خصوصیات پسر و مرد آذر ماه

طالع بینی و خصوصیات مرد آذر ماه

مرد متولد آذر ماه

خصوصیات مرد و پسر متولد آذر ماه

آذر

همانطور که در وب سایت نام فارسی و معنی نام ماه ها اشاره شد، در منابع زبانی ایران باستان معنی ماه آذر این چنین است:

در اوستا و زبان اوستایی، آتر، آثر، در پارسی باستان آتر، در پهلوی آتر و در فارسی آذر می‌گویند. آذر فرشته نگهبان آتش و یکی از بزرگترین ایزدان است. آریائیان (هندوان و ایزدان) بیش از دیگر اقوام به عنصر آتش اهمیت می دادند. ایزد آذر نزد هندوان، آگنی خوانده شده و در (ودا) (کتاب کهن و مقدس هندوان) از خدایان بزرگ به شمار رفته است. آفتاب در این ماه در برج قوس یا کماندار قرار می گیرد.

علاوه بر این آذر، آترا و آترینا نام های دخترانه ایرانی هستند که در قسمت اسم دختر با آ معرفی شده اند.

در ادامه خصوصیت مردان آذر ماهی و شخصیت شناسی متولدین مرد آذر را خواهید خواند:

 خصوصیات مردان متولد آذر ماه

حقیقت این است که مرد متولد آذر از نظر بعضی ها خیلی دمدمی مزاج است، لحظه ای او را می بینید که شمشیر به دست و سوار بر اسب سفید به وسط میدان می تازد تا به انجام امور بپردازد و اندکی بعد او را مشاهده می کنید که خود را نخود هر آشی می کند و پا به پای تمام برنامه ها نقشی ایفا می نماید.

کنجکاوی مرد آذرماهی و بی قراری او در فیصله دادن هر چه زودتر مشکلات چنان زیاد است که به راستی گاهی نمی توان حدی برای آن قائل شد. یکی دیگر از ویژگی او این است که پیوسته گروهی در اطراف وی دیده می شوند (که مربوط به ویژگی داشتن دوستان واقعی مرد متولد آذر است و جلوتر خواهید خواند)، پس در نتیجه برای دستیابی به چاره ای جز این ندارید که راه خود را از بین این جمع باز کنید، از سوی دیگر لازم است عنوان کرد که به هیچ وجه جایز نیست نسبت به این شخص بدبین باشید، چه او بلاشک یکی از خوشبین ترین افرادی است که خداوند کرده است. آنقدر خوشبین و مثبت اندیش است که اگر یکی از دشمنانش یک دهانه اسب برای او ارسال دارد، به خود می گوید حتما اسبش را فراموش کرده است. طبیعی است یک چنین خوشبینی ممکن است خطرناک باشد و کار دستش دهد زیرا در اثر آن چنان به مردم اعتماد می کند که حدی بر آن متصور نیست، البته  این خوش بینی در خانواده و  از نظر زن و فرزندانش یک امتیاز جالب محسوب می شود.

December boy
پسر آذرماهی Boy of Azar

طالع مرد متولد آذر

خوشبختانه برای او و احتمالا برای او و احتمالا برای شما، مرد متولد ماه آذر آدم فوق العاده خوش شانسی است و این شانس اغلب در لحظاتی که خوشبینی های بی دلیل او برایش گرفتاری ایجاد می کند، به داد او می رسد، او آنقدر خوش شانس است که اگر به مس دست بزند، طلا می شود و طبیعی است که آدمی با چنین خوش شانسی خوش بین هم می شود. خوش شانسی او در مسائل عاشقانه نیز قابل رؤیت است و اگر احیانا پای عشقی در میان بیاید که نتواند عاقبت خوشی برای او داشته باشد، زود به ریشه آن پی می برد و دست از آن می شوید.

دوست و دشمن متولد آذر ماه

مرد متولد آذر صاحب بزرگترین کلکسیون دوست و آشنا در دنیاست و این دوستان اغلب دوستان واقعی هستند زیرا مرد متولد آذر به هنگام انتخاب دوست به جای توجه به ظاهر دوستان، دقت خود را متوجه باطن آنها می سازد، در مقابل تعداد دشمنان او بسیار محدود است. کسانی که از رک گویی او آزرده خاطر می شوند، چند روزی و یا چند هفته ای با او بد می شوند و در جرگه مخالفین در می آیند، اما پس از مدتی پی می برند که او بدون هیچ گونه قصد و غرضی حقیقت تلخ را گفته و منظور آزار و اذیت نداشت است.

پسر آذر Son of Azar

سخن گفتن مرد متولد آذر

همانطور که قبلا گفته شد، سیاره کسی که در ماه نهم سال متولد شده، مشتری است و کسی که تحت تأثیر این غول منظومه شمسی قرار داشته باشد، کمی در رفتار و گفتار بی ملاحظه است، اما بدجنس و موذی نیست؛ راجع به بد زبانی و نحوه سخن گفتن او باید گفت که مقصود خود را به راستی شبیه تیرهایی که صورت فلکی او یعنی “کماندار” در چنته دارد، بیان می دارد. یعنی بدون سیاست و ملاحظه کلمات را از چله کمان دهان رها می سازد. کلام او ممکن است درست مانند این تیر قلب شما را جریحه دار کند، اما اگر قدری مقاومت به خرج دادید و به آن عادت کردید، ‌آنوقت تا آخر عمر از قرار داشتن در جوار مردی که دل و زبانش یکی است، چنان احساس آرامشی خواهید داشت که بی شک برای بسیاری از زنان رشک آفرین خواهد بود. NameFarsi.com

یکی از اشکالات بزرگی که این مرد با آن مواجه است، پیدا کردن و بکار بردن لغات مناسب در موقع حرف زدن است. در نتیجه اغلب مجبور می شود گفته های خود را با جملات دیگری حل و اصلاح کند. برای مثال او ممکن است در یک گردش عاشقانه در زیر مهتاب با لحن مؤثری به شما بگوید: “عزیزم، بدون شک تو مناسب ترین زنی هستی که یک مرد ممکن است به عنوان دوست خود انتخاب کند” سپس با مشاهده آثار عصبانیت در قیافه شما با دستپاچگی اضافه می کند که : “آخر عزیزم، مرد وقتی اقدام به گرفتن دوست دختر می کند که زنش پیر و زشت شده است”، آن وقت سعی می کند زیباترین دختران دنیا را برای معشوقه بودن پیدا کند. به هر صورت اگر این اصل مهم خاصی نیست و به هیچ عنوان مایل به آزرده خاطر ساختن کسی نمی باشد، آن وقت می توانید با خیال آسوده در جوار او قرار بگیرید و از داشتن نامزد یا همسر صادقی چون او لذت ببرید. از نظر امور عاطفی باید بگویم که عشق در قلب او نه تنها به کندی صورت می گیرد بلکه هرگز نمی تواند شور عشق به اعماق آن برسد اما شما می توانید به همین رسوخ سطحی اعتماد کامل داشته باشید، اگر شما به دورویی هایی که در برخی مردان وجود دارد واقف باشید، آن وقت می بینید که خداوند با قرار دادن یک مرد متولد آذر در سر راه شما چه نعمتی را به شما ارزانی داشته است، آن وقت دیگر وقتی او از عشق های قدیم خود یا خاطرات خوش گذشته خویش برای شما صحبت می کند . یا گاهی با زخم زبان شما را کمی می آزارد، قلبا ناراحت نمی شوید. دخترها و در دوستی خود با مرد متولد آذر اغلب دچار اشتباه می شوند و رابطه خود را خیلی جدی تر از آنچه که واقعا هست فرض می کنند و این امر بالطبع منجر به قضاوت های ناروایی درباره او می گردد، اما در اینجا نیز شانس معروف به کمکش می آید و دیری نمی گذرد که این دخترها پی می برند اشتباه از ایشان بوده و او نظر خاصی از این دوستی نداشته است. دمدمی مزاجی او در روابط عاشقانه ای که در دوران تجرد و جوانی با جنس مخالف بر قرار می سازد، به خوبی مشاهده می گردد و به قول معروف هر روز با یکی سر می کند و اگر در این میان کسی پیدا شد که این رابطه را جدی گرفت و خواست قدمی فراتر بگذارد، به احتمال قوی از عکس العمل طنز آمیز او افسرده خاطر می گردد.

معنی نام ماه ها را ببینید. آذر نهمین ماه ایرانیان در ایران باستان معنایی فراتر از فقط یک واژه دارد.

عشق مرد متولد آذر

از امتیازاتی که موجب جلب این مرد به طرف یک زن می گردد، هوشمندی است، مرد متولد آذر هرگز حاضر نیست با زنی سبک سر دوستی خیلی نزدیک داشته باشد و یا احیانا با او پای سفره عقد بنشیند. از اینکه مورد سؤال های متعدد قرار بگیرد، بیزار است و اگر می خواهید که او را همیشه از آن خود بدانید، سعی نکنید غل و زنجیر به پاهایش بزنید یا در حقش حسادت به خرج بدهید و بخواهید که از همه اسرار دل او باخبر شوید. او را آزاد بگذارید، به صداقت و رک گویی وی تکیه کنید و خیالتان از هر جهت راحت باشد، اگر بتوانید دنیا را از همان دیدگاهی که او به آن می نگرد، نگاه کنید و انسان ها را به همان صورتی که هستید، قبول داشته باشید، آن وقت می توانید حتم داشته باشید که علیرغم نشاط عمیقی که به هنگام برخورداری از آزادی سراسر وجود وی را بر می گیرد، شما آن هم فقط شما عزیزترین زن دنیا برایش خواهید بود و او هرگز شما را به دیگری نخواهد فروخت.

خصوصیات پسر و مرد آذر ماه

همسر مرد آذر ماهی

برای آنکه عزیزترین زن دنیا برای او باشید، راه های دیگری هم وجود دارد: سعی کنید پیوسته هوشیار باشید، بگذارید او فرمانروای خانه باشد، به ورزش عشق بورزید، او را در سفر و کوهنوردی همراهی کنید، دست و دلباز باشید، احساسات به خرج بدهید، ناز و کرشمه داشته باشید . بالاخره هرگز نخواهید که مانع آزادی و رفت و آمد او بشوید. لطفا زود قضاوت نکنید، در مورد این قسمت اخیر او حاضر است همین امتیاز را برای شما قائل بشود، فقط کافی است به او گوشزد کنید که شما هم روح آزادمنشی دارید.

هرگز با افکار “انقلابی” او مخالفت نکنید و یادتان باشد که پس از ازدواج با مردی که تحت تأثیر صورت فلکی کماندار است، بیش از هر زن دیگری در معرض خطر طلاق و از دست دادن شوهر خود قرار گرفته اید، وقتی دیدید که او کمان خود را در دست گرفته و تیرهایش را یکی پس از دیگری به سوی هدفی غیرممکن رها می کند، بهترین کار آن است که فکر خود را به موضوع دیگر معطوف سازید و ان وقت در یک شب عاشقانه خواهید دید که صادقانه به شما می گوید: به راستی همسر ایده آلی برای او هستید. همانطور که دیدید خیلی از ویژگی های مرد آذرماهی مشابه زن آذر ماه است.

متولد آذر
خصوصیات آذر ماهی ها

مرد آذر ماهی و خانواده

اغلب مردان متولد آذر به طرز وحشتناکی از تشکیل دادن خانواده امتناع دارند، اغلب آنها به خاطر اینکه اعضای خانواده او هستند، آنها را دوست دارد و به همین دلیل همیشه بین ایشان و سایر اعضای خانواده مثل خواهران، برادران، پدر و مادر نوعی جدایی آشکار مشاهده می گردد. او درست مثل متولدین ماههای دیگر با پدر و مادر و برادر و خواهر خود رفت و آمد می کند و نسبت به آنها علاقه مندی نشان می دهد، اما هرگز مایل نیست و اجازه نمی دهد که آن ها در زندگی خصوصی او دخالت بکنند. شما هم اگر زن عاقلی باشید، می توانید از این موضوع سرمشق خوبی بگیرید و هرگز به دنیای خیلی اختصاصی او قدم نگذارید. از جمله چیزهای عجیبی که باید در منزل یک شوهر متولد آذر داشته باشید، یک چمدان کاملا آماده برای مسافرت است زیرا بدون شک مسافرت های زیادی انجام خواهید داد. شما در این مسافرت ها می توانید با خیال راحت سگ و گربه خود را هم همراه ببرید زیرا شوهرتان عاشق حیوانات است. در این مسافرت ها او خواهان آزادی بیشتری است، پس با کمال سخاوتمندی بر تعداد شب هایی که او می تواند بیرون بماند، بیفزایید و طبق معمول یادتان باشد که صبح روز بعد سئوالی درباره صداقت و وفاداری او نکنید. اگر مرد متولد آذر عصبانی بشود، به صورت موجود خطرناک و غیر قابل کنترلی در می آید و به قول معروف تا عقده خود را خالی نکند، آرام نمی گیرد. بین زحمت ترمیم خرابی هایی که او به هنگام عصبانیت به بار می آورد و زحمت خودداری از متهم کردن او به نادرستی، انجام این آخری به مراتب راحت تر از آن دیگری است. اگر او کار خلافی انجام بدهد، بدون شک خودش به شما می گوید (در حالی که معلوم نیست شما تاب تحمل شنیدن آن را داشته باشید.)

علاقه پدر آذر ماهی به کودکانش در سنین بالا زیادتر می شود، اما علی الاصول از مشاهده بچه مخصوصا بچه های کوچک شاد می گردد. متولد آذر مردی است که کودکان خود را خیلی زیاد برای انجام کارهای ورزشی به گردش می برد و به این دلیل روابط او با پسرهایش نزدیکتر از دخترها برای ورزش، مخصوصا ورزش هایی نظیر کوه نوردی دارند و بهتر می توانند پابه پای او قدم بردارند، از سوی دیگر بچه های پسر هم او را خیلی به خود نزدیک و صمیمی احساس می کنند به نحوی که پس از سن سیزده چهارده سالگی نوعی حالت رفاقت بین ایشان پیدا می شود و هر قدر بچه ها بزرگتر می شوند، این رفاقت عمیق تر و افزون تر می گردد. رک و راستی این پدر گاهی اوقات که کودکانش نیاز به همدردی دارند، ممکن است توی ذوق ایشان بزند، از آن گذشته کنجکاوی او هم گاهی موجب ناراحتی بچه هایش می شود زیرا بچه ها نسبت به اسرار خود سخت حساس هستند و وقتی با سئوالات پشت سر هم پدر خود مواجه شدند، ناراحت می گردند.

خشم مرد آذر ماهی در خانواده

تنها موردی که پدر متولد آذر از خود خشونت و سختی نشان می دهد، موقعی است که از بچه های خود دروغ بشنود. یادتان باشد که به خاطر بچه ها او را فراموش نکنید و وقتی دیدید که می خواهد با شما و در کنار شما باشد، بچه ها را فورا فراموش کنید، ممکن است بگویید مگر این کار ممکن است، اما به هر صورت همیشه یادتان باشد که تا چه حد در جوار این مرد دمدمی مزاج و تند که ریشه های عشق به انتهای قلب او رسوخ نمی کند، در معرض خطر طلاق قرار دارید، اگر نمی خواهید او را از دست بدهید، بچه ها را به وی ترجیح ندهید.

احساس و عقل در مرد متولد آذر

مرد متولد آذر با مغز و دل خود به تناوب فکر می کند، به همین دلیل اصلا نباید انتظار داشته باشید که پیوسته احساساتی و عاشق پیشه و یا دائما منطقی و عادل باشد.

خصوصیات مرد و پسر آذر ماهی در یک نگاه

مرد متولد آذر صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی قیدی، و طرفدار تنوع و مسافرت و بطور خلاصه خطرناکترین شوهر دنیاست.

مرد متولد آذر ماه و ازدواج

ماه های جور با پسر متولد آذر ماه:

دختر فروردینی (روشنفکر)، دختر مردادی (رهبر)، دختر آذر ماه (همدرد و دلجو)، دختر مهر ماه و دختر بهمنی.

ماه های ناجور با پسر آذر ماهی:

دختر اردیبهشتی (خود پسند و مغرور)، دختر تیر ماه (عاشق خانه و زندگی)، دختر شهریور ماه (پر حرف)، دختر آبان ماه (خلاق) و دختر دی ماهی.

رابطه مرد آذر ماهی با دختران متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد).

سوالات همراهان نام فارسی درباره خصوصیات متولدین آذر ماه

متولد آذر ماه مرد متولد ماه آذر عکس مردان متولد آذر ماه فال متولد آذر ماه خصوصیات متولد آذر ماه.

نظر شما درباره مرد آذرماه؟

به نظر شما پسران و مردان آذر ماهی چه خصوصیاتی دارند؟ در قسمت نظرات بنویسید.

4.4/5 - (17 امتیاز)

167 نظر برای “طالع بینی و خصوصیات مرد آذر ماه”

  1. سلام من دختر بهمنی ام یک پسر آذرماهی عاشقم شده البته منم دوسش دارم چون عشقشو بارها بهم ثابت کرده و تمام تلاش و سعیشو کرده تا خانوادم با ازدواجمون موافقت کنن ولی متاسفانه کاملا مخالفن به نظرم طالع بینی تا یه حدی درسته و اینکه همه مثل هم نیستن من عاشق این آقا هستم و خیلی خصوصیات بد و ندارن نمیشه به طالع بینی اعتماد کرد فقط محض سرگرمیه خوندنش

    0
    0
  2. من مردای آذر ماهی زیادی رو دیدم که به معنای واقعی کلمه غیر قابل پیش بینی ، خوخواه، زورگو، و البته خیانت هم توشون زیاده این حاصل برخورد و آشنایی با چندین مرد آذر ماهی با جایگاه و سطح تحصیلات و شغل های متفاوته اونا واقعا برای ازدواج و عاشق شدن خطرناکن چون فقط خودشونو قبول دارن و البته خرافاتی هم هستن

    2
    0
  3. منم چند ماهه با ی پسر اذر ماهی اشنا شدم خیلی احساساتیع دقیقا برعکس اون متن هر موقع منو میبینه عشقشو ابراز میکنه میگه قصد ازدواج داره منم ی دختر حساسی هستم میترسم ب حرفاش اعتماد کنمو بعد ی مدت تنهام بزاره
    از عشق قبلیش چند باری گفته برام ولی میگه من رو خیلی بیشتر از اون دوست دارع
    الان ب نظرتون من چیکار کنم باهاش بمونم وابستش بشم یا نه؟!

    0
    1
  4. سلام منم بدتازگی با یک اذر ماهی وارد رابطه شدم اون ن زیاد احساسی هست ن زیادی عاشق صداقتش منو عاشق کرده تو عشق خیلی خودخواهه و من خودخواهیشو دوست دارم و اینک اون بیشتر وقتا صحبت میکنه و با همه سردو جدیه با من ک عشقشم مهربون و اینک من قبلا عشقمو بهش ثابت کردم و حالا اون میخاد ازدواج رو پاداش این ثابت کردن قرار بده ب نظرم این یعنی عشق درضمن من متولد خردادم هستم شاید دلیل خوبیمون همین باشه

    1
    2
  5. سلام من عاشق پسر آذری شدم.اون احساسیه اما نه در گفتار،همیشه دوست داشتنش رو با عمل نشون میده،بسیار پر محبت وبخشندس،وفادار و خوش قول و بسیار اجتماعی هست،ولی عصبانیتش خیلی بده،خیلی تند رفتار میکنه،از دروغ بیزاره.
    اهل سفر هست،خوش شانسیش ۴۰℅.ولی وقتی شکست میخوره انقدر تلاش میکنه تا موفق بشه
    رو میدونم من رو از خانوادش بیشتر دوست داره.تحمل قهر من رو نداره.
    من یک دختر اردیبهشتی هستم و باهم خیلی خوب وسازگاریم

    0
    0
  6. سلام.روزبخیر.من عاشق یک آذرماهی شدم .اولش رابطه مون خیلی خوب بود ولی بعد به بهانه این که سرش خیلی شلوغ شده برام وقت نمیگذاشت.منم همش شاکی میشدم.اخرش هم منو بدون خداحافظی و ناگهانی بلاک کرد.الان تقریبا یک ماه میگذره.به نظرتون بر میگرده؟

    0
    0
  7. من یه دختر شهریور ماهیم که به تازگی آقای متولد آذر از من خوشش اومده خیلی هم احساسی و مهربونه فقط اینکه اینجا زده ماه شهریور و آذر به هم نمیخورن درسته

    1
    0
  8. های من ی دختر اسفند ماهیم ۲۸سالمه پسر عموم آذریه و ۱۹سالشه و خواستگاره منه پیش همه خجالتیه ولی وقتی تنها میشیم باور نمیکنم این همون ادم خجالتیه زبون درمیاره عجیب حرف میزنه من ازش خجالت میکشم خانواده خودم ک مخالفن ولی خانواده عموم خیلی اصرار دارن چیکا کنم من

    0
    0
  9. من هم دختر متولد آذرم درست خیلی چیزاش ما خیلی حساسیم و از شوخی ام خوشمون نمیاد حس ششممونم خیلی قوی هستش با احساسم هستیم ولی زود بهم میزنیم تو رفاقت چون ریز بین هستیم وخیلی چیزارو تجزیه تحلیل می کنیم به خاطر همین دوستیامون زیاد دوام نداره در آخر سخت با همه کنار میایم

    1
    0
    1. سلام من فروردینی ام و از یه مرد اذر ماهی خوشم میاد به شدت.. ی اشناییتی هم باهم داریم..من چند باری ک دیدمش اونم ب من توجه کرده اما ن زیاد حس میکنم ک اونم از من خوشش میادمنم خیلی بی احساس برخورد کردم انگار ک خوشم نمیاد ازش..ب نظرتون اینک نمیاد چیزی بگ بخاطر فامیلیته یا رفتار منه یااینک من اشتباه فک میکنم ک ازم خوشش میاد؟

      0
      0
  10. مردهای آذری گوه ترید مردای دنیان.چقدر هم جالب که نوشته با دخترای مرداد و فروردین اوکی ان چون دخترای مردادی و فروردینی هم عین خودشون دیوانه ان .
    پسر عموم آذریه زنش خردادی زنه بیچاره رو دق داده انقدر اذیتش میکنه براش دعا کنین :-(

    1
    2
    1. بی خود میکنی که توهین میکنی!!! من مردادیم مثلا من مثل تو هستم!!! ؟؟؟؟ قراره مثل تو باشم؟؟؟؟ قراره فقط تو درست بگی؟؟؟
      برو بابا!!! تا جایی که من دیدم خودتم مثل همون فامیلتی
      من از جنس آتشم و درضمن خوب سیاست داری که ماه تولدتو نگفتی!!! واقعا شاسکولی که از این سیاستت استفاده میکنی خیال کردی من سطحی نگرم مثل تو؟؟ که تا یه بادی میاد منم مثل موج به همون سطح حرکت کنم، مچتو گرفتم. خیال کرده باهوشه! مزخرف

      3
      0
    2. من فروردینی هستم . درسته فروردینی ها و مردادی ها و آذری ها اخلاقا مثل هم هستن ولی قرار نیست همه شون مثل هم باشن ک . اون اشتباه کرده ما رو قضاوت میکنی

      2
      0
  11. من آذر ماهی هستم و خانومم مردادی هستش .۸ ساله داریم با خوبی و خوشی کنار هم زندگی میکنیم .در مورد خصوصیات مرد آذر که نوشته توی عشق کم اعتنا هستن باید عرض کنم که اصلا اینطور نیست ما آذریا اگه واقعا کسی رو بخوایم بالاخره یه روزی رک و بی پرده بهش میگیم اما اون فاصله زمانی که تصمیم میگیریم به طرف بگیم تا زمانی که واقعا عملیش میکنیم طول میکشه مثلا من بعد ۵ سال به خانومم گفتم که عاشقش بودم و همونجا بهش پیشنهاد ازدواج هم دادم و بعد ازدواج کردیم

    0
    0
  12. با اینکه نوشته روابط آذر و فروردین عالی ولی من مشکوکم که یه دلیلش درونگرایی خودمه و اینکه با پسر آذر ماهی تو فامیل یا دانشگاه برخورد نداشتم که بتونم این موضوعو بفهمم. رو کاغذ میتونم بعضی ویژگی هاشو مثل آزادی خواهی و دمدمی مزاجی عشق سفر نیاز به توجه اونو درک کنم چون خودمم دارم البته خائن نیستم.نمیدونم یه مرد آذریم میتونه اینها رو در یک دختر درک کنه؟

    0
    0
    1. تمام این چیزهایی که درباره پسر متولد آذر نوشته درسته،خصوصا نگاه به قلب یک شخص بجای ظاهرش
      و از افراد پرحرف بدمون میاد
      و واقعا در قید بند بودن کامل که باعث محدودیت برامونبسه سخته مثل غل و زنجیره،درونگرا هستیم ولی با دوستان و فامیل و.. بسیار صمیمی و گرم

      0
      0
  13. من اذر ماهی هستم تقریبا ۹۵درصد اخلاق من اینجوریه ولی خانمم اذرماهی هستند راست میگه اذر ماهی عاشق هست ولی در رفتار و کردار نشون نمیده

    0
    0
    1. خیلی خفن بود عالی توضیح دادن. شخصیت شناسی عشقم رو هم دیدم (بهمن) عین عین خودش بود لامصب

      0
      0
  14. سلام من خودم متولد آذر ماهم‌.تمام خصوصیاتش نسبتا میشه گفت ی جورایی واقعیت داره.البته درباره عشق و علاقه اگه ی آذری معشوقه مورد علاقه خودشو پیدا بکنه تا آخر عمر بهش وفادار میمونه و هر روز بیشتر و بیشتر اینو به طرفش اثبات میکنه.

    0
    0
  15. سلام واقعا هرچی در بالا گفته شد صدرصد درست بود من خودم یک مرد اذری هستم .واقعا دمتون گرم

    0
    0
  16. سلام، من یه پسر آذریم.
    دمتون گرررم خیلی عالیه ۹۵٪ درسته.
    خیییلی سخته کسی بتونه بره توی قلب یه آذری،
    اما اگه رفت خوشبحالش میشه.
    دمتون خیلی خیییلی گرم، عالیه مقالتون.

    0
    0
  17. من یک اذریم و از اینکه اذریم خوشحالم ولی رک گوی من دیگران را اذار میدهد .
    من بی پرده سخن میگویم و دوست دارم محکم حرف حقیقت رابگویم

    0
    0
    1. آفرین!!! منم به خاطر رک گویی و حرف حق دشمن تراشی می کنم با این حال که مردادی هستم ولی این شعار من است:
      (هرکس تلاشش برای خودش من متقلب نیستم)
      جالبه بدونید من به خاطر صداقتم از مخاطبم انتظار صداقت دارم و در حین این کار اگر خیانت یا دروغ از او ببینم شعارم به این تغییر می کند:
      (چرا دیگر نمی توانم به او اعتماد کنم پس راه را برای خیانت کردن من باز کرده است) و دقیقا همون ضربه منصفانه رو بهش میزنم، بدون رودربایستی و بدون کم و زیاد کردن
      درضمن معنی این یعنی چی؟
      از قدیم ریاست خانه فقط شوهر بوده
      گاهی اوقات هم میشه جهت وزش باد را تغییر داد یا کاری کرد به دو سو در جهت های مخالف باد بوزد مثلا ریاست بین خانم و همسر تقسیم شود این بهترین عدالت است.

      0
      0
    2. اخه یعنی چی شما اینجا اردیبهشتی ها رو خراب میکنین چجوری میتونین انقدر پیش بینی های چرتی بکنین؟!
      خود پسند و مغرور چیه اخه من میخوام اخلاق اردیبهشتی هارو بگم :( اولا ما دخترای اردیبهشتی خیلی خاکی، محبوب و شوخ طبعی هستیم تنها من نیستم خیلی از اطرافیان اردیبهشتی ام اینطورین… ادما رو درک کرده و به جای اینکه پشت سر ادما صحبت کنن ، رکشو به ادما میگن .. اصلا کینه ای نیستن تا از دستشون بیاد دل کسی رو بیخود نمیشکنن ، خانواده دوست و اجتماعی و لبخندان هستن و بسیار جذاب و عاقل و کم به دست امدنی هستن … ادمایی هستن سنگین و با عزت . خیلی مهریان و دلسوز …
      خلاصه اخلاق بد ما اردی(بهشتی) ها اینه که زیادی خوب و ساده دل هستن …
      راستی اگه قراره بود ، اخلاق و کردار طبق خصوصیات ماهی تشخیص داده بشه ، اونوقت ادما دست خودشون بود که هر زمانی بخوان متولد بشن که طبق زمان متولد شدنشون اخلاق داشته باشن،؟!’ به نظر من که چرته … اگه میخواین ادما رو از رو باطن بشناسین نرید تو گوگل سرچ نکنید خاصیتاشونو … برید با خود طرف آشنا بشید

      0
      0
  18. من آذرماهی هستم و اسم وفامیلم آدریان مرادیانِِ.
    آدریان ریشه درئاگریان داره که ئاگردرزبان کوردی به معنی آتش است.آدریان به معنی مردآتش ,مردآذرماهی,مردی که مسئول آتش است,
    آدریان از کلمه آذریان به معنی آتشین رخسار و زیبارو گرفته شده.
    در دین زرتشت به جوانان نجیب زاده که وظیفه محافظت از آتشکده و آتشدان را داشته اند گفته می شده.
    نگهبان دریاها،در زبان ایرلندی شاهزاده کوچک.وگفته میشود
    این اسم ریشه در زمان زرتشت هم دارد.
    ونام یکی از پادشاهان مقتدریونانی هم بوده ( آدریانوس)

    0
    0
  19. من یه دختره اذر ماهی ام و درمورد ماه تولدم خیلی کنجکاوم ینی کلا دنباله اینم که ببنم افراده اذر ماهی چطورن
    الانم ک این مقاله رو خوندم متوجه شدم شباهت های زیادی بین پسرا و دخترایه اذری هست
    ولی یه شباهت صد درصدی بین اذریا زبون نیش دارشونه (یا یه قول مامانم نیشه عقرب)
    رفتن به سفرو گشت گذار مخصوصه اذریاس کلا ینی من خودم شخصا بخوام ب یه شهر جدید برم اولین کارم اینه که برم طبیعته اون شهرو بگردمو لقبه بزه کوهیمو دوباره زنده کنم (راسش همسفرایه گرام و تنبل همچین لقبی گذاشتن و بنطـرم برای تموم اذر ماهیا مناسبهッ)
    درمورد رابطه نچندان صمیمی با خانواده باید بگم ک این حرف فکر نمیکنم درست باشه یا شاید درمورد دخترایه اذری صدق نکنه
    راسش ما اذریا هیچوقت علاقمونو جار نمیزنیم ما علاقه دوس داشتنمون نسبت به پدرومادر و خانوادمون رو عملی نشون میدیم مثل انجام دادن کارهایی ک اونارو خوشال میکنه ولی زیاد اهل صحبت نیسیم
    ولی اگه هم صحبتیو که بابه میلمونه پیدا کنیم گپ زدنمون تایم زیادی میگیره
    از دروغو دوروییو از پشت خنجر زدنم بیزاریم کسی هم این کارو بامون بکنه میشوریمش پهنش میکنیم جلو افتاب خش شه دستمون تو این کارا خوبه خداروشکر
    اما با چن تا چیز مخالفم بنظرم اصلا نباید بگیم چون یه مرد اذری خودمختاریو اینارو تو خونه دوست داره نباید اجازه همچین کاری ب مرد اذری بدیم چون ما به عنوان شریک زندگی انتخاب شدیم نه یه کسی که دستور اطاعت کنه همونطور ک مرد اذری زیر بار همچین کاری نمیره
    ماهم نمیتونم زیر بار بریم

    0
    0
  20. آذر ماهی هستم ،کلی خندیدم وقتی مطالب بالا رو خوندم، چون حس کردم دستگیر و شناسایی شدم

    0
    0
    1. شخصیت شناسی مرد آذر کاملا درست بود
      خصوصیات دختر فروردین رو هم بخونید و بشناسید این موجودات رو

      0
      0
  21. آذریان جواب بدن از خصوصیات چ ماهی خوشتون میاد؟ فروردین مرداد یا آذر تو دخترا

    0
    0
    1. همسر من آذری هست منم اسفندی و واقعا منو دوس داره شاید بهتر باشه زن اسفندرو بشناسی

      0
      0
  22. همسر من آذر ماهی هست خیلی هم خوبه دم دمی مزاج همیشه نسبت به زن ها نیس که مثلا همسرم نسبت ب غذا لباس وچیزای دیگ دم دمی هست ولی به شدت متعهد به من و من از این قضیه مطمئنم به وقتش بهم محبت هم میکنه من عاشق صداقتشم مطمئن باشین اگر یه روزی بهتون خیانت کنه خیلی سریع متوجه میشین چون دروغ گفتن بلد نیست…واقعا همسر منم عاشق اینه که ازش تعریف بشه خودشو نشون بده و فقط بهش بگی تو بهترینی دنیا رو ب پات میریزه مسافرت باهاش خیلی خوش میگذره چون خیلی دست و دل بازم….اگر خواستگار آذری دارین ردش نکنین من خودم اسفندیم

    0
    0
  23. دوستی با یه پسر اذر ماهی جذاب ترین دوستیه،درسته گاهی اوقات زیاد محل نمیده اما به موقش به عشق ش اعتراف میکنه، من خودم الان دو ساله با یه اذر ماهی دوستم

    0
    0
  24. ننوشتید که اذر ماهی ها در بیشتر حد عاشق بودن ساکتن پ نمی تونن حقیقت رو بگن

    0
    0

دیدگاه شما چیست؟ در کادر زیر بنویسید:

❤️دیدگاه شما تا دقایقی بعد از ارسال روی وبسایت قرار می گیرد.