هوش و ذکاوت!خردادیا توی هوش و ذکاوت حرف اولو میزنن و بعد از اونها بهمن و بعد مهرو بعد تازه شاید آبان بیاد!منو اینجور نبین این همه چیزارو درموردت فهمیدم!این هارو به خاطر اینکه هی به سایتت سرمیزدم و انواع و اقسام کامنتهارو میخوندم فهمیدم. من همه اینها رو با حدس و گمان و حس ششم قوی ای که دارم و تا حدودی قدرت تجزیه و تحلیلی که دارم فهمیدم.حس ششمی که گاهی میتونه بر هوش و ذکاوت شما پیشی بگیره!بقیه آبانیاهم این چیزارو دارن ولی شایدمن یه ذره بیشتراز اونها.وگرنه خود عنصر هوا یعنی هوش و ذکاوت. که البته این هوش و ذکاوت میتونه گاهی به ضررتون تموم بشه؛مخصوصا در آخرت و روز قیامت! پس حواست باشه که این هوش و این استعداد خدادادی رو در چه راهی استفاده میکنی چون بعدا باید دربرابر خدا پاسخگو باشی.می دونی ما آبانیا هراشکالی هم که داشته باشیم از نظر شما،ولی منافق و دروغگو نیستیم.ما عادت داریم حرف حق رو بزنیم و ما بیشتر جنگ و جدالهامون با دیگران برسر همین” حقیقت و حرف حق ” هستش.چیزی که خیلی از مردم ازش متنفرن حرف حقه.چون حقیقت بیشتراوقات مخالف با اون چیزیه که ادما میخوان.من با خردادیا راحت نبودم از اولش و از وقتی که رفتم سمت طالع بینی حتی ازاونها متنفر هم شدم! ولی من همیشه گفتم و الانم میگم ” من فقط حرف حقو میزنم حتی اگر به ضرر من باشه و به نفع دشمنان و بدخواهانم”من حقیقت طلبم و حقیقت گو ولی تو دروغگو و منافق و ریاکار! من شخصیت ثابتی دارم و دمدمی مزاج نیستم ؛اگر چیزی یا کسی به ضررذات پاک انسان و انسانیت باشه خیلی سریع ازش دل میکنم ولی اگر یه آدم حق طلب و منصف مثل خودم پیدا بشه منم دودستی بهش می چسبم وولش نمیکنم مگر اینکه اون تغییر موضع بده.قوانین و شخصیت و ارزشهای من ثابتن و همه چیزو همه کس رو نسبت به اونها میسنجم.اگه با ارزش های من موافق بود بسم الله اگر نه اونو بخیر و منو به سلامت! ولی تو کی هستی؟! یه ادم دمدمی مزاج و چندشخصیتی که خودشم نمی دونه چی میخواد و دنبال چیه!! یه بارمیام میبینم نوشتی آبانیا اصلا حسود نیستن،فرداش نوشتی آبانیا کمی حسودن! پس فرداش نوشتی آبانیا به شدت حسود! یه بار کلی تعریف میکنی ازمون و به به و چه چه راه میندازی و فرداش بدو بیراه میگی! داداش گلم تو واقعا فکر کردی ما آبانیا به نظرات تو ودیگران اهمیت میدیم؟!!!!حتی ۱۰درصدم اهمیت نمیدیم.من نظراتت رو با دقت دنبال میکردم چون میخواستم ببینم و بفهمم تو کی هستی وچی میخوای و چرا این کارارو میکنی و حرف حسابت چیه!!!و باورت میشه آخرشم نفهمیدم حرف حسابت چیه!! وحاضرم قسم بخورم تو خودتم نمی دونی حرف حسابت چیه و چرا داری این کارارو میکنی! ببین بهترین نصیحتی که میتونم بهت بکنم اینه که قرآن بخونی و گوش بدی و همزمان به یک روان شناس مراجعه کنی.اینارو جدی میگم.درسته که از آدمایی با شخصیت تو بدم میاد ولی به این معنی نیس که هیچ خیری برات نمی خوام.قرآن رو با معنی بخون و هروزم بخون باور کن قرآن معجزه میکنه.و ذکر بگو ذکرگفتن شیطان رو ازت دور میکنه.نمی خواد کامنت منو منتشر کنی من اینا رو برای خودت دارم میگم نه برای عمه ام.اون موقع ها هم به در میگفتم تا دیوار بشنوه ولی تو منظورمو نمیگرفتی! نه به اون سایتت که هیچ کدوم از کامنتام رو منتشر نکردی نه به این که همه کامنتا رو منتشر میکنی.الحق که هیچ چیزت به آدما نرفته.

      0
      0
    4. آقا محمد حسین من همیشه فکر میکردم شما آبانی هستین.من خیلی از شخصیت و حرفای شما خوشم می اومد.شخصیت و نظراتتونن خیلی به آبانیا میخوره.به هر حال چه آبانی باشی چه نباشی امیدوارم موفق باشی.در مورذ هوش آبانیا هم آبانیا اول نیستن باهوش ترین ها برجهای هوایی هستن خرداد بعد بهمن بعد مهر.توی چندتا سایت خارجی هم خوندم باهوش ترین ها اول بهمن بعد آبان بعد خرداد.میتونید سرچ کنیدwhich zodiac sign is the cleverest یا یه همچین چیزی براتون میاره.ولی اگر نظر منو بخواید اول خرداد بعد بهمن بعد مهر بعد شهریور ( که شهریوریا تجزیه و تحلیلشون عالیه) و بعد آبان در مرتبه پنجم میاد.

      0
      0
    5. سلام اره منم فک میکردم که بخاطرهوسه نمیخوادمنوازدست بده فهمیدم اشتباه میکنم واقعا اززندگی بامرد ابان ماهی خوشحالم

      0
      0
    1. بله. چندین کتاب اینها رو خوندم که همشون تایید کردن. البته بین تعدادی حدود ۳۰۰ نفر دانشجو از همه ماهها هم بررسی کردیم و درست بود.

      0
      0
  18. فقط به خودتون رحم کنین باخردادی ها قرارنذارید بهشون برنخوره اونها احساساتیند مامنطقی!اوناشلختن مامنظم اونا بی حال ماهاخودشوروحال!اوناعصبی مزاج وبه قول معروف یکم سرکشون تنده ولی ماآروم هستیم ماهاانعطاف پذیراونا قلدر…خلاصه دیگه هرچی بگم کم گفتم فقط به خودتون رحم کنید،رابطه مردآبان وزن آبان هم متاسفانه خوب نیس چون زن آبانی مردصفت وسردوبی عاطفه هستش دوست داره عین مرداکارکنه،پول دربیاره مستقل باشه این حجم مردانگی(هورمون توستسترون!!!)دریک زن براتون خوب نی…مردان آبانی مردند!ومیخوان حرف خودشون باشه!!!

    0
    0

دیدگاه شما چیست؟ در کادر زیر بنویسید:

❤️دیدگاه شما تا دقایقی بعد از ارسال روی وبسایت قرار می گیرد.